quote:Op woensdag 22 september 2010 10:06 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kom weer even binnenvallen
Sorry, het op het moment niet echt tijd om bij te lezen en mee te kletsen maar lijstjes helpen mij dus ik die post ik wel.
Gisteren:
O: boterham met pindakaas
L: twee boterhammen met appelstroop
T: peer
T: glas cola
D: door Mr. Mimu zelgemaakte pizza met o.a. kerstomaatjes, serranoham en rucola en een flinke salade
T: biogarde met banaan en bosbessen
Vandaag:
O: bak biogarde met een banaan, bosbessen, muesli met noten en wat lijnzaad
S: fietsen
L: ik zit te denken aan broccolisoep met een stuk ciabatta met serranoham
D: Mr. Mimu wil graag stoofvlees leren maken dus een stoofpotje met waarschijnlijk aardappelpuree en rodekool
T: kwark met lijnzaad en muesli
quote:
Van die soort kneedkauwgom. In een rood pakje. Plakt heel hard!!!quote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vraagje aan de klusserts hier ... hoe hang je een poster op, op een ruwe wand? Mijn wand is nogal korrelig en ik wil niet dat het door de poster heen prikt en vraag me sowieso af of posterbuddie wel blijft plakken.
Inlijsten en aan een spijker hangen.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vraagje aan de klusserts hier ... hoe hang je een poster op, op een ruwe wand? Mijn wand is nogal korrelig en ik wil niet dat het door de poster heen prikt en vraag me sowieso af of posterbuddie wel blijft plakken.
Ja dat is/noem ik buddie. Maar dat werkt dus ook? Dan ga ik dat alsnog maar proberen. En kan ik eindelijk mijn eigen foto's op posterformaat gaan bestellenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
Van die soort kneedkauwgom. In een rood pakje. Plakt heel hard!!!
Werkt wel maar als het om je eiegn foto's gaat zou ik Co0's oplossing doen, dat ziet er sjieker uit ...quote:Op woensdag 22 september 2010 10:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat is/noem ik buddie. Maar dat werkt dus ook? Dan ga ik dat alsnog maar proberen. En kan ik eindelijk mijn eigen foto's op posterformaat gaan bestellen.
Dat zou ik doen!quote:Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef neen het volgende:
Of klemmen aan de boven en onderkant tussen latjes en dan boven met een touwtje en een spijker ophangen.
Uhm, ja wel goed, maar vordert wat langzaam. Ben twee keer in Belgie geweest om te schilderen, hier in Amsterdam komt het er nog steeds niet van. Voornamelijk omdat ik dan natuurlijk vaak in de galerie werk, maar ook omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb/had.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:15 schreef loveli het volgende:
Co, hoe staat het met jouw laatste werk? Het klonk veelbelovend toen je het er een tijd geleden over had.
je bent bang dat je de katten zo schildert dat het lijkt alsof ze scheel kijken?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, ja wel goed, maar vordert wat langzaam. Ben twee keer in Belgie geweest om te schilderen, hier in Amsterdam komt het er nog steeds niet van. Voornamelijk omdat ik dan natuurlijk vaak in de galerie werk, maar ook omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb/had.
Ik ben bezig met in totaal 7 doeken en doekjes, maar wil er nog zeker eens zoveel bij doen. Intussen moet ik een portretopdracht doen, een dame met haar 2 katten, maar daar zie ik een beetje tegenop.
Het zijn siamezen, ik geloof dat die per definitie scheel zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je bent bang dat je de katten zo schildert dat het lijkt alsof ze scheel kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feli aurum!
Cali ook! Dacht alleen dat je al keer eerder had gezegd dat je hem vriendje mocht noemen?
Lijstje voor vandaag:
O: banaan, kiwi en 1/2 liter melk
S: 30min thuisoefeningen
O: 2 boterhammen met droge worst + glas sinaasappelsap
T: 2 gekookte eieren
L: 2 boterhammen met kipfilet, tomaat en paprika + 1/2 liter melk
T: cashews + forelfilet
T: 2 boterhammen met kipfilet
S: 45min kracht / 45 min cardio
D: Rode bieten met karbonade
T: fruitshake + droge worst
Leuke beschamende verhalen btw
Heb er zelf teveel om hier neer te zetten
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
300.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Perruche het volgende:
Hoeveel posts passen er eigenlijk in een topic voordat 'ie vol is?
300!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:03 schreef Perruche het volgende:
Hoeveel posts passen er eigenlijk in een topic voordat 'ie vol is?
quote:Op woensdag 22 september 2010 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 3 cracotte achtige dingen met kaas
T: 2 cracotte achtige dingen met kaas
L: 2 boterhammen met kaas sushi, maar 's even zo'n AH ding in de bonus met 35% korting gehaald
T: appel en banaan
T: koek op vergadering
T: Biertje op vergadering
D: fajita's
Hoe was het? Ben altijd beetje terughoudend met rauwe vis van super...quote:
Ja dat staat er toch sowieso? DAT snap ik niet.quote:Op woensdag 22 september 2010 08:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bijlezend dus spuit 11, maar ik denk dat het als een vraag bedoeld was: "Hoe ik het zie, doet er niet toe?"
Anyway: goeiemorgen. De eerste was zit in de wasmasjien en ik ga zo naar Zwolle.
ik lunch nog niet om 11.18uurquote:Op woensdag 22 september 2010 11:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hoe was het? Ben altijd beetje terughoudend met rauwe vis van super...
If all else fails!? Kick him square in the nuts!quote:Op woensdag 22 september 2010 11:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat staat er toch sowieso? DAT snap ik niet.
Daarna kreeg ik nog een smsje...
*ping*quote:Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb loveli nodig voor adviesss
Omdat de OP wel/niet meetelt.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
If all else fails!? Kick him square in the nuts!
Niet op tijd geletsorry!
Waarom staat er bij de laatste post dan altijd #301 als er maar 300 zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
1 OP, 300 reacties, had ik dat nou zelf niet kunnen bedenken?quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
1 OP, 300 reacties, had ik dat nou zelf niet kunnen bedenken?
Kijk... Die jongen is vast een hartstikke aardige knul.quote:
Lieffie, gewoon negeren, of 1 smsje sturen dat hij moet ophouden je lastig te vallen. In ieder geval je niet druk maken om dit soort gasten, ze zijn het niet waard.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kijk... Die jongen is vast een hartstikke aardige knul.
MAAR: mijn beste vriendje wordt in elkaar geschopt. IK ben de enige die helpt. HIJ kijkt er na. En probeert mij daarna te versieren. 1. je komt op voor je medemens. 2. je laat een meisje dit sowieso niet alleen opknappen en probeert haar daarna al helemaal niet te versieren
Alleen het GRAPPIGE is.. Dat hij daarna andere verhalen op hangt
Zo van Ja ik wil nu wraak nemen op die gasten. Ja 1 voor 1. ja voor [naam beste vriendje] kom ik sowieso niet op. Dus toen wou ik [naam andere jongen helpen] Maar ja, toen zag ik een mes. Etc. Daarvoor zag hij nog een bebloed mes op de grond liggen. Blabla.
WAANBEELDEN.
Dus nu verwijt hij mij dat ik mijn nummer niet had moeten geven [ik zei: haha onthoud maar] Plus hij was de enige nuchtere persoon. En dan schommelt zijn verklaring zo erg? Heeel raar.
Inderdaad.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:38 schreef neen het volgende:
Ja beter had hij die energie toen gebruikt.
"m'n hals is nog beurs, dank je voor je heldhaftige optreden"quote:Op woensdag 22 september 2010 11:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hij vraagt ook nog aan mij hoe het zaterdag is verlopen, terwijl hij er bijstond en er naar keek
Denkt hij echt dat ik zo achterlijk ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |