Kwak kwak.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat voegt die eend toe?
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef PeZu het volgende:
Ik heb slippers gezien die grapigger waren
TOPIC WENDING:quote:
neequote:
het maakt het plaatje compleetquote:Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat voegt die eend toe?
Hier moest ik wel om lachenquote:
quote:
Die van kopen voor 50 cent en dan vertrappen en dan de reactie van de verkoper "mijn blabla wat doe je?"quote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dit heeft wellicht potentie. De matige grap op de rommelmarkt had ook even nodig om op gang te komen.....
WTF is dat voor beest??? Is dat nou een aap???quote:
ga eens even heel snel naar de opticienquote:Op woensdag 22 september 2010 21:56 schreef deepart het volgende:
[..]
WTF is dat voor beest??? Is dat nou een aap???![]()
Een kameel dan???quote:Op woensdag 22 september 2010 21:57 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ga eens even heel snel naar de opticien
Dat gebeurt hier al!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef mctwigt het volgende:
maak hem van de week wel zwart enzo
¿Que?quote:Op donderdag 23 september 2010 00:18 schreef M4a1 het volgende:
Als ik een tip mag geven voor die laatste: de logische leesrichting is van links naar rechts, dat betekent dat we in paneel 3 eerst de respons op de clou lezen voordat we de clou lezen.
Makkelijke oplossing, draai allen panelen om zodat de hoofdpersoon naar links loopt met de eend, zo zie je het tekstballonnetje van z'n vader eerst.
Verder vind ik ze best leuk; toegegeven het zijn grappen die ik wel al kon, maar dat doet niet af aan de creativiteit. Ik zeg doorgaan
Ghehe ja moet "kende" zijn. Spellingsfail @ 1 uur 's nachts.quote:
Ow dat!quote:Op donderdag 23 september 2010 01:05 schreef M4a1 het volgende:
[..]
Ghehe ja moet "kende" zijn. Spellingsfail @ 1 uur 's nachts.
Maar ik bedoel dat je eerst leest "ja heel leuk pa", voordat je leest hoe nat die moeder was. Als je het andersom leest is de grap leuker; de clou/twist pas als laatste, de onthulling dat het om z'n vader gaat.
quote:
Teven één patje voor je topic.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:32 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Tevens: één paulie voor je topic
[ afbeelding ]
Wel drugfreequote:Op donderdag 23 september 2010 10:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Teven één patje voor je topic.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:32 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Tevens: één paulie voor je topic
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 september 2010 10:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Teven één patje voor je topic.
[ afbeelding ]
ja dries roelvink heeft ook fans dud waarom nietquote:
Heeft zanger Riinus fans?quote:Op donderdag 23 september 2010 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dries roelvink heeft ook fans dud waarom niet
muah...quote:
quote:
je bent beter met de formatiesquote:
Ok, ja de eend is een beetje de eikel ja, dusja en de ene is dom en de andere met het shirt is een beetje de gene die altijd de domme corrigeert en geërgerd raaktquote:Op donderdag 23 september 2010 22:51 schreef M4a1 het volgende:
Als ik nog een serieuse tip mag geven; zorg dat je de karakters een vaste persoonlijkheid geeft; dit maakt het makkelijker om scenario's te verzinnen.
Als je de eend continu de bad-ass laat zijn, is het makkelijker om te zeggen van 'ok wat gebeurt er als de eend... (in land X/aan de drugs/in een asylum/bla) is'. Als de karakters zijn bepaald hoef je namelijk alleen nog maar een scenario eromheen te verzinnen en een grap is dan snel verzonnen. Nu begin je steeds vanaf punt 0.
Fan #2 btw![]()
quote:
Ik dacht dan is 'ie de piloot van het vliegtuig.quote:
wat een droogheidquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:05 schreef mctwigt het volgende:
nummer 6,
speciaal voor M4a1:
[ afbeelding ]
voor nummer 7 neem ik meer tijd in beslag... gaat meer moeite kosten
Humor, maar doe ff wat aan je grammatica!quote:Op zaterdag 25 september 2010 02:20 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
ps moet natuurlijk 2 guys and a duck #7 zijn zie nu pas mijn schrijffoutje
nee, de enige.quote:Op zaterdag 25 september 2010 09:02 schreef Exentric90 het volgende:
Ben ik de enigste die het eendje liev vindt?
De humor begint te komenquote:Op zaterdag 25 september 2010 02:20 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
ps moet natuurlijk 2 guys and a duck #7 zijn zie nu pas mijn schrijffoutje
Als ik "enige" neer gezet zou hebben dan had ik daar ook commentaar op gehad, dus STFU! GTFO!quote:
quote:
Kiwi gaat nooit zo cool worden als de eend. Laat maar wegquote:Op maandag 27 september 2010 17:02 schreef mctwigt het volgende:
hebben we hier trouwens nu kiwi fans?
moet ik die er in houden of weglaten?
quote:
Voor je het weet gaan de stripfiguren een eigen leven leiden en is de tekenaar maar de onderdaanquote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef mctwigt het volgende:
De volgende wordt iets langer... moet namelijk van kiwi af zien te komen en om die er zomaar uit te schrijven is ook slecht...
Die wordt gewoon geschild en in een blender gedaan om er een gezond vruchtensapje van te maken!quote:Op maandag 27 september 2010 17:34 schreef mctwigt het volgende:
De volgende wordt iets langer... moet namelijk van kiwi af zien te komen en om die er zomaar uit te schrijven is ook slecht...
die zijn al vaak genoeg gebruiktquote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Die wordt gewoon geschild en in een blender gedaan om er een gezond vruchtensapje van te maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door M4a1 op 29-09-2010 11:56:18 ]
quote:
ik had om zn minst een "godverdomme mn water" verwachtquote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:54 schreef mctwigt het volgende:
deel 2 het slot van deel 10:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 17:54 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
LOLquote:Op woensdag 29 september 2010 17:54 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Mistequote:Op woensdag 29 september 2010 17:54 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
je was me voor, een typo in een wereld buiten Fok!, het bestaatquote:
Tof!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:54 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 september 2010 23:17 schreef dralion13 het volgende:
wat een baas is die eend zeg
en die kiwi
had ik ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef Koenholio het volgende:
Eerst vond ik ze niet zo leuk, maar ze worden steeds beter!
issie zo erg?quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef mctwigt het volgende:
oei nummer 13, geen leuk getal... hopelijk bevaltie dan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
heeft hij nou ineens een ander shirt aan?quote:
Nee, het gezicht op zijn shirt veranderd mee met zijn eigen uitdrukking.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:56 schreef jappy-b het volgende:
[..]
heeft hij nou ineens een ander shirt aan?
van alle 14 is deze de bestequote:Op zondag 3 oktober 2010 22:28 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is weer goed hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef mctwigt het volgende:
misschien niet zo super als de rest maarja de eend kon niet uitgesloten zijn
[ afbeelding ]
wat voor geluid maakt Donald Duck als ie klaar komt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
oh oh wat hard (meerdere manieren op te vatten)
Wat zit er in die boom?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:09 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
oh oh wat hard (meerdere manieren op te vatten)
een vogeltje dat schriktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat zit er in die boom?
Hij is wel leuk hoor
mooiequote:
ja hequote:
zie ik daar Pluto?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:00 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
wie o wie spot the cameo-rol
ik had die van postalgold ook nog niet gezienquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:00 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
wie o wie spot the cameo-rol
quote:
quote:
mwa, minder. Maar toch goed getekendquote:
quote:
Ha haquote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef mctwigt het volgende:
ik had wat bier op en kreeg toen dit idee, vandaag even uitgewerkt op papier:
[ afbeelding ]
maak hem van de week wel zwart enzo
quote:ik snap die uit de prehistorie niet.
quote:Hij is blij en trots dat hij het wiel heeft uitgevonden maar de eend blijkt hem vóór te zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
ik snap die uit de prehistorie niet.
Het zijn leuke strips, maar soms te kort/gehaast om het duidelijk te maken.
quote:Hij is dronken, de eend haalt een grapje uit met hem (zie de gloeilamp (voor de groene hippies: LEDlamp) hij krijgt een IDEE). Die gast is toch straalbezopen merkt niks, wordt wakker de volgende dag... He got a boobjob
quote:Vrij actueel IMOOp donderdag 21 oktober 2010 19:14 schreef Sok. het volgende:
Zou leuker zijn geweest als het nog een actueel onderwerp was.
quote:Iedereen weet nog waar dit over gaat. Dus alsnog leuk!Op donderdag 21 oktober 2010 19:14 schreef Sok. het volgende:
Zou leuker zijn geweest als het nog een actueel onderwerp was.
quote:Dude... Jij gaat diep.Op woensdag 20 oktober 2010 22:00 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Hij is dronken, de eend haalt een grapje uit met hem (zie de gloeilamp (voor de groene hippies: LEDlamp) hij krijgt een IDEE). Die gast is toch straalbezopen merkt niks, wordt wakker de volgende dag... He got a boobjob
quote:Epic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |