Je zou wetgeving kunnen maken dat totaal asociale families in kampementen ondergebracht kunnen worden (onder menselijke omstandigheden). Dit is misschien niet zo sociaal, maar nu hebben tientallen andere families voortdurend last van deze familie. Dat is ook asociaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:45 schreef zuigmarmot het volgende:
Het ligt heel simpel, de brave burgers zijn makkelijk in het gareel te houden, daar deze wat te verliezen hebben. Wanneer je (denkt) niets te verliezen hebt, kun je die mensen ook weinig maken, en kom je dus overal mee weg. de normale "straffen" werken dan niet meer.
Normale huurders die de huur niet betalen worden na drie maanden het huis uitgezet, op straat met hun spulletjes in de regen, zelfs bijstandmoeders met kinderen, zelf gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat er ook om dat die mensen al een huurwoning hebben. En dan geldt gewoon de wet zoals voor iedereen, dat je er niet zomaar uitgezet kan worden. Je moet er bij wijze van uit gelokt worden. Met geld, met een betere woning, of met "dan doe ik verder niks met die aanklachten die er tegen je lopen".
Mensen vergeten wel eens dat je als huurder gewoon heel goed beschermd bent (blijkbaar).
Pas maar op anders zorgen ze dat jij een ongeluk krijgt , de burgemeester is ook bang voor zequote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:03 schreef StateOfMind het volgende:
Die familie zou eigenlijk een 'ongeluk' moeten krijgen.
Je moet niet zo uit je nek kletsen, ouwe trollquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:33 schreef lezzer het volgende:
9 jaar steunfraude![]()
Dat is 125K
Als daar 180 uur werkstraf voor bepaald is, en overeind gebleven bij de rechter, dan is dat gewoon aangetoond hoor.![]()
Die bezwaarprocudures, bezwaarcommissies en rechters zijn vaak erg in het voordeel van de belanghebbende, niet zijnde gemeente.
In Siberie is nog genoeg ruimte voor ze, niemand die last van ze heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je zou wetgeving kunnen maken dat totaal asociale families in kampementen ondergebracht kunnen worden (onder menselijke omstandigheden). Dit is misschien niet zo sociaal, maar nu hebben tientallen andere families voortdurend last van deze familie. Dat is ook asociaal.
Ik zal gemist hebben dat die mensen geen huur betaald hebben (ik lees het nergens).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:14 schreef HD9 het volgende:
[..]
Normale huurders die de huur niet betalen worden na drie maanden het huis uitgezet, op straat met hun spulletjes in de regen, zelfs bijstandmoeders met kinderen, zelf gezien
Vraag maar eens na bij de woningbouw
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:26 schreef HD9 het volgende:
[..]
Je moet niet zo uit je nek kletsen, ouwe troll
met je tochtige corporatieflatje
Je kleppert maar een end weg zonder behept te zijn van enige kennis van zakenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zal gemist hebben dat die mensen geen huur betaald hebben (ik lees het nergens).
Blijft natuurlijk nog steeds het probleem, wat gaan die mensen doen als ze op straat gezet worden? Wie is daar verantwoordelijk voor? Wie lost dat op? Vastzetten maar?
Als die mensen vrijkomen gaan ze een tent opzetten in het Wilhelminapark bij de Maliebaan, en daar hun eten koken op een houtvuur met stukken boomstam als brandstof en voor geld inbreken in de naburige notariskantoren.quote:Tomlow benadrukt dat het hierbij niet ging om een huurovereenkomst, die kun je namelijk niet zomaar opzeggen, maar om een gebruikersovereenkomst waarbij de familie geen huur hoefde te betalen. Vanaf het begin was ook duidelijk dat deze gebruikersovereenkomst per 1 januari 2012 zou aflopen, daarna zou de familie zelf voor vervangende woonruimte moeten zorgen
Was het dan een quotefaal ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:59 schreef HD9 het volgende:
Je kleppert maar een end weg zonder behept te zijn van enige kennis van zaken
Maar je moet niet zo in de ruimte lullen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Overigens kun je natuurlijk gewoon op een nette manier met elkaar hierover praten.
Je hebt natuurlijk geen enkel idee wat ik in het dagelijks leven doe en ik ook niet bij jou.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:12 schreef HD9 het volgende:
[..]
Maar je moet niet zo in de ruimte lullen.
dat ik er op reageer is al een mirakel, normaal doe ik alleen zo
Zal niet zo veel zijn, als je op deze manier zo maar ongefundeerde uitspraken de ruimte in knaltquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk geen enkel idee wat ik in het dagelijks leven doe
Nou, ik verdien er meer mee dan een corporatieflat, dus dat is weer een meevaller.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:18 schreef HD9 het volgende:
[..]
Zal niet zo veel zijn, als je op deze manier zo maar ongefundeerde uitspraken de ruimte in knalt
Ben bang dat het hier op neerkomt .quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:45 schreef zuigmarmot het volgende:
Het ligt heel simpel, de brave burgers zijn makkelijk in het gareel te houden, daar deze wat te verliezen hebben. Wanneer je (denkt) niets te verliezen hebt, kun je die mensen ook weinig maken, en kom je dus overal mee weg. de normale "straffen" werken dan niet meer.
Meer dan 550 euro per maand bruto, das niet slecht, er zijn weinig vakkenvullers of cassieres die dat hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik verdien er meer mee dan een corporatieflat, dus dat is weer een meevaller.
quote:De gemeente Utrecht krijgt een deel van de familie Nicolich nog niet uit het landhuis in De Meern. Er verbleven twee gezinnen. Het ene gezin met vier kleine kinderen woont vanaf vandaag in een nieuwe woning in de stad, maar de overige familieleden willen vooralsnog niet vertrekken. Ze hadden het huis per 1 april moeten verlaten
is toch een sloopwoning, dus maakt niet uitquote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef Re het volgende:
dat huis zal er inmiddels van binnen niet echt meer tof uitzien denk ik
Tsa als ze niet willen, dan houdt het op.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:26 schreef HD9 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-Roma-familie.dhtml
[..]
de ambtenaren zoeken allemaal de makkelijkste weg, allemaal Sjakiesquote:Op donderdag 5 april 2012 11:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Tsa als ze niet willen, dan houdt het op.
Mesjokke situatie.
Ik versta het niet, welk punt willen die mevrouwen maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:22 schreef lezzer het volgende:
En, die mensen zijn gewend om met een grote bek heel ver te komen.
Dit zo'n beetje...
quote:'Romafamilie logeert gratis'
AMSTERDAM - De beruchte Romafamilie Nicolich is al een half jaar op kosten van de gemeente Utrecht ondergebracht in hotels en op vakantieparken.
Dat blijkt uit stukken die het AD in handen heeft. Zo kostte de huisvesting de gemeente bijna 30.000 euro, maar kende de gemeenteraad de details niet van de deal. De overnachtingen werden geregeld door de rechterhand van de Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen.
Het AD kreeg de nota's in handen met een beroep op de Wet openbaarheid van bestuur.
Daaruit bleek verder dat de gemeente niet alleen de overnachtingen betaalde, maar ook de kosten van diners in de hotels, een huurfilm, telefoonkosten en een schoonmaakploeg om het 'extreem vervuilde' vakantiehuisje van de familie weer bewoonbaar te krijgen.
Tering overheid!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:47 schreef HD9 het volgende:
Ahhhhhh, Hier zijn ze dus, nee de Sjakie van de gemeente Utrecht blijft de zaak beduvelen om deze familie maar zoet hoouden
http://www.telegraaf.nl/b(...)geert_gratis___.html
[..]
Slecht gedrag loont, daar zijn we al enige tijd achter.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:47 schreef HD9 het volgende:
Ahhhhhh, Hier zijn ze dus, nee de Sjakie van de gemeente Utrecht blijft de zaak beduvelen om deze familie maar zoet hoouden
http://www.telegraaf.nl/b(...)geert_gratis___.html
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |