Jij kan ons vast wel vertellen waarom er twee dj ruimtes komen.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb vandaag even een kijkje genomen in de nieuwe studio. Wordt een flink grote ruimte en ook de eindregie is best ruim bemeten.
De tweede studio is voor de DJ School (om te oefenen, want omdat de normale studio bijna 24/7 bezet is kan het daar nooit off-air) en voor het opnemen van gesprekken e.d. voordat de uitzending van de DJ begint. En daarnaast natuurlijk ook als back-up studio voor het geval de hoofdstudio ontploft.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jij kan ons vast wel vertellen waarom er twee dj ruimtes komen.
dat snap ik, maar mij is ook ten gehore gekomen dat de huidige studio blijft.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De tweede studio is voor de DJ School (om te oefenen, want omdat de normale studio bijna 24/7 bezet is kan het daar nooit off-air) en voor het opnemen van gesprekken e.d. voordat de uitzending van de DJ begint. En daarnaast natuurlijk ook als back-up studio voor het geval de hoofdstudio ontploft.
Er staat nog wel meer te gebeuren, maar daar kan ik nog niet al teveel over zeggen...quote:Op woensdag 22 september 2010 20:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar mij is ook ten gehore gekomen dat de huidige studio blijft.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rabbering lacht zich nu dood als ie buiten loopt. Heeft nergens last van.
En voor als er weer cola oid over het mengpaneel gaatquote:Op woensdag 22 september 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarnaast natuurlijk ook als back-up studio voor het geval de hoofdstudio ontploft.
[speculatiemode] uruzgan fm is gestopt en de DJ school heeft flink zendtijd in moeten leveren. Ik voel een nieuw internet station komen [/speculatiemode]quote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er staat nog wel meer te gebeuren, maar daar kan ik nog niet al teveel over zeggen...
Het zou me niks verbazen als Giel gelijk de eerste dag een halve fles cola in het mengpaneel gooit. Zo'n reputatie heeft 'ie zo langzamerhand wel.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En voor als er weer cola oid over het mengpaneel gaat
Die gaat echt wel voorbij komen, wees daar maar niet bang voor.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:47 schreef themauster het volgende:
Ik ga proberen dit nummer volgende week te laten draaien tijdens de 90s request. toch wel een stukje popgeschiedenis:
Raiders of the lost ark.quote:
Gelukkig volgende week even geen zeikende kutmuziekquote:
VOorlopig is alleen de wethouder weg. CDA trekt de boel verder in.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat het hele college valt. Zelfs CDA heeft motie van wantrouwen ingediend.
Wát een poppenkast.
Las 't idd. Wat een farce.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
VOorlopig is alleen de wethouder weg. CDA trekt de boel verder in.
Alsof er in de 90's geen zeikende kutmuziek is gemaaktquote:Op woensdag 22 september 2010 21:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig volgende week even geen zeikende kutmuziek
quote:"Gelukkig dat de wedstrijd is afgelopen want het ging he-le-maal nergens over. Kan ik tenminste nu met Jonathan Reis een biertje gaan drinken."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |