Enigste zou ook goed kunnen zijn, maar dan krijgt het een andere betekenis....quote:
lololol nubcake /votekickquote:Op woensdag 22 september 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
Wat een nerd TT. WOWverslaafde zeker?
Lulz! Dat moet ik zienquote:Op woensdag 22 september 2010 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Breaking: Zanger Rinus in GTST !
Wat zeg je?quote:
Nee man, ik doelde op het feit dat jij ook geen hoofdletters gebruiktquote:Op woensdag 22 september 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:wat staat daar nou?
Bedoelde u: Haksiz the new Remlof Zorg op google
moet ik nu voor Remlof zorgen
Oke.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, ik doelde op het feit dat jij ook geen hoofdletters gebruiktNet als de oldskool Remlof.
Ow zowz.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, ik doelde op het feit dat jij ook geen hoofdletters gebruiktNet als de oldskool Remlof.
Video's willen we zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
OMG, er zit een alien in me!!! Mijn buik bewoog net helemaal
Zo gaaf.....
ohhhhh heerlijk. neem je wel weer een paar foto`s als je bijna op het einde bent, ben benieuwd hoor je hebt al zo een mooie buikquote:Op woensdag 22 september 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
OMG, er zit een alien in me!!! Mijn buik bewoog net helemaal
Zo gaaf.....
wees blij dat ik al af en toe een Komma gebruik, al gok ik meestal waar het moet komen te staan, achter welk woordje, maar het gaat best de goeie kant op hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 10:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"team remlof"Géén hoofdletters!
Ik hou van je.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:47 schreef Noek het volgende:
Zo ben ik het moment Gigi D'Agostino aan het binnenhalen. +100.999 Merapunten
Toch?
Als het echt een alien is dan stuur ik m terugquote:Op woensdag 22 september 2010 10:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Video's willen we zien.
Overigens: als het echt een alien is, noem je 'm dan wél Ian?
Yep, de bedoeling is dat wel met 37 weken nog een keer buikfoto's maken....quote:Op woensdag 22 september 2010 10:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhh heerlijk. neem je wel weer een paar foto`s als je bijna op het einde bent, ben benieuwd hoor je hebt al zo een mooie buik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |