Nee, want we zijn in geen 20 jaar 10e of lager geworden. Dus het moet eerst gaan gebeuren voor ik het realistisch vind. Jij lult maar een beetje dom de commentatoren na. Maar goed, ook lastig om een eigen mening te hebben als ajacied zijne. Dan ben en blijf je toch een kuddedier hequote:Op donderdag 23 september 2010 00:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat vindt jij niet gewoon realistisch?
Neuhquote:Op donderdag 23 september 2010 00:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat vindt jij niet gewoon realistisch?
En daarvoor ook al 2 jaar invallerquote:Op donderdag 23 september 2010 00:28 schreef Paul-89 het volgende:
Fer heeft 2 seizoenen als basisspeler gespeeld dat kun je toch amper ervaring noemen ?
1/2 jaar invaller.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En daarvoor ook al 2 jaar invaller
Maargoed het ontbeert idd aan geslepenheid en routine
Kan je nagaan, dan was hij dus 16 hé...quote:Op donderdag 23 september 2010 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En daarvoor ook al 2 jaar invaller
Maargoed het ontbeert idd aan geslepenheid en routine
Vind je 2 seizoenen niet lang genoeg om te rijpen dan ? Ze willen straks allemaal naar het buiteland, naar betere competities toe .. daar krijgen ze echt geen 2 jaar de tijd om een stabiele waarde te wordenquote:
Noem een basisspeler, op de Cler na, met meer ervaring?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:28 schreef Paul-89 het volgende:
Fer heeft 2 seizoenen als basisspeler gespeeld dat kun je toch amper ervaring noemen ?
Niet als je 20 jaar bent. Dat zijn juist leeftijden waar je een speler voorzichtig gaat brengen.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind je 2 seizoenen niet lang genoeg om te rijpen dan ? Ze willen straks allemaal naar het buiteland, naar betere competities toe .. daar krijgen ze echt geen 2 jaar de tijd om een stabiele waarde te worden
Van Dijk, Bruins, Wijnaldum(evenveel), Bahia.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Noem een basisspeler, op de Cler na, met meer ervaring?
Bovendien heeft hij zich goed ontwikkeld en is hij misschien wel de belangrihkste man bij Feyenoord. Daar horen verantwoordelijkheden als de band en een pingel af en toe nemen als iemand daar minder zin in heeft. Dan kan je je verantwoordelijkheden nemen en dat deed hij ook goed, maar Fer moet hem gewoon maken. Net zoals hij die bal tegen Gent moet maken.
Ligt eraan vanaf welke leeftijd je begint hij is op 17 of18 begonnen dan ben je op je 20e nog lang geen stabiele speler.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vind je 2 seizoenen niet lang genoeg om te rijpen dan ? Ze willen straks allemaal naar het buiteland, naar betere competities toe .. daar krijgen ze echt geen 2 jaar de tijd om een stabiele waarde te worden
Nee hoor, Ajax-Feyenoord moet nog gewonnen gaan wordenquote:Op donderdag 23 september 2010 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
Nou jongens, het seizoen is zo goed als afgelopen . En dan is het pas september
We hebben nog maar 1 ding waar we voor strijden en dat is de competitie, ik heb alleen totaal geen idee wat realistisch is.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
Nou jongens, het seizoen is zo goed als afgelopen . En dan is het pas september
Van Dijk geen basisspeler. Wijnaldum niet meer ervaring in zijn totaliteit( of gaat Gigi al 4 jaar mee? ) . Bruins..mwaa..misschien wel ja, maar hij is tot dit jaar eigenlijk meer bankzitter geweest dan speler en stond stil in zijn ontwikkeling. Daarvoor bij Excelsior wel een goede spelertje. En Bahia heb ik over het hoofd gezienquote:Op donderdag 23 september 2010 00:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van Dijk, Bruins, Wijnaldum(evenveel), Bahia.
Dat die Rodagasten ook zeiden hequote:Op donderdag 23 september 2010 00:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
We hebben nog maar 1 ding waar we voor strijden en dat is de competitie, ik heb alleen totaal geen idee wat realistisch is.
Je hebt makkelijk lullen vanachter de decoderquote:Op donderdag 23 september 2010 00:40 schreef Sinnie het volgende:
Ik snap niet waar jullie je zo druk om maken. Ik persoonlijk hecht niet zoveel waarde aan de posities. Of je nou 4e wordt of 10e dat is voor mij hetzelfde. Gevoelsmatig dan aangezien de 4e plek voorronde EPL geeft. Als ik een Feyenoord zie dat wilt gaan en blijft vechten voor elke meter en aan het einde van de wedstrijd er helemaal doorheen zitten dan kan het me niet zoveel schelen of we verliezen/gelijkspelen. Uiteraard is winnen het leukst en is ook de reden waarom je naar de wedstrijden gaat maar uiteindelijk zijn we allemaal Feyenoorders geworden voor 1 ding, en dat is niet omdat we het meeste winnen van Nederland
Ik ben toch ook seizoenskaarthouder manquote:Op donderdag 23 september 2010 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt makkelijk lullen vanachter de decoder
Dat is nog het meest wrange. Dat je berust bent in het feit dat de wanneer de aartsrivaal wint, het je weinig doet in de zin van: njaa,,laat maar he. Het lijkt normaal te worden...jammer, de Klassieker wordt helaas steeds minderquote:Op donderdag 23 september 2010 00:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, Ajax-Feyenoord moet nog gewonnen gaan worden
Was je niet gegaan dan ?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik ben toch ook seizoenskaarthouder man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |