Altijd fijn om te horen dat alles goed gaat, tja kan zo eens gebeuren dat hij een keer gaat slapen en gewoon niet meer wakker gaat worden (net als bij mensen) maar daar hou je op zo'n leeftijd toch rekening mee, het gaat gewoon een keer ophouden maar tot die tijd genieten we gewoon van hun aanwezigheid.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:19 schreef Ole het volgende:
Helemaal waar hoor! Maar ik hoop nog even te mogen wachten met mijn oude knar. Half jaartje geleden nog bloed laten testen en wonder boven wonder was dat nog helemaal goed!
Zijn dag bestaat nu vooral uit eten en slapen![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef Berkery het volgende:
Er is er een jarig hoera, hoera![]()
[ afbeelding ]
Bowie, vandaag 10 geworden
Wat lief!! Jij ook trouwens. Maar dat snuitje. Doddig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef oh-oh het volgende:
Doe ik!
Iedereen die hem kent noemt dat Chico-ogen![]()
We waren gisteren en vandaag op pad, met de trein, van Maastricht naar den Haag, naar Wassenaar naar Delft uit gelogeerd, heeeeeeeeel veel gewandeld en zo.
Zo lag ie te slapen in de trein toen we thuis kwamen bij me:
[ afbeelding ]
Het is zo lief.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Chico kan ik in een draagdoek knopen, in een tas douwen, hij rijdt zijn buggy als een boss, en hij is onwijs blij met nieuwe kleren, de keizer![]()
Maar hij is dan ook wel helemaal naakt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha gekkie!
Chico slaapt sinds ik hem heb elke nacht in mijn armen in bed hoor.
Al 11 jaar en 2 maanden en 21 dagen, we zijn maar 1 nacht niet samen geweest in al die jaren.
voor jou!
Te lief. Hij weet het. Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onwijs tof. En... herkenbaar.
Ik ga mijn plek even opeisen boven. Misschien kan ik er nog bij.
Het is best wel raar namelijk. De kleinste hondjes lijken dan ineens dinosauriers.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:24 schreef Ole het volgende:
19 jaar vandaag![]()
Hij heeft een relatie met de radiator![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 17:24 schreef Ole het volgende:
19 jaar vandaag![]()
Hij heeft een relatie met de radiator![]()
[ afbeelding ]
Die Oranjehalsband met de driekleur doet het voor mij.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:21 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaah wat een moppies alletwee![]()
Gefeliciteerd jullie beiden!
En Ing, jij een hondenmens? Ik vind jou kattenvrouwtje pur sang nu![]()
Nu ik er toch ben show ik ook nog maar even mijn keizertje gisteren, hij wenst de koning veel succes, keizer ben je voor het leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |