quote:
Dat begin met de geweldige gitarenquote:
Niks moet. Was een vriendelijk verzoek.quote:
Ik dacht vroeger dat Roger Clover de zanger was.quote:
absoluut!, echt doodzonde dat hij er niet meer isquote:Op woensdag 22 september 2010 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat Roger Clover de zanger was.
Maar Ronnie James Dio komt alle credits toe.
Wat een stem.
lover is niet hetzelfde als love...quote:
Is tof ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
No contest!
'
Briljante en eenvoudige schoonheid
quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:21 schreef friekin_ het volgende:
Verder niet zoveel. Triest gesop en gezwijmel.
Ken je feiten: Henk van Ulsen is al ruim een jaar niet meer onder de levenden, beste tong80.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:06 schreef tong80 het volgende:
Het begon allemaal met dit nummer :
Henk van Ulsen, die tegenwoordig alle reclamespotjes inspreekt wegens gebrek aan werk als acteur, zei in het het programma van Nederlands eerste DJ Herman Stok, 'Top of Flop ?' dat dit bandje geen kans van slagen had. Te hard en te veel geschreeuw. Hij zag er geen toekomst in. Een grote flop noemde ie het. Ria Valk gaf ze het voordeel van de twijfel.
Ik weet dat het misschien moeilijk te vinden is, maar er zijn vast nog wel meer nummers met het woordje love in de titel.
Ben benieuwd welke jullie kunnen vinden.
Ben een dag bezig geweest met de voorbereiding van dit topic en het is me verder niet gelukt.
Succes.
Love will tear us apart. Nummer 3 ben ik nu dus.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie post laatst gelezen over Ian Curtis op Fok.
Ian Curtis zingt bij popstars :
Henk Jan Smits : 'Je ziet er niet uit, gebruikt je eigen stem niet en dansen moet je ook maar niet meer doen.'
good call!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Had eigenlijk na de fipo wel een slotje op gekundquote:
En anders deze wel (met heerlijk subtiele titel die alleen niet weergegeven lijkt te kunnen worden in sommige browsers --> ♥).quote:
Ware het niet dat ik deze nog vergeten wasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had eigenlijk na de fipo wel een slotje op gekund
We matchen. Jij held.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En anders deze wel (met heerlijk subtiele titel die alleen niet weergegeven lijkt te kunnen worden in sommige browsers --> ♥).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |