Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is wel rustig hier vandaag![]()
[..]
dat deden ze in België ook een tijdje maar dat schijnt problemen te geven.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je in de horeca gaan werken![]()
kan je savonds werken en overdag slapen
waarom sta ik weer 1quote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Tja hoe zou dat nou komenquote:
hoezo?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat deden ze in België ook een tijdje maar dat schijnt problemen te geven.
omdat het rustig isquote:[..]
waarom sta ik weer 1
wokquote:
preciesquote:Op donderdag 23 september 2010 13:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat doe ik daar zo hoog?
Dat zegt idd genoeg over de drukte...
hij heeft het meeste tijd om hier te postenquote:
ferbquote:Op donderdag 23 september 2010 13:22 schreef Ferb het volgende:
Om half 11 naar huis gegaan van wegen lies.
Nu naar de dokter ( Wat al moest, want moet volgende week langs ziekenhuis )
Heel herkenbaar. Ik stond eerst ook hoog maar ja nu mag ik eigenlijk niet zoveel meer fokken duhus nu sta ik niet meer zo heel hoog.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
omdat ik opt werk alleen maar naar dom gelul luister en dus afleiding zoek
van wie niet?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik stond eerst ook hoog maar ja nu mag ik eigenlijk niet zoveel meer fokken duhus nu sta ik niet meer zo heel hoog.
de baasquote:
Soms hebben mensen het druk overdagquote:Op donderdag 23 september 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jhoaquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms hebben mensen het druk overdag
Die werken dan niet in de horeca enzulks
Succes bij de docquote:Op donderdag 23 september 2010 13:22 schreef Ferb het volgende:
Om half 11 naar huis gegaan van wegen lies.
Nu naar de dokter ( Wat al moest, want moet volgende week langs ziekenhuis )
die moeten dan ook niet klagenquote:Op donderdag 23 september 2010 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms hebben mensen het druk overdag
Die werken dan niet in de horeca enzulks
quote:Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
We hebben echt een onhandige kat
Hij wil op de tafel springen, maar dies te hoog, dus valt ie gewoon weer naar beneden, vervolgens wil hij dan via de stoel op de tafel, springt ie op de leuning, terwijl die onder de tafel staat, dus zet ie zichzelf klem en komt bijna niet meer los (tot ik m wat help)
hoe laat moet je bij de dokter zijn enfer?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:32 schreef Enfermera het volgende:
Pfff.. ik word echt gek van die pijnExpres niet al mn pijnmedicatie ingenomen vandaag, maar dat komt me nu duur te staan
Nouja, kan ik iig die doc overtuigen dat ik meer onderzoeken wil
![]()
whehehequote:Op donderdag 23 september 2010 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
We hebben echt een onhandige kat
Hij wil op de tafel springen, maar dies te hoog, dus valt ie gewoon weer naar beneden, vervolgens wil hij dan via de stoel op de tafel, springt ie op de leuning, terwijl die onder de tafel staat, dus zet ie zichzelf klem en komt bijna niet meer los (tot ik m wat help)
15.40. Dus nog 2 uurtjes nu.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe laat moet je bij de dokter zijn enfer?
dan wens ik je alvast sterkte en succesquote:Op donderdag 23 september 2010 13:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
15.40. Dus nog 2 uurtjes nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |