Ik ken 2 mensen die het luzac hebben gedaan, klopt inderdaad wel een beetje, niets is goed op een normale school, beide zijn ook wel lichtelijk autistisch denk ik..quote:Op woensdag 22 september 2010 22:13 schreef Outlined het volgende:
Klacht: kneuzen met geld die Luzac doen omdat ze te dom zijn om op een normale manier hun middelbare school af te maken. Iemand met Luzac ooit evengoed terecht gekomen als zijn/haar pappie met geld?
Dit.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:16 schreef ThePianoMan het volgende:
mensen die op het Luzac hun VMBO doen
En valt je nog wat op aan die scholieren ?quote:
Rijkeluiskindjes. Wel lekkere chickiesquote:Op woensdag 22 september 2010 22:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
En valt je nog wat op aan die scholieren ?
Ik wil wel 15k neertellen voor jouquote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef fairytalessuck het volgende:
Sowieso het Luzac.
Ga even 15.000 euro neertellen voor een jaartje school, wtf.
Die zitten toch niet in een zac?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:30 schreef Drinky het volgende:
Sowieso die nieuwe Luzac ik vind die nieuwe Lu minibites helemaal niet zo lekker
Jonge ik heb dsylaexie niet hatenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die zitten toch niet in een zac?
Geen probleem hoor, volgens mij zitten die dingen gewoon in een rol en niet in een zac.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jonge ik heb dsylaexie niet haten
http://www.levensmiddelen(...)es-in-het-chipsschapquote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, volgens mij zitten die dingen gewoon in een rol en niet in een zac.
Oh, terechte klacht in dat geval, LU in een zacquote:Op woensdag 22 september 2010 22:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
http://www.levensmiddelen(...)es-in-het-chipsschap
Beter dan die dikkerds op FOK die zich helemaal volproppen met chips en Macquote:Op woensdag 22 september 2010 22:44 schreef Kwalberto het volgende:
De enige van wie ik weet dat die op het luzac heeft gezeten vreet de laatste 2 jaar iig niks uit
zullen we een keertje rijden? Loenen - Maarssenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Beter dan die dikkerds op FOK die zich helemaal volproppen met chips en Mac
Mensen die niet minimaal 3 middelbare scholen meemakenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef trolololo het volgende:
Mensen die niet op een normale middelbare school zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |