Vandaar mijn knipoog. Nieuwe kuip wordt een stofnestquote:Op donderdag 23 september 2010 10:41 schreef Devz het volgende:
[..]
Welke grote wedstrijden? Zelfs een Feyenoord - Ajax krijgen jullie al niet meer vol.
Of heb je het over het Nederlands elftal?
Maar goed, ik denk niet dat Been ontslaan de oplossing voor jullie gaat zijn. Wie zou het dan over moeten nemen? Ik vind het ook geen slechte trainer op zich, maar met deze spelers kán je gewoon niet beter dan de middenmoot. Zelfs een nietszeggend clubje als Roda JC heeft momenteel meer kwaliteit lopen.
Het zat gisteravond voller dan van het weekend volgens mij, wat ook alles te maken heeft met de schofterige ticketprijzen tegen Ajax. 35 Euro voor achter het doelquote:Op donderdag 23 september 2010 10:41 schreef Devz het volgende: Zelfs een Feyenoord - Ajax krijgen jullie al niet meer vol.
Je bent pas dood als je vergeten bent en dat gebeurt nooit.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo, zijn de mensen al bereid in te zien dat de club echt dood is???
Zaterdagavondwedstrijdenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:18 schreef Paul-89 het volgende:
16 Oktober volgende thuiswedstrijd tegen de landskampioen op een Zaterdagavond.
Of die van ik meen 2 jaar terug tegen Twente. Twente domineerde maar toen een opstootje met Perez en de Kuip ging helemaal los en schreeuwde Feyenoord naar de overwinning.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zaterdagavondwedstrijden
Die ene tegen AZ toen met 2 keer Hofs
Was inderdaad ook heerlijk. Of die ene tegen Twente met die vrije trap van de Guzmanquote:Op donderdag 23 september 2010 11:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of die van ik meen 2 jaar terug tegen Twente. Twente domineerde maar toen een opstootje met Perez en de Kuip ging helemaal los en schreeuwde Feyenoord naar de overwinning.
Edit : Rare samenvatting zit de goal nog niet eens bij.![]()
Inderdaad, toen was er ook veel onrust, en de Guzman moest op de bank beginnen van Koeman, toen viel hij laterna in en maakte uit een geweldig genomen vrije trap de winnende.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was inderdaad ook heerlijk. Of die ene tegen Twente met die vrije trap van de Guzman
Er is gewoon geen stabiele basis bij Feyenoord, De Cler bijv. zou leiding moeten geven maar die heeft al veels te veel moeite met zichzelf, dan heb je nu weer Vlaar geblesseerd en de heel belangrijke Tomasson die we nog wel een aantal maanden kwijt zijn, dan heb je El ahmadi die al behoorlijk wat seizoenen eredivisie ervaring heeft maar die faalt week in week uit. Niemand in dit elftal nu is stabiel of kan leiding geven, en dus wordt het ineens van een 20-jarige Fer verwacht.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:01 schreef Originele_Naam het volgende:
ik vraag me af of Hiddink of van Gaal het beter zouden doen bij Feyenoord of is het zo hopeloos dat ook zij het niet zouden kunnen verbeteren
de vraag is dan komt dat door toedoen van slecht inkoopbeleid van Feyenoord of is het gewoon domme pech dat je de verkeerde spelers koopt of dat ze zich verkeerd ontwikkelenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is gewoon geen stabiele basis bij Feyenoord, De Cler bijv. zou leiding moeten geven maar die heeft al veels te veel moeite met zichzelf, dan heb je nu weer Vlaar geblesseerd en de heel belangrijke Tomasson die we nog wel een aantal maanden kwijt zijn, dan heb je El ahmadi die al behoorlijk wat seizoenen eredivisie ervaring heeft maar die faalt week in week uit. Niemand in dit elftal nu is stabiel of kan leiding geven, en dus wordt het ineens van een 20-jarige Fer verwacht.
Beide. Al vind ik de verkeerde spelers kopen geen domme pech.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:10 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
de vraag is dan komt dat door toedoen van slecht inkoopbeleid van Feyenoord of is het gewoon domme pech dat je de verkeerde spelers koopt of dat ze zich verkeerd ontwikkelen
Helemaal mee eens. We bulken van het talent. De Nederlandse jeugdelftallen staan vol met Feyenoorders en ook de jeugdelftallen doen het goed. Veel jonge spelers (al dan niet noodgedwongen) in het eerste. Probleem is dat deze jonge spelers zich aan niemand kunnen optrekken. Met als gevolg dat ze zich minder ontwikkelen. Het ergste van alles vind ik nog dat degenen die zich wél ontwikkelen voor een habbekrats weggekocht worden, omdat niemand zijn contract wil verlengen en andere clubs ook wel zien dat Feyenoord wel zal grabbelen als ze een stuiver op de grond gooien.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is gewoon geen stabiele basis bij Feyenoord, De Cler bijv. zou leiding moeten geven maar die heeft al veels te veel moeite met zichzelf, dan heb je nu weer Vlaar geblesseerd en de heel belangrijke Tomasson die we nog wel een aantal maanden kwijt zijn, dan heb je El ahmadi die al behoorlijk wat seizoenen eredivisie ervaring heeft maar die faalt week in week uit. Niemand in dit elftal nu is stabiel of kan leiding geven, en dus wordt het ineens van een 20-jarige Fer verwacht.
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wie is er nou een kleuter hier, jij bent de kleuter om mijn post te deleten..
Happel laat veel toe dus als er wat verwijdert/gewijzigd wordt dan ligt het toch echt aan je zelfquote:Op donderdag 23 september 2010 12:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Wie is er nou een kleuter hier, jij bent de kleuter om mijn post te deleten..
En zolang supporters dit blijven roepen kan de ommekeer nooit komen. Feyenoord is dood, morsdood en moet gewoon weer op 0 beginnen. Sommige supporters weigeren te geloven dat ze momenteel niet meer zijn dan een NAC maar dan met supporters die meer herrie maken.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je bent pas dood als je vergeten bent en dat gebeurt nooit.![]()
Financieel zijn we praktisch overleden, maar op ieder ander front springlevend hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |