abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 2010 @ 19:11:17 #226
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86722028
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef golfer het volgende:
Wat een mooi doelpunt net van Ajax. Prachtige passeeracties van Josefzoon en zijn voorzet afgerond door Hamlap. _O_
De tweede mag er ook zijn :o
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 22 september 2010 @ 19:12:28 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_86722075
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef TAV74 het volgende:

De tweede mag er ook zijn :o
Ja, mooie voorzet die er gewoon invloog. _O-
Leuk spelertje, die Jozefzoon. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 22 september 2010 @ 19:13:00 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86722100
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, mooie voorzet die er gewoon invloog. _O-
Leuk spelertje, die Jozefzoon. ^O^
Ja, lekker onbevangen aan het dribbelen ook, leuk om dat weer eens te zien.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86722923
Zo even een docu aan het kijken want de wedstrijd die ik aan het kijken was niet live en ze hebben er wel erg iri in geknipt. Gaat over Noord Korea.... best bizar dat gemiddeld kind van 7 in NK 20 centimeter kleiner is en 10 kilo lichter dan een kind uit ZK.

Bij een grenspost staan er van de Noord Koreanen 3 officieren die de grens in de gaten te houden... 2 letten er op elkaar zodat ze niet de grens overlopen en de derde let er op dat er niemand aan komt rennen vanuit NK die naar ZK wil (dus met rug naar de grens).
pi_86723158
Ik ben ook bij de Nederlandse test hetzelfde als de Engelse test.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 22 september 2010 @ 19:49:35 #231
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86723537
poeh, knappe goal van El Hampie
pi_86724075
is iedereen nou voetbal aan t kijken? :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_86724117
hier thuis doet deze site het gewoon goed... denk dat ze misschien op mn werk deze site hebben afgebroken omdat ik er teveel op zit... maar dan alsnog, hoe kan het dat ik na 6x wel even kan posten :?
nou ja.. ik zie wel
pi_86724209
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo even een docu aan het kijken want de wedstrijd die ik aan het kijken was niet live en ze hebben er wel erg iri in geknipt. Gaat over Noord Korea.... best bizar dat gemiddeld kind van 7 in NK 20 centimeter kleiner is en 10 kilo lichter dan een kind uit ZK.

Bij een grenspost staan er van de Noord Koreanen 3 officieren die de grens in de gaten te houden... 2 letten er op elkaar zodat ze niet de grens overlopen en de derde let er op dat er niemand aan komt rennen vanuit NK die naar ZK wil (dus met rug naar de grens).
ik vind mezelf niet klein hoor. las dat de gemiddelde Nederlandse vrouw precies mijn lengte is :)
in Noord Korea hebben ze t echt slecht, arme mensen. je zou daar maar geboren worden. Sowieso had ZK het altijd al beter maar daar kon je toen ook nog weggaan of je kinderen laten adopteren (nu niet meer want hoeft niet meer).
gewoon 1 grote gevangenis dat NK, griezelig :{
pi_86724324
http://ddd.debijenkorf-magazine.nl/2010/

steer niet op de laatste pagina van dag 3 kijken!
pi_86724382
blegh ik wil naar bed maar moet nog de was opvouwen -O-
pi_86724436
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:11 schreef FutureFairytale het volgende:
blegh ik wil naar bed maar moet nog de was opvouwen -O-
OEPS! vergeten de was aan te zetten....

morgen dan maar
pi_86724791
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:46 schreef LieLie het volgende:

[..]

Succes! Ben benieuwd wat je er van vindt!
:D dat was leuk!!! Ik ga morgen wel flinke spierpijn hebben :')
Dit werkt echt heel erg op het bovenlijf: armen, buik.. en dat ontbreekt er bij mijn gewone fitness aan omdat ik de gewichtapparaten niet leuk vind en alleen op conditie en benen train dus eigenlijk.. Maar man! Wat een slavendrijfster :D _O- ik heb nog nooit zo iets gedaan met muziek en iemand die er voor staat te tetteren dus het is even wennen ;) Maar ik pikte het toch goed op zo voor een eerste keer vond ik zelf :Y

@ Bluezz: Xco is aerobic maar dan met een staaf met grind er in in je handen.. dat zorgt voor gewicht en doordat het grind heen en weer zwiept ben je steeds aan het corrigeren.. best zwaar zo alles bij elkaar dus :)

Zo en nu even lekker douchen..
pi_86724857
Oh en ik ben er achter dat ik echt wel lenig ben.. als ik dat zo vergeleek tijdens het rekken en strekken :s)
pi_86724989
Ik ben weer klaar met werken (ik wou afgewerkt typen maar de niet brabanders zullen dat wel raar vinden klinken)
Best moe maar ik zag Xco voorbij komen? Iemand ervaring daar mee? Ik wil het wel een keertje gaan proberen :D

Edit ahh Sun was het :D maar wel voor herhaling vatbaar?
pi_86724997
Aerobic met gewichten is zwaar!! lijkt zo licht, van die lichte dingetjes in je handen maar die oefeningen die je achter elkaar moet doen.... morgen voel je je bovenarmen :P
pi_86725046
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:12 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

OEPS! vergeten de was aan te zetten....

morgen dan maar
ojee 8)7
morgen kan ook nog. je hebt nu geen nijdige vriendin gelukkig :P

was is opgevouwen *O* echt... ik doe nog eens wat in het huishouden :P
pi_86725074
alles goed Sarabi? ging werken ok? of nog niet lekker?
pi_86725123
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:26 schreef FutureFairytale het volgende:
alles goed Sarabi? ging werken ok? of nog niet lekker?
Ik voel me eigenlijk wel weer goed :)
Het was erg rustig op het werk en ik verdenk iemand ervan sigaretten gejat te hebben -O-
pi_86725257
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D dat was leuk!!! Ik ga morgen wel flinke spierpijn hebben :')
Dit werkt echt heel erg op het bovenlijf: armen, buik.. en dat ontbreekt er bij mijn gewone fitness aan omdat ik de gewichtapparaten niet leuk vind en alleen op conditie en benen train dus eigenlijk.. Maar man! Wat een slavendrijfster :D _O- ik heb nog nooit zo iets gedaan met muziek en iemand die er voor staat te tetteren dus het is even wennen ;) Maar ik pikte het toch goed op zo voor een eerste keer vond ik zelf :Y

@ Bluezz: Xco is aerobic maar dan met een staaf met grind er in in je handen.. dat zorgt voor gewicht en doordat het grind heen en weer zwiept ben je steeds aan het corrigeren.. best zwaar zo alles bij elkaar dus :)

Zo en nu even lekker douchen..
Haha, hier was het terugzetten van de borden in de kast ook nog niet grappig vanavond :P

Maar klinkt wel intensief en effectief ;)

Ik ga morgen een les pilates proberen!
pi_86725613
FFT een vraagje :D
Tijdens het optreden van afgelopen zondag liepen er allerlei fotografen rond en we hebben geen idee wie het waren.
Is het raar om de organisatie van dat festival te mailen en te vragen of zij misschien weten hoe we aan de foto's kunnen komen?
pi_86725649
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:24 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben weer klaar met werken (ik wou afgewerkt typen maar de niet brabanders zullen dat wel raar vinden klinken)
Best moe maar ik zag Xco voorbij komen? Iemand ervaring daar mee? Ik wil het wel een keertje gaan proberen :D

Edit ahh Sun was het :D maar wel voor herhaling vatbaar?
:Y ik heb meteen mijn abbo op onbeperkt laten zetten.. volgende week maandag ochtend gewoon fitness en dan woensdag avond Xco!

@ FF: het zijn geen gewichtjes. Het is 1 buis met grind er in.. net ff anders maar dus ook heel zwaar op den duur.. :D
pi_86725677
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y ik heb meteen mijn abbo op onbeperkt laten zetten.. volgende week maandag ochtend gewoon fitness en dan woensdag avond Xco!

Lekker fanatiek *O*
Is het bij jullie ook maar 45minuten dat Xco?
pi_86725739
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ojee 8)7
morgen kan ook nog. je hebt nu geen nijdige vriendin gelukkig :P

was is opgevouwen *O* echt... ik doe nog eens wat in het huishouden :P
maar dan maak ik wel een alarm in mjin foon... nijdige vrouwen zijn niet tof :P en als ze flipt van een keer de was vergeten dan klopt er toch ook iets niet...
pi_86725767
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lekker fanatiek *O*
Is het bij jullie ook maar 45minuten dat Xco?
Nee, van 19.00 tot 20.00 *O* Met de laatste 10 minuten rekken en strekken en zo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')