Ik heb nu de linker onder mijn motorkapquote:Op maandag 8 november 2010 00:50 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Wow dat is een best verschil zeg!
Jij hebt best wel wat dingen vervangen zeg.. pff Masallahquote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef Gokhan03 het volgende:
Ja maargoed het schijnt dat er bij lage toeren weer wat verlies was. Weet niet of het echt zo is.
Draait jouw auto echt 9k toeren??
Enne hoe betaal jij al die shit? Ik als studentzijnde rij in een E39 523i automaat maar tunen enzo kost me echt te veel geld haha
Heb dit allemaal vervangen in 2 jaar tijd:
-4 remschijven + blokken
-2x thermostaat
-koppakking
-abs sensor rechtsachter
-wiellager linksachter(klote spacers van mn vorige velgen)
-kleppendekselpakking
-waterpomp
-4 19 inch banden (achterbanden nieuw voor 110 euro ps en voor 2e hands)
-Koplampglazen
-nokkenassensor
-visco koppeling(lijkt net een vliegtuig als ik toeren maak)
-2 bobines
-Kofferbak opnieuw gespoten(dit alweer aan t roesten is)
Opgeteld komt ik hiermee ongeveer uit op 3000 euro en dat alleen aan materiaal aangezien mn neef een autogarage heeft waar ik geen arbeidsloon hoef te betalen
Het enige waar ik nu voor vrees is mn automatenbak die kapot kan gaan. Bij mijn E34 525i was dat het geval
Mijnes:
[ afbeelding ]
btw t zijn echte alpinas eronder
"Horsepower sells cars, torque wins races."quote:Op maandag 8 november 2010 01:18 schreef Turquaz52 het volgende:
En op auto's terug te komen: het verlies van die ene paar nm kan me gestolen worden, dat voel je toch niet itt het vermogen wat je er voor terug krijgt..
(btw heb het zelfde blok & bak als de jouwe in mijn gele bmw liggen)
Die lexuslook is idd een beetje not donequote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, ben opzoek naar mooie achterlichten.. Maar ik vind de LED achterlichten beetje nog aan de dure kant... Iemand iets in de aanbieding ofzo?
Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
()
Zuipt ie daarmee nog meer? Ik wilde dat heel misschien ook met mijn 523i doen maar vond ik zonde omdat ik de auto origineel wilde halen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Ook wel interessant: http://www.m50manifold.com/
En in hun FAQ staat:
http://m50manifold.com//index.php?option=com_simplefaq&task=display&Itemid=39&catid=20&page=1#FAQ14
-Will a large amount of upper end horsepower be gained?
- Yes. 15-30 RWHP.
Ik heb nog een spruitstuk te koop, compleet.quote:Op maandag 20 december 2010 10:12 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Zuipt ie daarmee nog meer? Ik wilde dat heel misschien ook met mijn 523i doen maar vond ik zonde omdat ik de auto origineel wilde halen.
De 523i heb ik verkocht en vrijdag ga ik kijken voor een nieuwe bmw
Wat had je nou weer uitgespookt dat je dat sowieso in moest leveren?quote:
Hahah nee ik bedoel met dezelfde zware voet als wat ik nu heb maar dan met een m50 spruitstuk.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb nog een spruitstuk te koop, compleet.
100 kaat senin icin.
En of ie meer zuipt? Ligt aan jou rechter voet!
Allemaal leuk en aardig en durf zelfs mijn naam op te zetten dat als ik een 320i zou rijden met een US M3 blok of een 325/328i blok dat ze hem zelfs hadden goedgekeurd, want op het oog zijn ze allemaal identiek.quote:Op maandag 20 december 2010 11:59 schreef Intelligence het volgende:
Goed topic!
Over dat gezeik op de vorige pagina mbt APK. Het is geen APK punt welk blok erin ligt!
Ik heb ook een steekproef gehad op de charade, lag een 1.6 in (1.3 op kenteken, is ook niet zwaarder geleverd dan 1.3), ook niet omgekeurd, gewoon steekproef gehaald. En de keurmeester van de RDW heeft er nog lekker een stuk mee gereden om de remvertraging te meten (auto kon niet op remmenbank) en het viel hem wel op dat t ding een stuk sneller was dan de gemiddelde charade.
Hij zag ook wel aan de niet matchende bak dat er een ander blok in zat, ook aan de aangepaste zag hij het, daar maakte hij nog een opmerking over. Hij snapte er allemaal niets van hoe het gedaan was, maar het was wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |