Hoe waren ze in Enschede?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
Geen idee , ik lag thuis op bed met een fijn gevalletje van clusterhoofdpijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Mark het volgende:
[..]
Hoe waren ze in Enschede?
En heeft iemand de nieuwe Death Angel al gehoord?
Link?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:11 schreef GimmeGore het volgende:
Wtf, er is morgen metal in Leusden en nog best aardige bands ook
Ben hem ook even aan het beluisteren, klinkt erg lekker.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag de nieuw Cephalic Carnage gekochtvette CD
Ik vind hem alleen maar beter worden, echte top-cd.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben hem ook even aan het beluisteren, klinkt erg lekker.
9 okt in Dusseldorfquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef Witchfynder het volgende:
Blind Guardian was weer geweldig gister.
En Steelwing was heerlijk over the top.
Ja. Die is superquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:23 schreef thesystem het volgende:
[..]
9 okt in Dusseldorf![]()
Kun je iets prijsgeven van de setlist wat ze speelde?
Als je Cephalic in het verleden al goed vond kan je dit album blind aanschaven. Ik twijfel of ik vrijdag naar Eindhoven gaquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ben hem ook even aan het beluisteren, klinkt erg lekker.
Hell yeah!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja. Die is super.
Maar 2 nummers van het nieuwe album, maar dat zijn we wel gewend afgelopen jaren. Veel oud werk, Welcome To Dying, Valhalla, Lord of the Rings, Travellers in Time etc. Bard's Song en Mirror Mirror ontbreken ook niet natuurlijk. Viel me op dat ze zeker 3 nummers gespeeld hebben van Imaginations. Verder, pff, geen idee meer. Had teveel lol om te notuleren
.
Ga zaterdag!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je Cephalic in het verleden al goed vond kan je dit album blind aanschaven. Ik twijfel of ik vrijdag naar Eindhoven ga
Anaal Nathrakh was vet gisteren![]()
Tering wat een brute band.
Naar wie? Wat? En Waarom?quote:
Ik heb overwogen om vrijdag te gaan.quote:
Niet vanavond, maar in nijmegen! Heb er al zin in!quote:Op maandag 27 september 2010 10:53 schreef Bolleke_666 het volgende:
Nog mensen die vanavond Sabaton gaan zien in De Kade??
Ik heb ze 1 keer gezien en vond het toen behoorlijk tegenvallen, lang niet zo overdonderend als op cd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anaal Nathrakh was vet gisteren![]()
Tering wat een brute band.
Zaterdagkaarten waren op 7 september al op. Voor de vrijdag heb ik geen interesse, dus dan maar nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:55 schreef -Peach het volgende:
Net even snel 2 combitickets gekocht voor de Eindhoven Metal Meeting, zag dat de early bird en losse zaterdagkaarten al weg zijn...dus degene die erheen willen, misschien verstandig om ook eens te gaan kopen!
5 November Annihilator (je kunt een album gratis van hun website downloaden btw)quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef Witchfynder het volgende:
Blind Guardian was weer geweldig gister.
En Steelwing was heerlijk over the top.
Waar heb je ze gezien dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:12 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik heb ze 1 keer gezien en vond het toen behoorlijk tegenvallen, lang niet zo overdonderend als op cd.
Dat was ook in 013, op een of ander -fest. Na een paar nummers vond ik het saai, dat had ik echt nooit verwacht. :pquote:Op woensdag 29 september 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar heb je ze gezien dan?
De eerst keer dat ik ze zag een paar jaar terug in de 013 werd ik letterlijk omver geblazen.Wat een brute teringherrie. Afgelopen vrijdag was misschien wat minder intens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |