quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
We zullen het ziennnn, innnn: "Goede datingsite-ervaringen, slechte datingsite-ervaringen!"
*tune inzet*
Kan je dit ook wekelijks PM'en?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Spanningen en intriges in het Datingsite-ervaringen-topic!
Was het niet eerst Nathalie78, de vrouw wier naam altijd verkeerd wordt gespeld, die een liefdevolle date had met Civilian? Na anderhalve week kwam er nog een date, maar de vaste kijkers van deze soap werden in het ongewisse gelaten op de vraag of er gezoend was. Sterker nog, they were seeing other people.![]()
Totdat ons het bericht bereikte dat Natalie78 een date op de planning had staan met Neelix! En Civilian ging daten met een Filipijnse.Ik vermoed zelf een driehoeksrelatie waar Brooke meer vanaf weet, maarja, we moeten ons afvragen: Waarom werd het niks tussen Natalie en Civilian? Waarom richtte Civilian hierna zijn pijlen op de Filipijnse? Wat is er gebeurd tijdens die strandwandeling? En wie is in hemelsnaam Brooke?
Even later, nieuwe ontwikkelingen. Brunette82 en 3rdrock wisten ons een tijd vol trots te melden dat er gedate ging worden. 3rdrock krabbelde zichtbaar op, telkenmale wist hij ons spannende ingrediėnten mede te delen voor een nieuw melodrama. Zo ging hij soms eten, slapen, sporten, etcetera. Toen Brunette82 middels een olijke kwinkslag meldde dat er gebadmintond worden dachten we: 1 + 1 = 3rdrock, dat is hun date! Maar nu blijkt niets minder waar, Brunette82 heeft een andere date geregeld en 3rdrock is weer beschikbaar.
Ongelofelijk, waar gaat dit eindigen!? Blijf voor nieuwe ontwikkelingen de komende maanden in dit topic kijken. Vindt 3rdrock zijn droomvrouw? Slaat de vonk over tussen Natalie78 en Neelix? Smst Spirit82 nog steeds met mannen van RP die ze nooit ziet? Wordt picardmike gestalkt door maniakale vrouwen? Gaat destroyerpiet ooit nog goede grappen maken? Verliest Karina definitief haar vertrouwen in het internetdaten?
We zullen het ziennnn, innnn: "Goede datingsite-ervaringen, slechte datingsite-ervaringen!"
*tune inzet*
Dat, en oh ja Civ kwam eerst met een nieuwe date en toen ik pas.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:26 schreef Neelix het volgende:
Briljant!
Alleen jammer dat de volgorde niet helemaal goed is
3rdrock en brunette82 kwamen al eerder met hun dateplannen dan Nataliz en ik....
Was je hier toch iets te openhartig jongen?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:19 schreef 3rdRock het volgende:
dat datelijstje? haal mijn naam er maar uit....
maybe, tis gewoon klaar en meer hoop ik er niet over kwijt te hoeven.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Was je hier toch iets te openhartig jongen?
Ik hoor het wel van Brunette als ik met haar ga badmintonnenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maybe, tis gewoon klaar en meer hoop ik er niet over kwijt te hoeven.
veel plezierquote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik hoor het wel van Brunette als ik met haar ga badmintonnen
Genoeg materiaal voor deel 2 van GDSDquote:Op donderdag 23 september 2010 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik hoor het wel van Brunette als ik met haar ga badmintonnen
Niet zo wanhopig... Neem ff een pauze, ga zelf leuke dingen doen en daarna leuke berichten sturen op datingsites ofzo.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel plezier
Waar zijn toch die leuke vrouwen? dit schijnt te werken :s
haha, ik ben niet wanhopig hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 16:49 schreef Neelix het volgende:
[..]
Niet zo wanhopig... Neem ff een pauze, ga zelf leuke dingen doen en daarna leuke berichten sturen op datingsites ofzo.
quote:Op donderdag 23 september 2010 16:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Spanningen en intriges in het Datingsite-ervaringen-topic!
Was het niet eerst Nathalie78, de vrouw wier naam altijd verkeerd wordt gespeld, die een liefdevolle date had met Civilian? Na anderhalve week kwam er nog een date, maar de vaste kijkers van deze soap werden in het ongewisse gelaten op de vraag of er gezoend was. Sterker nog, they were seeing other people.![]()
Totdat ons het bericht bereikte dat Natalie78 een date op de planning had staan met Neelix! En Civilian ging daten met een Filipijnse.Ik vermoed zelf een driehoeksrelatie waar Brooke meer vanaf weet, maarja, we moeten ons afvragen: Waarom werd het niks tussen Natalie en Civilian? Waarom richtte Civilian hierna zijn pijlen op de Filipijnse? Wat is er gebeurd tijdens die strandwandeling? En wie is in hemelsnaam Brooke?
Even later, nieuwe ontwikkelingen. Brunette82 en 3rdrock wisten ons een tijd vol trots te melden dat er gedate ging worden. 3rdrock krabbelde zichtbaar op, telkenmale wist hij ons spannende ingrediėnten mede te delen voor een nieuw melodrama. Zo ging hij soms eten, slapen, sporten, etcetera. Toen Brunette82 middels een olijke kwinkslag meldde dat er gebadmintond worden dachten we: 1 + 1 = 3rdrock, dat is hun date! Maar nu blijkt niets minder waar, Brunette82 heeft een andere date geregeld en 3rdrock is weer beschikbaar.
Ongelofelijk, waar gaat dit eindigen!? Blijf voor nieuwe ontwikkelingen de komende maanden in dit topic kijken. Vindt 3rdrock zijn droomvrouw? Slaat de vonk over tussen Natalie78 en Neelix? Smst Spirit82 nog steeds met mannen van RP die ze nooit ziet? Wordt picardmike gestalkt door maniakale vrouwen? Gaat destroyerpiet ooit nog goede grappen maken? Verliest Karina definitief haar vertrouwen in het internetdaten?
*tune inzet*
quote:hoi alles goed
ik zag je foto en je profiel erg leuk en wil ik contact met je .
maar omdat ik eerlijk ben zou ik je zeggen dat ik illegaal man ben .
je gaat dit raar vinden maar dit is de waarheid .
groetjes hicham
Nieuw? Als ik toch eens kon blokkeren op "Thailand".quote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef douche-eendje het volgende:
Een nieuwe manier van een verblijfsvergunning vinden?
[..]
LOL, zo makkelijk gaat dat toch niet in Nederland? las ik laatst iets over. dat een voruw naar belgie verhuisde, daar met haar afrikaanse vriend trouwde zodat hij Belg kon worden en dan Nederlander. Je kunt nl makkelijker Belg worden naar Nederlander...quote:Op donderdag 23 september 2010 17:35 schreef douche-eendje het volgende:
Een nieuwe manier van een verblijfsvergunning vinden?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |