We zijn druk bezig met ons huisje maar ook met relaxen en onze nieuwe pup. Een stuk minder op internet rond gehangen dus
Maar ik ben net ff snel door het huis gerend met de fotocamera, speciaal voor jullie
Als eerste de woonkamer, redelijk af.... Gordijn (1stuk) mist nog omdat die een stik fout had en die moest dus weer terug naar de winkel. Nu moeten we dus weer 3 weken wachten
Schilderij voor boven het dressoir is in de maak, zal een foto erop zetten als die klaar is. En er moet nog het 1 en ander aan deco komen.
![Foto-VQROZXWL.jpg]()
De slaapkamer, ook hiervoor zijn de gordijnen in de maak. De deur voor de kleding kast moeten we nog laten maken en we willen met de tijd een platte tv ophangen.
![Foto-IOLTTN6V.jpg]()
![Foto-YSLLJNNN.jpg]()
In de badkamer moet de verwarming vervangen worden omdat de verwarming die er nu hangt in het begin heeft gelekt en er nu roest op zit, maar die nieuwe staat nog steeds in 1 van de slaapkamers te wachten. Verder is de badkamer klaar.
![Foto-EUBWP6YE.jpg]()
En de keuken is ook zo goed als af. Met de tijd willen we nog wat voor de ramen, maar daar moeten we eerst maar eens rustig voor rond gaan kijken.
![Foto-W8MFYMNW.jpg]()
De twee andere slaapkamers moeten nog helemaal ingericht worden, ze worden nu als klus kamer gebruikt en staan vol verf spullen omdat we alle deuren nog moeten schilderen. Dat ligt nu ff stil omdat mijn vriend nu eerst buiten aan het verven is.
We zijn ook aan het rond kijken voor de bestrating buiten, binnen kort gaan we de oprit en het terras aanleggen, maar eerst moet de gemeente aangeven hoe hoog dat de stoep gaat komen die aan onze oprit grenst.
Op de zolder willen we volgend jaar laminaat gaan leggen en we moeten daar nog alles schilderen....
pfff ik stop er maar eens mee, want ik besef me ineens dat we nog een heleboel moeten doen...
Maar we wonen heerlijk, het is heerlijk rustig hier en de buren zijn ook helemaal top.
Wat wil een mens nog meer he?
Over een poosje zal ik weer wat foto's maken van alle vorderingen.