gewoon strikjes gebruiken, klein rukje aan het uiteinde en losquote:Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je een schaar of scherp mes bij de hand hebt dan hè? Puur voor evt noodgevallen
Dan is het ook niet leuk.. dat kan de ander zo los trekken.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gewoon strikjes gebruiken, klein rukje aan het uiteinde en los
Hm, no thanksquote:Op donderdag 23 september 2010 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Probeer anders de osteopaat al eens vast? Daar kun je zonder verwijzing naartoe, en al heel snel terecht. Als er ergens een zenuw in je schouders of nek klem zit kan hij het vast verhelpen.
Fijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook zoiets gehad, verkeerd op mijn arm gelegen en daardoor zenuwen afgeklemd.
kan 6 weken duren voor het weg is, en dat duurde het ook.
flauwquote:Op donderdag 23 september 2010 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je een schaar of scherp mes bij de hand hebt dan hè? Puur voor evt noodgevallen
Sorry. Die was erg onnadenkend.. ik had meer ongelukjes veroorzaakt door brandende kaarsen oid in gedachten.quote:
Ja, lekkerquote:Op donderdag 23 september 2010 11:46 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand koffie na de knooptips van Droomvrouw?
Dat drinkt wat lastigquote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij wil je koffie in een geboeide kist hebben zeker?
rietje erbijquote:Op donderdag 23 september 2010 11:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat drinkt wat lastig
Doe maar gewoon in een kopje, dank je
dus? jij bent van het boeiende leven tochquote:
* TJDoornbos schenkt een kopje in voor dr34m3rquote:Doe maar gewoon in een kopje, dank je
Laten we dat maar niet doen.. probeer af te vallenquote:
Ja dat probeer ik ook maar heb het opgegeven ben niet sterk genoeg op lekker dingen te laten staan en trouwens:quote:Op donderdag 23 september 2010 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen.. probeer af te vallen
Why? Ik kan me leukere dingen bedenken om voor te bukken dan voor diamanten hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook maar heb het opgegeven ben niet sterk genoeg op lekker dingen te laten staan en trouwens:
“I don't excercise. If God had wanted me to bend over, he would have put diamonds on the floor.”
Ik kan wel iets bedenkenquote:Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Why? Ik kan me leukere dingen bedenken om voor te bukken dan voor diamanten hoor
Ik wil weer een crosstrainer.. Weet alleen niet waar ik hem zou moeten plaatsen. In de woonkamer is ook zoiets..quote:Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kan wel iets bedenken![]()
Sporten is trouwens best leuk ik kan er uren naar kijken.
LOLquote:Op donderdag 23 september 2010 12:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook maar heb het opgegeven ben niet sterk genoeg op lekker dingen te laten staan en trouwens:
“I don't excercise. If God had wanted me to bend over, he would have put diamonds on the floor.”
Oh dat het ik met werken :pquote:Op donderdag 23 september 2010 12:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kan wel iets bedenken![]()
Sporten is trouwens best leuk ik kan er uren naar kijken.
Oh ja dat zou ik ook wel willen maar dan wil ik wel een crosstrainer voor de tv plaatsen dan gaat de tijd tenminste snel voorbij.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wil weer een crosstrainer.. Weet alleen niet waar ik hem zou moeten plaatsen. In de woonkamer is ook zoiets..
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 23 september 2010 12:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh dat het ik met werken :p
Zo lekker schaften
Met een lekker muziekje erbij is ook heerlijk hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja dat zou ik ook wel willen maar dan wil ik wel een crosstrainer voor de tv plaatsen dan gaat de tijd tenminste snel voorbij.
Ja muziek erbij is ook fijn.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met een lekker muziekje erbij is ook heerlijk hoor. Maar waar is dus het grootste probleem..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |