abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86714080
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef PeZu het volgende:

[..]

je doet zelfs niks anders man :{

Je doet onzinnige aannames, geeft domme adviezen zonder ook maar 1 zinnig argument.
Kom je onderbouwing nog of ga je alleen maar huilen?
pi_86714123
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Normaal bij ziekte (geestelijk/lichamelijk)is ziektewet en dan na een aantal keuringen of WIA (vroeger WAO) of bij gedeeltelijke afkeuring maar te weinig voor een WIA-uitkering terug naar je werkgever en als die niet thuis geeft dan bijstand. WW is altijd tijdelijk (en in deze tijd zeer tijdelijk)....ga je over die tijd heen dan volgt bijstand, dus mensen die in geestelijke nood zitten en ontslagen zijn (om welke reden dan ook) kunnen maar heel tijdelijk in de WW zitten. Helaas zul je altijd mensen hebben die zodra ze het woord uitkering lezen meteen "mijn belastingcenten"en "uitzuigers" roepen zonder dat ze weten welke uitkering het is en wat de achtergrond is. ;)
Dat dus. De werknemer betaalt zelf ook mee aan de WW, dus van uitzuigen is inderdaad geen sprake.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  woensdag 22 september 2010 @ 16:04:25 #103
138448 PeZu
Suspended animation
pi_86714156
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef Experte het volgende:

[..]

Kom je onderbouwing nog of ga je alleen maar huilen?
lees het topic eens terug en ga schamen voir je diep trieste gescheld en je domme gedrag hypocriet stuk vreten :r
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_86714158
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef zovty het volgende:
Reuze interessante fittie jongens, echt spannend!

Maar kunnen we aub even focussen op het feit dat TS wel met mij wil nuecken en niet met jullie?
Thanks! :*.
Dit is ONZIN dus vergeet het maar. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_86714165
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Normaal bij ziekte (geestelijk/lichamelijk)is ziektewet en dan na een aantal keuringen of WIA (vroeger WAO) of bij gedeeltelijke afkeuring maar te weinig voor een WIA-uitkering terug naar je werkgever en als die niet thuis geeft dan bijstand. WW is altijd tijdelijk (en in deze tijd zeer tijdelijk)....ga je over die tijd heen dan volgt bijstand, dus mensen die in geestelijke nood zitten en ontslagen zijn (om welke reden dan ook) kunnen maar heel tijdelijk in de WW zitten. Helaas zul je altijd mensen hebben die zodra ze het woord uitkering lezen meteen "mijn belastingcenten"en "uitzuigers" roepen zonder dat ze weten welke uitkering het is en wat de achtergrond is. ;)
ja, ik heb gehoord dat er nog wat maniertjes zijn om de WW te verlengen, eerst 6 maanden en als je het een beetje handig doet kun je verlengen naar 2 jaar.
pi_86714177
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mag ik vragen; waarom heb jij een WW? Je kunt gewoon niet aan de bak komen, of wat precies? :)
niet iedereen heeft een zak geld, woont bij mamma en pappa op zolder en het is ook niet altijd even makkelijk om (bv in mijn geval) binnen een week nieuw werk te vinden. (na 3 jaar contracten van een jaar op de laatste werkdag er uit gekegeld :') )
daar is dus de WW voor, zodat je nog wel kan eten en de rekening kan betalen terwijl je opzoek gaat naar een nieuwe baan
pi_86714245
Trots zijn op een uitkering? Waar gaat dit land heen.. :{
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 16:06:29 #108
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_86714260
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef Experte het volgende:

[..]

ja, ik heb gehoord dat er nog wat maniertjes zijn om de WW te verlengen, eerst 6 maanden en als je het een beetje handig doet kun je verlengen naar 2 jaar.
Je kunt beter die energie steken in het zoeken naar een baan, in plaats van maniertjes te vinden om langer 'gratis' geld te krijgen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_86714298
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef Experte het volgende:

[..]

Geen idee....heb het nog nooit gehad....altijd gewerkt tot ik geveld werd door een voortschrijdende lichamelijke ziekte dus ik kan je daar niets over vertellen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 22 september 2010 @ 16:07:44 #110
138448 PeZu
Suspended animation
pi_86714337
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:05 schreef Experte het volgende:

[..]

Niet zo huilen instabiel ventje, zoek een haptonoom ofzo om je energieën weer in goede banen te leiden.
jij snapt er echt bijzonder weinig van :')_!
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_86714423
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:08 schreef Experte het volgende:

[..]

hier, neem een tissue
Kom je alleen om lekker te trollen of wat?
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_86714533
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:10 schreef Experte het volgende:

[..]

jij ook een tissue?
Neuh... ik kan alleen maar lachen om zulke incapabele trieste figuren zoals jij. Jij heb je vooroordelen gelijk op de plank liggen terwijl je amper weet waar het over gaat.
Ik ben illegaal!
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 16:11:49 #113
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_86714538
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:07 schreef Experte het volgende:

[..]

Mee eensch, tenzei je goede redenen hebt om nog niet aan het werk te gaan en meer tijd voor jezelf nodig hebt, tot die tijd moet je natuurlijk goed voor jezelf zorgen, zo werkt dat nu eenmaal.
Ja, en die tijd die je voor jezelf nodig hebt is toevallig zeker net zo lang als dat je een uitkering weet los te peuteren? Want als jij kon kiezen tussen vanaf nu een baan te hebben of thuis op de bank te zitten en nog uitkering trekken, dan zegt mijn gevoel dat jij niet zou kiezen voor die baan.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 22 september 2010 @ 16:12:52 #114
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_86714590
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:07 schreef Experte het volgende:
Mee eensch, tenzei je goede redenen hebt om nog niet aan het werk te gaan en meer tijd voor jezelf nodig hebt, tot die tijd moet je natuurlijk goed voor jezelf zorgen, zo werkt dat nu eenmaal.
Types als jij hebben de rest van hun leven 'tijd voor zichzelf nodig' denk ik weleens. Zoals nu bijvoorbeeld, nu denk ik dat ook.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_86714640
Gefeliciteerd TS.
Welke vakantiebestemming staat bovenaan op de lijst?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_86714805
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef Elusive het volgende:

[..]

niet iedereen heeft een zak geld, woont bij mamma en pappa op zolder en het is ook niet altijd even makkelijk om (bv in mijn geval) binnen een week nieuw werk te vinden. (na 3 jaar contracten van een jaar op de laatste werkdag er uit gekegeld :') )
daar is dus de WW voor, zodat je nog wel kan eten en de rekening kan betalen terwijl je opzoek gaat naar een nieuwe baan
Eens!
pi_86714891
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:17 schreef Experte het volgende:

[..]

Welkom in onzin met als onderwerp uitkeringen ^O^
De eerste happer is binnen ^O^ Welkom in onzin, kneusje ^O^
Ik ben illegaal!
pi_86718020
  woensdag 22 september 2010 @ 17:59:29 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86719209
tof quickie_butt! kunnen we eindelijk daten! jij betaalt.
ik wil huisje boompje beestje und wel jetzt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86722004
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:59 schreef Maanvis het volgende:
tof quickie_butt! kunnen we eindelijk daten! jij betaalt.
ik wil huisje boompje beestje und wel jetzt!
Nee.
  woensdag 22 september 2010 @ 21:04:38 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_86726937
Gefeliciteerd *O*

Ben je ook al SP-lid?
pi_86727339
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:04 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd *O*

Ben je ook al SP-lid?
Zo ver is het nog niet he? Nog laaaang niet }:|
  donderdag 23 september 2010 @ 22:49:56 #123
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_86771191
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef Elusive het volgende:
al die klagers hier zijn gewoon jaloers omdat wij met onze uitkeringen ongeveer net zoveel verdienen als de VMBO zwakstromers en vakkenvullers die er 40 uur voor moeten werken _O_
Je uitkering verdienen. :')

Mensen met een uitkering kunnen best tijdelijk ander werk doen tijdens hun zoektocht naar hun droombaan.

quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:53 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ik ben niet hoog opgeleid hoor. Maar ik wil wel een leuk baantje :{w
Je hebt niks te willen in de WW. Je kan tijdens je zoektocht best koffie schenken voor bejaarden of iets dergelijks. Nergens voor nodig dat je de hele dag thuis zit.

[ Bericht 14% gewijzigd door RichardHammond op 23-09-2010 22:55:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')