Ow ja!quote:
Het is een complot, ik voel het.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Liggen jullie ook elke paar minuten van FOK! af?
Of alleen Goodbye en ik?
Reken jezelf niet rijk, er posten ook mannen meequote:
Word je er een beetje verlegen van?quote:
Ik heb internet gesloten net, en daarna weer opgestart, maar ik kon alleen via [in cache] ofzo eropquote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan andere pagina´s al helemáál niet openen. Zucht.
Oh is dit eigenlijk het verlegenheidstopicquote:Op woensdag 22 september 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Word je er een beetje verlegen van?![]()
Geef niet hoor, hebben we allemaal last van
Neh, ben je gek. Qwea post hier!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh is dit eigenlijk het verlegenheidstopic
*proest*quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neh, ben je gek. Qwea post hier!
Niet dan?quote:
Een kleine uiteenzetting treft u op pagina 6 van het vorige topic (of was het pagina 5?)quote:Op woensdag 22 september 2010 20:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nok, wat zijn jouw oude gewoonten dan?
Bij mij opent in mijn beginscherm altijd fok, hotmail en farmvillequote:Op woensdag 22 september 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
Ligt het aan KPN internet ofzo?
Ik kan niet op Google, niet op 90% van de sites zo ongeveer.
En elke paar minuten ook niet op FOK! Schiet lekker op
Nou... mochten we elkaar hier niet meer treffen, vaarwel dan maar. Have a nice life.quote:
Ik heb er weinig last van eigenlijk, maar ik woon dan ook heul aan de andere kant van het land.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef JJH het volgende:
Nee hoor.
Maar ik zit tot aan mijn okselhaar in marktplaats.
Volgens mij zou ik daar ook beter naar kunnen kijken. Dat gaat tenminste fatsoenlijk helemaal nergens over en pretendeert dat ook niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Tombola, kijk je die film?
God I wanna lick your skin off!
*I prefer you didn't...*
Raiders?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:50 schreef nokwanda het volgende:
Ik erger me nu al aan die film. Vol foute informatie. Ik ben echt niet leuk om zulke films mee te kijken.
Alleen voor beelddenkersquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik vind m coolquote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Tombola, kijk je die film?
God I wanna lick your skin off!
*I prefer you didn't...*
Nee het is je reinste chickflick. En dan nog eentje van de 'mooi zitten, dom kijken' categoriequote:Op woensdag 22 september 2010 20:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik daar ook beter naar kunnen kijken. Dat gaat tenminste fatsoenlijk helemaal nergens over en pretendeert dat ook niet.
Ja nou neeeeheeeejjjj, als je het maakt, maak het dan tenminste een beetje goed of tennminste een beetje historisch correct. Dat hele kleine beetje bijbelkennis dat je daarvoor nodigt hebt is te verwaarlozen. Ik ben geen theoloog en zelfs een blondje als ik weet dat Mozes opnieuw de berg op is gegaan nadat hij zijn stenen tabletten met de 10 geboden had gebroken uit boosheid omdat het volk een gouden kalf was gaan aanbidden. En dat ze die nieuwe versie in de ark des verbonds hebben opgeborgen en niet de brokstukken van de eerste versiequote:Op woensdag 22 september 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Raiders?
Het is maar een film, mop!
En daar kijk je naar uit?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef senesta het volgende:
Ik heb geen idee welke film ik kijk, ik heb geen puf om de afstandbediening te zoeken![]()
Volgens mij mag ik al bijna naar bed
Van wie mag je nu nog niet dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef senesta het volgende:
Ik heb geen idee welke film ik kijk, ik heb geen puf om de afstandbediening te zoeken![]()
Volgens mij mag ik al bijna naar bed
http://www.imdb.com/name/nm0267506/quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik vind m cool![]()
![]()
![]()
Waar is dat domme wicht van?
Sierlijk neerstortenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En daar kijk je naar uit?Wat ga je daar doen dan?
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee het is je reinste chickflick. En dan nog eentje van de 'mooi zitten, dom kijken' categorie
Van mijquote:Op woensdag 22 september 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Van wie mag je nu nog niet dan?
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0267506/
Oh god, Friends jaquote:
Dan kan je idd maar beter gewoon zappen naar de chickflickquote:Op woensdag 22 september 2010 20:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja nou neeeeheeeejjjj, als je het maakt, maak het dan tenminste een beetje goed of tennminste een beetje historisch correct. Dat hele kleine beetje bijbelkennis dat je daarvoor nodigt hebt is te verwaarlozen. Ik ben geen theoloog en zelfs een blondje als ik weet dat Mozes opnieuw de berg op is gegaan nadat hij zijn stenen tabletten met de 10 geboden had gebroken uit boosheid omdat het volk een gouden kalf was gaan aanbidden. En dat ze die nieuwe versie in de ark des verbonds hebben opgeborgen en niet de brokstukken van de eerste versie
Ow gawd, en ik ben nieteens christen
Smsen 'Wordt te laat nu, morgen werken. Andere keer!"quote:Op woensdag 22 september 2010 20:57 schreef Qwea het volgende:
er zouden 2 vrienden langskomen. Ik snap dat niet. Ze weten dat we morgen weer moeten werken/naar school moeten maar zijn er nu nog niet
Ach, ik moet er wel om lachen. Waarom zien alle nazies eruit al Herr Flick in zulke fimls?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je idd maar beter gewoon zappen naar de chickflick
[..]
Smsen 'Wordt te laat nu, morgen werken. Andere keer!"
frrrrrom ze kkkkestaapoo!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach, ik moet er wel om lachen. Waarom zien alle nazies eruit al Herr Flick in zulke fimls?
Nee joh, ze wilde duidelijk nietquote:Op woensdag 22 september 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Zoenen
Zoenen
Zoenen
Oh, nee toch niet![]()
Boeiende film
ZEI?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, zei wilde duidelijk niet
Ik bedoelde [ze]quote:
Indrukwekkend live verslag.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Whahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLoser
Ik moest lachen, het was bijna Jim Carey achtig met die kotsbewegingenquote:
Ja!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest lachen, het was bijna Jim Carey achtig met die kotsbewegingen
Jim Carey en kotsen in één zin is volgens mij een tautologie.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Ik moest lachen, het was bijna Jim Carey achtig met die kotsbewegingen
Tautologie.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jim Carey en kotsen in één zin is volgens mij een tautologie.
Soms, er zijn ook een paar films waar ie wel leuk is.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jim Carey en kotsen in één zin is volgens mij een tautologie.
Je kan hem op bol.com bestellen, dus het zal welquote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Weet iemand ofLeap Year
al op dvd is?
Kan je dat ergens opzoeken?
Oh, of je typt even Leap Year en dvd in op Googlequote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Weet iemand ofLeap Year
al op dvd is?
Kan je dat ergens opzoeken?
Oh, herstel, in oktober kan datquote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan hem op bol.com bestellen, dus het zal wel
Ligt ie dan ook in videotheken?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan hem op bol.com bestellen, dus het zal wel
Wat ben je toch ook een slimme meid.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, of je typt even Leap Year en dvd in op Google
Soms he... verbáás ik mezelf!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een slimme meid.
quote:Vanaf 12 oktober in de videotheek
5 oktober volgens Videolandquote:Op woensdag 22 september 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt ie dan ook in videotheken?
Of heeft dat weer vertraging, ik ben er al in geen eeuwen geweest.
Gb en ik hebben zaterdag een 'Oehhhhhhh, jank jij al, en gaan ze nou zoenen of hoe zit dat' film nodig
Ik raak al in paniek als ik die handleiding leesquote:Op woensdag 22 september 2010 21:25 schreef APK het volgende:
Ik weet al wat ik volgend jaar voor mijn verjaardag wil hebben.![]()
Koolmees tikt tegen nestkast 2
Grééééééés, ben jij een beetje handig?
Ik weet ook wel ongeveer hoe ik zoiets 'regel' (dat is me al eerder gelukt ende zo) maar hoe moet ik dat dan meenemen naar Gb? Past zoiets op een USB stickie en zo ja, kan dat dan van Gb d'r computer weer op de tv worden afgespeeld? Zie, het klinkt me nu al te moeilijkquote:Op woensdag 22 september 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
5 oktober volgens Videoland
Maar je kent toch wel iemand die dat voor je kan regelen?
Fikkenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet ook wel ongeveer hoe ik zoiets 'regel' (dat is me al eerder gelukt ende zo) maar hoe moet ik dat dan meenemen naar Gb? Past zoiets op een USB stickie en zo ja, kan dat dan van Gb d'r computer weer op de tv worden afgespeeld? Zie, het klinkt me nu al te moeilijk
Was maar een grapje hoor, die gast bleached z'n nestkastje.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Ik raak al in paniek als ik die handleiding lees
Wil best een kastje voor je fröbelen, maar verwacht dan niet dat er ook maar IETS werkend gaat zijn
Cool!quote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef senesta het volgende:
Ik heb hier een juichende 12 jarige![]()
http://www.noordhollandsd(...)-van-Scholen-aan-Zee
Dank voor het vertrouwenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef APK het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, die gast bleached z'n nestkastje.![]()
En volgens mij zou jij die arme beessies electrocuteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef senesta het volgende:
Bofkonten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ik voorzie een fiasco, er zullen best wel wat laptops sneuvelenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef senesta het volgende:
Je bent vast blond vanbinnen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms he... verbáás ik mezelf!
Oh, bummer
[..]
Vroeger gaven we een trap tegen iemand z'n boekentas, nu ros je een laptop door de klas.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik voorzie een fiasco, er zullen best wel wat laptops sneuvelen
Welnee, ik doe mezelf soms wat blond voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
dat inderdaad, als dat ding iedere dag mee gaat in de tas zullen ze na een maand of twee al nieuwe nodig hebben...quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef APK het volgende:
[..]
Vroeger gaven we een trap tegen iemand z'n boekentas, nu ros je een laptop door de klas.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, ik doe mezelf soms wat blond voor.
Dan valt het altijd mee, uiteindelijk.Je denkt dat er normaal een decimeter water in een vogelnestje staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, ik doe mezelf soms wat blond voor.
Dan valt het altijd mee, uiteindelijk.ehh, daar is het dakje voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Naiiiquote:Op woensdag 22 september 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je denkt dat er normaal een decimeter water in een vogelnestje staat?
het huisje staat niet onder water he, water loopt over dat dakje naar beneden en komt niet in het huisjequote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Naiii
Die camera's hangen toch aan de bovenkantWel aan de binnenkant van het dakje, maar da's echt niet lekproof
Of heb ik het hoofdstuk 'kit de handel dicht' gemist in de handleiding?
En de snoeren komen toch UIT dat kastje? Ja toch? Ja toch? Niet dan?
Aan de bovenkant ja, en het dakje overlapt, dus de regen komt er echt niet zomaar in hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Naiii
Die camera's hangen toch aan de bovenkantWel aan de binnenkant van het dakje, maar da's echt niet lekproof
Of heb ik het hoofdstuk 'kit de handel dicht' gemist in de handleiding?
En de snoeren komen toch UIT dat kastje? Ja toch? Ja toch? Niet dan?
Mammaaaa, Wesley en Quincy-Leroy hebben mij met hun laptop op me hoof geslagen.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
dat inderdaad, als dat ding iedere dag mee gaat in de tas zullen ze na een maand of twee al nieuwe nodig hebben...
En dan een gat boren in je muur om die draden naar binnen te laten gaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan de bovenkant ja, en het dakje overlapt, dus de regen komt er echt niet zomaar in hoor![]()
En de draden gaan zo snel mogelijk naar binnen, en anders kan je het natuurlijk met ducttape omwikkelen
ik zit wel lichtelijk te stuiteren, nu ik een laptop besteld heb die wel voorradig is, en nu op de post isquote:Op woensdag 22 september 2010 21:42 schreef APK het volgende:
[..]
Mammaaaa, Wesley en Quincy-Leroy hebben mij met hun laptop op me hoof geslagen.![]()
![]()
heeft ie echt een gat in z'n muur geboord? kiertje in het raam kon niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan een gat boren in je muur om die draden naar binnen te laten gaan.
Het lijkt mij persóónlijk wat veel moeite. Maar ik ben dan ook liever lui dan moe
Oeh, volgende week een test met fotoverslag?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zit wel lichtelijk te stuiteren, nu ik een laptop besteld heb die wel voorradig is, en nu op de post is![]()
waar je overigens wel mensen mee kan slaan, want magnesium rolkooi, en je kan een glas water legen op het toetsenbord zonder problemen
En een glas bier?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zit wel lichtelijk te stuiteren, nu ik een laptop besteld heb die wel voorradig is, en nu op de post is![]()
waar je overigens wel mensen mee kan slaan, want magnesium rolkooi, en je kan een glas water legen op het toetsenbord zonder problemen
Geen idee, zo goed heb ik het niet gelezenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heeft ie echt een gat in z'n muur geboord? kiertje in het raam kon niet?
prima, denk allleen niet dat veel mensen zitten te wachten op een review van een loodzwaar mobiel CAD-workstationquote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, volgende week een test met fotoverslag?
uhuh, zit wel aan de binnenkant, dus je ziet er niets vanquote:
Doe maar alleen het slaan en het water gooien dan hè?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
prima, denk allleen niet dat veel mensen zitten te wachten op een review van een loodzwaar mobiel CAD-workstation
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:48 schreef APK het volgende:
[..]
Doe maar alleen het slaan en het water gooien dan hè?
This is only a test -- Please do not try this on any ThinkPad Notebook.quote:
amerikaanse rechtzaakcultuur enzoquote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
This is only a test -- Please do not try this on any ThinkPad Notebook.
Probeer het toch maar gewoon nietquote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
amerikaanse rechtzaakcultuur enzo![]()
maar er zit gewoon een waterdichte bak onder het toetsenbord met een afvoergootje
het was eigenlijk iets wat ik aan het afwegen benquote:Op woensdag 22 september 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer het toch maar gewoon niet
Dat.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was eigenlijk iets wat ik aan het afwegen ben
het kan gewoon, de boel is 100% waterdicht, maar het voelt zo tegennatuurlijk en hij is zo nieuw
wel water er overheen of toch niet...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nog met zichzelf aan het afwegen wat ie nou zal doen in bed
OHquote:Op woensdag 22 september 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nog met zichzelf aan het afwegen wat ie nou zal doen in bed
Ik kom op het juiste moment binnenvallen zie ikquote:Op woensdag 22 september 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
"Hebben jullie al dezelfde menstruatie-cyclus?"![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kom op het juiste moment binnenvallen zie ik
ik wil eigenlijk ook nog de ingebouwde kleurencalibratie en tekentablet er op, maar die optie hebben ze in nederland alleen op de laptops van 3000 euro en meer, terwijl het onderdeel een paar tientjes kost als je het los besteldquote:
Ik vind het wel grappig. Al jaren heeft ie er een voorstelling van en op het moment dat ie haar in bed heeft zegt ie 'weltrusten!'quote:
Waarvan? Hebben we het over Dries Roelvink?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Al jaren heeft ie er een voorstelling van en op het moment dat ie haar in bed heeft zegt ie 'weltrusten!'
Muizel, zeg jij er eens wat van!
Onder andere!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarvan? Hebben we het over Dries Roelvink?
Uitschuifbaar scherm!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook nog de ingebouwde kleurencalibratie en tekentablet er op, maar die optie hebben ze in nederland alleen op de laptops van 3000 euro en meer, terwijl het onderdeel een paar tientjes kost als je het los besteld
dus als ik het ergens kan vinden ga ik gewoon de ingebouwde tablet er bij bestellen![]()
[ afbeelding ]
ik heb hem alleen wel besteld zonder het uitschuifbare scherm, dat werd me te gek
WANNEER zwabber, WANNEER... Niet als...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is moeilijk bescheiden te blijven, als je zo goed bent als ik!
het is even geledenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WANNEER zwabber, WANNEER... Niet als...
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:26 schreef JJH het volgende:
Zo stoer, zo charmant en zo aardig. Dat zie je in één ogenblik!
Trusten tombo.![]()
Ahw.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier bij een mopperend katerkittentje.Volgens mij hoort hij zichzelf graag of zo.
Hoe lang blijven jullie nog verloofd eigenlijk?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik zit hier bij een mopperend katerkittentje.Volgens mij hoort hij zichzelf graag of zo.
Een paar kunnen ook spinnen, hij (nog) niet. Inmiddels heeft hij zich tevreden gesteld met het poetsen der teentjes. En een paar zussen liggen door de mand te boksen.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ahw.
Bert is niet zo mopperig, die kan vooral heel hard spinnen.
Jij vist gewoon naar een uitnodiging voor het huwelijksfeest he?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang blijven jullie nog verloofd eigenlijk?
Wanneer is de huwelijksnacht?
Die had ik alquote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij vist gewoon naar een uitnodiging voor het huwelijksfeest he?
...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik al![]()
Ik mocht zo'n lila bruidsmeisjesjurk net als in My Best Frieds Wedding van je
Niet om lullig te doen hoor, maar wat moeten brugklassers for god sake met een laptop afgezien van msnenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:32 schreef senesta het volgende:
Wat voor idee heb jij wel niet van Greys!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
...
ga jij op de bruiloft doen wat ik denk dat je gaat doen?
hyvesen, en zich afvragen waarom de schoolboeken niet in e-book formaat te krijgen zijn en ze nu boeken + laptop mee moeten nemen...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen hoor, maar wat moeten brugklassers for god sake met een laptop afgezien van msnen
Ik ben er nog niet uit of personeel welkom is op het feest.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik al![]()
Ik mocht zo'n lila bruidsmeisjesjurk net als in My Best Frieds Wedding van je
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrradiant roepen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
...
ga jij op de bruiloft doen wat ik denk dat je gaat doen?
datgene dat die film schetst van Julia Robertsquote:Op woensdag 22 september 2010 22:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat voor idee heb jij wel niet van Greys!
nee dansen met een nicht en aan JJH vragen of hij wilt trouwenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrradiant roepen?
Dat deed zij niet op de bruiloft, dat tweedequote:Op woensdag 22 september 2010 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dansen met een nicht en aan JJH vragen of hij wilt trouwen
ja, zo goed heb ik nou ook weer niet opgeletquote:Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed zij niet op de bruiloft, dat tweede
Suddenly, a familiar song.
Then, you're off your chair in one exquisite movement.
Wondering, searching, sniffing the wind like a daffelled deer.
Has God heard your little prayer? Will Cinderella dance again?
And then, suddenly, the crowds part. And there he is. Sleek. Stylish. Rrrrrradiant with charisma. It's only, he's on the telephone. But then, so are you. And he comes towards you, the moves of a jungle cat. And although you quite correctly sense that he is gay, like most devastatingly handsome single men of his age are, you think, 'What the hell? Life goes on.' Maybe there won't be marriage.
Maybe there won't be sex. But by God, there will be dancing!
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hyvesen, en zich afvragen waarom de schoolboeken niet in e-book formaat te krijgen zijn en ze nu boeken + laptop mee moeten nemen...
Personeel?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of personeel welkom is op het feest.
Al ben je daar natuurlijk wel ter eer en meerdere glorie van mij.![]()
Volgens mij zijn we (bijna) een jaar verloofd!
Zwijg! Het is mijn feestje!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Personeel?![]()
En nu we bijna een jaar verder zijn ben je hopelijk wel van het idee afgestapt dat we 'gezellig allemaal in het groen komen?'
Oh dear...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwijg! Het is mijn feestje!![]()
*stampvoet*
Vrijdag 9 oktober.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit of personeel welkom is op het feest.
Al ben je daar natuurlijk wel ter eer en meerdere glorie van mij.![]()
Volgens mij zijn we (bijna) een jaar verloofd!
Wat een luxeleven.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:49 schreef Qwea het volgende:
Ik ga auch te bed. Morgen om 13u de trein hebben![]()
Ja jemig, dan moet je je inderdaad niet verslapen!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:49 schreef Qwea het volgende:
Ik ga auch te bed. Morgen om 13u de trein hebben![]()
Dat ga ik doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dear...
Slaap er nog maar een nachtje over![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wikiquote:Op woensdag 22 september 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrijdag 9 oktober.
SC # 203 - Met 1 ruk aan de lijn van Greet Parelmoer
Das idd een hele opgave jaquote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jemig, dan moet je je inderdaad niet verslapen!
Trust en succes met het nagelborsteltje op je nachtkastje zometeen!
Ik mag echt niet klagen met mijn huidig roosterquote:
Greys, ze hebben tegenwoordig ook vogelhuisjes met een zuignap en perspex achterkant, ff likken, en dan tegen je raam.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan een gat boren in je muur om die draden naar binnen te laten gaan.
Het lijkt mij persóónlijk wat veel moeite. Maar ik ben dan ook liever lui dan moe
En dan twee katten aan de andere kant van het glas hebben.quote:Op donderdag 23 september 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Greys, ze hebben tegenwoordig ook vogelhuisjes met een zuignap en perspex achterkant, ff likken, en dan tegen je raam.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Greys, ze hebben tegenwoordig ook vogelhuisjes met een zuignap en perspex achterkant, ff likken, en dan tegen je raam.![]()
[ afbeelding ]
Hoi Rewimo!quote:Op donderdag 23 september 2010 08:06 schreef Rewimo het volgende:
Helleu! Gisteravond bleken er twee egels te huizen in een kartonnen doos onder de carport. Helaas zagen we dat pas toen we de doos omkeerdenNu heb ik maar gauw een echt egelhuis besteld bij Vivara (dat wilde ik toch al heel lang
).
We schrokken er allebei van. Als we geweten hadden dat er egels in de doos zaten hadden we die lekker laten liggen natuurlijk.
Nee, niet onder de walnootbomen (die hebben we inderdaadquote:Op donderdag 23 september 2010 08:28 schreef Greys het volgende:
Ben je er al uit waar je je nieuwe egelhuis gaat plaatsen?
Onder jewalnootbomen?
(Die heb jij toch?)
Waar kun je die kopen? Die is echt leuk!quote:Op donderdag 23 september 2010 00:42 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ook bij vivaraquote:Op donderdag 23 september 2010 08:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen? Die is echt leuk!
Nu alweer?quote:Op donderdag 23 september 2010 08:43 schreef tombolafan het volgende:
Oh nou, dilemma lost zich vanzelf op; één van de kindjes is vreselijk aan het huilen dus ik denk dat hij zo instort
Die gaat zn bed in zo
is dat niet het hele punt?quote:Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef senesta het volgende:
Even over die plexiglas dingen he, zouden er geen vogels tegen je raam gaan vliegen met die dingen?
Doen ze toch wel hier. Bijna elke ochtend horen wel wel een keer BAF! en was er weer een vogel die een kortere route dwars door onze kamer wilde nemenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:07 schreef senesta het volgende:
Even over die plexiglas dingen he, zouden er geen vogels tegen je raam gaan vliegen met die dingen?
Nou ja, ze zijn al sinds 7 uur op sowieso, en ik heb geen idee hoe zijn nacht wasquote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu alweer?
Ik wil ook weer op bedje, zou hard huilen bij mijn baas ook werken?
Hmm samara maar weer spinnen op het raam laten tekenen denk ik. Want ik vind het wel leuk zo'n voederbakjequote:Op donderdag 23 september 2010 09:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doen ze toch wel hier. Bijna elke ochtend horen wel wel een keer BAF! en was er weer een vogel die een kortere route dwars door onze kamer wilde nemen
Oh, ik dacht dat er in het boekje wel een stondquote:Op donderdag 23 september 2010 09:05 schreef Rewimo het volgende:
Nee, niet zo'n zelfde, wel andere voor aan het raam inderdaad. Maar ik vind die doorzichtige juist zo leuk!
Nieuw zijn ze niet echt, we wisten wel dat er egels in onze tuin wonenquote:Op donderdag 23 september 2010 09:14 schreef ferrari_rood het volgende:
@rewino nieuwe "huis"dieren![]()
Als ik de foto's zo bekeek hoef ik mij niet te schamen voor ons huis. Al vind ik dat ik eigenlijk veel beter moet opruimen
Nu heb ik geen keelpijn meer maar wel ontzettend misselijk en mijn keel zit dicht. Daardoor amper geslapen dus vanavond lig ik heel vroeg in bed. Ik wil za avond nl de lichtjesroute nog fietsen.
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 september 2010 09:30 schreef senesta het volgende:
Ik kan het huisje trouwens ook niet vinden op de site..
oh krijg nou wat, niet eens gezien dat je dat gepost hadquote:Op donderdag 23 september 2010 09:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hem besteld via de shop die ik had gevonden
Heul niet, het zit in zo'n afgesloten thermomokquote:
oke dan, AUW M'N HOOFDquote:Op donderdag 23 september 2010 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, het zit in zo'n afgesloten thermomok
Ik hoest erg goed momenteelquote:
damn, nog steeds die buikpijn? Wanneer moet je weer heen?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik hoest erg goed momenteelVerder matig, nog altijd die stomme buik die zeer doet. Tja, wat moet je ermee
Ja, preciesquote:Op donderdag 23 september 2010 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maar goed dat ik vantevoren niet wist dat het zo lang zou duren
Wat is er aan je verspijkerd dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Het moet slijten volgens de chirurg. Alleen duurt dat dus wel erg lang. Ben al bijna een half jaar bezig nu
Tnxquote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef nokwanda het volgende:Klote is dat. Beterschap.
Zo schrok ik vandeweek toen ik las over user Disana. Darn....
Waarom 4?quote:Op donderdag 23 september 2010 12:21 schreef Qwea het volgende:
ik zit met tegenzin 4 broodjes weg te werken
Omdat ik zo naar school moet en anders weer aan de vette hap gaquote:
Nicequote:Op donderdag 23 september 2010 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik zo naar school moet en anders weer aan de vette hap ga
Ik heb er 2 met korsten en 1 zonder opgekregenen om 10u 2. Dus ik vind het best
Hoera voor de egelsquote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Goed nieuws: qltel heeft de egels horen rommelen in hun hoekje
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Vivara, je weet wel, van je egelhuis!quote:Op donderdag 23 september 2010 08:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar kun je die kopen? Die is echt leuk!
Nok heb 'm bekeken ga hem terugmailen zodra ik op laptop zit suc6!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef nokwanda het volgende:
En nu op naar het uitzendbureau. Die hebben misschien weer een baan voor me. Slecht betaald en niet wat ik wil, maar hey... beter dan niets.
Nee, die hadden hem niet, maar ik heb hem al gevonden, zie hierboven ergensquote:Op donderdag 23 september 2010 13:06 schreef Strega het volgende:
Vivara, je weet wel, van je egelhuis!
Leuk! Wij hadden een paar jaar geleden twee jonge/moederloze egels in de kas te overwinteren. De moeder hadden we met nog een egelkind dood gevonden vlak bij onze tuin.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:52 schreef Rewimo het volgende:
Huh? Wat heeft ze dan?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef nokwanda het volgende:
Klote is dat. Beterschap.
Zo schrok ik vandeweek toen ik las over user Disana. Darn....
Een border collie?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb gebeld voor een border pup, maar ze hebben nu al alleen nog maar mannetjes.
En ik wil een vrouwtje.
Dus even verder zoeken maar.
Nee een border terriër!quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef Greys het volgende:
Waarom een border, hoor ik je vragen?
- Klein (border teefjes kan je gewoon met één hand optillen, zijn rond de 6 kilo)
- Stoer en dapper
- Houden hééééél erg van ballen en stokken uit het water vissen (hallo, hondenstrandje!)
- Zijn de top in flyball (dus dan ga ik weer op zo'n cursus)
- Zijn ook gewoon in huis snel tevreden, bij slecht weer is een klein blokje om ook genoeg
- Zijn bijzonder sociaal (Boor en Bink hoeven niet te vrezen)
Ja en nu krijg je me op visitequote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Border pup
[ [url=http://cdn-www.dailypuppy.com/media/dogs/anonymous/ollie_border6.jpg_w450.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
Oh en ze verharen niet![]()
Net als Bink.
Ik twijfel nog een béétjequote:Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greysie, wat is de reden dat je er nu al aan denkt? Je wilde eerst wachten tot den Bink er niet meer is toch?
Ze zien er wel erg lief uit.
Hele plausibele redenen en die pup slaapt minstens zoveel als tha Bink en tegen de tijd dat dat niet meer zo is dan is ze al wat zelfstandiger en gewend ws.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een béétje
Maar redenen om het nu al te doen:
- Als Bink er niet meer is, weet ik nu al dat ik geen zin heb om meteen op puppyjacht te gaan
- Boor wilde persé een huis met een hondje (die was zwaar ongelukkig in zijn vorige huis toen het hondje daar dood ging dus het asiel zocht speciaal een huis mét kleine hond)
- Als ik pas een pup ga zoeken als Bink er niet meer is, is Boor dus sowieso een paar weken unhappy
- Ik hoop dat de pup nog wat goede eigenschappen van Bink overneemt en dat Bink helpt opvoeden
- Heb hier laatst de pup van Maes over de vloer gehad en Bink vond het prima en gezellig
Dus het énige dat me tegenhoudt nog is dat het misschien wat druk voor die bejaarde is, maar dat kan ik oplossen door de pup 's ochtends in de gang te doen met speelgoed en mand, zodat Bink dan kan snurken. En als ik thuis kom mag de pup bij Bink en Boor.
Idd zo grappig kat en hondquote:Op donderdag 23 september 2010 15:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeer goede redenenWat grappig toch dat Boor zo van hondjes houdt. Doen die twee ook echt nog wat samen of is het meer naast elkaar op de bank hangen?
En den Bink is een prima voorbeeld idd. Zo'n lief beestje
quote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Border pup
[ [url=http://cdn-www.dailypuppy.com/media/dogs/anonymous/ollie_border6.jpg_w450.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik dacht wat heb ik misdaanquote:Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie hem op de kachel kreeg, denk ik
Hij springt wel helemaalquote:Op donderdag 23 september 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
Het ziet er voor zover je kunt zien op een foto inderdaad 'goed' uit.
Heeft Whoop er last van nog?
Klikbaar filmpje van Boor met de bubbelmat-doosWat een tijgert is het ook. Not
[ link | afbeelding ]
Hij heeft eerst een paar stukken van het karton af gebeten.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij springt wel helemaalgrappig
leek eerst net of hij het handvat zocht.
Whoop heeft er geen last van, ze wil het korstje eraf, ze is wel vrij rustigjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |