dat is niet vulcan logic genoeg voor steerquote:Op woensdag 22 september 2010 17:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat is er mis met goedbedoelde liefde
Geen grote verrassingquote:Op woensdag 22 september 2010 17:31 schreef borisz het volgende:
Die zit bij mij helemaal aan de andere kant.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:37 schreef borisz het volgende:
Poes werd een beetje opgejaagd door mijn broertje. Toevallig stond haar etensbakje dicht bij d'r bak en dan krijg je dit.
[ afbeelding ]
Poes werd een beetje opgejaagd door mijn broertje. Toevallig stond haar etensbakje dicht bij d'r bak en dan krijg je dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent een Dudequote:Op woensdag 22 september 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:
er komt met die nedse test INFP uit?
quote:1. Als je aan het werk bent dan vind je een telefoontje tussendoor:
Als het van jou komt neem ik het liefdevol aanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat is er mis met goedbedoelde liefde
begrijp ik heel goed. zou me ook zo voelenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ze zaten een beetje omhoog en dan durf ik geen nee te zeggen als ik wel kan. Voel ik me de hele vrije dag schuldig als ik niks nuttigs doe verder
Dus ik ben de enige die hier consistent is?quote:Je type wordt samengesteld met de vier letters van de deelgebieden die je voorkeur hebben. Jouw Jung type is dus "INFJ".
Een horoscoop wordt niet bepaald op basis van jouw input.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik geloof niet in die test en vind het een beetje een horoscoop; zo omzeilerig dat er altijd wel dingen inzitten die kloppen. wil iemand de link nog eens geven? geen idee wat ik ben maar ik zal eens kijken wat ik dan de 2e keer ben (1e keer weet Steer denk wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |