abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86702488
Het vorige deel: Slank #1177 - Met duistere geheimen en groene strings

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
There is no love sincerer than the love of food.
pi_86702513
FiPo w/
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86702515
Lapo:

quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen :P
Sorry, het op het moment niet echt tijd om bij te lezen en mee te kletsen maar lijstjes helpen mij dus ik die post ik wel.

Gisteren:
O: boterham met pindakaas
L: twee boterhammen met appelstroop
T: peer
T: glas cola :9
D: door Mr. Mimu zelgemaakte pizza met o.a. kerstomaatjes, serranoham en rucola en een flinke salade
T: biogarde met banaan en bosbessen

Vandaag:
O: bak biogarde met een banaan, bosbessen, muesli met noten en wat lijnzaad
S: fietsen *O*
L: ik zit te denken aan broccolisoep met een stuk ciabatta met serranoham
D: Mr. Mimu wil graag stoofvlees leren maken dus een stoofpotje met waarschijnlijk aardappelpuree en rodekool
T: kwark met lijnzaad en muesli
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 22 september 2010 @ 10:08:54 #4
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_86702531
EIPO
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_86702574
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_86702627
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Vraagje aan de klusserts hier ... hoe hang je een poster op, op een ruwe wand? Mijn wand is nogal korrelig en ik wil niet dat het door de poster heen prikt en vraag me sowieso af of posterbuddie wel blijft plakken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_86702655
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Vraagje aan de klusserts hier ... hoe hang je een poster op, op een ruwe wand? Mijn wand is nogal korrelig en ik wil niet dat het door de poster heen prikt en vraag me sowieso af of posterbuddie wel blijft plakken.
Van die soort kneedkauwgom. In een rood pakje. Plakt heel hard!!!
pi_86702681
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Inlijsten en aan een spijker hangen. :+
pi_86702699
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

Van die soort kneedkauwgom. In een rood pakje. Plakt heel hard!!!
Ja dat is/noem ik buddie. Maar dat werkt dus ook? Dan ga ik dat alsnog maar proberen. En kan ik eindelijk mijn eigen foto's op posterformaat gaan bestellen O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 10:15:33 #10
70532 loveli
N
pi_86702732
Co, hoe staat het met jouw laatste werk? Het klonk veelbelovend toen je het er een tijd geleden over had.
crap in = crap out
pi_86702735
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 22 september 2010 @ 10:16:10 #12
236335 neen
schone schijn
pi_86702756
Of klemmen aan de boven en onderkant tussen latjes en dan boven met een touwtje en een spijker ophangen.
het lijkt niet wat het is
pi_86702768
Lijstje:

O: 3 cracotte achtige dingen met kaas
T: 2 cracotte achtige dingen met kaas
L: 2 boterhammen met kaas
T: appel en banaan
T: koek op vergadering
T: Biertje op vergadering
D: fajita's
Ja doei.
pi_86702833
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja dat is/noem ik buddie. Maar dat werkt dus ook? Dan ga ik dat alsnog maar proberen. En kan ik eindelijk mijn eigen foto's op posterformaat gaan bestellen O+.
Werkt wel maar als het om je eiegn foto's gaat zou ik Co0's oplossing doen, dat ziet er sjieker uit ...
pi_86702875
lijstje:

O: 2 boterhammen pindakaas
T: komkommer
L: 2 boterhammen appelstroop
T: komkommer
D: lasagne met ricotta, tomaat, aubergine, courgette, ui
S: tuinieren :)
T: met een wijntje in de tuin genieten van een mooie avond
pi_86702903
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef neen het volgende:
Of klemmen aan de boven en onderkant tussen latjes en dan boven met een touwtje en een spijker ophangen.
Dat zou ik doen!
pi_86702924
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:15 schreef loveli het volgende:
Co, hoe staat het met jouw laatste werk? Het klonk veelbelovend toen je het er een tijd geleden over had.
Uhm, ja wel goed, maar vordert wat langzaam. Ben twee keer in Belgie geweest om te schilderen, hier in Amsterdam komt het er nog steeds niet van. Voornamelijk omdat ik dan natuurlijk vaak in de galerie werk, maar ook omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb/had.

Ik ben bezig met in totaal 7 doeken en doekjes, maar wil er nog zeker eens zoveel bij doen. Intussen moet ik een portretopdracht doen, een dame met haar 2 katten, maar daar zie ik een beetje tegenop. :P
pi_86702989
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm, ja wel goed, maar vordert wat langzaam. Ben twee keer in Belgie geweest om te schilderen, hier in Amsterdam komt het er nog steeds niet van. Voornamelijk omdat ik dan natuurlijk vaak in de galerie werk, maar ook omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb/had.

Ik ben bezig met in totaal 7 doeken en doekjes, maar wil er nog zeker eens zoveel bij doen. Intussen moet ik een portretopdracht doen, een dame met haar 2 katten, maar daar zie ik een beetje tegenop. :P
je bent bang dat je de katten zo schildert dat het lijkt alsof ze scheel kijken? :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86703167
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je bent bang dat je de katten zo schildert dat het lijkt alsof ze scheel kijken? :P
Het zijn siamezen, ik geloof dat die per definitie scheel zijn. :P

Laat ik het zo zeggen: ik maak liever vrij werk :+ Mja, iets met schoorsteen en roken..........
pi_86703211
Gefeliciteerd Aurum! :)
pi_86703649
Mogguh!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli aurum!
Cali ook! Dacht alleen dat je al keer eerder had gezegd dat je hem vriendje mocht noemen?

Lijstje voor vandaag:
O: banaan, kiwi en 1/2 liter melk
S: 30min thuisoefeningen
O: 2 boterhammen met droge worst + glas sinaasappelsap
T: 2 gekookte eieren
L: 2 boterhammen met kipfilet, tomaat en paprika + 1/2 liter melk
T: cashews + forelfilet
T: 2 boterhammen met kipfilet
S: 45min kracht / 45 min cardio
D: Rode bieten met karbonade
T: fruitshake + droge worst

Leuke beschamende verhalen btw :D
Heb er zelf teveel om hier neer te zetten :X
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86704087
Hoeveel posts passen er eigenlijk in een topic voordat 'ie vol is?
pi_86704192
Gefeliciteerd Aurum!
pi_86704215
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Perruche het volgende:
300.
pi_86704237
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Perruche het volgende:
300!
pi_86704525
Het is rustig hier :)
pi_86704569
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:

O: 3 cracotte achtige dingen met kaas
T: 2 cracotte achtige dingen met kaas
L: 2 boterhammen met kaas sushi, maar 's even zo'n AH ding in de bonus met 35% korting gehaald :@
T: appel en banaan
T: koek op vergadering
T: Biertje op vergadering
D: fajita's
Ja doei.
pi_86704621
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoe was het? Ben altijd beetje terughoudend met rauwe vis van super...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_86704678
quote:
Op woensdag 22 september 2010 08:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bijlezend dus spuit 11, maar ik denk dat het als een vraag bedoeld was: "Hoe ik het zie, doet er niet toe?"

Anyway: goeiemorgen :W. De eerste was zit in de wasmasjien en ik ga zo naar Zwolle.
Ja dat staat er toch sowieso? DAT snap ik niet.

Daarna kreeg ik nog een smsje...
pi_86704683
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Hoe was het? Ben altijd beetje terughoudend met rauwe vis van super...
ik lunch nog niet om 11.18uur :+

enneh, de zalm en tonijn uit de super zijn sowieso altijd wel prima. Er zijn slechtere visboeren te vinden :)
Ja doei.
  woensdag 22 september 2010 @ 11:20:45 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86704705
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86704770
hè, ziet er gezellig uit :+
Ja doei.
pi_86704778
Dank voor de antwoorden, met special thanks voor maria met d'r hippe plaatje :+
pi_86704807
Ik heb loveli nodig voor adviesss
pi_86704881
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja dat staat er toch sowieso? DAT snap ik niet.

Daarna kreeg ik nog een smsje...
If all else fails!? Kick him square in the nuts!

Niet op tijd gelet :@ sorry!

Waarom staat er bij de laatste post dan altijd #301 als er maar 300 zijn ?
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 11:27:02 #36
70532 loveli
N
pi_86704891
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb loveli nodig voor adviesss
*ping*
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 11:27:32 #37
70532 loveli
N
pi_86704909
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:26 schreef V1z0R het volgende:

[..]

If all else fails!? Kick him square in the nuts!

Niet op tijd gelet :@ sorry!

Waarom staat er bij de laatste post dan altijd #301 als er maar 300 zijn ?
Omdat de OP wel/niet meetelt.
crap in = crap out
pi_86704916
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86704956
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat de OP wel/niet meetelt.
1 OP, 300 reacties, had ik dat nou zelf niet kunnen bedenken? 8)7
pi_86704982
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

1 OP, 300 reacties, had ik dat nou zelf niet kunnen bedenken? 8)7
:* het is nog vroeg
pi_86704988
Nog even over telefonische verkoop: ik kom net in de galerie luister het antwoordapparaat af: of ik even die en die wil terugbellen op dat en dat nummer. Ik moest het sws al 3x luisteren omdat het mens onverstaanbaar was. Bel ik terug, gaat het om een telefonische verkoop van advertentieruimte. Wel GVD, het moet niet gekker worden, nu laten ze je zelfs terugbellen! Mijn stemtoon daalde tot onder het vriespunt toen ik het in de gaten kreeg. :')

Lijstje:

O: gekookt eitje
L: 3 crackers met filet A.
T: bakje met vla/yoghurt en diepvriesaardbeien. (ideetje voor diegenen die geen koeling op het werk/school hebben, met die diepvriesaardbeien blijft het lekker lang koud)
S: hardlopen
T: wodka, light chips
D: hartige taart met daarin: tartaar, witlof, ui en kaas. Toe: citroendropijs.
pi_86705094
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:27 schreef loveli het volgende:

[..]

*ping*
Kijk... Die jongen is vast een hartstikke aardige knul.

MAAR: mijn beste vriendje wordt in elkaar geschopt. IK ben de enige die helpt. HIJ kijkt er na. En probeert mij daarna te versieren. 1. je komt op voor je medemens. 2. je laat een meisje dit sowieso niet alleen opknappen en probeert haar daarna al helemaal niet te versieren

Alleen het GRAPPIGE is.. Dat hij daarna andere verhalen op hangt :o
Zo van Ja ik wil nu wraak nemen op die gasten. Ja 1 voor 1. ja voor [naam beste vriendje] kom ik sowieso niet op. Dus toen wou ik [naam andere jongen helpen] Maar ja, toen zag ik een mes. Etc. Daarvoor zag hij nog een bebloed mes op de grond liggen. Blabla.
WAANBEELDEN.

Dus nu verwijt hij mij dat ik mijn nummer niet had moeten geven [ik zei: haha onthoud maar] Plus hij was de enige nuchtere persoon. En dan schommelt zijn verklaring zo erg? Heeel raar.
pi_86705121
Hij vraagt ook nog aan mij hoe het zaterdag is verlopen, terwijl hij er bijstond en er naar keek :o

Denkt hij echt dat ik zo achterlijk ben :?!
pi_86705194
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Kijk... Die jongen is vast een hartstikke aardige knul.

MAAR: mijn beste vriendje wordt in elkaar geschopt. IK ben de enige die helpt. HIJ kijkt er na. En probeert mij daarna te versieren. 1. je komt op voor je medemens. 2. je laat een meisje dit sowieso niet alleen opknappen en probeert haar daarna al helemaal niet te versieren

Alleen het GRAPPIGE is.. Dat hij daarna andere verhalen op hangt :o
Zo van Ja ik wil nu wraak nemen op die gasten. Ja 1 voor 1. ja voor [naam beste vriendje] kom ik sowieso niet op. Dus toen wou ik [naam andere jongen helpen] Maar ja, toen zag ik een mes. Etc. Daarvoor zag hij nog een bebloed mes op de grond liggen. Blabla.
WAANBEELDEN.

Dus nu verwijt hij mij dat ik mijn nummer niet had moeten geven [ik zei: haha onthoud maar] Plus hij was de enige nuchtere persoon. En dan schommelt zijn verklaring zo erg? Heeel raar.
Lieffie, gewoon negeren, of 1 smsje sturen dat hij moet ophouden je lastig te vallen. In ieder geval je niet druk maken om dit soort gasten, ze zijn het niet waard.
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 11:37:24 #45
70532 loveli
N
pi_86705209
Hij is idd vast een aardige knul. Met een goed geheugen voor cijfers.

Hoeveel tijd wil je aan 'em kwijtraken?
crap in = crap out
  woensdag 22 september 2010 @ 11:38:40 #46
236335 neen
schone schijn
pi_86705244
Ja beter had hij die energie toen gebruikt.
pi_86705332
Wat een kneus is dat Pief!
pi_86705395
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:38 schreef neen het volgende:
Ja beter had hij die energie toen gebruikt.
Inderdaad.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86705420
PF: En nu tyf je op met je grafbek!
*schopt 'm naadje hard in de ballen*

Lijkt mij nog steeds de beste optie! Zulke kerels moeten voelen >:) ookal is ie aardig :')
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 11:43:52 #50
70532 loveli
N
pi_86705437
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij vraagt ook nog aan mij hoe het zaterdag is verlopen, terwijl hij er bijstond en er naar keek :o

Denkt hij echt dat ik zo achterlijk ben :?!
"m'n hals is nog beurs, dank je voor je heldhaftige optreden"

Zoiets? Of gewoon negeren, kost je echt alleen maar energie anders.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 11:45:17 #51
70532 loveli
N
pi_86705501
Oh, hij is wel weer toepasselijk

:') mannen :')
crap in = crap out
pi_86705659
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:43 schreef loveli het volgende:

[..]

"m'n hals is nog beurs, dank je voor je heldhaftige optreden"

Zoiets? Of gewoon negeren, kost je echt alleen maar energie anders.
Dat eerste en dan BEL/SMS me niet meer, ik heb GEEN interesse.

Anders snapt hij het nog niet. En de smsjes die daarna nog komen idd negeren.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_86705760
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:45 schreef loveli het volgende:
Oh, hij is wel weer toepasselijk

:') mannen :')
:') psychoten :') lijkt me toepasselijker!
pi_86705945
Ja hij was nuchter dus hij had het juist goed moeten onthouden :')

Ik wil gewoon dat hij door heeft dat ik heus wel weet wat hij tegen andere mensen zegt omdat die dan weer zo zijn dat ze O+ msn gesprekken O+ doorsturen

Net de middelbare school weer dit O+
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 12:00:36 #55
70532 loveli
N
pi_86706035
En als je tien jaar ouder bent, is een stijging van het niveau niet eens gegarandeerd.
crap in = crap out
pi_86706052
'Hoe is zaterdag trouwens verlopen? Persoonlijk dacht ik dat wij het redelijk kinden vinden. En jij geeft ook niet zomaar je telefoon nummer aan iemand, schat ik zo in. Dus ik begrijp niet zo goed hoe dat zo kan.'

Ik hoef hem niet tegen mij te hebben (heb ik niets aan) maar ik hoef er verder ook niets mee. Dus ik moet ff nog duidelijker maken dat hij vast een prima gast is maar dat ik er sowieso geen zin in heb na liegen/bedriegen/zwart maken/niet op komen voor anderen.

Maar dan wel helder
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 12:02:31 #57
70532 loveli
N
pi_86706093
Handig, een Bodum cafetiere van 3.5 dl met een maatschepje voor elke 1.25 dl.
crap in = crap out
  woensdag 22 september 2010 @ 12:05:56 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_86706192
Aurum, gefeli :D *O*

PF, wat een faalhaas :') geen energie meer aan verspillen lijkt me. Ik bedoel, bang zijn is één ding, maar kom daar dan eerlijk voor uit ofzo? ):O

Gnorf, ik wou Zumbaën vanmiddag maar mn membership is nog niet geactiveerd :{ Moet ik eerst naar dat sportgebouw om dat te regelen want ze nemen ook hun telefoon niet op :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_86706204
Ik had net ff een klein dipje toen ik zag hoe leuk iemand het in SF had.
Maar dat was meer omdat ik baalde dat ik van de afgelopen tijd geen feestje heb gemaakt!
(jaar)

Dus niet eens jaloezie meer van he KUT, er zijn zo veel leuke dingen te doen: why just not DO it
pi_86706236
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
'Hoe is zaterdag trouwens verlopen? Persoonlijk dacht ik dat wij het redelijk kinden vinden. En jij geeft ook niet zomaar je telefoon nummer aan iemand, schat ik zo in. Dus ik begrijp niet zo goed hoe dat zo kan.'

Ik hoef hem niet tegen mij te hebben (heb ik niets aan) maar ik hoef er verder ook niets mee. Dus ik moet ff nog duidelijker maken dat hij vast een prima gast is maar dat ik er sowieso geen zin in heb na liegen/bedriegen/zwart maken/niet op komen voor anderen.

Maar dan wel helder
Stuur hem dit:

quote:
Ik hoef je niet tegen mij te hebben maar ik hoef er verder ook niets mee. Je bent vast een prima gast maar ik heb er sowieso geen zin in na liegen/bedriegen/zwart maken/niet op komen voor anderen. Groetjes PF
pi_86706237
Beste [insert name] Zaterdag was je erbij, dus je zag hoe [insert name beste vriend] en ik werden mishandeld zonder dat je ingreep. Maakt niet uit verder, moet je zelf weten, maar ik heb geen interesse in verder contact met je.
pi_86706247
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
Beste [insert name] Zaterdag was je erbij, dus je zag hoe [insert name beste vriend] en ik werden mishandeld zonder dat je ingreep. Maakt niet uit verder, moet je zelf weten, maar ik heb geen interesse in verder contact met je.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 12:08:09 #63
70532 loveli
N
pi_86706259
quote:

Maar dan wel helder
"Als ik nuchter was geweest, had ik m'n nummer niet gegeven. Je bent vast aardig, maar ik blief vrienden die een hand uitsteken."
"Iedereen kan inschattingsfouten maken, achteraf had ik liever niet gewild dat je m'n nummer had onthouden. Even goede vrienden"
"Ik vind je best OK, maar ben toch wat afgeknapt op je minder heldhaftige gedrag. Het ga je goed."
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 12:08:46 #64
70532 loveli
N
pi_86706284
quote:
Maar dan wel helder
Helder is in the eye of the beholder.
crap in = crap out
pi_86706341
ok, de AH sushi is niet te vreten :r
Ja doei.
pi_86706395
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
ok, de AH sushi is niet te vreten :r
Ik vind ze altijd best goed te doen, maar dat is wel één van de weinige producten die ik niet koop met een 35% sticker, omdat vis moet vers.
pi_86706404
Gefeli aurum!! *O*

PF, beetje jammer van die gast. Ik zou idd duidelijk zijn dat je niet echt (meer) geïnteresseerd bent.

Swietje, ik heb gister geen PM meer gehad, mag het nog? oO<
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_86706463
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind ze altijd best goed te doen, maar dat is wel één van de weinige producten die ik niet koop met een 35% sticker, omdat vis moet vers.
opzich gaan ze meestal al na 2 dagen dat ze in de winkel liggen met sticker :@ dus ik dacht: ik probeer 't eens, maar nee.. en de wasabi is echt niet pittig en zulks :N
Ja doei.
pi_86706474
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik wil die sushi ook vaak kopen maar dan zitten er maar 1 of 2 dingen met komkommer in :o Dus dan is het best duur..
pi_86706475
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik had net ff een klein dipje toen ik zag hoe leuk iemand het in SF had.
Maar dat was meer omdat ik baalde dat ik van de afgelopen tijd geen feestje heb gemaakt!
(jaar)

Dus niet eens jaloezie meer van he KUT, er zijn zo veel leuke dingen te doen: why just not DO it
Eh, pas geleden had je nog een feestje. O-)
pi_86706505
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:07 schreef conleche het volgende:
Ja dat is wel de beste. Dan is er geen ruimte voor uitleg.
pi_86706539
Ik wil 4 november naar London vliegen om 5 uur 's middags of zo) en dan 6-7 november weer terug.. Geen idee maar zou dit voor 80 euro kunnen?
pi_86706559
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Eh, pas geleden had je nog een feestje. O-)
Hahaha, ja ik heb inderdaad pas nog een feestje gehad. Dat was inderdaad een goed begin.
pi_86706582
Hm, spaarrekening opgeheven en nu 300 euro rente gestort gekregen die er nog op stond. Wat zal ik eens gaan kopen O-)

Of toch maar de spaarrekening op oO<

Koop laarzen! Koop laarzen! :')
pi_86706602
Koop laarzen met een fuck me hak
pi_86706649
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Koop laarzen met een fuck me hak
Die heb ik al 8-) Ik kan er voor geen fuck op lopen ook _O-
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 12:20:43 #77
70532 loveli
N
pi_86706674
Koop nog een paar.
crap in = crap out
pi_86706727
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil 4 november naar London vliegen om 5 uur 's middags of zo) en dan 6-7 november weer terug.. Geen idee maar zou dit voor 80 euro kunnen?
Bij Easyjet vlieg je heen voor ¤ 30,99 en terug voor ¤ 30,19.
Komen nog wel belastingen overheen dacht ik, of zit dat tegenwoordig bij de prijs in?
pi_86706755
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Komen nog wel belastingen overheen dacht ik, of zit dat tegenwoordig bij de prijs in?
Ik heb geen flauw idee!

Ik heb tentamens maar ik wil naar Lykke Li :D
pi_86706814
Die komt ook in Berlijn.
Misschien is het met de hogesnelheidslijn wel goedkoper om dat te doen.
pi_86706823
Ik kan blijven slapen in London
pi_86706911
Met de boot kun je vrij goedkoop naar de overkant, 80 euro voor retour ofzo.
Maar dan zit je in Harwich...

[edit] http://www.stenaline.nl/ferry/londen/prijzen/ [/edit]
Naar Londen met trein erbij 78euro

[ Bericht 24% gewijzigd door V1z0R op 22-09-2010 12:34:38 ]
pi_86706992
Je kunt ook gewoon je tentamens maken 8-)
  woensdag 22 september 2010 @ 12:38:45 #84
236335 neen
schone schijn
pi_86707179
Met de boot heb je voor 5 euro ofzo de trein in nl en in Engeland een gedeelte (iig London) erbij. Duurt wel lang maar goed. Kun je gaan studeren ofzo ^O^
pi_86707185
Ja ik mis er dan een, maar die kan ik nog op twee andere momenten maken.. Op drie andere momenten met twee kansen.

Ik ga het denk ik niet doen hoor, maar had het al helemaal in de planning en toen KUT, tentamen.
pi_86707890
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:20 schreef loveli het volgende:
Koop nog een paar.
Dit. O+
pi_86708021
Frustratiepost!
SPOILER
Mijn excuses hiervoor!
pi_86708103
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

ryanair vanaf eindhoven: 1 november heen, 6 november terug voor 30 euro retour (incl taxes), al is 1 november zeker te vroeg voor jou? maar misschien dat ik zelf maar eens een tripje moet gaan plannen O-)
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_86708187
;( ik heb echt enorme hoofdpijn.. ik hoop dat hij vanmiddag om 18.00uur over is, als ik succesvol ben gedechargeerd als voorzitter *)
Ja doei.
pi_86708192
Ja ik heb 4 november nog een tentamen ook
pi_86708203
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Frustratiepost!
SPOILER
Mijn excuses hiervoor!
Koop één a twee overhemden in je huidige maat, neem je favoriete foto mee voor de kapper en beweeg, eet vezels en pruimen, geen bananen!
pi_86708372
Liefde is lekker. O+
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_86708460
Ik heb net even buiten gewandeld en wat is het heerlijk weer! Mijn werk-motivatie is nu echt gedaald tot onder het nulpunt. En ik vind m'n O+ vandaag zo ontzettend O+, zucht.
pi_86708480
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:20 schreef Swietje het volgende:
Liefde is lekker. O+
Je bent er uitgekomen met het ziekenhuis en je ouders? :)
pi_86708507
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:23 schreef anna82 het volgende:

[..]

Je bent er uitgekomen met het ziekenhuis en je ouders? :)
Ja, nu doe ik 't gewoon komende nacht, geen probleem. :')
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  Vis een optie? woensdag 22 september 2010 @ 13:26:02 #96
70532 loveli
N
pi_86708539
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:24 schreef Swietje het volgende:

[..]

Ja, nu doe ik 't gewoon komende nacht, geen probleem. :')
Ja, wat doe je nu komende nacht? ;)
crap in = crap out
pi_86708542
Aurum! Gefeli *O*
pi_86708551
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Frustratiepost!
SPOILER
Mijn excuses hiervoor!
met die overhemden kan je gewoon naar de Turk. Die fixt dat wel voor je :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86708587
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

met die overhemden kan je gewoon naar de Turk. Die fixt dat wel voor je :Y
idd, leve de Turk. ga van de week rokjes wegbrengen die veel te wijd geworden zijn maar wel nog mooi. :) Kan ik ze nog 1 winter aan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_86708636
Hoeveel kost zo iets bij de turk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')