abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86702488
Het vorige deel: Slank #1177 - Met duistere geheimen en groene strings

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
There is no love sincerer than the love of food.
pi_86702513
FiPo w/
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86702515
Lapo:

quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen :P
Sorry, het op het moment niet echt tijd om bij te lezen en mee te kletsen maar lijstjes helpen mij dus ik die post ik wel.

Gisteren:
O: boterham met pindakaas
L: twee boterhammen met appelstroop
T: peer
T: glas cola :9
D: door Mr. Mimu zelgemaakte pizza met o.a. kerstomaatjes, serranoham en rucola en een flinke salade
T: biogarde met banaan en bosbessen

Vandaag:
O: bak biogarde met een banaan, bosbessen, muesli met noten en wat lijnzaad
S: fietsen *O*
L: ik zit te denken aan broccolisoep met een stuk ciabatta met serranoham
D: Mr. Mimu wil graag stoofvlees leren maken dus een stoofpotje met waarschijnlijk aardappelpuree en rodekool
T: kwark met lijnzaad en muesli
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 22 september 2010 @ 10:08:54 #4
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86702531
EIPO
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86702574
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86702627
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Vraagje aan de klusserts hier ... hoe hang je een poster op, op een ruwe wand? Mijn wand is nogal korrelig en ik wil niet dat het door de poster heen prikt en vraag me sowieso af of posterbuddie wel blijft plakken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86702655
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vraagje aan de klusserts hier ... hoe hang je een poster op, op een ruwe wand? Mijn wand is nogal korrelig en ik wil niet dat het door de poster heen prikt en vraag me sowieso af of posterbuddie wel blijft plakken.
Van die soort kneedkauwgom. In een rood pakje. Plakt heel hard!!!
pi_86702681
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Inlijsten en aan een spijker hangen. :+
pi_86702699
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Van die soort kneedkauwgom. In een rood pakje. Plakt heel hard!!!
Ja dat is/noem ik buddie. Maar dat werkt dus ook? Dan ga ik dat alsnog maar proberen. En kan ik eindelijk mijn eigen foto's op posterformaat gaan bestellen O+.
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 10:15:33 #10
70532 loveli
N
pi_86702732
Co, hoe staat het met jouw laatste werk? Het klonk veelbelovend toen je het er een tijd geleden over had.
crap in = crap out
pi_86702735
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 22 september 2010 @ 10:16:10 #12
236335 neen
schone schijn
pi_86702756
Of klemmen aan de boven en onderkant tussen latjes en dan boven met een touwtje en een spijker ophangen.
het lijkt niet wat het is
pi_86702768
Lijstje:

O: 3 cracotte achtige dingen met kaas
T: 2 cracotte achtige dingen met kaas
L: 2 boterhammen met kaas
T: appel en banaan
T: koek op vergadering
T: Biertje op vergadering
D: fajita's
Ja doei.
pi_86702833
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja dat is/noem ik buddie. Maar dat werkt dus ook? Dan ga ik dat alsnog maar proberen. En kan ik eindelijk mijn eigen foto's op posterformaat gaan bestellen O+.
Werkt wel maar als het om je eiegn foto's gaat zou ik Co0's oplossing doen, dat ziet er sjieker uit ...
pi_86702875
lijstje:

O: 2 boterhammen pindakaas
T: komkommer
L: 2 boterhammen appelstroop
T: komkommer
D: lasagne met ricotta, tomaat, aubergine, courgette, ui
S: tuinieren :)
T: met een wijntje in de tuin genieten van een mooie avond
pi_86702903
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef neen het volgende:
Of klemmen aan de boven en onderkant tussen latjes en dan boven met een touwtje en een spijker ophangen.
Dat zou ik doen!
pi_86702924
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:15 schreef loveli het volgende:
Co, hoe staat het met jouw laatste werk? Het klonk veelbelovend toen je het er een tijd geleden over had.
Uhm, ja wel goed, maar vordert wat langzaam. Ben twee keer in Belgie geweest om te schilderen, hier in Amsterdam komt het er nog steeds niet van. Voornamelijk omdat ik dan natuurlijk vaak in de galerie werk, maar ook omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb/had.

Ik ben bezig met in totaal 7 doeken en doekjes, maar wil er nog zeker eens zoveel bij doen. Intussen moet ik een portretopdracht doen, een dame met haar 2 katten, maar daar zie ik een beetje tegenop. :P
pi_86702989
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm, ja wel goed, maar vordert wat langzaam. Ben twee keer in Belgie geweest om te schilderen, hier in Amsterdam komt het er nog steeds niet van. Voornamelijk omdat ik dan natuurlijk vaak in de galerie werk, maar ook omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb/had.

Ik ben bezig met in totaal 7 doeken en doekjes, maar wil er nog zeker eens zoveel bij doen. Intussen moet ik een portretopdracht doen, een dame met haar 2 katten, maar daar zie ik een beetje tegenop. :P
je bent bang dat je de katten zo schildert dat het lijkt alsof ze scheel kijken? :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86703167
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je bent bang dat je de katten zo schildert dat het lijkt alsof ze scheel kijken? :P
Het zijn siamezen, ik geloof dat die per definitie scheel zijn. :P

Laat ik het zo zeggen: ik maak liever vrij werk :+ Mja, iets met schoorsteen en roken..........
pi_86703211
Gefeliciteerd Aurum! :)
pi_86703649
Mogguh!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli aurum!
Cali ook! Dacht alleen dat je al keer eerder had gezegd dat je hem vriendje mocht noemen?

Lijstje voor vandaag:
O: banaan, kiwi en 1/2 liter melk
S: 30min thuisoefeningen
O: 2 boterhammen met droge worst + glas sinaasappelsap
T: 2 gekookte eieren
L: 2 boterhammen met kipfilet, tomaat en paprika + 1/2 liter melk
T: cashews + forelfilet
T: 2 boterhammen met kipfilet
S: 45min kracht / 45 min cardio
D: Rode bieten met karbonade
T: fruitshake + droge worst

Leuke beschamende verhalen btw :D
Heb er zelf teveel om hier neer te zetten :X
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86704087
Hoeveel posts passen er eigenlijk in een topic voordat 'ie vol is?
pi_86704192
Gefeliciteerd Aurum!
pi_86704215
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Perruche het volgende:
300.
pi_86704237
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Perruche het volgende:
300!
pi_86704525
Het is rustig hier :)
pi_86704569
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:

O: 3 cracotte achtige dingen met kaas
T: 2 cracotte achtige dingen met kaas
L: 2 boterhammen met kaas sushi, maar 's even zo'n AH ding in de bonus met 35% korting gehaald :@
T: appel en banaan
T: koek op vergadering
T: Biertje op vergadering
D: fajita's
Ja doei.
pi_86704621
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe was het? Ben altijd beetje terughoudend met rauwe vis van super...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86704678
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bijlezend dus spuit 11, maar ik denk dat het als een vraag bedoeld was: "Hoe ik het zie, doet er niet toe?"

Anyway: goeiemorgen :W. De eerste was zit in de wasmasjien en ik ga zo naar Zwolle.
Ja dat staat er toch sowieso? DAT snap ik niet.

Daarna kreeg ik nog een smsje...
pi_86704683
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe was het? Ben altijd beetje terughoudend met rauwe vis van super...
ik lunch nog niet om 11.18uur :+

enneh, de zalm en tonijn uit de super zijn sowieso altijd wel prima. Er zijn slechtere visboeren te vinden :)
Ja doei.
  woensdag 22 september 2010 @ 11:20:45 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86704705
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86704770
hè, ziet er gezellig uit :+
Ja doei.
pi_86704778
Dank voor de antwoorden, met special thanks voor maria met d'r hippe plaatje :+
pi_86704807
Ik heb loveli nodig voor adviesss
pi_86704881
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja dat staat er toch sowieso? DAT snap ik niet.

Daarna kreeg ik nog een smsje...
If all else fails!? Kick him square in the nuts!

Niet op tijd gelet :@ sorry!

Waarom staat er bij de laatste post dan altijd #301 als er maar 300 zijn ?
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 11:27:02 #36
70532 loveli
N
pi_86704891
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb loveli nodig voor adviesss
*ping*
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 11:27:32 #37
70532 loveli
N
pi_86704909
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

If all else fails!? Kick him square in the nuts!

Niet op tijd gelet :@ sorry!

Waarom staat er bij de laatste post dan altijd #301 als er maar 300 zijn ?
Omdat de OP wel/niet meetelt.
crap in = crap out
pi_86704916
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86704956
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat de OP wel/niet meetelt.
1 OP, 300 reacties, had ik dat nou zelf niet kunnen bedenken? 8)7
pi_86704982
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

1 OP, 300 reacties, had ik dat nou zelf niet kunnen bedenken? 8)7
:* het is nog vroeg
pi_86704988
Nog even over telefonische verkoop: ik kom net in de galerie luister het antwoordapparaat af: of ik even die en die wil terugbellen op dat en dat nummer. Ik moest het sws al 3x luisteren omdat het mens onverstaanbaar was. Bel ik terug, gaat het om een telefonische verkoop van advertentieruimte. Wel GVD, het moet niet gekker worden, nu laten ze je zelfs terugbellen! Mijn stemtoon daalde tot onder het vriespunt toen ik het in de gaten kreeg. :')

Lijstje:

O: gekookt eitje
L: 3 crackers met filet A.
T: bakje met vla/yoghurt en diepvriesaardbeien. (ideetje voor diegenen die geen koeling op het werk/school hebben, met die diepvriesaardbeien blijft het lekker lang koud)
S: hardlopen
T: wodka, light chips
D: hartige taart met daarin: tartaar, witlof, ui en kaas. Toe: citroendropijs.
pi_86705094
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]

*ping*
Kijk... Die jongen is vast een hartstikke aardige knul.

MAAR: mijn beste vriendje wordt in elkaar geschopt. IK ben de enige die helpt. HIJ kijkt er na. En probeert mij daarna te versieren. 1. je komt op voor je medemens. 2. je laat een meisje dit sowieso niet alleen opknappen en probeert haar daarna al helemaal niet te versieren

Alleen het GRAPPIGE is.. Dat hij daarna andere verhalen op hangt :o
Zo van Ja ik wil nu wraak nemen op die gasten. Ja 1 voor 1. ja voor [naam beste vriendje] kom ik sowieso niet op. Dus toen wou ik [naam andere jongen helpen] Maar ja, toen zag ik een mes. Etc. Daarvoor zag hij nog een bebloed mes op de grond liggen. Blabla.
WAANBEELDEN.

Dus nu verwijt hij mij dat ik mijn nummer niet had moeten geven [ik zei: haha onthoud maar] Plus hij was de enige nuchtere persoon. En dan schommelt zijn verklaring zo erg? Heeel raar.
pi_86705121
Hij vraagt ook nog aan mij hoe het zaterdag is verlopen, terwijl hij er bijstond en er naar keek :o

Denkt hij echt dat ik zo achterlijk ben :?!
pi_86705194
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Kijk... Die jongen is vast een hartstikke aardige knul.

MAAR: mijn beste vriendje wordt in elkaar geschopt. IK ben de enige die helpt. HIJ kijkt er na. En probeert mij daarna te versieren. 1. je komt op voor je medemens. 2. je laat een meisje dit sowieso niet alleen opknappen en probeert haar daarna al helemaal niet te versieren

Alleen het GRAPPIGE is.. Dat hij daarna andere verhalen op hangt :o
Zo van Ja ik wil nu wraak nemen op die gasten. Ja 1 voor 1. ja voor [naam beste vriendje] kom ik sowieso niet op. Dus toen wou ik [naam andere jongen helpen] Maar ja, toen zag ik een mes. Etc. Daarvoor zag hij nog een bebloed mes op de grond liggen. Blabla.
WAANBEELDEN.

Dus nu verwijt hij mij dat ik mijn nummer niet had moeten geven [ik zei: haha onthoud maar] Plus hij was de enige nuchtere persoon. En dan schommelt zijn verklaring zo erg? Heeel raar.
Lieffie, gewoon negeren, of 1 smsje sturen dat hij moet ophouden je lastig te vallen. In ieder geval je niet druk maken om dit soort gasten, ze zijn het niet waard.
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 11:37:24 #45
70532 loveli
N
pi_86705209
Hij is idd vast een aardige knul. Met een goed geheugen voor cijfers.

Hoeveel tijd wil je aan 'em kwijtraken?
crap in = crap out
  woensdag 22 september 2010 @ 11:38:40 #46
236335 neen
schone schijn
pi_86705244
Ja beter had hij die energie toen gebruikt.
pi_86705332
Wat een kneus is dat Pief!
pi_86705395
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:38 schreef neen het volgende:
Ja beter had hij die energie toen gebruikt.
Inderdaad.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86705420
PF: En nu tyf je op met je grafbek!
*schopt 'm naadje hard in de ballen*

Lijkt mij nog steeds de beste optie! Zulke kerels moeten voelen >:) ookal is ie aardig :')
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 11:43:52 #50
70532 loveli
N
pi_86705437
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij vraagt ook nog aan mij hoe het zaterdag is verlopen, terwijl hij er bijstond en er naar keek :o

Denkt hij echt dat ik zo achterlijk ben :?!
"m'n hals is nog beurs, dank je voor je heldhaftige optreden"

Zoiets? Of gewoon negeren, kost je echt alleen maar energie anders.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 11:45:17 #51
70532 loveli
N
pi_86705501
Oh, hij is wel weer toepasselijk

:') mannen :')
crap in = crap out
pi_86705659
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]

"m'n hals is nog beurs, dank je voor je heldhaftige optreden"

Zoiets? Of gewoon negeren, kost je echt alleen maar energie anders.
Dat eerste en dan BEL/SMS me niet meer, ik heb GEEN interesse.

Anders snapt hij het nog niet. En de smsjes die daarna nog komen idd negeren.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86705760
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
Oh, hij is wel weer toepasselijk

:') mannen :')
:') psychoten :') lijkt me toepasselijker!
pi_86705945
Ja hij was nuchter dus hij had het juist goed moeten onthouden :')

Ik wil gewoon dat hij door heeft dat ik heus wel weet wat hij tegen andere mensen zegt omdat die dan weer zo zijn dat ze O+ msn gesprekken O+ doorsturen

Net de middelbare school weer dit O+
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 12:00:36 #55
70532 loveli
N
pi_86706035
En als je tien jaar ouder bent, is een stijging van het niveau niet eens gegarandeerd.
crap in = crap out
pi_86706052
'Hoe is zaterdag trouwens verlopen? Persoonlijk dacht ik dat wij het redelijk kinden vinden. En jij geeft ook niet zomaar je telefoon nummer aan iemand, schat ik zo in. Dus ik begrijp niet zo goed hoe dat zo kan.'

Ik hoef hem niet tegen mij te hebben (heb ik niets aan) maar ik hoef er verder ook niets mee. Dus ik moet ff nog duidelijker maken dat hij vast een prima gast is maar dat ik er sowieso geen zin in heb na liegen/bedriegen/zwart maken/niet op komen voor anderen.

Maar dan wel helder
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 12:02:31 #57
70532 loveli
N
pi_86706093
Handig, een Bodum cafetiere van 3.5 dl met een maatschepje voor elke 1.25 dl.
crap in = crap out
  woensdag 22 september 2010 @ 12:05:56 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86706192
Aurum, gefeli :D *O*

PF, wat een faalhaas :') geen energie meer aan verspillen lijkt me. Ik bedoel, bang zijn is één ding, maar kom daar dan eerlijk voor uit ofzo? ):O

Gnorf, ik wou Zumbaën vanmiddag maar mn membership is nog niet geactiveerd :{ Moet ik eerst naar dat sportgebouw om dat te regelen want ze nemen ook hun telefoon niet op :')
pi_86706204
Ik had net ff een klein dipje toen ik zag hoe leuk iemand het in SF had.
Maar dat was meer omdat ik baalde dat ik van de afgelopen tijd geen feestje heb gemaakt!
(jaar)

Dus niet eens jaloezie meer van he KUT, er zijn zo veel leuke dingen te doen: why just not DO it
pi_86706236
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
'Hoe is zaterdag trouwens verlopen? Persoonlijk dacht ik dat wij het redelijk kinden vinden. En jij geeft ook niet zomaar je telefoon nummer aan iemand, schat ik zo in. Dus ik begrijp niet zo goed hoe dat zo kan.'

Ik hoef hem niet tegen mij te hebben (heb ik niets aan) maar ik hoef er verder ook niets mee. Dus ik moet ff nog duidelijker maken dat hij vast een prima gast is maar dat ik er sowieso geen zin in heb na liegen/bedriegen/zwart maken/niet op komen voor anderen.

Maar dan wel helder
Stuur hem dit:

quote:
Ik hoef je niet tegen mij te hebben maar ik hoef er verder ook niets mee. Je bent vast een prima gast maar ik heb er sowieso geen zin in na liegen/bedriegen/zwart maken/niet op komen voor anderen. Groetjes PF
pi_86706237
Beste [insert name] Zaterdag was je erbij, dus je zag hoe [insert name beste vriend] en ik werden mishandeld zonder dat je ingreep. Maakt niet uit verder, moet je zelf weten, maar ik heb geen interesse in verder contact met je.
pi_86706247
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
Beste [insert name] Zaterdag was je erbij, dus je zag hoe [insert name beste vriend] en ik werden mishandeld zonder dat je ingreep. Maakt niet uit verder, moet je zelf weten, maar ik heb geen interesse in verder contact met je.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 12:08:09 #63
70532 loveli
N
pi_86706259
quote:

Maar dan wel helder
"Als ik nuchter was geweest, had ik m'n nummer niet gegeven. Je bent vast aardig, maar ik blief vrienden die een hand uitsteken."
"Iedereen kan inschattingsfouten maken, achteraf had ik liever niet gewild dat je m'n nummer had onthouden. Even goede vrienden"
"Ik vind je best OK, maar ben toch wat afgeknapt op je minder heldhaftige gedrag. Het ga je goed."
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 12:08:46 #64
70532 loveli
N
pi_86706284
quote:
Maar dan wel helder
Helder is in the eye of the beholder.
crap in = crap out
pi_86706341
ok, de AH sushi is niet te vreten :r
Ja doei.
pi_86706395
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
ok, de AH sushi is niet te vreten :r
Ik vind ze altijd best goed te doen, maar dat is wel één van de weinige producten die ik niet koop met een 35% sticker, omdat vis moet vers.
pi_86706404
Gefeli aurum!! *O*

PF, beetje jammer van die gast. Ik zou idd duidelijk zijn dat je niet echt (meer) geïnteresseerd bent.

Swietje, ik heb gister geen PM meer gehad, mag het nog? oO<
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86706463
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind ze altijd best goed te doen, maar dat is wel één van de weinige producten die ik niet koop met een 35% sticker, omdat vis moet vers.
opzich gaan ze meestal al na 2 dagen dat ze in de winkel liggen met sticker :@ dus ik dacht: ik probeer 't eens, maar nee.. en de wasabi is echt niet pittig en zulks :N
Ja doei.
pi_86706474
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik wil die sushi ook vaak kopen maar dan zitten er maar 1 of 2 dingen met komkommer in :o Dus dan is het best duur..
pi_86706475
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had net ff een klein dipje toen ik zag hoe leuk iemand het in SF had.
Maar dat was meer omdat ik baalde dat ik van de afgelopen tijd geen feestje heb gemaakt!
(jaar)

Dus niet eens jaloezie meer van he KUT, er zijn zo veel leuke dingen te doen: why just not DO it
Eh, pas geleden had je nog een feestje. O-)
pi_86706505
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
Ja dat is wel de beste. Dan is er geen ruimte voor uitleg.
pi_86706539
Ik wil 4 november naar London vliegen om 5 uur 's middags of zo) en dan 6-7 november weer terug.. Geen idee maar zou dit voor 80 euro kunnen?
pi_86706559
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Eh, pas geleden had je nog een feestje. O-)
Hahaha, ja ik heb inderdaad pas nog een feestje gehad. Dat was inderdaad een goed begin.
pi_86706582
Hm, spaarrekening opgeheven en nu 300 euro rente gestort gekregen die er nog op stond. Wat zal ik eens gaan kopen O-)

Of toch maar de spaarrekening op oO<

Koop laarzen! Koop laarzen! :')
pi_86706602
Koop laarzen met een fuck me hak
pi_86706649
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Koop laarzen met een fuck me hak
Die heb ik al 8-) Ik kan er voor geen fuck op lopen ook _O-
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 12:20:43 #77
70532 loveli
N
pi_86706674
Koop nog een paar.
crap in = crap out
pi_86706727
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil 4 november naar London vliegen om 5 uur 's middags of zo) en dan 6-7 november weer terug.. Geen idee maar zou dit voor 80 euro kunnen?
Bij Easyjet vlieg je heen voor ¤ 30,99 en terug voor ¤ 30,19.
Komen nog wel belastingen overheen dacht ik, of zit dat tegenwoordig bij de prijs in?
pi_86706755
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Komen nog wel belastingen overheen dacht ik, of zit dat tegenwoordig bij de prijs in?
Ik heb geen flauw idee!

Ik heb tentamens maar ik wil naar Lykke Li :D
pi_86706814
Die komt ook in Berlijn.
Misschien is het met de hogesnelheidslijn wel goedkoper om dat te doen.
pi_86706823
Ik kan blijven slapen in London
pi_86706911
Met de boot kun je vrij goedkoop naar de overkant, 80 euro voor retour ofzo.
Maar dan zit je in Harwich...

[edit] http://www.stenaline.nl/ferry/londen/prijzen/ [/edit]
Naar Londen met trein erbij 78euro

[ Bericht 24% gewijzigd door V1z0R op 22-09-2010 12:34:38 ]
pi_86706992
Je kunt ook gewoon je tentamens maken 8-)
  woensdag 22 september 2010 @ 12:38:45 #84
236335 neen
schone schijn
pi_86707179
Met de boot heb je voor 5 euro ofzo de trein in nl en in Engeland een gedeelte (iig London) erbij. Duurt wel lang maar goed. Kun je gaan studeren ofzo ^O^
pi_86707185
Ja ik mis er dan een, maar die kan ik nog op twee andere momenten maken.. Op drie andere momenten met twee kansen.

Ik ga het denk ik niet doen hoor, maar had het al helemaal in de planning en toen KUT, tentamen.
pi_86707890
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
Koop nog een paar.
Dit. O+
pi_86708021
Frustratiepost!
SPOILER
Mijn excuses hiervoor!
pi_86708103
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

ryanair vanaf eindhoven: 1 november heen, 6 november terug voor 30 euro retour (incl taxes), al is 1 november zeker te vroeg voor jou? maar misschien dat ik zelf maar eens een tripje moet gaan plannen O-)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86708187
;( ik heb echt enorme hoofdpijn.. ik hoop dat hij vanmiddag om 18.00uur over is, als ik succesvol ben gedechargeerd als voorzitter *)
Ja doei.
pi_86708192
Ja ik heb 4 november nog een tentamen ook
pi_86708203
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Frustratiepost!
SPOILER
Mijn excuses hiervoor!
Koop één a twee overhemden in je huidige maat, neem je favoriete foto mee voor de kapper en beweeg, eet vezels en pruimen, geen bananen!
pi_86708372
Liefde is lekker. O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86708460
Ik heb net even buiten gewandeld en wat is het heerlijk weer! Mijn werk-motivatie is nu echt gedaald tot onder het nulpunt. En ik vind m'n O+ vandaag zo ontzettend O+, zucht.
pi_86708480
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Swietje het volgende:
Liefde is lekker. O+
Je bent er uitgekomen met het ziekenhuis en je ouders? :)
pi_86708507
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:23 schreef anna82 het volgende:

[..]

Je bent er uitgekomen met het ziekenhuis en je ouders? :)
Ja, nu doe ik 't gewoon komende nacht, geen probleem. :')
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 13:26:02 #96
70532 loveli
N
pi_86708539
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ja, nu doe ik 't gewoon komende nacht, geen probleem. :')
Ja, wat doe je nu komende nacht? ;)
crap in = crap out
pi_86708542
Aurum! Gefeli *O*
pi_86708551
quote:
Frustratiepost!
SPOILER
Mijn excuses hiervoor!
met die overhemden kan je gewoon naar de Turk. Die fixt dat wel voor je :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86708587
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

met die overhemden kan je gewoon naar de Turk. Die fixt dat wel voor je :Y
idd, leve de Turk. ga van de week rokjes wegbrengen die veel te wijd geworden zijn maar wel nog mooi. :) Kan ik ze nog 1 winter aan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86708636
Hoeveel kost zo iets bij de turk?
pi_86708681
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, wat doe je nu komende nacht? ;)
Meting + slapen. :P
pi_86708688
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel kost zo iets bij de turk?
spijkerbroek inkorten 8 euro, simpel rokje 15 , moeilijkere stof/model: 20

bij de mijne dan :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86708697
En ik zoek van die kledinghangers waar je rokjes aan kan hangen, normaal delen ze die gratis uit maar nu ff niet.
  woensdag 22 september 2010 @ 13:33:56 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86708765
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef Swietje het volgende:

[..]

Meting + slapen. :P
Wat ga je meten? :')
  woensdag 22 september 2010 @ 13:34:36 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86708792
Hee ik zie mn eigen post niet :?
  woensdag 22 september 2010 @ 13:34:47 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86708802
Oh, nu wel weer. Hikje.
pi_86708892
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Die bij ons in de buurt rekent idd ook zo'n prijzen.
pi_86708902
1337 O+
pi_86708915
Thx puff! Heb alleen maar 'stekeltjes' gehad of tondeuse eroverheen. Dus met die foto wordt het niet want wil wel is wat anders :D

Waar kan ik zo'n Turk vinden? Of heeft elke grote plaats wel 1tje?
pi_86709075
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef V1z0R het volgende:
Thx puff! Heb alleen maar 'stekeltjes' gehad of tondeuse eroverheen. Dus met die foto wordt het niet want wil wel is wat anders :D

Waar kan ik zo'n Turk vinden? Of heeft elke grote plaats wel 1tje?
tondeuse eroverheen O+
pi_86709190
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Wow dat vind ik best wel duur :o Mijn rokjes zijn meestal 10 euro of zo
pi_86709206
Is conleche in de buurt? Hoe maak ik van een hooggesloten shirt een sexy shirtje?
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 13:47:03 #113
70532 loveli
N
pi_86709219
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is conleche in de buurt? Hoe maak ik van een hooggesloten shirt een sexy shirtje?
Door er een kort rokje bij te dragen.
crap in = crap out
pi_86709225
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wow dat vind ik best wel duur :o Mijn rokjes zijn meestal 10 euro of zo
ik laat het ook alleen doen bij wat duurdere rokjes ;) anders vind ik het zonde van mijn geld.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86709236
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik zoek van die kledinghangers waar je rokjes aan kan hangen, normaal delen ze die gratis uit maar nu ff niet.
De Blokker heeft ze vaker, 1 euro voor twee O+
pi_86709275
Oh en mijn moeder doet mijn spijkerbroeken graties 8-) En ze heeft me laten zien hoe het moet, nu kan ik het ook.
pi_86709310
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

De Blokker heeft ze vaker, 1 euro voor twee O+
Ik wil ze gratis :P Dus ik heb geduld
pi_86709345
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef Syrena het volgende:
Oh en mijn moeder doet mijn spijkerbroeken graties 8-) En ze heeft me laten zien hoe het moet, nu kan ik het ook.
ik breng andere dingen naar mijn schoonmoeder, ook handig :P

maar heb een paar dingen waarvan het lastigere stof is/model, dan breng ik ze wel naar de turk.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86709449
jongeeee ik doe nooit meer oogpotlood op, ik lijk wel een chinees!
pi_86709478
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
jongeeee ik doe nooit meer oogpotlood op, ik lijk wel een chinees!
foto?
pi_86709540
ja ik krijg geen ronde ogen maar platte ogen
pi_86709558
Ik ga nu voor een kennismakingsgesprek met een financiële software toko. Wiehoo.
  woensdag 22 september 2010 @ 14:02:04 #123
277802 _Calimero_
pi_86709718
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja ik krijg geen ronde ogen maar platte ogen
Het kan altijd erger: mijn ene oog is ontstoken en ik zie er dus helemaal niet uit en make up is ook niet handig met een ontstoken ook }:|
pi_86709749
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hals op gewenste diepte eruit knippen en omzomen, eventueel met splitje in het midden. Heb je een foto?

Overhemden die te groot zijn........dat is bijna niet te verkleinen. Je kan ze wel wat tailleren, maar de boord, schouders en de mouwinzet blijven te groot.
pi_86709752
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef Perruche het volgende:
Ik ga nu voor een kennismakingsgesprek met een financiële software toko. Wiehoo.
Bon chance! *O*
pi_86709968
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Hals op gewenste diepte eruit knippen en omzomen, eventueel met splitje in het midden. Heb je een foto?

Overhemden die te groot zijn........dat is bijna niet te verkleinen. Je kan ze wel wat tailleren, maar de boord, schouders en de mouwinzet blijven te groot.
Ik ga je PMen!
  woensdag 22 september 2010 @ 14:12:25 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86710127
Hoi...

Aurum, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! *O*

Is er nog een docu of een tv programma die ik moet zien? Verveel me
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86710185
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...

Aurum, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! *O*

Is er nog een docu of een tv programma die ik moet zien? Verveel me
Religulous van Bill Maher al gezien?
Zo nee, http://video.google.com/videoplay?docid=-3791007322683758535#
pi_86710237
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Is vooral rond m'n middel, daar valt dus wel wat aan te doen? ( = tailleren toch?)
  woensdag 22 september 2010 @ 14:15:58 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86710267
HOERAAAA ik ga vanmiddag om half 6 Zumba doen! En vrijdag misschien Body Pump! En zaterdag wil ik aerobics proberen! En als dat leuk is kan ik zondag weer!

</sportpost>
pi_86710548
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is vooral rond m'n middel, daar valt dus wel wat aan te doen? ( = tailleren toch?)
Ja, dat is wel vrij simpel. En als je geen stropdas draagt, valt dat te grote boord ook minder op.
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 14:24:16 #132
70532 loveli
N
pi_86710603
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Figuurnaden erin, vrij simpel te doen als je een naaimachine hebt (of je moeder).
crap in = crap out
pi_86710765
Figuurnaden :o?
pi_86710776
Aurum gefeli!!! *O*
pi_86710841
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
HOERAAAA ik ga vanmiddag om half 6 Zumba doen! En vrijdag misschien Body Pump! En zaterdag wil ik aerobics proberen! En als dat leuk is kan ik zondag weer!

</sportpost>
Goed bezig weer! ^O^

Zou ik een voorbeeld aan moeten nemen :')
pi_86710862
Arum is jarig *O* woohooo
pi_86710882
Zal m'n ma maar is lief aankijken...

Voel me nu net zo'n ielig mannetje met een te groot overhemd :(
  woensdag 22 september 2010 @ 14:35:11 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86710968
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Goed bezig weer! ^O^

Zou ik een voorbeeld aan moeten nemen :')
Hee ik HEB nog niks gedaan he! :+ Al is Zumba wel geboekt O+

Hence, lijstje:

O: twee sneetjes met kaas
T: tropical juice drink
L: snee brood met jam
T: banaan
S: Zumba
T: groentensoepje uit blik
D: Indiaas eten met een groepje, pas om 21.00, vandaar de soep :+
pi_86711026
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hence, lijstje:

O: twee sneetjes met kaas
T: tropical juice drink
L: snee brood met jam
S: Zumba
T: groentensoepje uit blik
D: Indiaas eten met een groepje, pas om 21.00, vandaar de soep :+
Niet een beetje weinig gezien je gaat sporten? Zumba lijkt me vrij intensief als ik de 'infomercials' moet geloven...
pi_86711128
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
www.qfly.com O+ Vul luchthavens/locaties in, data en in het volgende scherm kan je zelfs de vertrektijd aangeven.
pi_86711131
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het boeken van zo'n les komt al veel dichter in de buurt van sporten dan wat ik doe :P
  woensdag 22 september 2010 @ 14:41:35 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86711190
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet een beetje weinig gezien je gaat sporten? Zumba lijkt me vrij intensief als ik de 'infomercials' moet geloven...
Ik moet nog een beetje een nuttig eetritme fixen :o maar als ik meer honger heb dan neem ik nog wel een broodje ofzoiets (misschien dat ik zo nog ergens afspreek met iemand dus kan ik ook nog iets eten!)
  woensdag 22 september 2010 @ 14:47:38 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86711398
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik moet nog een beetje een nuttig eetritme fixen :o maar als ik meer honger heb dan neem ik nog wel een broodje ofzoiets (misschien dat ik zo nog ergens afspreek met iemand dus kan ik ook nog iets eten!)
Er is as we speak een soort granen-mueslireepgeval toegevoegd!
  woensdag 22 september 2010 @ 14:52:23 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86711575
Hoi :W en doei :W.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 14:52:39 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86711585
En *mopper*: ze hebben geen Scapino in Den Haag! :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_86711771
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef Viking84 het volgende:
En *mopper*: ze hebben geen Scapino in Den Haag! :o.
:o
  woensdag 22 september 2010 @ 14:58:40 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86711795
Wel in Gouda! Zou niet weten waar eigenlijk :').

Ik heb de balkondeur van m'n kantoor lekker openstaan, dus zit nu in het zonnetje te werken zo'n beetje...

Ik kán natuurlijk ff m'n Fatboy op het balkon mikken en ff in de zon gaan zitten... O-)
  woensdag 22 september 2010 @ 15:02:04 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86711894
Ik ga niet met de trein naar de Scapino :{w. Wacht wel tot ik weer naar Groningen ga, over 3 weken al (!) :P.

En nu ga ik weer even de stad in :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 15:02:31 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86711908
quote:
Op woensdag 22 september 2010 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

Ik kán natuurlijk ff m'n Fatboy op het balkon mikken en ff in de zon gaan zitten... O-)
Doen! :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 15:04:05 #150
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86711969
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Doen! :P.
Ik heb nog wat vakliteratuur te lezen.... *)
  woensdag 22 september 2010 @ 15:08:02 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86712088
Ik heb toch geen zin meer om naar de stad te gaan :@. Morgenavond of zaterdag maar dan :P. Ben zaterdag toch alleen, want Mark gaat 'even' naar de ongeciviliseerde wereld :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 15:09:25 #152
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86712120
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb toch geen zin meer om naar de stad te gaan :@. Morgenavond of zaterdag maar dan :P. Ben zaterdag toch alleen, want Mark gaat 'even' naar de ongeciviliseerde wereld :P.
Het is ook veel te mooi weer :Y.
  woensdag 22 september 2010 @ 15:12:31 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86712213
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het is ook veel te mooi weer :Y.
Rare logica, want als ik naar de stad ga ben ik buiten en nu zit ik binnen :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 15:17:36 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86712375
Dank je V1... het werd 'spoorloos' en nu topchef :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_86712378
Gefeliciteerd Aurum! *O*

Cali ook, wat leuk! O+
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 22 september 2010 @ 15:18:18 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86712401
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Rare logica, want als ik naar de stad ga ben ik buiten en nu zit ik binnen :P.
Oh, ik denk, je gaat lekker even buiten zitten, maar niet zweten in de stad.
  woensdag 22 september 2010 @ 15:19:05 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86712432
Wat moet ik buiten doen dan? :'(. M'n internet doet het daar niet :P.

Hey, daar is Nachtwacht ook weer *O*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 15:22:01 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86712519
Nachtwacht met z'n verrassingen altijd.

"Waarom zit jij daar op internet?" (= achter bureau)
Ik: "Omdat ik op de bank geen internet heb."
Hij: "Oh nee, probeer dan?"
Ga ik daar zitten, zie ik ineens 5 groene streepjes ipv 2 rode :D.

We hebben nu gewoon zelf internet! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_86712533
Oh, ik zou graag ff in de zon willen zitten, maar ik weiger om bij m'n oudjes in de tuin te gaan zitten. Hoe triest is dat? :')
pi_86712547
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef Viking84 het volgende:

*O* Ohhh dat is fijn!
pi_86712619
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef Viking84 het volgende:

Nu geen, :') Mannen :') ? :P
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 15:25:31 #162
70532 loveli
N
pi_86712638
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef Swietje het volgende:
Oh, ik zou graag ff in de zon willen zitten, maar ik weiger om bij m'n oudjes in de tuin te gaan zitten. Hoe triest is dat? :')
Niet triest, dom. Ga in de zon zitten, muts.
crap in = crap out
pi_86712660
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet triest, dom. Ga in de zon zitten, muts.
Nee, muts.
  woensdag 22 september 2010 @ 15:26:40 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86712672
Lijzt:

O: banaantje
T: 2 slagroomsoesjes (ik had getrakteerd om m'n collega's te bedanken voor het medeleven)
L: 500 ml Biogarde met muesli
T: appel, lange vinger
D: lasagne met spinazie óf aardappels, groentemix, vleesch (hangt van de houdbaarheidsdata af)
  woensdag 22 september 2010 @ 15:26:42 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86712675
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nu geen, :') Mannen :') ? :P
Nee, nu: *O* mannen.

Hij heeft ook afgewassen. *schouderklopje geeft*
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 15:27:44 #166
70532 loveli
N
pi_86712704
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:26 schreef Swietje het volgende:

[..]

Nee, muts.
2 opties: binnen zitten mokken omdat je niet bij je ouders wilt zitten, of buiten zitten mokken omdat je ouders ook buiten zitten. Ga dan buiten mokken. Of zoek optie 3, rij een blokje om waar ook zon is.
crap in = crap out
pi_86712734
Voor de hardloopdames; tis hartstikke lekker weer (wel warm :P)
net 30 minuten gelopen, 9.2 km p u. Moe maar tevreden.

Straks eens de ricotta/spinazie/basilicumpesto lasagne in elkaar knutselen, trek in! :9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 22 september 2010 @ 15:28:43 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86712735
Ik ben wel benieuwd hoe het nu is afgelopen met Swietje. Is die afspraak nog doorgegaan?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 15:29:36 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86712766
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef DarkElf het volgende:
Voor de hardloopdames; tis hartstikke lekker weer (wel warm :P)
net 30 minuten gelopen, 9.2 km p u. Moe maar tevreden.

Straks eens de ricotta/spinazie/basilicumpesto lasagne in elkaar knutselen, trek in! :9
Dat klinkt idd lekker.

Receptje? :9~.

Ik moet vanavond naar de ouderavond. Zo geen zin in :'). Ik hoop dat er weinig komen opdagen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_86712813
Copy/paste ;)

quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
voor de ricottavulling: bakje ricotta, peper en zout, kort geblancheerde en goed uitgelekte (goed knijpen) verse spinazie (ik doe 150 gr, we zijn met 2) erdoorheen snijden, basilicumpesto erdoor naar smaak (basilicum, parmezaanse kaas, olie, p&z, teentje knoflook en geroosterde pijnboompitten), beetje nootmuskaat erdoor raspen, handje parmezaanse kaas en een eitje erdoor mengen..

tomatensaus: uitje snijden en knoflook en samen fruiten in olie , blik gepelde tomaten of blokjes tomaat erbij en laten sudderen tot de olie boven komt drijven en het wat ingedikt is.

Dan laagje tomatensaus, lasagneblad, , laagje spinaziemengel, tomatensaus, lasagneblad, en zo verder tot je ovenschaal vol is. 35 minuten op 180 graden en de laatste 10 minuten de mozzarella erover heen kruimelen.

:9
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 22 september 2010 @ 15:30:54 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86712814
pi_86712862
Lijst:

O: 2 boterhammen met fricandeau + halfvolle melk
T: fruitsmoothie uit zo'n flesje (52kcal per 100ml)
L: kom tomatensoep met balletjes
D: Zuid-Afrikaanse bobotie met rijst
T: bakje gele vla
T: verse sinaasappelsap
pi_86712869
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.ov-stripkaart.nl/

Meesterlijk! _O_
_O-
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86712906
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het nu is afgelopen met Swietje. Is die afspraak nog doorgegaan?
Nop, ik heb voet bij stuk gehouden. *)
pi_86712949
Ik snap die technische naaitermen niet :'(
  woensdag 22 september 2010 @ 15:34:34 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86712950
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:33 schreef Swietje het volgende:

[..]

Nop, ik heb voet bij stuk gehouden. *)
Good for you! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 15:37:35 #177
70532 loveli
N
pi_86713058
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik snap die technische naaitermen niet :'(
Welke?
crap in = crap out
pi_86713181
Een kookplaat schoonmaken (dus ontdoen van opgespat vet enzo), dat doe je zeker niet met afwasmiddel? Maar waarmee dan wel? :@
pi_86713229
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:40 schreef Chicolate het volgende:
Een kookplaat schoonmaken (dus ontdoen van opgespat vet enzo), dat doe je zeker niet met afwasmiddel? Maar waarmee dan wel? :@
Ontvetter!
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 15:43:37 #180
70532 loveli
N
pi_86713277
Blue wonder?
crap in = crap out
  woensdag 22 september 2010 @ 15:44:18 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86713303
'Jezus redt' ook na verfbeurt ongewenst

Wat een eikel :r. Hoepel op met je propaganda :r.

Deed me wel deugd om in de Pers te lezen dat er naast filters die streng gelovige christenen op hun pc hebben ook een filter voor atheïsten bestaat (God Block) dat religieuze uitlatingen eruit filtert _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_86713304
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ontvetter!
:Y Kopen bij de Lidl, oranje fles. Overigens werkt de badkamerreiniger ook op je fornuis 8-)
En met afwasmiddel gaat het ook, maar dan moet je het niet helemaal laten aankoeken. Sopje maken, schuursponsje :9
  woensdag 22 september 2010 @ 15:45:56 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86713366
Ik gebruik zelf allesreiniger, is ook goed toch?
Niet meer actief op Fok!
pi_86713369
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:44 schreef Syrena het volgende:

[..]

:Y Kopen bij de Lidl, oranje fles. Overigens werkt de badkamerreiniger ook op je fornuis 8-)
En met afwasmiddel gaat het ook, maar dan moet je het niet helemaal laten aankoeken. Sopje maken, schuursponsje :9
Oeps, faal :'). Afwasmiddel met schuurspons probeerde ik dus net, maar dat mislukte dus daarom vroeg ik het :P. Badkamerreiniger heb ik hier misschien nog wel liggen zelfs ... ga maar eens zoeken.
  woensdag 22 september 2010 @ 15:46:45 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86713399
Aks het RVS is is een schuursponsje sowieso een slecht plan.
pi_86713482
als het rvs is? vet weg van HG :Y
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86713487
Blue wonder werkt wel goed, maar doe handschoenen aan, dat spul onvet alles, dus ook je vingers. :')

Je kan ook kokend water met veel afwasmiddel mengen en het dan even laten weken, werkt ook goed. Die rekken gooi ik vaak in bad met heet water en soda.
pi_86713562
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:48 schreef DarkElf het volgende:
als het rvs is? vet weg van HG :Y
HG _O_
  woensdag 22 september 2010 @ 15:53:21 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86713668
Gewoon soda met heet water, even weken... gaat prima
pi_86713738
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef conleche het volgende:
Blue wonder werkt wel goed, maar doe handschoenen aan, dat spul onvet alles, dus ook je vingers. :')

Je kan ook kokend water met veel afwasmiddel mengen en het dan even laten weken, werkt ook goed. Die rekken gooi ik vaak in bad met heet water en soda.
beschadigd je bad daar niet van? ik vind die rekken zo lomp...

maar idd erg onhandig met schoonmaken, later als ik groot ben wil ik een fornuis zonder rekken :P maar wel met gas.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86713774
JIF CIF met schuurspons, tenzij het rvs is. Zelf doe ik het meestal met afwasmiddel of allesreiniger.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86713795
Hoi!

Swietje goed dat je voet bij stuk hebt gehouden.

net terug van m'n interview en ik ben "door" naar de volgende ronde. Ik twijfel wel een beetje, het is echt een grote mensen baan enzo :') maar wel dik salaris en goede voorwaarden. Maar goed eerst maar eens aangenomen worden...! Over een week deel 2.... en ik moet nog shoppen... iemand tips waar je niet te dure, niet te stijve doch zakelijk ogende kleding kan kopen?
pi_86713894
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aks het RVS is is een schuursponsje sowieso een slecht plan.
Oh nog een keer oeps :'). Schuurspons op rvs is slecht?
  woensdag 22 september 2010 @ 15:58:27 #194
277802 _Calimero_
pi_86713897
Ik heb zo'n fles "muscle"voor in de keuken, die maakt ook alles schoon! even erop spuiten, paar sec laten intrekken et voila!
pi_86713919
Zoveel verschillende schoonmaakmiddelen heb ik niet eens. :@
Wij hebben een keramische kookplaat, daar is speciaal spul voor en dat heb ik dan weer wel. O-)
pi_86713938
Ik ben net naar het AMFI gegaan maar er zat alleen wit garen in de lock/lockermachine en ik mocht er wel achter maar had echt geen idee hoe het moest :')
pi_86713962
quote:

Rekken? Ik heb geen rekken? Ik heb een kookplaatje met 2 pitten :P. Een vrij vies kookplaatje ondertussen, bevroren hamburger in olie = overal spetters.
pi_86713997
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

net terug van m'n interview en ik ben "door" naar de volgende ronde. Ik twijfel wel een beetje, het is echt een grote mensen baan enzo :') maar wel dik salaris en goede voorwaarden. Maar goed eerst maar eens aangenomen worden...! Over een week deel 2.... en ik moet nog shoppen... iemand tips waar je niet te dure, niet te stijve doch zakelijk ogende kleding kan kopen?
Gewoon bij WE of de nette afdeling van H&M. :)
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 16:00:34 #199
70532 loveli
N
pi_86714001
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben net naar het AMFI gegaan maar er zat alleen wit garen in de lock/lockermachine en ik mocht er wel achter maar had echt geen idee hoe het moest :')
Lockmachine is om naden meteen af te werken (zomen enzo), geen idee of je ze ook kunt gebruiken voor standaard naaiwerk.
crap in = crap out
pi_86714098
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Lockmachine is om naden meteen af te werken (zomen enzo), geen idee of je ze ook kunt gebruiken voor standaard naaiwerk.
ja vriendinnetje zei dat
pi_86714109
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gewoon bij WE of de nette afdeling van H&M. :)
de We is wel een goede, de H&M past me vaak niet en de stofjes vind ik vaak onprettig... ik dacht ook aan Steps, maar dat is wel duur :') maar ik wil niet zo dertien in een dozijn outfitje aandoen...
  woensdag 22 september 2010 @ 16:03:33 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86714116
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh nog een keer oeps :'). Schuurspons op rvs is slecht?
Krrrrrasssjes!!
  woensdag 22 september 2010 @ 16:04:21 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86714152
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

de We is wel een goede, de H&M past me vaak niet en de stofjes vind ik vaak onprettig... ik dacht ook aan Steps, maar dat is wel duur :') maar ik wil niet zo dertien in een dozijn outfitje aandoen...
WE heeft basic pakken, waarbij je kan kiezen uit een mantel- of broekpak, tegen een zeer acceptabele prijs!
pi_86714184
quote:
Heupen? :')
pi_86714191
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

beschadigd je bad daar niet van? ik vind die rekken zo lomp...

maar idd erg onhandig met schoonmaken, later als ik groot ben wil ik een fornuis zonder rekken :P maar wel met gas.
Je moet wel voorzichtig zijn inderdaad! Maar ik laat ze daarin alleen weken, het schoonmaken doe ik dan weer op de mat ernaast, maar ik haat die dingen ook met grote haat!

Gas zonder rekken? HOE? :D
pi_86714265
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:03 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vanilia is ook fijn vanwege het feit dat je daar altijd in kleine(re) maatjes past. Wel iets duurder: ¤210 voor een pak oid?
pi_86714292
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heupen? :')
Het valt te proberen, hoewel ik dan bang ben dat je heupen alleen een gerimpeld velletje krijgen. Alsof je te lang in bad hebt gelegen. Maar misschien kan je het erin spuiten. :+
pi_86714398
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Je moet wel voorzichtig zijn inderdaad! Maar ik laat ze daarin alleen weken, het schoonmaken doe ik dan weer op de mat ernaast, maar ik haat die dingen ook met grote haat!

Ik merk dat het heeeeel veel uitmaakt als je de rekken elke avond / om de dag even schoonmaakt met een doekje. Dan is het maar 5 min. werk! Het fornhuis/keukenblad is dan ook werkelijk het enige in huis dat ik wél met regelmaat schoonmaak. _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 september 2010 @ 16:09:52 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86714443
quote:

[..]

Maar dan met gas *)
pi_86714558
quote:

[..]

geen ideee.. dat moeten ze dan maar uitvinden voor ik eens verhuis ofzo :+

ga ze morgen ook maar eens in bad gooien dan :') rotdingen zijn het!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86714624
Je kunt ook gewoon die rekken in een plastic bak laten weken :P (van die dingen voor onder je bed om dekbedden in te doen)
  woensdag 22 september 2010 @ 16:19:02 #212
236335 neen
schone schijn
pi_86714853
Ik laat m'n huisgenoten het fornuis altijd schoonmaken, dat is het makkelijkst.
pi_86714855
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef V1z0R het volgende:
Je kunt ook gewoon die rekken in een plastic bak laten weken :P (van die dingen voor onder je bed om dekbedden in te doen)
Ja. Goed idee. Ware het niet dat mijn onder het bed bakken van fancy stof zijn. Maar voor mensen met wel van die plastic bakken is het een prima vervanging voor een bad. Hoewel dat sodawater ook weer goed is om door de afvoer te stromen op zich.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 22-09-2010 16:25:11 ]
pi_86714872
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar dan met gas *)
Dat ziet er dan wel weer knus uit. O+
pi_86714944
Wat is het mooi weer, als ik zo naar buiten kijk O+
  woensdag 22 september 2010 @ 16:21:01 #216
236335 neen
schone schijn
pi_86714954
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja. Goed idee. Ware het niet mijn onder het bed bakken van fancy stof zijn. Maar voor mensen met wel van die plastic bakken is het een prima vervanging voor een bad.
:P
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 16:22:57 #217
70532 loveli
N
pi_86715059
quote:

[..]

Ja. Goed idee. Ware het niet mijn onder het bed bakken van fancy stof zijn. Maar voor mensen met wel van die plastic bakken is het een prima vervanging voor een bad. Hoewel dat sodawater ook weer goed is om door de afvoer te stromen op zich.
Soda schijnt het wasmiddelenbakje van je wasmachine aan te tasten, weet niet wat het met ander plastic doet.
crap in = crap out
pi_86715180
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef V1z0R het volgende:
goed idee, als ik ze had. Ik heb een waterbed O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 22 september 2010 @ 16:26:20 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86715214
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

*boks*
pi_86715217
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Nou wat let je? Dan kunnen je rekken een rondje zwemmen!! Wat een ruimte in zo'n bed!!
pi_86715257
quote:

[..]

Ja. Goed idee. Ware het niet dat mijn onder het bed bakken van fancy stof zijn. Maar voor mensen met wel van die plastic bakken is het een prima vervanging voor een bad. Hoewel dat sodawater ook weer goed is om door de afvoer te stromen op zich.
Je kunt ze gewoon kopen :P

Zulke dus >
  woensdag 22 september 2010 @ 16:30:26 #222
236335 neen
schone schijn
pi_86715372
quote:
Frustratiepost!
SPOILER
Mijn excuses hiervoor!
Gewone WE overhemden zijn toch niet zo heul duur? En als je altijd kort haar/stekeltjes hebt gehad kun je makkelijk millimeteren joh, gewoon zo'n ding kopen van 10/15 euro bij de kijkshop en hop gaan dat kan ik zelfs. Misschien moet ik het ook eens doen maarja toch maar niet :')
En och, de kleding te groot is dan toch ook een goed teken of wat. Ken wel iemand bij wie het andersom is :') + nieuwe kleren kopen, dat vind je toch gewoon hartstikke leuk *O*
pi_86715460
Mannen zouden geen stekels mogen hebben ;(
  woensdag 22 september 2010 @ 16:32:33 #224
331 Merel
Be here now.
pi_86715486
Hebben we het over van die gasfornuisrekjesdingen? Als ze echt niet meer te redden lijken, moet je ze een nacht samen met een afwasteil vol schoonmaakammonium/-ammoniak/-ammonia (ik weet nooit welke het is) is een dichtgeknoopte vuilniszak zetten. Bij voorkeur buiten. En een gasmasker voor als je de vuilniszak weer openmaakt, want je valt om door de dampen. Maar al het aangekoekte vette vieze spul is wel van je gasfornuisrekjeding afgedampt 8-)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 22 september 2010 @ 16:33:13 #225
236335 neen
schone schijn
pi_86715512
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef conleche het volgende:

o :@
pi_86715530
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou wat let je? Dan kunnen je rekken een rondje zwemmen!! Wat een ruimte in zo'n bed!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86715536
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef conleche het volgende:

Neen, psssst: het is harTstikke, doe een ninja-edit

Door deze quote is het alsnog duidelijk dat die heeft plaatsgevonden... >:)
  woensdag 22 september 2010 @ 16:34:16 #228
236335 neen
schone schijn
pi_86715551
In Friesland is het wel met een D, vandaar.
pi_86715560
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef Merel het volgende:
Hebben we het over van die gasfornuisrekjesdingen? Als ze echt niet meer te redden lijken, moet je ze een nacht samen met een afwasteil vol schoonmaakammonium/-ammoniak/-ammonia (ik weet nooit welke het is) is een dichtgeknoopte vuilniszak zetten. Bij voorkeur buiten. En een gasmasker voor als je de vuilniszak weer openmaakt, want je valt om door de dampen. Maar al het aangekoekte vette vieze spul is wel van je gasfornuisrekjeding afgedampt 8-)
Zo krijg je ook je bbq-roosters schoon 8-)

idd wel een gasmasker voor want de dampen die eruit komen kunnen niét gezond zijn :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 22 september 2010 @ 16:41:03 #230
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86715827
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:34 schreef neen het volgende:
In Friesland is het wel met een D, vandaar.
boks!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 22 september 2010 @ 16:41:09 #231
236335 neen
schone schijn
pi_86715830
Ik heb ooit een keer stekeltjes gehad, groep 3 was dat.

Nu wordt het rap langer, nog net geen dooie bever in m'n nek dan moet het er weer af.
pi_86715838
quote:

[..]

Ik heb geen gas, maar van die ouderwetse elektrische kookplaatjes :P.

En ik heb Cif voor de badkamer gevonden, dus ga ze daar maar eens mee aanvallen. Het liefst zou ik hem laten weken ofzo, maar ik denk niet dat de elektronica daar tegen kan :').
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 16:44:03 #233
70532 loveli
N
pi_86715971
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Ik heb ooit een keer stekeltjes gehad, groep 3 was dat.

Nu wordt het rap langer, nog net geen dooie bever in m'n nek dan moet het er weer af.
Een matje!!

Onze oosterburen noemen dat een Vokuhila, vorne-kurz-hinten-lang.
linkje
crap in = crap out
  woensdag 22 september 2010 @ 16:50:14 #234
236335 neen
schone schijn
pi_86716249
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Een matje!!

Onze oosterburen noemen dat een Vokuhila, vorne-kurz-hinten-lang.
linkje
Misschien dat dan maar, met hier en daar wat highlights.
pi_86716292
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef neen het volgende:

[..]

Gewone WE overhemden zijn toch niet zo heul duur? En als je altijd kort haar/stekeltjes hebt gehad kun je makkelijk millimeteren joh, gewoon zo'n ding kopen van 10/15 euro bij de kijkshop en hop gaan dat kan ik zelfs. Misschien moet ik het ook eens doen maarja toch maar niet :')
En och, de kleding te groot is dan toch ook een goed teken of wat. Ken wel iemand bij wie het andersom is :') + nieuwe kleren kopen, dat vind je toch gewoon hartstikke leuk *O*
Nooit overhemden van WE gehad (al wel 5jr niet in WE geweest), zijn die een beetje te strijken?

Wil juist wat anders dan millimeteren of stekels :D

Nee, ben juist niet gek op kleren kopen. Al dat aan- en uittrekken de hele tijd... past het weer niet of is het te groot...
Snap niet hoe mensen dat wel leuk vinden :P
pi_86716353
Kapsels en kappers... }:|
  woensdag 22 september 2010 @ 16:58:55 #237
236335 neen
schone schijn
pi_86716657
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nooit overhemden van WE gehad (al wel 5jr niet in WE geweest), zijn die een beetje te strijken?

Wil juist wat anders dan millimeteren of stekels :D

Nee, ben juist niet gek op kleren kopen. Al dat aan- en uittrekken de hele tijd... past het weer niet of is het te groot...
Snap niet hoe mensen dat wel leuk vinden :P
Ik weet het niet, ik loop zelden in overhemden en een van de WE heb ik niet. Maar goed, over het algemeen vind ik de kleding van daar wel fijn dus vandaar.
En als je wat anders met je haar wil doen, gewoon even aan de kapper vragen? En daarna thuis zelf wat fixen met het resterende haar :')

Ik had maandag dus een jas gekocht, vandaag even aan een lerares laten zien. Ik zo de klas binnen lopen, aandoen en een rondje en los doen enzo :') zei ik: "nieuw, wel leuk" "is het wat?" "nee? niet? Of wel ja?" zei ze: "ga zitten ik wil met de les beginnen"
  woensdag 22 september 2010 @ 17:06:17 #238
277802 _Calimero_
pi_86716975
Ik heb ook stekels én een mat gehad, in hetzelfde kapsel. Toen ik 3 was ;( ik voel mij nog steeds aangetast in mijn vrouwelijkheid :N
pi_86717051
hi!
ik was een uurtje eerder klaar vandaag en dat heb ik mooi benut door een stuk te gaan hardlopen: 50 min 8-)
en het was warm! maar echt lekker met het zonnetje wel!
nu maar even douchen want dat is wel hard nodig :')
  woensdag 22 september 2010 @ 17:09:22 #240
277802 _Calimero_
pi_86717115
ik voel mij nog een beetje gaar en snipverkouden + last van mijn keel.
Wel of niet hardlopen vanvavond? Of morgenavond?
  woensdag 22 september 2010 @ 17:09:35 #241
277802 _Calimero_
pi_86717125
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef Blurred86 het volgende:
hi!
ik was een uurtje eerder klaar vandaag en dat heb ik mooi benut door een stuk te gaan hardlopen: 50 min 8-)
en het was warm! maar echt lekker met het zonnetje wel!
nu maar even douchen want dat is wel hard nodig :')
50 min!! supergoed!!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:10:55 #242
236335 neen
schone schijn
pi_86717179
Morgenavond ^O^
Goed bezig Blurred :o ^O^
  woensdag 22 september 2010 @ 17:11:43 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86717211
Blurred :o _O_
  woensdag 22 september 2010 @ 17:12:21 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86717238
knap blurred!!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:16:16 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86717369
Wtf is er met de mobiele layout aan de hand, hij is heel erg vernueckt steeds en soms normaal.
pi_86717460
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef _Calimero_ het volgende:
ik voel mij nog een beetje gaar en snipverkouden + last van mijn keel.
Wel of niet hardlopen vanvavond? Of morgenavond?
NIET. Dan gaat het a. niet lekker en dus voel je je kut en b. kans op langer ziek zijn en dat is ook kut.

Blurred, goed hoor, 50 minuten. _O_

Ik kom nu net uit het werk en ik ga nu ook. Hoppa, die stoel uit en mijn hardloopkloffie aan. Zucht. :P
  woensdag 22 september 2010 @ 17:24:27 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86717733
Nog even naar de Mediamarkt geweest. Er stond een enorm rare snuiter voor ons bij de kassa. Enorm opgefokt en zweten. Ik dacht nog: "Straks gaat 'ie de boel nog overvallen :{", maar dat gebeurde gelukkig niet.

Ik baal een beetje: vrijdag zou ik een cursusdag voor startende docenten hebben en dat gaat nu ineens niet door omdat er zoveel startende docenten zijn dat het de dagelijkse lespraktijk doorkruist. Op zich wel begrijpelijk, maar ik had me er wel op ingesteld dat ik vrijdag niet naar school hoefde en nu moet ik toch van alles voorbereiden. Dat moest sowieso al wel, natuurlijk, voor de surveillant, maar toch is het anders als je er zelf niet staat. En die vervelende klas heb ik dan 2 uren, ook al zo leuk :'). Nou ja, ik kan de lessen nu wel efficiënter inrichten. Maandag en dinsdag meteen weer een toets ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:28:02 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86717890
Wow, heb echt respect voor jullie harde sporten!!

Kom ik aan met 1 uurtje wandelen :')

Lijstje:
O: 2 boterhammen met tomaat, mayo vv kaas, beker melk
T's: 2 appels, halve pak zuurkool
S: 1.15 uur wandelen
T's : boterham achterham, blokje choco, beschuit jam
D: bloemkool, gegrilde kipfilet
T: 200 vla, 200 yoghurt
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 17:32:59 #249
70532 loveli
N
pi_86718112
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoop dat de dingen in je hoofd goed afgerond kunnen worden en dat je de doeken van je leven maakt. Plus een aardig kattenportret.

Of je klikt pas na een paar uur op "invoeren".
crap in = crap out
  woensdag 22 september 2010 @ 17:34:38 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86718175
In januari is er een schoolreis, naar Istanboel :o. Zal ik me aanmelden als begeleider? Gratis en betaald naar Istanboel *O* (3 dagen waaronder het weekend).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:38:55 #251
236335 neen
schone schijn
pi_86718330
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
In januari is er een schoolreis, naar Istanboel :o. Zal ik me aanmelden als begeleider? Gratis en betaald naar Istanboel *O* (3 dagen waaronder het weekend).
Gratis en betaald naar het mooie Istanbul? Ik zou het niet doen.
pi_86718339
Ik zou het doen Vik! Als je het tenminste een beetje kunt vinden met de andere leraren/begeleiders die meegaan?
pi_86718396
Ik vind Istanboel er maar raar uitzien trouwens, is dat de 'officiële' Nederlandse spelling?
  woensdag 22 september 2010 @ 17:40:34 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86718398
Weet iemand nog wat voor (of eigenlijk tegen) een ontstoken teen? :( of zijkant teen eigenlijk, naast de nagel, met veel smerigheid en zulks ;(.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:41:35 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86718431
quote:
Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Perruche het volgende:
Hoi!

WE is een goeie, H&M op zich ook en C&A heeft ook wel eens wat (maar daar heb ik na kerst geen pantalons, colbertjes, gilets en zwarte en witte blouses meer gezien :{)
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:46:19 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86718614
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb ook stekels én een mat gehad, in hetzelfde kapsel. Toen ik 3 was ;( ik voel mij nog steeds aangetast in mijn vrouwelijkheid :N
Wtf! Dat meen je niet! :o. Dat is gewoon kindermishandeling :'(.

Toen ik in groep 8 zat, zat er in groep 1 een meisje met een kaal hoofd. Die moeder schoor haar haar er gewoon af :{.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:48:22 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86718708
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef Blurred86 het volgende:
Ik zou het doen Vik! Als je het tenminste een beetje kunt vinden met de andere leraren/begeleiders die meegaan?
Ik weet niet precies wie zich al aangemeld hebben en dus ook niet wie er eigenlijk meegaan. Hangt natuurlijk af van hoeveel leerlingen er mee gaan. Het gaat om de bovenbouw en daar zitten een stuk of 25 leerlingen in. Schat dus dat er een stuk of 5/6 docenten mee moeten. Zal morgen wel even informeren :).

Ik vind Istanboel er ook raar uit zien (er komt ook een stippellijntje onder te staan :P), maar volgens mij is het wel goed, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 17:48:53 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86718728
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand nog wat voor (of eigenlijk tegen) een ontstoken teen? :( of zijkant teen eigenlijk, naast de nagel, met veel smerigheid en zulks ;(.
Voet in bakje warm water met biotex?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 17:55:21 #259
70532 loveli
N
pi_86719025
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yup, of soda.
crap in = crap out
  woensdag 22 september 2010 @ 17:55:47 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86719045
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat.. of soda...
I love soda :D
pi_86719310
Ik heb geruit lint gekocht en 2 gouden knopen
pi_86719392
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Oooh, dat is gaaf! Ik zou het wel serieus overwegen als ik jou was. :o
pi_86719469
Holy fuck, ik heb zeker 3 weken niet gerend en nu toch 5km gedaan. *trots* ik ben wel zo'n beetje dood nu. :')
Vrijdag ook 5 km. en dan zondag ietsje verder, wilde eigenlijk minstens 8, maar ik denk dat ik dat nu niet red. Of misschien wel, maar dan doe ik een klein stukje gewoon lopen tussendoor. [/in zich zelf kletst.]
  woensdag 22 september 2010 @ 18:09:32 #264
236335 neen
schone schijn
pi_86719595
Goed bezig! Ik laat nu m'n eten zakken en dan ga ik ook een rondje lopen, zulk mooi weer O+ en gisteren heel rustig aan gedaan en dat was fijn. Dus.
Vandaag wel met muziek, even opladen dus nog :Y

Volgens mij klets ik echt 90% van de Posts hier in mezelf :')
  woensdag 22 september 2010 @ 18:09:37 #265
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86719599
Ok, soda dus.

*teiltje gaat zoeken
  woensdag 22 september 2010 @ 18:10:28 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86719642
En, ik zou me zeker opgeven Vik!!
pi_86719752
Sterkte met je teen, XM. Ontstoken tenen zijn :X
pi_86719754
Ik zou het zeker doen Vik! Al zal het waarschijnlijk wel een stuk vermoeiender zijn, je bent niet alleen toerist maar ook politieagentje die leerlingen in bed moet houden/moet voorkomen dat ze zich klemzuipen in het centrum :P. Docenten op de reisjes waar ik mee ben geweest (als leerling) waren altijd doodop na een weekje :+.

Mijn kookplaat is soort van schoon. Soort van goed genoeg dan maar.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:15:16 #269
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86719814
Zo, eten gekookt, grote pannen afgewassen, rest in vaatwasser gemikt, aanrecht schoon.

[/vlijtige huisvrouw]

Ik heb besloten om morgen te gaan sporten ipv vandaag, want slecht geslapen en ik ben niet vooruit te branden vandaag. Denk dat het komt door alle stress die is weggevallen. Wat ik net in de keuken heb gedaan is m'n grootste prestatie voor vandaag :').
  woensdag 22 september 2010 @ 18:15:52 #270
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86719834
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef Swietje het volgende:
Sterkte met je teen, XM. Ontstoken tenen zijn :X
Achja, het is vervelend, maar ik kan me er na al het recente gezondheidsgedoe niet echt druk om maken :').
  woensdag 22 september 2010 @ 18:16:22 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86719853
Oh en dat was best wel vaak 'vandaag' :').
pi_86719864
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Achja, het is vervelend, maar ik kan me er na al het recente gezondheidsgedoe niet echt druk om maken :').
Snap ik. Maar ik vind het wel knap pijnlijk altijd. ;(
  woensdag 22 september 2010 @ 18:17:05 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86719877
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou het zeker doen Vik! Al zal het waarschijnlijk wel een stuk vermoeiender zijn, je bent niet alleen toerist maar ook politieagentje die leerlingen in bed moet houden/moet voorkomen dat ze zich klemzuipen in het centrum :P. Docenten op de reisjes waar ik mee ben geweest (als leerling) waren altijd doodop na een weekje :+.

Mijn kookplaat is soort van schoon. Soort van goed genoeg dan maar.
Tis gelukkig van dodag t/m zondag :P. Das nog te overzien :+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 18:18:08 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86719912
pi_86720045
Wat een nonsens onderzoek, natuurlijk maakt het niet uit, als ze de schoenen niet zien. :') Het gaat erom dat het uitmaakt als ze die hakken wel zien en geloof me, dat maakt uit! :+
  woensdag 22 september 2010 @ 18:25:02 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86720144
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef conleche het volgende:
Wat een nonsens onderzoek, natuurlijk maakt het niet uit, als ze de schoenen niet zien. :') Het gaat erom dat het uitmaakt als ze die hakken wel zien en geloof me, dat maakt uit! :+
*wandelschoenen weer opbergt.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:25:19 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86720151
Gelukkig dragen vrouwen die ze dragen ze omdat ze lekker zitten en niet om er de aandacht van mannen mee te trekken. Yeah right :').

Ik ben geïrriteerd, want ik moet zo naar de ouderavond, ik moet vrijdag dus ineens wel naar school, terwijl ik me er op had ingesteld van niet (autist :')) en ik kom er na 2 weken achter dat ik geen zout in huis heb, zodat ik nu zoutloze eitjes zit te eten :'(.
Niet meer actief op Fok!
pi_86720287
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig dragen vrouwen die ze dragen ze omdat ze lekker zitten en niet om er de aandacht van mannen mee te trekken. Yeah right :').

Ik ben geïrriteerd, want ik moet zo naar de ouderavond, ik moet vrijdag dus ineens wel naar school, terwijl ik me er op had ingesteld van niet (autist :')) en ik kom er na 2 weken achter dat ik geen zout in huis heb, zodat ik nu zoutloze eitjes zit te eten :'(.
Hmmmm, ik draag ze, als ik ze draag, niet omdat ze lekker zitten, maar omdat ze goed staan bij een bepaalde outfit.

Ik draag ze óók weleens om de aandacht van een man te trekken, maar da's wéér wat anders :P

En hoe kook jij dan zonder zout? Of val je nu door de mand als pizza-laten-komster? :+
  woensdag 22 september 2010 @ 18:30:55 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_86720342
:D Nee, ik heb nog geen zout nodig gehad ;). Steeds kruiden gebruikt als ik ging koken. Maar eerlijk = eerlijk, ik heb de afgelopen 2 weken nog niet heel vaak gekookt. Ook een paar keer brood gegeten 's avonds.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 22 september 2010 @ 18:31:23 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86720360
Zoutloos brood of.. ? :')
pi_86720521
* MevrouwPuff eet de kant-en-klaar-maaltijd die eigenlijk voor de dienst van zondag a.s. gepland stond.
Excuus: dan is ie over de datum.
  woensdag 22 september 2010 @ 18:47:47 #282
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_86720962
thuis......

Boh, moe.

Lijstje:
O: yoghurt met veel fruit (nectarine, aardbei, mango) en muesli
T: kleine chocolademuffin
L: pasta pesto met parmezaanse kaas en wat bladspinazie
T: handje pecannoten
D: gevulde salade en volkorenbroodje met boter

Nu eerst maar eens die salade in elkaar flansen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_86721271
lijstje:
O: havermout, banaan, lijnzaad
T: v boterham pindakaas
T: 2 digestive chocolade koekjes
L: 4x v boterham (1x ei/mayo, 1x salami/mayo) + koffie met volle melk
S: 50 min hardlopen
T: nectarine + koffie met volle melk
D: salade: couscous, gegrilde kip, paprika en ui, cherrytomaatjes, kidneybonen en avocado :9
T: yoghurt
  woensdag 22 september 2010 @ 18:55:31 #284
331 Merel
Be here now.
pi_86721290
Vik, realiseer je je wel dat een reis begeleiden slopend is? Supertof, maar wel slopend!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 22 september 2010 @ 18:55:56 #285
331 Merel
Be here now.
pi_86721312
Had ik al slopend gezegd?
  woensdag 22 september 2010 @ 18:58:42 #286
331 Merel
Be here now.
pi_86721431
Al denk ik natuurlijk met plezier terug aan de alcoholvergiftigingen, kwijtgeraakte leerlingen, in hun eigen kots in slaap gevallen jongens en door onbetrouwbare buitanlanders aangerande meisjes O+
  woensdag 22 september 2010 @ 18:59:50 #287
331 Merel
Be here now.
pi_86721493
En kwijtgeraakte paspoorten en gestolen portemonnees!

En slapeloze nachten.

En hun drank inpikken en het dan zelf met de leiding opzuipen 8-)
  woensdag 22 september 2010 @ 19:00:29 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86721523
Ze gaan naar Istanboel he, niet naar Chersonissos :').
  woensdag 22 september 2010 @ 19:02:05 #289
331 Merel
Be here now.
pi_86721585
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze gaan naar Istanboel he, niet naar Chersonissos :').
Dus? Ik haal nu herinneringen op aan Rome, Griekenland en de Ardennen, da's net zo erg!
  woensdag 22 september 2010 @ 19:03:16 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_86721636
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef Merel het volgende:

[..]

Dus? Ik haal nu herinneringen op aan Rome, Griekenland en de Ardennen, da's net zo erg!
Chersonissos = Griekenland he.
  woensdag 22 september 2010 @ 19:03:29 #291
236335 neen
schone schijn
pi_86721647
Of wacht, waren er een tijdje terug ook niet wat van die rijkeluis voortgezet onderwijs kienders waarvan een zo'n gast de Taj Mahal had geswaffeld?
pi_86721684
Ik heb geruit lint met gouden zeemansknoopjes gekocht!
pi_86721749
O mijn reactie was toch wel gepost!
pi_86722033
quote:
Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb geruit lint met gouden zeemansknoopjes gekocht!
Wat ga je daarmee doen, of is dat een domme vraag?
pi_86722071
Lijst:

O: 2 boterhammen met fricandeau + halfvolle melk
T: fruitsmoothie uit zo'n flesje (52kcal per 100ml)
L: kom tomatensoep met balletjes
D: Zuid-Afrikaanse bobotie met rijst
T: bakje gele vla fruitsalade
T: verse sinaasappelsap
  woensdag 22 september 2010 @ 19:13:40 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_86722127
Mijn tantezegger van 16 O+ (ja ik ben oud) die was voor de zomervakantie met school naar Istanbul.. was volgens haar super!! Maar ja, ze was dan natuurlijk geen begeleidster :')
pi_86722426
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oei.
Geen biotex of soda, maar badedas en dan de ouderwetsche variant. Twee keer per dag en als je dat niet haalt alleen voor het slapen gaan. Of heeft iemand het al verklapt.
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
pi_86722470
:W Hoi allemaal!
Jaaah, laten we ons inschrijven voor de workshop "Tamboerijn spelen doe je zo'!
pi_86722513
Hoi! Thanks voor de tips m.b.t. nette kleding. Maar ik wil eigenlijk iets anders dan pantalon & witte bloes... maar misschien moet ik daar maar mee beginnen, dan komen de hippe outfits later wel... :)
pi_86722534
Zal ik hem maar dichtmaken?
pi_86722548
test?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')