Ik heb nu de linker onder mijn motorkapquote:Op maandag 8 november 2010 00:50 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Wow dat is een best verschil zeg!
Jij hebt best wel wat dingen vervangen zeg.. pff Masallahquote:Op maandag 8 november 2010 01:01 schreef Gokhan03 het volgende:
Ja maargoed het schijnt dat er bij lage toeren weer wat verlies was. Weet niet of het echt zo is.
Draait jouw auto echt 9k toeren??
Enne hoe betaal jij al die shit? Ik als studentzijnde rij in een E39 523i automaat maar tunen enzo kost me echt te veel geld haha
Heb dit allemaal vervangen in 2 jaar tijd:
-4 remschijven + blokken
-2x thermostaat
-koppakking
-abs sensor rechtsachter
-wiellager linksachter(klote spacers van mn vorige velgen)
-kleppendekselpakking
-waterpomp
-4 19 inch banden (achterbanden nieuw voor 110 euro ps en voor 2e hands)
-Koplampglazen
-nokkenassensor
-visco koppeling(lijkt net een vliegtuig als ik toeren maak)
-2 bobines
-Kofferbak opnieuw gespoten(dit alweer aan t roesten is)
Opgeteld komt ik hiermee ongeveer uit op 3000 euro en dat alleen aan materiaal aangezien mn neef een autogarage heeft waar ik geen arbeidsloon hoef te betalen
Het enige waar ik nu voor vrees is mn automatenbak die kapot kan gaan. Bij mijn E34 525i was dat het geval
Mijnes:
[ afbeelding ]
btw t zijn echte alpinas eronder
"Horsepower sells cars, torque wins races."quote:Op maandag 8 november 2010 01:18 schreef Turquaz52 het volgende:
En op auto's terug te komen: het verlies van die ene paar nm kan me gestolen worden, dat voel je toch niet itt het vermogen wat je er voor terug krijgt..
(btw heb het zelfde blok & bak als de jouwe in mijn gele bmw liggen)
Die lexuslook is idd een beetje not donequote:Op maandag 22 november 2010 15:06 schreef Turquaz52 het volgende:
No man, ben opzoek naar mooie achterlichten.. Maar ik vind de LED achterlichten beetje nog aan de dure kant... Iemand iets in de aanbieding ofzo?
Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
()
Zuipt ie daarmee nog meer? Ik wilde dat heel misschien ook met mijn 523i doen maar vond ik zonde omdat ik de auto origineel wilde halen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Ook wel interessant: http://www.m50manifold.com/
En in hun FAQ staat:
http://m50manifold.com//index.php?option=com_simplefaq&task=display&Itemid=39&catid=20&page=1#FAQ14
-Will a large amount of upper end horsepower be gained?
- Yes. 15-30 RWHP.
Ik heb nog een spruitstuk te koop, compleet.quote:Op maandag 20 december 2010 10:12 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Zuipt ie daarmee nog meer? Ik wilde dat heel misschien ook met mijn 523i doen maar vond ik zonde omdat ik de auto origineel wilde halen.
De 523i heb ik verkocht en vrijdag ga ik kijken voor een nieuwe bmw
Wat had je nou weer uitgespookt dat je dat sowieso in moest leveren?quote:
Hahah nee ik bedoel met dezelfde zware voet als wat ik nu heb maar dan met een m50 spruitstuk.quote:Op maandag 20 december 2010 11:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb nog een spruitstuk te koop, compleet.
100 kaat senin icin.
En of ie meer zuipt? Ligt aan jou rechter voet!
Allemaal leuk en aardig en durf zelfs mijn naam op te zetten dat als ik een 320i zou rijden met een US M3 blok of een 325/328i blok dat ze hem zelfs hadden goedgekeurd, want op het oog zijn ze allemaal identiek.quote:Op maandag 20 december 2010 11:59 schreef Intelligence het volgende:
Goed topic!
Over dat gezeik op de vorige pagina mbt APK. Het is geen APK punt welk blok erin ligt!
Ik heb ook een steekproef gehad op de charade, lag een 1.6 in (1.3 op kenteken, is ook niet zwaarder geleverd dan 1.3), ook niet omgekeurd, gewoon steekproef gehaald. En de keurmeester van de RDW heeft er nog lekker een stuk mee gereden om de remvertraging te meten (auto kon niet op remmenbank) en het viel hem wel op dat t ding een stuk sneller was dan de gemiddelde charade.
Hij zag ook wel aan de niet matchende bak dat er een ander blok in zat, ook aan de aangepaste zag hij het, daar maakte hij nog een opmerking over. Hij snapte er allemaal niets van hoe het gedaan was, maar het was wel goed!
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
La bula bula Compact mi buldun..??![]()
En 6 cilinders zijn heerlijkk, maar het verbruik van 1 op 3 doet mij momenteel wel pijn..![]()
x
En dat is ook nog eens de luidste serie van Eisenmann uitlatenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.
Toen ik dit zag was ik verkocht:
Ik zag het helemaal voor me moruk hahah
Weetje wat het mooiste is. De 323ti zijn allemaal standaard uitgerust met een M onderstel en sportstoelen + m stuur.
edit:
okee het is wel een eisemann maargoed
Haal gewoon een 328i Sedan M-Tech.. DAN heb je pas een auto waar je U tegen zegt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Jonge ik vond die dingen ook poep. Moet je na gaan ik reed 2 5 series en ga ik terug naar een 3 serie en een compact nogwel.
Toen ik dit zag was ik verkocht:
Ik zag het helemaal voor me moruk hahah
Weetje wat het mooiste is. De 323ti zijn allemaal standaard uitgerust met een M onderstel en sportstoelen + m stuur.
edit:
okee het is wel een eisemann maargoed
Hoeft geeneens een 28'er M-Tech te zijn, een sedan voldoet al ten opzichte van een comapctquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Haal gewoon een 328i Sedan M-Tech.. DAN heb je pas een auto waar je U tegen zegt..
Die zijn compleet M uitgevoerd fabrieks..;)
Beter dan zo'n lelijke poep compact..bah bah..
Kijk eens waar de uitlaat hangt..
Turks - Engels vertaalding: Found in La contagious infectious Compactquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:08 schreef Turquaz52 het volgende:
La bula bula Compact mi buldun..??![]()
En 6 cilinders zijn heerlijkk, maar het verbruik van 1 op 3 doet mij momenteel wel pijn..![]()
x
Turks - Nederlands vertaling: Eey je hebt gezocht, je hebt gezocht en je bent op een Compact uitgekomen of wat??!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Turks - Engels vertaalding: Found in La contagious infectious Compact
Ik dacht dat het wel zou kloppen met woorden als 'Contagious' en 'Infectious' dr inquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:49 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Turks - Nederlands vertaling: Eey je hebt gezocht, je hebt gezocht en je bent op een Compact uitgekomen of wat??!!
wehehhe..
Later heeft BMW een merknaam voor dit concept in gebruik genomen; Miniquote:Op woensdag 22 december 2010 11:10 schreef Intelligence het volgende:
Een BMW Compact, is een BMW voor mensen die geen hele BMW kunnen betalen
Leuk dat het een 2.5 is maar met het vermogen van een zogenaamde 2.3.. met andere woorden: Geen 192PKtjes maar iets van 173PK.. (Net als mijn 318i vs mijn 323i, beide 2.5 maar de een is sneller dan de anderquote:Op dinsdag 21 december 2010 23:33 schreef Gokhan03 het volgende:
Haters!! Als het een 1.6 was okee maar tis een 2.5:p
Dan doe ik die M50 inlaat erop en klaar. IN YOUR FACEquote:Op woensdag 22 december 2010 13:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Leuk dat het een 2.5 is maar met het vermogen van een zogenaamde 2.3.. met andere woorden: Geen 192PKtjes maar iets van 173PK.. (Net als mijn 318i vs mijn 323i, beide 2.5 maar de een is sneller dan de ander)
Yep, my face, ik heb ook nog een Ass, net als mijn beide Sedans.. What about the Compact ook alweer..?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Dan doe ik die M50 inlaat erop en klaar. IN YOUR FACE
nope.. Maare ik rij er ook nu ff niet mee, heb hem nog in de garage staan.. ik rij momenteel de wittequote:Op woensdag 22 december 2010 15:44 schreef fathank het volgende:
Die gele staat die nou eigenlijk al op Nederlands kenteken?
Ratelende vanos komt vaker voor bij de M50TU dan bij de M52quote:Op woensdag 22 december 2010 18:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Yep, my face, ik heb ook nog een Ass, net als mijn beide Sedans.. What about the Compact ook alweer..?
En ooh ja! Succes met je alu blokkie he! En je ratelende Vanos, en dunnere drijfstangen en zachtere klepveren
Oh ja, met een M50 inlaat alleen heb je nog geen 192PK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |