trianglechokequote:
ditquote:Op woensdag 29 september 2010 15:39 schreef Paxlie het volgende:
in quotes hoeft wat mij betreft ook niet. Hooguit een stukje eruit. Beetje nutteloos om dit topic helemaal vol te flikkeren met complete nieuwsposts van andere sites
Hmmm.... idd, ziet er klote uit. Gelijk maar die quote tip toegepast!quote:Op woensdag 29 september 2010 07:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Een duidelijk link posten is meer dan genoeg, die lange artikelen zuigen in een topic
dat is alsnog redelijk irritantquote:Op woensdag 29 september 2010 17:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hmmm.... idd, ziet er klote uit. Gelijk maar die quote tip toegepast, thanks!
Dat leugenachtige van Fedor's management is ondertussen wel bekend. Bang dat hun kip met de gouden eieren minder waard wordt in contract onderhandelingen bij een loss.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
Het verhaal Overeem-Federor:
Fedor Emelianenko: Alistair Overeem keeps finding excuses not to fight me
[..]
Gevolgd door:
Overeem's manager: "M1 & Fedor are a joke"
[..]
Leuke over en weer verhaal...
Dat was ook mijn ervaring. Vind alleen wel de submissions mooier uitgewerkt en hoe je op een aangeslagen tegenstander kan duiken om een stoppage te krijgen. Verder de controls zijn echt zuur en ik vind de verdere gameplay lijken op WWE vs Smackdown 2007...quote:
ik zou eerst de demo spelen. Er zat echt 0,0 gevoel bij.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:01 schreef DanHardy het volgende:
Ik ga hem toch in huis halen. Ik kijk er al een tijdje naar uit namelijk. Daarnaast vond ik de laatste ufc game nogal tegenvallen.
valt hij zo tegen dan??? De previews waren enigzins hoopvolquote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik zou eerst de demo spelen. Er zat echt 0,0 gevoel bij.
Misschien omdat BJ Penn dat ook niet doet..quote:Op donderdag 30 september 2010 13:22 schreef DanHardy het volgende:
Edgar vs maynard @ ufc125
ik loop nog niet over van enthousiasme...
Ik had slechte hoop, het zag er enorm plastic uit en veel te veel 'gemaakt'. Voorgedefinieerde bewegingen en dergelijke. Ik snap geen hol van de controls. Er is nergens uitleg over de controls te vinden afgezien van een paar overzichten. Er staat nergens hoe je een takedown blockt terwijl je tegenstander die continue uitvoert.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:19 schreef DanHardy het volgende:
[..]
valt hij zo tegen dan??? De previews waren enigzins hoopvol
Het is een voorspelling ;-)quote:Op donderdag 30 september 2010 19:48 schreef Paxlie het volgende:
spoilerssssssssssssssssss
en bedankt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |