quote:Bed vrijgezel vaak opgevuld door hond of kat
AMSTERDAM - De helft van alle vrijgezellen in Nederland deelt het bed de kat, de hond of een ander huisdier.
Katten kruipen vaker tegen hun baasje aan dan honden. Dat blijkt uit onderzoek van TNS NIPO onder 1000 baasjes.
Ook zeggen huisdierbezitters dat hun dier de stemming van het baasje precies aanvoelt en zich daar ook naar gedraagt. Bijna elke hondenbezitter (80 procent) denkt dat zijn viervoeter hem begrijpt. Dat geldt voor 54 procent van alle kattenbezitters.
Uit het onderzoek blijkt verder dat huisdieren steun bieden als het baasje even niet lekker in zijn vel zit. Iets meer dan de helft van alle Nederlanders knapt emotioneel op na een stevige knuffel. Hondenbezitters vinden een stevige wandeling vaker opbeurend, kattenmensen knuffelen meer.
Ook horen huisdieren er echt bij. De helft van alle huisdierenbezitters rekent hen zelfs tot de familie. Voor drie op de tien Nederlanders is het zelfs de beste vriend. De verjaardag van huisdieren wordt meestal niet wordt gevierd, dierendag op 4 oktober wel. Het meest populaire cadeau zijn verantwoorde dierensnacks.
Ik vergeet het nummertje altijd aan te passen.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:51 schreef tombolafan het volgende:
Het is 445 toch?
En wat is een piemellolly?
Ik heb geen dieren in mijn bedquote:
Je beantwoordt de belangrijkste vraag nietquote:Op woensdag 22 september 2010 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vergeet het nummertje altijd aan te passen.
Een piemel, gedoopt in de hele suiker, daarna laten afkoelen en likken maar.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je beantwoordt de belangrijkste vraag niet
hete suiker?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een piemel, gedoopt in de hele suiker, daarna laten afkoelen en likken maar.
Maar jij bent toch ook niet single meer?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had mijn kat gisteren bij me op de dekens gezet. Maar hij ging weg.
Whehehehehe, ja, anders knapt de suiker er later af natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
En tijdens dat moet die hem wel hard houden, anders mislukt de lolly.
Soort van, jawel.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook niet single meer?
Mooie ontwijking van het piemel-in-hete-suiker onderwerpquote:Op woensdag 22 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook niet single meer?
Ow... hoe werkt dat dan, soort-van-vrijgezel zijn?quote:
Soort van, ik wil geen vrijgezel zijn en ik hoef geen andere. Maar ik heb geen relatie.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow... hoe werkt dat dan, soort-van-vrijgezel zijn?
Die kinky shit doe je maar met Anoniem 5, mijn piemel gaat niet in iets plakkerigs.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooie ontwijking van het piemel-in-hete-suiker onderwerp
Ah, okeequote:Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soort van, ik wil geen vrijgezel zijn en ik hoef geen andere. Maar ik heb geen relatie.
Gewoon exclusieve neucksecks dusquote:Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soort van, ik wil geen vrijgezel zijn en ik hoef geen andere. Maar ik heb geen relatie.
Whahahahahahahaquote:Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die kinky shit doe je maar met Anoniem 5, mijn piemel gaat niet in iets plakkerigs.
Oh wait wut![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Weten jullie nu al wie anoniempje is?
En wat zijn mannen dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Vrouwen zijn eigenlijk natuurlijk ook gewoon hete, zoete, plakkerige wezens.
Maar wel lekkerSommigen dan...
Dipsticks... oh myquote:Op woensdag 22 september 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De dipsticks voor al die zoetigheid
Gadverdamme.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
De dipsticks voor de Hemelse Grot der Zoetigheid.
Kan zo in een doktersromannetje
* noteert *quote:Op woensdag 22 september 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
De dipsticks voor de Hemelse Grot der Zoetigheid.
Kan zo in een doktersromannetje
Zo, jij bent makkelijk turned-offquote:Op woensdag 22 september 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gadverdamme.Als ik al zin had in seks is dat nu helemaal over.
Mag ik mijn soepstengel niet in je hete plakkerige grot dippen?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gadverdamme.Als ik al zin had in seks is dat nu helemaal over.
Helaasch.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag ik mijn soepstengel niet in je hete plakkerige grot dippen?
Hihhihihiih. Je mag wel meedoen.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik jullie even alleen laten anders?
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihhihihiih. Je mag wel meedoen.
Ik wil Ll wel hoor, maar dat zou ik natuurlijk nooit zo open op een forum zetten. Dat is een geheimpje.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jij wijst Ll net af!
Met wie mag ik dan meedoen?
Ah, okeequote:Op woensdag 22 september 2010 11:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil Ll wel hoor, maar dat zou ik natuurlijk nooit zo open op een forum zetten. Dat is een geheimpje.
4en. Ik wil dat de treinenjongen ook meedoet.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, okee
Dus met zijn 3en dan?
bonerkillerquote:Op woensdag 22 september 2010 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
4en. Ik wil dat de treinenjongen ook meedoet.
Maar jij wilde hem toch niet delen?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
4en. Ik wil dat de treinenjongen ook meedoet.
quote:
Ohja. Dat is waar. Speel jij maar met Ll dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jij wilde hem toch niet delen?
Niet met jou dus?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja. Dat is waar. Speel jij maar met Ll dan.
We kopen wel nep-piemel-lolly'squote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We kopen wel nep-piemel-lolly's
Kwartet zelfs, tot we de mannen hebben gedumptquote:Op woensdag 22 september 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallotjes![]()
![]()
Ik zie dat ik net bij een trio binnen wandel
Eh... *zwaait met gereedschapskist*quote:Op woensdag 22 september 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
En wie gaat dan de vuilniszakken buiten zetten? Spinnen vangen? Schroeven in de muur draaien?
Dat kan die piemellolly-op-batterijen niet hoor
Daar huren we mensen voor in.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
En wie gaat dan de vuilniszakken buiten zetten? Spinnen vangen? Schroeven in de muur draaien?
Oh zo'n eckte? Ohhhh.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naar piemel natuurlijk. Duh.
Ik dacht dat de meeste vrouwen 'm gewoon in het nachtkastje hadden liggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh... *zwaait met gereedschapskist*
me me mequote:Op woensdag 22 september 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Naar piemel natuurlijk. Duh.
Ow, ik heb heul geen nachtkastjequote:Op woensdag 22 september 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de meeste vrouwen 'm gewoon in het nachtkastje hadden liggen.
Nee, dat is de handtas. Dit is echt gereedschap.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, ik heb heul geen nachtkastje
Wij hoeven er toch niet geheimzinnig over te doen, ik leg hem gewoon op het kussenquote:
Dat ligt toch niet lekker als je gaat slapen?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij hoeven er toch niet geheimzinnig over te doen, ik leg hem gewoon op het kussen
Ze laat hem gewoon zitten en legt het 's ochtends pas op d'r kussenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet lekker als je gaat slapen?
Ik heb 2 kussensquote:Op woensdag 22 september 2010 11:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ligt toch niet lekker als je gaat slapen?
Noesquote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze laat hem gewoon zitten en legt het 's ochtends pas op d'r kussen
quote:
LL had wel een goeie oplossing dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dan kan dat wel. Ik heb hier heul geen plekje om dingen neer te leggen.
Heul niet grappigquote:
Ik kan ze er toch niet allemaal tegelijk in doen?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LL had wel een goeie oplossing dan.
Fatma? Roomba? Zoomba?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh noes de schoonmaker, ik ben ff lunchen
Oh je hebt een collectie, ah ja, daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan ze er toch niet allemaal tegelijk in doen?
Heb jij geen (nacht)kastje dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan ze er toch niet allemaal tegelijk in doen?
Ik ken Bram gewoon nietquote:
Nee, er zitten wel lades onder mijn bed, maar respect voor privacy kennen ze hier niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij geen (nacht)kastje dan?
Ik ook niet zo goed. LL kent Bram heul goed.quote:
Zolang je er 16 oktober maar bentquote:Op woensdag 22 september 2010 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
Effe het nieuws in de gaten houden. Ze willen 29 sep gaan staken op de Canarische eilanden. Dus misschien kunnen we niet terugvliegenwe hebben hier onweer en regen gehad. Ik hoop dat het vandaag wat beter word
Hihi
Nu willik ookquote:Op woensdag 22 september 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar denk ik aan bij Bram.
Godver ik heb hongerquote:Op woensdag 22 september 2010 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar denk ik aan bij Bram.
Noem jij je borsten altijd knelpunten?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap nu waarom die bloesjes laatst weg moesten, vanwege knelpunten
Ik ben niet degene die Bram bezoekt hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Noem jij je borsten altijd knelpunten?
Kapsalonnetje doen Spijkenisse?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:47 schreef Myraela het volgende:
Graag gedaan. TAL-meet bij de Bram dus?
Schat, ik woon in Rotterdam, 10 huizen naast me zit een kebabzaak.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kapsalonnetje doen Spijkenisse?
Dat weet ik maar doelde op ons vorige gesprek tijdje terug, morgen ga ik trouwens kapsalonnetje doen in Arnhem met Wander.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schat, ik woon in Rotterdam, 10 huizen naast me zit een kebabzaak.
Oh. Ik las het verkeerd.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die Bram bezoekt hoor
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 22 september 2010 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Piemels kan je ook knooppunten noemen.
Weet ik wel, maar Rotterdam is dichterbij voor je.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar doelde op ons vorige gesprek tijdje terug, morgen ga ik trouwens kapsalonnetje doen in Arnhem met Wander.
Heeft Wander rood haar? Ik ken er een met rood haar.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar doelde op ons vorige gesprek tijdje terug, morgen ga ik trouwens kapsalonnetje doen in Arnhem met Wander.
/Eenschquote:Op woensdag 22 september 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
En het zou gewoon verboden moeten worden dat gerecht 'Kapsalon' te noemen als het niet in/uit R'dam komt. Net als Champagne geen champagne mag heten als het niet in Champagne is gemaakt
Ik heb nog nooit een kapsalon gegetenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
En het zou gewoon verboden moeten worden dat gerecht 'Kapsalon' te noemen als het niet in/uit R'dam komt. Net als Champagne geen champagne mag heten als het niet in Champagne is gemaakt
Ja, weer lekker alternatief invullen.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:04 schreef Loveless85 het volgende:
Gaan er hier nog mensen stemmen voor de Top 100 vd 90s?
Lolwut, hoezo dat?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, weer lekker alternatief invullen.
Dat vind ik het leuke aan die dingen, niet standaard invullen. Er zit zoveel leuks bij, dan wil ik niet bij de goedscorende meuk uitkomen.quote:
Ahja, op die manier. Ik heb een beetje goeie balans proberen te vinden tussen de vele goede 'alternatievere' nummers, pop, en de foute dance/happy hardcore uit die tijd.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vind ik het leuke aan die dingen, niet standaard invullen. Er zit zoveel leuks bij, dan wil ik niet bij de goedscorende meuk uitkomen.
Hoe doe jij dat uitzoeken, beginnen bij de letter A en de lijst al snel vol hebben en dan skip je er gaandeweg het alfabet wat van het lijstje?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ahja, op die manier. Ik heb een beetje goeie balans proberen te vinden tussen de vele goede 'alternatievere' nummers, pop, en de foute dance/happy hardcore uit die tijd.
Ik heb wel wat geskipped, ik hoorde het eerder deze week al en heb er gewoon een beetje over na zitten denken en gaandeweg al een aantal nummers gekozen.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat uitzoeken, beginnen bij de letter A en de lijst al snel vol hebben en dan skip je er gaandeweg het alfabet wat van het lijstje?
Dank u!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
En happy wereldmeisjesdag, meisjes hier.
Blijkbaar een actie van Plan Nederland die dat op de wereldagenda wil hebben.quote:
Tis wel een lijstje van heel diverse dingen. Maar bv. Charly Lownoise en Nakatomi waren toen echt groot en vond ik toen helemaal geweldig. Dus toch maar in het lijstje, ook al is het misschien niet zo tijdsloos en episch als iets als Motorcycle Emptiness of Bitter Sweet Symphony.quote:
Met deze insteek kan ik ook wel eens samen gaan stellen, goed idee.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
eerlijkheid gebied te zeggen dat ik de helft van die bands amper nog kende in de 90s, dus vandaar deze keuzes.
Wanneer?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wereldpiemeldag is een andere keer.
Ik ben dan in Arnhem wegens school, en Wander ook dus naar het frituurtjequote:Op woensdag 22 september 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar Rotterdam is dichterbij voor je.Hebben ze kapsalon daar? De echte moet je in Rotterdam halen hoor.
Hoewel ik laatst een niet zo lekker broodje kebab had, kebab moet kleine stukjes zijn, dit waren zowat hele plakken.
Doen wat het beste voor je is.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:25 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar naar hius gegaan, dan maar geen raadvergadering..
Ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrr, Ll en Vaduz,
begrijp ik het nou goed dat jullie wereldpiemeldag (waarvan ik zou denken dat dan alle piemels in de wereld de hele dag verwend zullen worden), willen plannen op een dag die niet bestaat?
Maarrrrrrrrrrrr Tombo,quote:Op woensdag 22 september 2010 12:27 schreef tombolafan het volgende:
Maarrrrrrrrrrrrrrr, Ll en Vaduz,
begrijp ik het nou goed dat jullie wereldpiemeldag (waarvan ik zou denken dat dan alle piemels in de wereld de hele dag verwend zullen worden), willen plannen op een dag die niet bestaat?
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja.
Anders is het net als met Kerst enzo, dan krijg je in November iets en dan 'is het ook alvast voor Kerst'. Of als je dan een keer om een leuk cadeautje vraagt dan 'Is het nog geen Kerst en anders weet ze voor Kerst niks'
Nee hoor, totaal niet. Ik stem voor elke dag wereldpiemeldagquote:Op woensdag 22 september 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrrrr Tombo,
begrijp ik het nou goed dat jij daaruit concludeert dat alle piemels ter wereld dus op geen enkele dag verwend mogen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Ik stem voor elke dag wereldpiemeldag
Begin vandaag dan maar vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij Flash![]()
En daarna PGR![]()
![]()
Hohohohoquote:Op woensdag 22 september 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begin vandaag dan maar vast![]()
![]()
Bij Flash![]()
En daarna PGR![]()
Ja hey, jij wil die piemeldag organiseren. Dan moet je het wel een populair maken een voortrekkersrol vervullen. Niet alleen je mond er van vol hebben, maar ook daadwerkelijk de daad bij het woord voegen. Doorpakken!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hohohoho![]()
Jij denkt dat ik iedereen afga ofzo? Mooi niet![]()
Ik ben heul kieskeurig meneertje
Heul nietquote:Op woensdag 22 september 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, jij wil die piemeldag organiseren. Dan moet je het wel een populair maken een voortrekkersrol vervullen. Niet alleen je mond er van vol hebben, maar ook daadwerkelijk de daad bij het woord voegen. Doorpakken!
Stille wateren enzoquote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat denk je wel niet allemaal van die lieve Tombo.
Ja!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat denk je wel niet allemaal van die lieve Tombo.
Ik rond het af naar boven en ga wel op 1 maart zittenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig toch dat we precies op dezelfde dag uitkomen. Het is dus ook gewoon de meest logische datum.
Ik durf straks heul niet meer naar de meet te komenquote:
Mannen he...quote:Op woensdag 22 september 2010 12:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
Ik word hier een beetje afgeschilderd als een of andere slet![]()
En dat terwijl ik heel braaf en onschuldig ben
Ja? Jij bent zoals Ll beschreef? 1 dag in het jaar is zat?quote:
Nee, als ik de kans had niet. Maar de mannen rennen altijd weg voor mij.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja? Jij bent zoals Ll beschreef? 1 dag in het jaar is zat?
Ah, dus je bedoelt dat je dan iig 1 dag je kans kan grijpenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, als ik de kans had niet. Maar de mannen rennen altijd weg voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, dus je bedoelt dat je dan iig 1 dag je kans kan grijpen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik doe het niet expres.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
Goffer Myr, heb je alle mannen hier nou ook weg laten rennen?![]()
Komt wel goed schatjequote:
Joehoe!!!!! Mannen!!!!!!! Myr is heul niet eng!quote:Sorry, ik doe het niet expres.
quote:
quote:
Gooi er nog eens eentje bij.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een saucijzenbroodje in de oven gesmeten.
Meisjes plagen kusjes vragen. hihihih.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ll!
![]()
Die arme Myr pesten
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een saucijzenbroodje in de oven gesmeten.
Hij woont heul ver hoorquote:
Oeh ja!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen. hihihih.
Heul ver, blijft nooit warm.quote:
POIDHquote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Goh, wat ziet dit stuk eten er briljant lekker uit.
Eet ze dan maarquote:Op woensdag 22 september 2010 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heul ver, blijft nooit warm.![]()
Goh, wat ziet dit stuk eten er briljant lekker uit.
Blijft ook gewoon liggen.quote:
warumquote:
lolquequote:
Ik ook, toch quickreplyquote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ken er eigenlijk ook maar heel weinig uit mijn hoofd.
Klopt.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Danny zit weer een beetje te knutselen geloof ik ofzo.
Ha, ik kan wel quoten maar niet quickreply.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet IE7 (of 8) installeren?
Doe je nog netjes!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef Myraela het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De rest van de smileys gebruik ik dan ook nooit.
Of aan je bericht.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:09 schreef Bellatrix het volgende:
Soms krijg ik bij het quoten ook een foutmelding, ligt dit aan mijn browser of wat of aan FOK?
Dan staan er zeker teveel vieze dingen in??quote:
Haha ja ik ook! Oja deze weet ik ook nog wel :quote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik keek wel in het lijstje om te zien welke smileys er zijn.Anders was ik de helft vergeten.
Nou dat is dus de issue in het eerder genoemde topic. Na wat IE updates ofzo (aldus Danny uiteraardquote:Op woensdag 22 september 2010 14:08 schreef -Miauw- het volgende:
Dat durf ik niet Ll, wij hebben gewoon nog een browser uit het stenen tijdperk
Ik kon ook niet meer op Fok, de bewerking werd steeds afgebroken o.i.d. Vaag gedoe..nou ja, het zal me leren! Fokken onder werktijd
Ik weetquote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja ik ook! Oja deze weet ik ook nog wel :en deze
Oh, die laatste moest eigenlijk die cheerleader zijn!
Danny wil ook dat ik niet meer Fok op het werk *huilende smiley*quote:Op woensdag 22 september 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat is dus de issue in het eerder genoemde topic. Na wat IE updates ofzo (aldus Danny uiteraard) werkt het bij sommigen niet meer goed, en word het laden van de pagina afgebroken. Kan ook een reden zijn dus waarom je smilies niet verschijnen e.d.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan staan er zeker teveel vieze dingen in??
Ik las "broek uit" En ik zat zo van.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
Heb trouwens mijn boek uit![]()
Moet in de krant
Heb je msn?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik las "broek uit" En ik zat zo van.![]()
![]()
Oh nee, die smiley is echt te hoog gegrepen voor mijquote:Op woensdag 22 september 2010 14:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weetwel, maar ik kan dat golfje niet met mijn imac toetsenbord.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar gezien de timing van je post. Nee.
Danny moet IE niet zo. En terecht eigenlijk. Maar toch een niet te negeren groep aangezien het gros gewoon nog IE gebruikt en zeker de mensen overdag met IE ruim in de meerderheid zijn en geen alternatief hebben omdat ze vaak op het werk zitten en zelf niks kunnen installeren. Of gewoon IE het fijnste vinden.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Danny wil ook dat ik niet meer Fok op het werk *huilende smiley*
Mooi hea.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vannacht "The wizard of Oz" gekeken.
Dat zijn wel een beetje mini's heyquote:
De pijn is weg.quote:
Pisciquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn wel een beetje mini's hey
Waar woont die Dannyquote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Danny moet IE niet zo. En terecht eigenlijk. Maar toch een niet te negeren groep aangezien het gros gewoon nog IE gebruikt en zeker de mensen overdag met IE ruim in de meerderheid zijn en geen alternatief hebben omdat ze vaak op het werk zitten en zelf niks kunnen installeren. Of gewoon IE het fijnste vinden.
Maar Danny z'n IE-skills/kennis ook niet al te best volgens mij. Zaten al aardig wat IE-bugs in de nieuwe layout, en dit nieuwste buggetje met dat het laden van pagina's word afgebroken schijnt ook alleen in IE voor te komen.
Jaquote:Op woensdag 22 september 2010 14:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mooi hea.Zouden Nederlanders veel meer moeten kijken.
Voor het eerst toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vannacht "The wizard of Oz" gekeken.
OH NO U DI-DINT GUUUUUUURLquote:
Die molen uit je buurt?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb net een kaart naar Indonesie verzonden
Deze?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Ik had 'm heeeeeel vroeger wel eens gezien, maar niet echt bewust meegemaakt ofzo
. En dat terwijl "Over the rainbow" een van de betere homo-lijfliederen is
.
Ja, vaak stuur ik die op ja.quote:
Nou ja, dat is natuurlijk een cover van dit:quote:
quote:
De magische dooschquote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef pgrferrari het volgende:
En heb nog wat anderen in mjin kaartenbak
Ik heb nog geen reclamekaart gehad gelukkigquote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De magische doosch![]()
Ja ik kijk ook altijd wat iemand leuk vindt.![]()
Wat ik wel grappig vind, mensen die een gratis kaart sturen of een reclamekaart, maar zelf willen ze die niet, in het profiel staat dan "no free cards" en nog een hele rits aan bezwaren.
Of komt het omdat ík niks vermeld dat ze denken "oh maar zij wilt wél"
Oja, dat hele kaartending! Ik ga het ook eens proberen denk ikquote:Op woensdag 22 september 2010 14:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De magische doosch![]()
Ja ik kijk ook altijd wat iemand leuk vindt.![]()
Wat ik wel grappig vind, mensen die een gratis kaart sturen of een reclamekaart, maar zelf willen ze die niet, in het profiel staat dan "no free cards" en nog een hele rits aan bezwaren.
Of komt het omdat ík niks vermeld dat ze denken "oh maar zij wilt wél"
Ik d8 dat jij daar al mee begonnen wasquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat hele kaartending! Ik ga het ook eens proberen denk ik
Nee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij daar al mee begonnen was
FAK, ik bedenk me net dat ik die 2 van eergister gestuurd heb zonder op de foto te zetten, aiksquote:Op woensdag 22 september 2010 14:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb nog geen reclamekaart gehad gelukkig
Als je zin/tijd hebt moet je doen, is leukquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat hele kaartending! Ik ga het ook eens proberen denk ik
Ik ga liever zelf naar de landenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik d8 dat jij daar al mee begonnen was
Ik ga me er even in vediepen!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je zin/tijd hebt moet je doen, is leuk
Die ik stuur scan ik nooit in, alleen die ik ontvangquote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
FAK, ik bedenk me net dat ik die 2 van eergister gestuurd heb zonder op de foto te zetten, aiksEentje heb ik nog wel, andere niet. Of toch wel, nog een foto van iemand die hem ook heeft gekregen.
Fiew
Als je geld en tijd hebt is dat leuker offcoursequote:Op woensdag 22 september 2010 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga liever zelf naar de landen
0900-Thuisbezorgdquote:Op woensdag 22 september 2010 14:34 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor Benny-meisje in je ava?
Oh das hendigquote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh trouwens Miauw, als je wil is er nog wel gewoon een Chrome of Firefox portable versie. Die prop je gewoon op USB of zet je op je harde schijf en kan je dan 'meteen' zo gebruiken, zonder iets te installeren. En dan word ook je historie e.d. niet opgeslagen
Ik heb of last van een jetlag of ik begrijp je echt nietquote:
Reclame maisjuh van Thuisbezorgdquote:Op woensdag 22 september 2010 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb of last van een jetlag of ik begrijp je echt niet
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:34 schreef Pheno het volgende:
Wat is dat voor Benny-meisje in je ava?
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik op vakantie ga in de herfstvakantie ga ik jullie allemaal een kaartje sturen
Inclusief ik?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik op vakantie ga in de herfstvakantie ga ik jullie allemaal een kaartje sturen
Je had toch de hele tijd een ferrari?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen dat ik een Benny ava heb.
Ik heb (bijna) altijd vrouwen in mijn ava
Je hebt weken een auto gehadquote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw in je UI gezien, alleen auto'squote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zag alleen auto's?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je had toch de hele tijd een ferrari?
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw in je UI gezien, alleen auto's
Nuff saidquote:
Ja, maar op andere fora nietquote:Op woensdag 22 september 2010 14:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je had toch de hele tijd een ferrari?
Ja hoe moeten wij dat weten.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar op andere fora niet
Is goequote:
Ja uiteraardquote:
Dé gouden tip voor iedere hardwerkende ambtenaarquote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Oh trouwens Miauw, als je wil is er nog wel gewoon een Chrome of Firefox portable versie. Die prop je gewoon op USB of zet je op je harde schijf en kan je dan 'meteen' zo gebruiken, zonder iets te installeren. En dan word ook je historie e.d. niet opgeslagen
Inclusief snorretjes?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ohjee, nu komen kebabmeisje, nasimeisje, falafelmeisje en kapsalonmeisjah?
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier heb ik er eentje:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=608727
quote:ik kan echt bijna mn pis niet meer ophouden
HI-LA-RISCH
Ja je weet ook nooit wat er onder die burka zit.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn oma zei altijd, een vrouw met meer haar op haar gezicht dan op haar kut is niet te vertrouwen.
Ik turf er 6 voor Bennyquote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Hier een reeks van mijn avatars op andere fora:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw meningquote:Op woensdag 22 september 2010 14:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een vreselijke plaatjes.Op een enkele na.
Aha, mja kijk, ik ben meer van de post-expressionistische stroming, die gelijk inkwam na Fiona Apple overleed. Ik hou niet zo van de obscure, abstracte naaktheid, ik ben meer van de evangelistische eenheid.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef pgrferrari het volgende:
Hier een reeks van mijn avatars op andere fora:
[ [url= http://img525.imageshack.us/img525/9928/3886x.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We wachten op zijn mening.quote:
Please, nodig me uit voor een familiefeest bellaquote:Op woensdag 22 september 2010 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn oma zei altijd, een vrouw met meer haar op haar gezicht dan op haar kut is niet te vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |