Ik kreeg BSOD:Pquote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef ikke043 het volgende:
telkens als ik rageball aanzet, valt m'n verbinding weg
Wat Dhaha zei. Ergens anders gewoon gelen. Nog genoeg te doen. We vinden het allemaal kut dat een autistje je werk geel ipv zwart maakt, maar die gaan wel weg zo.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:36 schreef koekii het volgende:
Ik geef het op, geen zin meer in als er mensen je eigen werk komen kloten![]()
Okii, ik ga dan nog een poging wagenquote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wat Dhaha zei. Ergens anders gewoon gelen. Nog genoeg te doen. We vinden het allemaal kut dat een autistje je werk geel ipv zwart maakt, maar die gaan wel weg zo.
Ik had perongeluk het oog geel gemaakt,. maar ben gestopt toen er ineens heel groot OOG in mijn beeld stondquote:Op donderdag 23 september 2010 21:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Boh...iemand is zwaar het oog aan het fucken, dan idd maar geel maken.
leg us uitquote:Op donderdag 23 september 2010 21:40 schreef zyx1981 het volgende:
Midden onderin staat nu heel groot Mond
Misschien dat die hint ietsje helpt
Dat is de franse blije smileyquote:Op donderdag 23 september 2010 21:51 schreef Orangeee het volgende:
Het is trouwens al een keer gelukt.
[ afbeelding ]
Dat is niet de emo.gifquote:Op donderdag 23 september 2010 21:51 schreef Orangeee het volgende:
Het is trouwens al een keer gelukt.
[ afbeelding ]
Dan moet je control+W uitzetten oid..quote:Op donderdag 23 september 2010 21:52 schreef dralion13 het volgende:
waarom gaat rageball niet over wit heen?
daar zet ie bij mij geen zwarte of gele stippen:S
Ik zag net op de site van Gc dat een fokker hier ook op hun site had aangekondigd om ook te gaan bekladden, kennelijk is het niet goed aangepakt en gaan ze ''GC'' als initialen zetten.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef zyx1981 het volgende:
En waarom zitten Fokkers andere Fokkers dwars? Ik bedoel.. ga dan zeiken op GS? Je pakt toch niet je eigen kamp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |