1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste gedeelte van de code gaat om een stippen script, het volgende om een cirkelscript.
Gouden regel
We hebben verschillende doelen... Verkanker nou niet alles... help gewoon mee!.
Wat meer informatie:
Wiki: http://encyclopediadramatica.com/Drawball
Plek van de FOK! emo.gif van dit moment: De gehele bal, tenzij het in de centrale emo.gif fout gaat: http://two.drawball.com/5ug9iia
De gehele bal: http://two.drawball.com/
De lapo opent een nieuw topic.
De OP vind je hierrr
Vorige deel: [Drawball # 6] Paint de :') smiley!
[ Bericht 50% gewijzigd door naatje_1 op 23-09-2010 16:38:18 ]
Stipjes met dikke kwast, cirkel met kleine kwast, bovenste deel van het script is voor de stipjesquote:
Dat fok logo spuugt in ekele seconde een fok logo uitquote:
quote:Op donderdag 23 september 2010 14:31 schreef Vieze_Freddy het volgende:
[..]
Dat fok logo spuugt in ekele seconde een fok logo uit
Gaat nog ja, maar mag het linkje bovenaan in de OP?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dhaha, kan jij de OP van dat oproep topic nog aanpassen? Of zijn je rechten al verlopen?
Ik heb nu nl gewoon een linkje naar dat topic in de OP gezet.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:28 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Gaat nog ja, maar mag het linkje bovenaan in de OP?
Donequote:Op donderdag 23 september 2010 16:33 schreef Bot13 het volgende:
Oh Dhaha pas nog even wat namen aan + het vakje dat ze doen. Ik wil G3 wel doen, en een paar anderen zijn ook nog niet aangepast.
Heulemaal. Doe ge mee?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Willen jullie die héle bal in een emo.jpg painten, of een stukje?
Helemaal uiteraard en dan schnell een screen maken om het te vereeuwigenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Willen jullie die héle bal in een emo.jpg painten, of een stukje?
Ik heb helaas voetbaltraining van 19:30 tot 21:00quote:
Om 21:00 gewoon meedoen. Keep the emo.gif alive!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb helaas voetbaltraining van 19:30 tot 21:00
Maar bij deze een verkapte TVP voor het eindresultaat
Succes!
Ooh kut, het is tot 21:30, en dan nog douchen, dus 22:15 pas thuis ofzoquote:Op donderdag 23 september 2010 17:12 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Om 21:00 gewoon meedoen. Keep the emo.gif alive!
zelfde verhaalquote:Op donderdag 23 september 2010 17:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh kut, het is tot 21:30, en dan nog douchen, dus 22:15 pas thuis ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drawball Oproep: Donderdag 23 september, 20:00, alle Fokkersquote:Op donderdag 23 september 2010 17:38 schreef Zetfil het volgende:
En mss is het handig als er een overzicht geplaatst wordt van wie welk vak pakt. Ik begin met H6, als niemand anders dat vak al heeft gekozen...
Oh Oh Cherso is nou juist de reden dat ik een hele grote emo.gif ga neerzettenquote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef Swomp het volgende:
We hebben wel een probleem ... Oh Oh cherso is vanavond op tv![]()
-edit- Oh wacht, dat kan tegelijk natuurlijk
Het plan was om linksboven te beginnen, als het niet lukt, zetten we daar wel een grote emo.gifquote:Op donderdag 23 september 2010 17:38 schreef Zetfil het volgende:
Ik ben erbij vanavond.
Ik denk dat we het beste in het midden kunnen beginnen en dan naar buiten werken. Als we hem dan niet helemaal geel krijgen hebben we in ieder geval een grotein het midden.
En mss is het handig als er een overzicht geplaatst wordt van wie welk vak pakt. Ik begin met H6, als niemand anders dat vak al heeft gekozen...
Oke die had ik nog niet gezien. Ff ctrl+f gedaan op H6 en geen resultaat, dus dan claim ik H6quote:Op donderdag 23 september 2010 17:42 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Drawball Oproep: Donderdag 23 september, 20:00, alle Fokkers
Nee? Je hebt misschien een slechte internetverbinding?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:50 schreef Dhaha het volgende:
Kan het dat ze de verbinding verbreken als je een scriptje gebruikt? gebeurt me namelijk steeds nu.
We hebben het eergisteren bijna voor elkaar gekregen met een stuk of 10 manquote:Op donderdag 23 september 2010 18:00 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Is het niet een beter idee om in het linker boven kwadrant een grote emo.gif te maken?
Het is simpelweg niet haalbaar om heel de drawball geel te krijgen.
Ik was gisteren ook bezig maar heb dat gemist :-). Screenshot?quote:Op donderdag 23 september 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben het eergisteren bijna voor elkaar gekregen met een stuk of 10 man
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:02 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook bezig maar heb dat gemist :-). Screenshot?
Een emoticon van D4 t/m E5 is haalbaar en houdbaar voor langere tijd.
Het is zeker haalbaar met het aantal mensen dat we nu hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:00 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Is het niet een beter idee om in het linker boven kwadrant een grote emo.gif te maken?
Het is simpelweg niet haalbaar om heel de drawball geel te krijgen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
Vanwege onweer ben ik genoodzaakt nu af te sluiten...
Vergeet ze maar, plaatje is verdwenen.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef ikke043 het volgende:
IK doet ook mee
Ik snap alleen niets van die coördinaten, ik zie ze nergens staan
Gehost op imgPlace ipv Tinypicquote:Op donderdag 23 september 2010 19:24 schreef ikke043 het volgende:
IK doet ook mee
Ik snap alleen niets van die coördinaten, ik zie ze nergens staan
quote:Op donderdag 23 september 2010 17:40 schreef Bot13 het volgende:
Overigens ga ik voor het raster-stippen script, en niet de die spiral. Dit omdat het minder inkt kost volgens mij, maar vooral omdat het veel sneller gaat!
ctrl+w = start
ctrl+e = stopChrome sluit telkens af als ik ctrl+W doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
Ctrl + W is standaard voor tabblad afsluitenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:32 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Chrome sluit telkens af als ik ctrl+W doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人
Gewoon een dag veel online zijn, dus hoe langer je wacht hoe meer inkt ... daarna gewoon op maken ( Het liefst niet onder de 100%) en de volgende dag als je connect heb je gewoon weer 9000%quote:Op donderdag 23 september 2010 19:39 schreef Ferdii het volgende:
hoe krijg ik ooit 9000% ink?
niet thuis is in drawball
+\- 32 ?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef Samael het volgende:
Hoeveel fokkers doen er eigenlijk ongeveer mee?
Beter help je meequote:Op donderdag 23 september 2010 19:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
tvp, ben zeer benieuwd!
Coole actie!
No can do, daar heb ik gewoon het verstand niet van, zelfs niet met de uitleg.quote:
Je kan ook zonder script werken, gewoon de site openen, 3x inzoomen door op de ball te klikken en vervolgens een kleurtje kiezen en painten maarquote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
No can do, daar heb ik gewoon het verstand niet van, zelfs niet met de uitleg.
Ik doe dat soort shit nooit.
Ik voel een Drawball battle aankomenquote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Dhaha het volgende:
Welke mongolen doen de hele tijd die uilen??
Een paar collegas van me. Die wilden even oefenen met Drawball, maar doen allemaal mee met gelen vanavond.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:44 schreef Dhaha het volgende:
Welke mongolen doen de hele tijd die uilen??
Yeah rightquote:Op donderdag 23 september 2010 19:48 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Een paar collegas van me. Die wilden even oefenen met Drawball, maar doen allemaal mee met gelen vanavond.
Gaan we doen, net even lopen kloten, komt goed!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:46 schreef Swomp het volgende:
[..]
Je kan ook zonder script werken, gewoon de site openen, 3x inzoomen door op de ball te klikken en vervolgens een kleurtje kiezen en painten maarZelf jij kan dat
Alleen jammer dat je nu geen inkt hebtquote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gaan we doen, net even lopen kloten, komt goed!
Je inkt is vast al op?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gaan we doen, net even lopen kloten, komt goed!
Clever thinking.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je nu geen inkt hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |