quote:Op woensdag 22 september 2010 10:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen
Sorry, het op het moment niet echt tijd om bij te lezen en mee te kletsen maar lijstjes helpen mij dus ik die post ik wel.
Gisteren:
O: boterham met pindakaas
L: twee boterhammen met appelstroop
T: peer
T: glas cola
D: door Mr. Mimu zelgemaakte pizza met o.a. kerstomaatjes, serranoham en rucola en een flinke salade
T: biogarde met banaan en bosbessen
Vandaag:
O: bak biogarde met een banaan, bosbessen, muesli met noten en wat lijnzaad
S: fietsen
L: ik zit te denken aan broccolisoep met een stuk ciabatta met serranoham
D: Mr. Mimu wil graag stoofvlees leren maken dus een stoofpotje met waarschijnlijk aardappelpuree en rodekool
T: kwark met lijnzaad en muesli
quote:
Van die soort kneedkauwgom. In een rood pakje. Plakt heel hard!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vraagje aan de klusserts hier ... hoe hang je een poster op, op een ruwe wand? Mijn wand is nogal korrelig en ik wil niet dat het door de poster heen prikt en vraag me sowieso af of posterbuddie wel blijft plakken.
Inlijsten en aan een spijker hangen.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vraagje aan de klusserts hier ... hoe hang je een poster op, op een ruwe wand? Mijn wand is nogal korrelig en ik wil niet dat het door de poster heen prikt en vraag me sowieso af of posterbuddie wel blijft plakken.
Ja dat is/noem ik buddie. Maar dat werkt dus ook? Dan ga ik dat alsnog maar proberen. En kan ik eindelijk mijn eigen foto's op posterformaat gaan bestellenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Van die soort kneedkauwgom. In een rood pakje. Plakt heel hard!!!
Werkt wel maar als het om je eiegn foto's gaat zou ik Co0's oplossing doen, dat ziet er sjieker uit ...quote:Op woensdag 22 september 2010 10:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat is/noem ik buddie. Maar dat werkt dus ook? Dan ga ik dat alsnog maar proberen. En kan ik eindelijk mijn eigen foto's op posterformaat gaan bestellen.
Dat zou ik doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef neen het volgende:
Of klemmen aan de boven en onderkant tussen latjes en dan boven met een touwtje en een spijker ophangen.
Uhm, ja wel goed, maar vordert wat langzaam. Ben twee keer in Belgie geweest om te schilderen, hier in Amsterdam komt het er nog steeds niet van. Voornamelijk omdat ik dan natuurlijk vaak in de galerie werk, maar ook omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb/had.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:15 schreef loveli het volgende:
Co, hoe staat het met jouw laatste werk? Het klonk veelbelovend toen je het er een tijd geleden over had.
je bent bang dat je de katten zo schildert dat het lijkt alsof ze scheel kijken?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, ja wel goed, maar vordert wat langzaam. Ben twee keer in Belgie geweest om te schilderen, hier in Amsterdam komt het er nog steeds niet van. Voornamelijk omdat ik dan natuurlijk vaak in de galerie werk, maar ook omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb/had.
Ik ben bezig met in totaal 7 doeken en doekjes, maar wil er nog zeker eens zoveel bij doen. Intussen moet ik een portretopdracht doen, een dame met haar 2 katten, maar daar zie ik een beetje tegenop.
Het zijn siamezen, ik geloof dat die per definitie scheel zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je bent bang dat je de katten zo schildert dat het lijkt alsof ze scheel kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feli aurum!
Cali ook! Dacht alleen dat je al keer eerder had gezegd dat je hem vriendje mocht noemen?
Lijstje voor vandaag:
O: banaan, kiwi en 1/2 liter melk
S: 30min thuisoefeningen
O: 2 boterhammen met droge worst + glas sinaasappelsap
T: 2 gekookte eieren
L: 2 boterhammen met kipfilet, tomaat en paprika + 1/2 liter melk
T: cashews + forelfilet
T: 2 boterhammen met kipfilet
S: 45min kracht / 45 min cardio
D: Rode bieten met karbonade
T: fruitshake + droge worst
Leuke beschamende verhalen btw
Heb er zelf teveel om hier neer te zetten
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
300.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Perruche het volgende:
Hoeveel posts passen er eigenlijk in een topic voordat 'ie vol is?
300!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Perruche het volgende:
Hoeveel posts passen er eigenlijk in een topic voordat 'ie vol is?
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 3 cracotte achtige dingen met kaas
T: 2 cracotte achtige dingen met kaas
L: 2 boterhammen met kaas sushi, maar 's even zo'n AH ding in de bonus met 35% korting gehaald
T: appel en banaan
T: koek op vergadering
T: Biertje op vergadering
D: fajita's
Hoe was het? Ben altijd beetje terughoudend met rauwe vis van super...quote:
Ja dat staat er toch sowieso? DAT snap ik niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bijlezend dus spuit 11, maar ik denk dat het als een vraag bedoeld was: "Hoe ik het zie, doet er niet toe?"
Anyway: goeiemorgen. De eerste was zit in de wasmasjien en ik ga zo naar Zwolle.
ik lunch nog niet om 11.18uurquote:Op woensdag 22 september 2010 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe was het? Ben altijd beetje terughoudend met rauwe vis van super...
If all else fails!? Kick him square in the nuts!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat staat er toch sowieso? DAT snap ik niet.
Daarna kreeg ik nog een smsje...
*ping*quote:Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb loveli nodig voor adviesss
Omdat de OP wel/niet meetelt.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
If all else fails!? Kick him square in the nuts!
Niet op tijd geletsorry!
Waarom staat er bij de laatste post dan altijd #301 als er maar 300 zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
1 OP, 300 reacties, had ik dat nou zelf niet kunnen bedenken?quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
1 OP, 300 reacties, had ik dat nou zelf niet kunnen bedenken?
Kijk... Die jongen is vast een hartstikke aardige knul.quote:
Lieffie, gewoon negeren, of 1 smsje sturen dat hij moet ophouden je lastig te vallen. In ieder geval je niet druk maken om dit soort gasten, ze zijn het niet waard.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kijk... Die jongen is vast een hartstikke aardige knul.
MAAR: mijn beste vriendje wordt in elkaar geschopt. IK ben de enige die helpt. HIJ kijkt er na. En probeert mij daarna te versieren. 1. je komt op voor je medemens. 2. je laat een meisje dit sowieso niet alleen opknappen en probeert haar daarna al helemaal niet te versieren
Alleen het GRAPPIGE is.. Dat hij daarna andere verhalen op hangt
Zo van Ja ik wil nu wraak nemen op die gasten. Ja 1 voor 1. ja voor [naam beste vriendje] kom ik sowieso niet op. Dus toen wou ik [naam andere jongen helpen] Maar ja, toen zag ik een mes. Etc. Daarvoor zag hij nog een bebloed mes op de grond liggen. Blabla.
WAANBEELDEN.
Dus nu verwijt hij mij dat ik mijn nummer niet had moeten geven [ik zei: haha onthoud maar] Plus hij was de enige nuchtere persoon. En dan schommelt zijn verklaring zo erg? Heeel raar.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:38 schreef neen het volgende:
Ja beter had hij die energie toen gebruikt.
"m'n hals is nog beurs, dank je voor je heldhaftige optreden"quote:Op woensdag 22 september 2010 11:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij vraagt ook nog aan mij hoe het zaterdag is verlopen, terwijl hij er bijstond en er naar keek
Denkt hij echt dat ik zo achterlijk ben!
Dat eerste en dan BEL/SMS me niet meer, ik heb GEEN interesse.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef loveli het volgende:
[..]
"m'n hals is nog beurs, dank je voor je heldhaftige optreden"
Zoiets? Of gewoon negeren, kost je echt alleen maar energie anders.
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
Oh, hij is wel weer toepasselijkmannen
Stuur hem dit:quote:Op woensdag 22 september 2010 12:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
'Hoe is zaterdag trouwens verlopen? Persoonlijk dacht ik dat wij het redelijk kinden vinden. En jij geeft ook niet zomaar je telefoon nummer aan iemand, schat ik zo in. Dus ik begrijp niet zo goed hoe dat zo kan.'
Ik hoef hem niet tegen mij te hebben (heb ik niets aan) maar ik hoef er verder ook niets mee. Dus ik moet ff nog duidelijker maken dat hij vast een prima gast is maar dat ik er sowieso geen zin in heb na liegen/bedriegen/zwart maken/niet op komen voor anderen.
Maar dan wel helder
quote:Ik hoef je niet tegen mij te hebben maar ik hoef er verder ook niets mee. Je bent vast een prima gast maar ik heb er sowieso geen zin in na liegen/bedriegen/zwart maken/niet op komen voor anderen. Groetjes PF
quote:Op woensdag 22 september 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
Beste [insert name] Zaterdag was je erbij, dus je zag hoe [insert name beste vriend] en ik werden mishandeld zonder dat je ingreep. Maakt niet uit verder, moet je zelf weten, maar ik heb geen interesse in verder contact met je.
"Als ik nuchter was geweest, had ik m'n nummer niet gegeven. Je bent vast aardig, maar ik blief vrienden die een hand uitsteken."quote:Op woensdag 22 september 2010 12:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
'Hoe is zaterdag trouwens verlopen? Persoonlijk dacht ik dat wij het redelijk kinden vinden. En jij geeft ook niet zomaar je telefoon nummer aan iemand, schat ik zo in. Dus ik begrijp niet zo goed hoe dat zo kan.'
Ik hoef hem niet tegen mij te hebben (heb ik niets aan) maar ik hoef er verder ook niets mee. Dus ik moet ff nog duidelijker maken dat hij vast een prima gast is maar dat ik er sowieso geen zin in heb na liegen/bedriegen/zwart maken/niet op komen voor anderen.
Maar dan wel helder
Ik vind ze altijd best goed te doen, maar dat is wel één van de weinige producten die ik niet koop met een 35% sticker, omdat vis moet vers.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
ok, de AH sushi is niet te vreten
opzich gaan ze meestal al na 2 dagen dat ze in de winkel liggen met stickerquote:Op woensdag 22 september 2010 12:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd best goed te doen, maar dat is wel één van de weinige producten die ik niet koop met een 35% sticker, omdat vis moet vers.
Ik wil die sushi ook vaak kopen maar dan zitten er maar 1 of 2 dingen met komkommer inquote:Op woensdag 22 september 2010 12:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd best goed te doen, maar dat is wel één van de weinige producten die ik niet koop met een 35% sticker, omdat vis moet vers.
Eh, pas geleden had je nog een feestje.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had net ff een klein dipje toen ik zag hoe leuk iemand het in SF had.
Maar dat was meer omdat ik baalde dat ik van de afgelopen tijd geen feestje heb gemaakt!
(jaar)
Dus niet eens jaloezie meer van he KUT, er zijn zo veel leuke dingen te doen: why just not DO it
Ja dat is wel de beste. Dan is er geen ruimte voor uitleg.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
Beste [insert name] Zaterdag was je erbij, dus je zag hoe [insert name beste vriend] en ik werden mishandeld zonder dat je ingreep. Maakt niet uit verder, moet je zelf weten, maar ik heb geen interesse in verder contact met je.
Hahaha, ja ik heb inderdaad pas nog een feestje gehad. Dat was inderdaad een goed begin.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eh, pas geleden had je nog een feestje.
Die heb ik alquote:Op woensdag 22 september 2010 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Koop laarzen met een fuck me hak
Bij Easyjet vlieg je heen voor ¤ 30,99 en terug voor ¤ 30,19.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil 4 november naar London vliegen om 5 uur 's middags of zo) en dan 6-7 november weer terug.. Geen idee maar zou dit voor 80 euro kunnen?
Ik heb geen flauw idee!quote:Op woensdag 22 september 2010 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bij Easyjet vlieg je heen voor ¤ 30,99 en terug voor ¤ 30,19.
Komen nog wel belastingen overheen dacht ik, of zit dat tegenwoordig bij de prijs in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses hiervoor!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
ryanair vanaf eindhoven: 1 november heen, 6 november terug voor 30 euro retour (incl taxes), al is 1 november zeker te vroeg voor jou? maar misschien dat ik zelf maar eens een tripje moet gaan plannenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bij Easyjet vlieg je heen voor ¤ 30,99 en terug voor ¤ 30,19.
Komen nog wel belastingen overheen dacht ik, of zit dat tegenwoordig bij de prijs in?
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Frustratiepost!Koop één a twee overhemden in je huidige maat, neem je favoriete foto mee voor de kapper en beweeg, eet vezels en pruimen, geen bananen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses hiervoor!
Ja, nu doe ik 't gewoon komende nacht, geen probleem.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Je bent er uitgekomen met het ziekenhuis en je ouders?
Ja, wat doe je nu komende nacht?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ja, nu doe ik 't gewoon komende nacht, geen probleem.
Frustratiepost!met die overhemden kan je gewoon naar de Turk. Die fixt dat wel voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses hiervoor!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
idd, leve de Turk. ga van de week rokjes wegbrengen die veel te wijd geworden zijn maar wel nog mooi.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
met die overhemden kan je gewoon naar de Turk. Die fixt dat wel voor je
Meting + slapen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, wat doe je nu komende nacht?
spijkerbroek inkorten 8 euro, simpel rokje 15 , moeilijkere stof/model: 20quote:Op woensdag 22 september 2010 13:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel kost zo iets bij de turk?
Wat ga je meten?quote:
Die bij ons in de buurt rekent idd ook zo'n prijzen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
spijkerbroek inkorten 8 euro, simpel rokje 15 , moeilijkere stof/model: 20
bij de mijne dan
tondeuse eroverheenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef V1z0R het volgende:
Thx puff! Heb alleen maar 'stekeltjes' gehad of tondeuse eroverheen. Dus met die foto wordt het niet want wil wel is wat anders
Waar kan ik zo'n Turk vinden? Of heeft elke grote plaats wel 1tje?
Wow dat vind ik best wel duurquote:Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
spijkerbroek inkorten 8 euro, simpel rokje 15 , moeilijkere stof/model: 20
bij de mijne dan
Door er een kort rokje bij te dragen.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is conleche in de buurt? Hoe maak ik van een hooggesloten shirt een sexy shirtje?
ik laat het ook alleen doen bij wat duurdere rokjesquote:Op woensdag 22 september 2010 13:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wow dat vind ik best wel duurMijn rokjes zijn meestal 10 euro of zo
De Blokker heeft ze vaker, 1 euro voor tweequote:Op woensdag 22 september 2010 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik zoek van die kledinghangers waar je rokjes aan kan hangen, normaal delen ze die gratis uit maar nu ff niet.
Ik wil ze gratisquote:Op woensdag 22 september 2010 13:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
De Blokker heeft ze vaker, 1 euro voor twee
ik breng andere dingen naar mijn schoonmoeder, ook handigquote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef Syrena het volgende:
Oh en mijn moeder doet mijn spijkerbroeken gratiesEn ze heeft me laten zien hoe het moet, nu kan ik het ook.
foto?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
jongeeee ik doe nooit meer oogpotlood op, ik lijk wel een chinees!
Het kan altijd erger: mijn ene oog is ontstoken en ik zie er dus helemaal niet uit en make up is ook niet handig met een ontstoken ookquote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ja ik krijg geen ronde ogen maar platte ogen
Hals op gewenste diepte eruit knippen en omzomen, eventueel met splitje in het midden. Heb je een foto?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is conleche in de buurt? Hoe maak ik van een hooggesloten shirt een sexy shirtje?
Bon chance!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef Perruche het volgende:
Ik ga nu voor een kennismakingsgesprek met een financiële software toko. Wiehoo.
Ik ga je PMen!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Hals op gewenste diepte eruit knippen en omzomen, eventueel met splitje in het midden. Heb je een foto?
Overhemden die te groot zijn........dat is bijna niet te verkleinen. Je kan ze wel wat tailleren, maar de boord, schouders en de mouwinzet blijven te groot.
Religulous van Bill Maher al gezien?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Aurum, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Is er nog een docu of een tv programma die ik moet zien? Verveel me
Is vooral rond m'n middel, daar valt dus wel wat aan te doen? ( = tailleren toch?)quote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Hals op gewenste diepte eruit knippen en omzomen, eventueel met splitje in het midden. Heb je een foto?
Overhemden die te groot zijn........dat is bijna niet te verkleinen. Je kan ze wel wat tailleren, maar de boord, schouders en de mouwinzet blijven te groot.
Ja, dat is wel vrij simpel. En als je geen stropdas draagt, valt dat te grote boord ook minder op.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is vooral rond m'n middel, daar valt dus wel wat aan te doen? ( = tailleren toch?)
Figuurnaden erin, vrij simpel te doen als je een naaimachine hebt (of je moeder).quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is vooral rond m'n middel, daar valt dus wel wat aan te doen? ( = tailleren toch?)
Goed bezig weer!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
HOERAAAA ik ga vanmiddag om half 6 Zumba doen! En vrijdag misschien Body Pump! En zaterdag wil ik aerobics proberen! En als dat leuk is kan ik zondag weer!
</sportpost>
Hee ik HEB nog niks gedaan he!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Goed bezig weer!![]()
Zou ik een voorbeeld aan moeten nemen
Niet een beetje weinig gezien je gaat sporten? Zumba lijkt me vrij intensief als ik de 'infomercials' moet geloven...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee ik HEB nog niks gedaan he!Al is Zumba wel geboekt
![]()
Hence, lijstje:
O: twee sneetjes met kaas
T: tropical juice drink
L: snee brood met jam
T: banaan
S: Zumba
T: groentensoepje uit blik
D: Indiaas eten met een groepje, pas om 21.00, vandaar de soep
www.qfly.comquote:Op woensdag 22 september 2010 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil 4 november naar London vliegen om 5 uur 's middags of zo) en dan 6-7 november weer terug.. Geen idee maar zou dit voor 80 euro kunnen?
Het boeken van zo'n les komt al veel dichter in de buurt van sporten dan wat ik doequote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee ik HEB nog niks gedaan he!Al is Zumba wel geboekt
![]()
Ik moet nog een beetje een nuttig eetritme fixenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Niet een beetje weinig gezien je gaat sporten? Zumba lijkt me vrij intensief als ik de 'infomercials' moet geloven...
Er is as we speak een soort granen-mueslireepgeval toegevoegd!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje een nuttig eetritme fixenmaar als ik meer honger heb dan neem ik nog wel een broodje ofzoiets (misschien dat ik zo nog ergens afspreek met iemand dus kan ik ook nog iets eten!)
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:52 schreef Viking84 het volgende:
En *mopper*: ze hebben geen Scapino in Den Haag!.
Doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kán natuurlijk ff m'n Fatboy op het balkon mikken en ff in de zon gaan zitten...
Ik heb nog wat vakliteratuur te lezen....quote:
Het is ook veel te mooi weerquote:Op woensdag 22 september 2010 15:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb toch geen zin meer om naar de stad te gaan. Morgenavond of zaterdag maar dan
. Ben zaterdag toch alleen, want Mark gaat 'even' naar de ongeciviliseerde wereld
.
Rare logica, want als ik naar de stad ga ben ik buiten en nu zit ik binnenquote:
Oh, ik denk, je gaat lekker even buiten zitten, maar niet zweten in de stad.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Rare logica, want als ik naar de stad ga ben ik buiten en nu zit ik binnen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht met z'n verrassingen altijd.
"Waarom zit jij daar op internet?" (= achter bureau)
Ik: "Omdat ik op de bank geen internet heb."
Hij: "Oh nee, probeer dan?"
Ga ik daar zitten, zie ik ineens 5 groene streepjes ipv 2 rode.
We hebben nu gewoon zelf internet!.
Nu geen,quote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht met z'n verrassingen altijd.
"Waarom zit jij daar op internet?" (= achter bureau)
Ik: "Omdat ik op de bank geen internet heb."
Hij: "Oh nee, probeer dan?"
Ga ik daar zitten, zie ik ineens 5 groene streepjes ipv 2 rode.
We hebben nu gewoon zelf internet!.
Niet triest, dom. Ga in de zon zitten, muts.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:22 schreef Swietje het volgende:
Oh, ik zou graag ff in de zon willen zitten, maar ik weiger om bij m'n oudjes in de tuin te gaan zitten. Hoe triest is dat?
Nee, muts.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet triest, dom. Ga in de zon zitten, muts.
2 opties: binnen zitten mokken omdat je niet bij je ouders wilt zitten, of buiten zitten mokken omdat je ouders ook buiten zitten. Ga dan buiten mokken. Of zoek optie 3, rij een blokje om waar ook zon is.quote:
Dat klinkt idd lekker.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef DarkElf het volgende:
Voor de hardloopdames; tis hartstikke lekker weer (wel warm)
net 30 minuten gelopen, 9.2 km p u. Moe maar tevreden.
Straks eens de ricotta/spinazie/basilicumpesto lasagne in elkaar knutselen, trek in!
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:16 schreef DarkElf het volgende:
voor de ricottavulling: bakje ricotta, peper en zout, kort geblancheerde en goed uitgelekte (goed knijpen) verse spinazie (ik doe 150 gr, we zijn met 2) erdoorheen snijden, basilicumpesto erdoor naar smaak (basilicum, parmezaanse kaas, olie, p&z, teentje knoflook en geroosterde pijnboompitten), beetje nootmuskaat erdoor raspen, handje parmezaanse kaas en een eitje erdoor mengen..
tomatensaus: uitje snijden en knoflook en samen fruiten in olie , blik gepelde tomaten of blokjes tomaat erbij en laten sudderen tot de olie boven komt drijven en het wat ingedikt is.
Dan laagje tomatensaus, lasagneblad, , laagje spinaziemengel, tomatensaus, lasagneblad, en zo verder tot je ovenschaal vol is. 35 minuten op 180 graden en de laatste 10 minuten de mozzarella erover heen kruimelen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.ov-stripkaart.nl/
Meesterlijk!
Nop, ik heb voet bij stuk gehouden.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het nu is afgelopen met Swietje. Is die afspraak nog doorgegaan?
Good for you!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:33 schreef Swietje het volgende:
[..]
Nop, ik heb voet bij stuk gehouden.
Welke?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik snap die technische naaitermen niet
Ontvetter!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:40 schreef Chicolate het volgende:
Een kookplaat schoonmaken (dus ontdoen van opgespat vet enzo), dat doe je zeker niet met afwasmiddel? Maar waarmee dan wel?
quote:
Oeps, faalquote:Op woensdag 22 september 2010 15:44 schreef Syrena het volgende:
[..]Kopen bij de Lidl, oranje fles. Overigens werkt de badkamerreiniger ook op je fornuis
![]()
En met afwasmiddel gaat het ook, maar dan moet je het niet helemaal laten aankoeken. Sopje maken, schuursponsje
HGquote:
beschadigd je bad daar niet van? ik vind die rekken zo lomp...quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef conleche het volgende:
Blue wonder werkt wel goed, maar doe handschoenen aan, dat spul onvet alles, dus ook je vingers.
Je kan ook kokend water met veel afwasmiddel mengen en het dan even laten weken, werkt ook goed. Die rekken gooi ik vaak in bad met heet water en soda.
Oh nog een keer oepsquote:Op woensdag 22 september 2010 15:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aks het RVS is is een schuursponsje sowieso een slecht plan.
Rekken? Ik heb geen rekken? Ik heb een kookplaatje met 2 pittenquote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef conleche het volgende:
Blue wonder werkt wel goed, maar doe handschoenen aan, dat spul onvet alles, dus ook je vingers.
Je kan ook kokend water met veel afwasmiddel mengen en het dan even laten weken, werkt ook goed. Die rekken gooi ik vaak in bad met heet water en soda.
Gewoon bij WE of de nette afdeling van H&M.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Swietje goed dat je voet bij stuk hebt gehouden.
net terug van m'n interview en ik ben "door" naar de volgende ronde. Ik twijfel wel een beetje, het is echt een grote mensen baan enzomaar wel dik salaris en goede voorwaarden. Maar goed eerst maar eens aangenomen worden...! Over een week deel 2.... en ik moet nog shoppen... iemand tips waar je niet te dure, niet te stijve doch zakelijk ogende kleding kan kopen?
Lockmachine is om naden meteen af te werken (zomen enzo), geen idee of je ze ook kunt gebruiken voor standaard naaiwerk.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben net naar het AMFI gegaan maar er zat alleen wit garen in de lock/lockermachine en ik mocht er wel achter maar had echt geen idee hoe het moest
ja vriendinnetje zei datquote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Lockmachine is om naden meteen af te werken (zomen enzo), geen idee of je ze ook kunt gebruiken voor standaard naaiwerk.
de We is wel een goede, de H&M past me vaak niet en de stofjes vind ik vaak onprettig... ik dacht ook aan Steps, maar dat is wel duurquote:Op woensdag 22 september 2010 16:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gewoon bij WE of de nette afdeling van H&M.
Krrrrrasssjes!!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh nog een keer oeps. Schuurspons op rvs is slecht?
WE heeft basic pakken, waarbij je kan kiezen uit een mantel- of broekpak, tegen een zeer acceptabele prijs!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
de We is wel een goede, de H&M past me vaak niet en de stofjes vind ik vaak onprettig... ik dacht ook aan Steps, maar dat is wel duurmaar ik wil niet zo dertien in een dozijn outfitje aandoen...
Heupen?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:49 schreef conleche het volgende:
Je moet wel voorzichtig zijn inderdaad! Maar ik laat ze daarin alleen weken, het schoonmaken doe ik dan weer op de mat ernaast, maar ik haat die dingen ook met grote haat!quote:Op woensdag 22 september 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
beschadigd je bad daar niet van? ik vind die rekken zo lomp...
maar idd erg onhandig met schoonmaken, later als ik groot ben wil ik een fornuis zonder rekkenmaar wel met gas.
Vanilia is ook fijn vanwege het feit dat je daar altijd in kleine(re) maatjes past. Wel iets duurder: ¤210 voor een pak oid?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
de We is wel een goede, de H&M past me vaak niet en de stofjes vind ik vaak onprettig... ik dacht ook aan Steps, maar dat is wel duurmaar ik wil niet zo dertien in een dozijn outfitje aandoen...
Het valt te proberen, hoewel ik dan bang ben dat je heupen alleen een gerimpeld velletje krijgen. Alsof je te lang in bad hebt gelegen. Maar misschien kan je het erin spuiten.quote:
Ik merk dat het heeeeel veel uitmaakt als je de rekken elke avond / om de dag even schoonmaakt met een doekje. Dan is het maar 5 min. werk! Het fornhuis/keukenblad is dan ook werkelijk het enige in huis dat ik wél met regelmaat schoonmaak.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet wel voorzichtig zijn inderdaad! Maar ik laat ze daarin alleen weken, het schoonmaken doe ik dan weer op de mat ernaast, maar ik haat die dingen ook met grote haat!
Gas zonder rekken? HOE?
quote:
geen ideee.. dat moeten ze dan maar uitvinden voor ik eens verhuis ofzoquote:Op woensdag 22 september 2010 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet wel voorzichtig zijn inderdaad! Maar ik laat ze daarin alleen weken, het schoonmaken doe ik dan weer op de mat ernaast, maar ik haat die dingen ook met grote haat!
Gas zonder rekken? HOE?
Ja. Goed idee. Ware het niet dat mijn onder het bed bakken van fancy stof zijn. Maar voor mensen met wel van die plastic bakken is het een prima vervanging voor een bad. Hoewel dat sodawater ook weer goed is om door de afvoer te stromen op zich.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef V1z0R het volgende:
Je kunt ook gewoon die rekken in een plastic bak laten weken(van die dingen voor onder je bed om dekbedden in te doen)
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Goed idee. Ware het niet mijn onder het bed bakken van fancy stof zijn. Maar voor mensen met wel van die plastic bakken is het een prima vervanging voor een bad.
Soda schijnt het wasmiddelenbakje van je wasmachine aan te tasten, weet niet wat het met ander plastic doet.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Goed idee. Ware het niet mijn onder het bed bakken van fancy stof zijn. Maar voor mensen met wel van die plastic bakken is het een prima vervanging voor een bad. Hoewel dat sodawater ook weer goed is om door de afvoer te stromen op zich.
goed idee, als ik ze had. Ik heb een waterbedquote:Op woensdag 22 september 2010 16:13 schreef V1z0R het volgende:
Je kunt ook gewoon die rekken in een plastic bak laten weken(van die dingen voor onder je bed om dekbedden in te doen)
*boks*quote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed idee, als ik ze had. Ik heb een waterbed
Nou wat let je? Dan kunnen je rekken een rondje zwemmen!! Wat een ruimte in zo'n bed!!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
goed idee, als ik ze had. Ik heb een waterbed
Je kunt ze gewoon kopenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Goed idee. Ware het niet dat mijn onder het bed bakken van fancy stof zijn. Maar voor mensen met wel van die plastic bakken is het een prima vervanging voor een bad. Hoewel dat sodawater ook weer goed is om door de afvoer te stromen op zich.
Frustratiepost!Gewone WE overhemden zijn toch niet zo heul duur? En als je altijd kort haar/stekeltjes hebt gehad kun je makkelijk millimeteren joh, gewoon zo'n ding kopen van 10/15 euro bij de kijkshop en hop gaan dat kan ik zelfs. Misschien moet ik het ook eens doen maarja toch maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses hiervoor!
En och, de kleding te groot is dan toch ook een goed teken of wat. Ken wel iemand bij wie het andersom is+ nieuwe kleren kopen, dat vind je toch gewoon hartstikke leuk
het lijkt niet wat het is
oquote:Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef conleche het volgende:
Mannen zouden geen stekels mogen hebben![]()
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou wat let je? Dan kunnen je rekken een rondje zwemmen!! Wat een ruimte in zo'n bed!!
Door deze quote is het alsnog duidelijk dat die heeft plaatsgevonden...quote:Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef conleche het volgende:
Mannen zouden geen stekels mogen hebben![]()
Neen, psssst: het is harTstikke, doe een ninja-edit
Zo krijg je ook je bbq-roosters schoonquote:Op woensdag 22 september 2010 16:32 schreef Merel het volgende:
Hebben we het over van die gasfornuisrekjesdingen? Als ze echt niet meer te redden lijken, moet je ze een nacht samen met een afwasteil vol schoonmaakammonium/-ammoniak/-ammonia (ik weet nooit welke het is) is een dichtgeknoopte vuilniszak zetten. Bij voorkeur buiten. En een gasmasker voor als je de vuilniszak weer openmaakt, want je valt om door de dampen. Maar al het aangekoekte vette vieze spul is wel van je gasfornuisrekjeding afgedampt
boks!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:34 schreef neen het volgende:
In Friesland is het wel met een D, vandaar.
Ik heb geen gas, maar van die ouderwetse elektrische kookplaatjesquote:Op woensdag 22 september 2010 16:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Gas zonder rekken? HOE?
Een matje!!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef neen het volgende:
Ik heb ooit een keer stekeltjes gehad, groep 3 was dat.
Nu wordt het rap langer, nog net geen dooie bever in m'n nek dan moet het er weer af.
Misschien dat dan maar, met hier en daar wat highlights.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Een matje!!
Onze oosterburen noemen dat een Vokuhila, vorne-kurz-hinten-lang.
linkje
Nooit overhemden van WE gehad (al wel 5jr niet in WE geweest), zijn die een beetje te strijken?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:30 schreef neen het volgende:
[..]
Gewone WE overhemden zijn toch niet zo heul duur? En als je altijd kort haar/stekeltjes hebt gehad kun je makkelijk millimeteren joh, gewoon zo'n ding kopen van 10/15 euro bij de kijkshop en hop gaan dat kan ik zelfs. Misschien moet ik het ook eens doen maarja toch maar niet
En och, de kleding te groot is dan toch ook een goed teken of wat. Ken wel iemand bij wie het andersom is+ nieuwe kleren kopen, dat vind je toch gewoon hartstikke leuk
Ik weet het niet, ik loop zelden in overhemden en een van de WE heb ik niet. Maar goed, over het algemeen vind ik de kleding van daar wel fijn dus vandaar.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nooit overhemden van WE gehad (al wel 5jr niet in WE geweest), zijn die een beetje te strijken?
Wil juist wat anders dan millimeteren of stekels
Nee, ben juist niet gek op kleren kopen. Al dat aan- en uittrekken de hele tijd... past het weer niet of is het te groot...
Snap niet hoe mensen dat wel leuk vinden
50 min!! supergoed!!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:08 schreef Blurred86 het volgende:
hi!
ik was een uurtje eerder klaar vandaag en dat heb ik mooi benut door een stuk te gaan hardlopen: 50 min![]()
en het was warm! maar echt lekker met het zonnetje wel!
nu maar even douchen want dat is wel hard nodig
NIET. Dan gaat het a. niet lekker en dus voel je je kut en b. kans op langer ziek zijn en dat is ook kut.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:09 schreef _Calimero_ het volgende:
ik voel mij nog een beetje gaar en snipverkouden + last van mijn keel.
Wel of niet hardlopen vanvavond? Of morgenavond?
Hoop dat de dingen in je hoofd goed afgerond kunnen worden en dat je de doeken van je leven maakt. Plus een aardig kattenportret.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, ja wel goed, maar vordert wat langzaam. Ben twee keer in Belgie geweest om te schilderen, hier in Amsterdam komt het er nog steeds niet van. Voornamelijk omdat ik dan natuurlijk vaak in de galerie werk, maar ook omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb/had.
Ik ben bezig met in totaal 7 doeken en doekjes, maar wil er nog zeker eens zoveel bij doen. Intussen moet ik een portretopdracht doen, een dame met haar 2 katten, maar daar zie ik een beetje tegenop.
Gratis en betaald naar het mooie Istanbul? Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
In januari is er een schoolreis, naar Istanboel. Zal ik me aanmelden als begeleider? Gratis en betaald naar Istanboel
(3 dagen waaronder het weekend).
WE is een goeie, H&M op zich ook en C&A heeft ook wel eens wat (maar daar heb ik na kerst geen pantalons, colbertjes, gilets en zwarte en witte blouses meer gezienquote:Op woensdag 22 september 2010 15:56 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Swietje goed dat je voet bij stuk hebt gehouden.
net terug van m'n interview en ik ben "door" naar de volgende ronde. Ik twijfel wel een beetje, het is echt een grote mensen baan enzomaar wel dik salaris en goede voorwaarden. Maar goed eerst maar eens aangenomen worden...! Over een week deel 2.... en ik moet nog shoppen... iemand tips waar je niet te dure, niet te stijve doch zakelijk ogende kleding kan kopen?
Wtf! Dat meen je niet!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:06 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb ook stekels én een mat gehad, in hetzelfde kapsel. Toen ik 3 wasik voel mij nog steeds aangetast in mijn vrouwelijkheid
Ik weet niet precies wie zich al aangemeld hebben en dus ook niet wie er eigenlijk meegaan. Hangt natuurlijk af van hoeveel leerlingen er mee gaan. Het gaat om de bovenbouw en daar zitten een stuk of 25 leerlingen in. Schat dus dat er een stuk of 5/6 docenten mee moeten. Zal morgen wel even informerenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef Blurred86 het volgende:
Ik zou het doen Vik! Als je het tenminste een beetje kunt vinden met de andere leraren/begeleiders die meegaan?
Voet in bakje warm water met biotex?quote:Op woensdag 22 september 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand nog wat voor (of eigenlijk tegen) een ontstoken teen?of zijkant teen eigenlijk, naast de nagel, met veel smerigheid en zulks
.
Yup, of soda.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voet in bakje warm water met biotex?
Dat.. of soda...quote:Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voet in bakje warm water met biotex?
Oooh, dat is gaaf! Ik zou het wel serieus overwegen als ik jou was.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:34 schreef Viking84 het volgende:
In januari is er een schoolreis, naar Istanboel. Zal ik me aanmelden als begeleider? Gratis en betaald naar Istanboel
(3 dagen waaronder het weekend).
Achja, het is vervelend, maar ik kan me er na al het recente gezondheidsgedoe niet echt druk om makenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef Swietje het volgende:
Sterkte met je teen, XM. Ontstoken tenen zijn
Snap ik. Maar ik vind het wel knap pijnlijk altijd.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Achja, het is vervelend, maar ik kan me er na al het recente gezondheidsgedoe niet echt druk om maken.
Tis gelukkig van dodag t/m zondagquote:Op woensdag 22 september 2010 18:13 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou het zeker doen Vik! Al zal het waarschijnlijk wel een stuk vermoeiender zijn, je bent niet alleen toerist maar ook politieagentje die leerlingen in bed moet houden/moet voorkomen dat ze zich klemzuipen in het centrum. Docenten op de reisjes waar ik mee ben geweest (als leerling) waren altijd doodop na een weekje
.
Mijn kookplaat is soort van schoon. Soort van goed genoeg dan maar.
*wandelschoenen weer opbergt.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:22 schreef conleche het volgende:
Wat een nonsens onderzoek, natuurlijk maakt het niet uit, als ze de schoenen niet zien.Het gaat erom dat het uitmaakt als ze die hakken wel zien en geloof me, dat maakt uit!
Hmmmm, ik draag ze, als ik ze draag, niet omdat ze lekker zitten, maar omdat ze goed staan bij een bepaalde outfit.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Gelukkig dragen vrouwen die ze dragen ze omdat ze lekker zitten en niet om er de aandacht van mannen mee te trekken. Yeah right.
Ik ben geïrriteerd, want ik moet zo naar de ouderavond, ik moet vrijdag dus ineens wel naar school, terwijl ik me er op had ingesteld van niet (autist) en ik kom er na 2 weken achter dat ik geen zout in huis heb, zodat ik nu zoutloze eitjes zit te eten
.
Dus? Ik haal nu herinneringen op aan Rome, Griekenland en de Ardennen, da's net zo erg!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze gaan naar Istanboel he, niet naar Chersonissos.
Chersonissos = Griekenland he.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef Merel het volgende:
[..]
Dus? Ik haal nu herinneringen op aan Rome, Griekenland en de Ardennen, da's net zo erg!
Wat ga je daarmee doen, of is dat een domme vraag?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb geruit lint met gouden zeemansknoopjes gekocht!
Oei.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand nog wat voor (of eigenlijk tegen) een ontstoken teen?of zijkant teen eigenlijk, naast de nagel, met veel smerigheid en zulks
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |