ze lijken uit hun zelf vertrokken te zijn zaterdag op zondagquote:Op woensdag 22 september 2010 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja ik las het, lijkt me een gevalletje 'Loverboys'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze lijken uit hun zelf vertrokken te zijn zaterdag op zondagZijn ze ook,staat ook in het politiebericht.Zaterdagavond weggelopen en nog gesignaleerd in Leeuwarden. Ik heb een voorgevoel dat ze nu bij loverboys zitten. Zo komen ze wel over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze lijken uit hun zelf vertrokken te zijn zaterdag op zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt! erg irritantquote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Als je een laskap opdoet wel ja, tering wat een gore beesten overal
Rabbering lacht zich nu dood als ie buiten loopt. Heeft nergens last van.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Als je een laskap opdoet wel ja, tering wat een gore beesten overal
*proest*. heb bw het door Rab getwitterde So Fine gerequest....quote:Op woensdag 22 september 2010 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rabbering lacht zich nu dood als ie buiten loopt. Heeft nergens last van.
mmm, t komt uit 1994, maar mij totaal niet bekend voor. klinkt wel ok verder, maar t roept geen memories bij me opquote:Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
@ Veenstra
Voor de 90's request week.
Die is vet inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
@ Veenstra
Voor de 90's request week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
en die naam ook HOMETOWN GLORY (HIGH CONTRAST NPS 3FM REMIX)quote:Op woensdag 22 september 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Blijft een vette remix van Adele dit.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef hole1988 het volgende:
voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de nieuwe studio dit zijn de schema'sJoe bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:21 schreef hole1988 het volgende:
voor de mensen die geïnteresseerd zijn in de nieuwe studio dit zijn de schema'sHeb vandaag even een kijkje genomen in de nieuwe studio. Wordt een flink grote ruimte en ook de eindregie is best ruim bemeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan toch helemaal niet, Timur!quote:Op woensdag 22 september 2010 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en die naam ook HOMETOWN GLORY (HIGH CONTRAST NPS 3FM REMIX)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |