abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86735885
Fer heeft 2 seizoenen als basisspeler gespeeld dat kun je toch amper ervaring noemen ?
pi_86735895
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat vindt jij niet gewoon realistisch?
Nee, want we zijn in geen 20 jaar 10e of lager geworden. Dus het moet eerst gaan gebeuren voor ik het realistisch vind. Jij lult maar een beetje dom de commentatoren na. Maar goed, ook lastig om een eigen mening te hebben als ajacied zijne. Dan ben en blijf je toch een kuddedier he ^O^
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_86735899
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:26 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat vindt jij niet gewoon realistisch?
Neuh
Zal wel 7e worden denk ik zo
Al ben ik van mening dat je met de juiste trainer, en de juiste mentaliteit je met dit materiaal gewoon top 4 moet kunnen spelen .
Niet voor niks dat Twente al onze spelers ophaalt en ze daar moeiteloos meekunnen tot in de CL aan toe :')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86735922
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:28 schreef Paul-89 het volgende:
Fer heeft 2 seizoenen als basisspeler gespeeld dat kun je toch amper ervaring noemen ?
En daarvoor ook al 2 jaar invaller
Maargoed het ontbeert idd aan geslepenheid en routine
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86735936
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

1/2 jaar invaller.
pi_86735947
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Kan je nagaan, dan was hij dus 16 hé...
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_86735981
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

1/2 jaar invaller.
Vind je 2 seizoenen niet lang genoeg om te rijpen dan ? Ze willen straks allemaal naar het buiteland, naar betere competities toe .. daar krijgen ze echt geen 2 jaar de tijd om een stabiele waarde te worden _O-
Groetjes, Ezio.
pi_86736010
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:28 schreef Paul-89 het volgende:
Noem een basisspeler, op de Cler na, met meer ervaring?
Bovendien heeft hij zich goed ontwikkeld en is hij misschien wel de belangrihkste man bij Feyenoord. Daar horen verantwoordelijkheden als de band en een pingel af en toe nemen als iemand daar minder zin in heeft. Dan kan je je verantwoordelijkheden nemen en dat deed hij ook goed, maar Fer moet hem gewoon maken. Net zoals hij die bal tegen Gent moet maken.
pi_86736022
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Vind je 2 seizoenen niet lang genoeg om te rijpen dan ? Ze willen straks allemaal naar het buiteland, naar betere competities toe .. daar krijgen ze echt geen 2 jaar de tijd om een stabiele waarde te worden _O-
Niet als je 20 jaar bent. Dat zijn juist leeftijden waar je een speler voorzichtig gaat brengen.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_86736038
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:34 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Noem een basisspeler, op de Cler na, met meer ervaring?
Bovendien heeft hij zich goed ontwikkeld en is hij misschien wel de belangrihkste man bij Feyenoord. Daar horen verantwoordelijkheden als de band en een pingel af en toe nemen als iemand daar minder zin in heeft. Dan kan je je verantwoordelijkheden nemen en dat deed hij ook goed, maar Fer moet hem gewoon maken. Net zoals hij die bal tegen Gent moet maken.
Van Dijk, Bruins, Wijnaldum(evenveel), Bahia.
pi_86736052
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:32 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ligt eraan vanaf welke leeftijd je begint hij is op 17 of18 begonnen dan ben je op je 20e nog lang geen stabiele speler.
pi_86736054
Met dit elftal verliezen van een erg goed draaiend Roda is momenteel geen schande. Daarnaast is er best aardig gevoetbald. Dat Fer de spanning niet aankan valt me tegen, ondanks dat hij 20 is heeft hij al veel wedstrijden gespeeld. Als hij het dan niet aankan, okay, maar had dan een ander hem laten nemen. Verder is Schaken gewoon niet goed genoeg en is de Cler een ei. Verder inderdaad niet veel om boos over te zijn, maar wel teleur gesteld natuurlijk.

Ik zie alleen de weg naar boven steeds verder uit zicht raken:

- Opnieuw moeten lenen
- Geen inkomsten in europa
- Geen inkomsten in de beker
- Geen kans meer op een prijs
- Komend seizoen loopt je laatste beetje ervaring de deur uit
- Twijfels over de "nieuwe Kuip"
- Veel moeite om europees te halen
- Door weinig wedstrijden minder aantrekkelijk voor sponsors
- Spelers twijfelen of ze wel willen blijven/bijtekenen
- Aankopen zijn geen versterking
- Er gaat veel te veel geld naar plaatsen waar dat niet hoort (Been!)
- Eindeloze blessures van bepalende spelers
- Supporters beginnen af te haken
- Berusting

Ik zie bijzonder weinig lichtpuntjes meer ;(

Buiten dat, alsnog, *O* Feyenoord *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_86736072
Nou jongens, het seizoen is zo goed als afgelopen . En dan is het pas september :|W
Groetjes, Ezio.
pi_86736083
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
Nou jongens, het seizoen is zo goed als afgelopen . En dan is het pas september :|W
Nee hoor, Ajax-Feyenoord moet nog gewonnen gaan worden :)
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_86736087
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
We hebben nog maar 1 ding waar we voor strijden en dat is de competitie, ik heb alleen totaal geen idee wat realistisch is. :')
pi_86736119
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Van Dijk, Bruins, Wijnaldum(evenveel), Bahia.
Van Dijk geen basisspeler. Wijnaldum niet meer ervaring in zijn totaliteit( of gaat Gigi al 4 jaar mee? ) . Bruins..mwaa..misschien wel ja, maar hij is tot dit jaar eigenlijk meer bankzitter geweest dan speler en stond stil in zijn ontwikkeling. Daarvoor bij Excelsior wel een goede spelertje. En Bahia heb ik over het hoofd gezien :P
pi_86736124
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

We hebben nog maar 1 ding waar we voor strijden en dat is de competitie, ik heb alleen totaal geen idee wat realistisch is. :')
Dat die Rodagasten ook zeiden he
We moeten Feyenoord niet gaan onderschatten
En dan gewoon winnen _O-
Denk dat er geen enkele club met knikkende knieen naar de Kuip meer zal komen, zeker niet als het Legioen zich zo realistisch opstellen :N
Groetjes, Ezio.
pi_86736132
Ik snap niet waar jullie je zo druk om maken. Ik persoonlijk hecht niet zoveel waarde aan de posities. Of je nou 4e wordt of 10e dat is voor mij hetzelfde. Gevoelsmatig dan aangezien de 4e plek voorronde EPL geeft. Als ik een Feyenoord zie dat wilt gaan en blijft vechten voor elke meter en aan het einde van de wedstrijd er helemaal doorheen zitten dan kan het me niet zoveel schelen of we verliezen/gelijkspelen. Uiteraard is winnen het leukst en is ook de reden waarom je naar de wedstrijden gaat maar uiteindelijk zijn we allemaal Feyenoorders geworden voor 1 ding, en dat is niet omdat we het meeste winnen van Nederland
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_86736154
Feijenoord kan niet beter, snap dat nou eens...

Feijenoord O+

Zondag weer gezellig naar NEC.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_86736155
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:40 schreef Sinnie het volgende:
Ik snap niet waar jullie je zo druk om maken. Ik persoonlijk hecht niet zoveel waarde aan de posities. Of je nou 4e wordt of 10e dat is voor mij hetzelfde. Gevoelsmatig dan aangezien de 4e plek voorronde EPL geeft. Als ik een Feyenoord zie dat wilt gaan en blijft vechten voor elke meter en aan het einde van de wedstrijd er helemaal doorheen zitten dan kan het me niet zoveel schelen of we verliezen/gelijkspelen. Uiteraard is winnen het leukst en is ook de reden waarom je naar de wedstrijden gaat maar uiteindelijk zijn we allemaal Feyenoorders geworden voor 1 ding, en dat is niet omdat we het meeste winnen van Nederland
Je hebt makkelijk lullen vanachter de decoder o|O
Groetjes, Ezio.
pi_86736162
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je hebt makkelijk lullen vanachter de decoder o|O
Ik ben toch ook seizoenskaarthouder man
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_86736163
Hee Happel
Hebbie je vermaakt ouwe reus ?
Groetjes, Ezio.
pi_86736168
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:37 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Nee hoor, Ajax-Feyenoord moet nog gewonnen gaan worden :)
Dat is nog het meest wrange. Dat je berust bent in het feit dat de wanneer de aartsrivaal wint, het je weinig doet in de zin van: njaa,,laat maar he. Het lijkt normaal te worden...jammer, de Klassieker wordt helaas steeds minder
pi_86736175
quote:
Op donderdag 23 september 2010 00:42 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ik ben toch ook seizoenskaarthouder man
Was je niet gegaan dan ?
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')