Barcelona verliest met 2-0 van Hercules thuis, is het daarom een minder mooie club?quote:Op donderdag 23 september 2010 06:11 schreef Diamond3d het volgende:
Mooiste club?? waar slaat de topictitel op?
Omdat ze op het veld altijd een galavoorstelling neerzetten, het bestuur een topbeleid voert en het publiek nooit met ziektes scheld en altijd netjes is en steunt?![]()
Ja, echt een mooie club.
terwijl Barcelona ook 20 jaar bijna geen prijs won voordat Cruijff kwam, Manchester United en Chelsea ditoquote:Op donderdag 23 september 2010 07:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Barcelona verliest met 2-0 van Hercules thuis, is het daarom een minder mooie club?
Verder weet jij niet wat een mooie club is, anders was je wel voor Feyenoord geweest.
Barcelona vergelijken met Feyenoordquote:Op donderdag 23 september 2010 07:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Barcelona verliest met 2-0 van Hercules thuis, is het daarom een minder mooie club?
Verder weet jij niet wat een mooie club is, anders was je wel voor Feyenoord geweest.
barceloan was in de jaren 80 net zo vergane gloriequote:Op donderdag 23 september 2010 08:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Barcelona vergelijken met Feyenoord
feyenoord teert op vergane glorie (ok, ajax ook maar wij pakken nog wel eens een prijs(je))
quote:Op donderdag 23 september 2010 01:23 schreef Paul-89 het volgende:
Een laatste gedicht tot besluit :
[..]
Oudhollandsch Maasgebouw bestormen, gevolgd door ringsteken en koekhappenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef IDisposable het volgende:
Het bestormen van het Maasgebouw is inmiddels ook een traditie aan het worden.
Hoe zou dat eigenlijk gaan wanneer er een nieuw stadion is? Geen Maasgebouw meerquote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef IDisposable het volgende:
Was het weer zover?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:13 schreef IDisposable het volgende:
quote:Op donderdag 23 september 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ga er een hotdogkram zetten
Feyenoord blijft gewoon in de Kuip spelen. Nieuwe Kuip wordt een soort van Olympisch stadion zoals Ajax vroeger deed, alleen voor de grote wedstrijdenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:17 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Hoe zou dat eigenlijk gaan wanneer er een nieuw stadion is? Geen Maasgebouw meer
Je kan beter straattegels gaan verkopenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ga er een hotdogkram zetten
Op een gegeven moment is de koek op, hè.quote:
Ik begin mijn geduld met de technische staf te verliezen.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is de koek op, hè.
Alleen een hele rijke gast en een paar controllersquote:Denk overigens niet dat er iets zal veranderen met een nieuw bestuur + RvC. Zelfde problemen, andere mensen. Vrees dat alleen een vermogende investeerders ons uit de brand kan helpen.
Zo'n maffiabaas is niet ideaal maar bijv. een Perridon en nog 1 of 2 vriendjes met vele miljoenen naast echten voetbaldieren lijkt me ideaal.quote:En dat is eigenlijk niet iets waar ik voorstander van ben. Zit niet te wachten op zo een figuur als bij Vitesse.
Volkomen mee eens, Nederlandse clubs moeten niet in eigendom komen van een gelukszoekende oostblokker.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is de koek op, hè.
Denk overigens niet dat er iets zal veranderen met een nieuw bestuur + RvC. Zelfde problemen, andere mensen. Vrees dat alleen een vermogende investeerders ons uit de brand kan helpen.
En dat is eigenlijk niet iets waar ik voorstander van ben. Zit niet te wachten op zo een figuur als bij Vitesse.
Een Nederlander die Barcelona in z'n usericon heeft staan gaat ons de les lezen over "mooie" clubsquote:Op donderdag 23 september 2010 06:11 schreef Diamond3d het volgende:
Mooiste club?? waar slaat de topictitel op?
Omdat ze op het veld altijd een galavoorstelling neerzetten, het bestuur een topbeleid voert en het publiek nooit met ziektes scheld en altijd netjes is en steunt?![]()
Ja, echt een mooie club.
Welke grote wedstrijden? Zelfs een Feyenoord - Ajax krijgen jullie al niet meer vol.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Feyenoord blijft gewoon in de Kuip spelen. Nieuwe Kuip wordt een soort van Olympisch stadion zoals Ajax vroeger deed, alleen voor de grote wedstrijden![]()
Hij is een ajacied.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:41 schreef Devz het volgende:
[..]
Welke grote wedstrijden? Zelfs een Feyenoord - Ajax krijgen jullie al niet meer vol.
Of heb je het over het Nederlands elftal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |