abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88055346
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 00:44 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

zie ik daar een wout achteraan rijden?

Dat dacht hijzelf ook,daarom ging ie ook niet voluit!
Maar was geen Wout ;).
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_88066364
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 07:31 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Dat dacht hijzelf ook,daarom ging ie ook niet voluit!
Maar was geen Wout ;).
Ik eet die M3 op :+

hahaha, wat een monster zeg :9~
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_88072321
Deze winter gaat hij op E85 gemapt worden en iets meer turbo druk.

Een beest is het,maar met Turbo op jou blokkie maak je ook grote stappen vooruit ;)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 17:19:15 #104
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88072852
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:

Een beest is het,maar met Turbo op jou blokkie maak je ook grote stappen vooruit ;)
Kan het zijn dat ik die al eens tegen ben gekomen @ extreme-machines.nl? Zon US import M3 was dat naar mijn weten?
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_88073715
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:19 schreef x3ro het volgende:

[..]

Kan het zijn dat ik die al eens tegen ben gekomen @ extreme-machines.nl? Zon US import M3 was dat naar mijn weten?
Het is inderdaad Etienne van EM ;)
pi_88077009
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:

WAAROM e85? :? Ik heb ook 100% Bio Ethanol gereden, en dat zuigt..

We hebben verschillende motoren van de BRL op de bank gehad op 100% bio ethanol en alleen maar vermogen verlies, je moet meer inspuiten om het zelfde resultaat te behalen als op benzine.. :?
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_88078821
Of het aan het feit ligt dat het met een Turbo misschien beter werkt? weet ik niet.

Maar dit is wat ik vond via google,met een standaard Turbo auto in dit geval een Saab.

quote:
Meer vermogen op E85
Het vermogen van de benzine 9-5 2.0t blijft steken op 150 pk bij 5500 t/min, terwijl de BioPower met E85 in de tank het bij datzelfde toerental tot 180 pk schopt. Vertaald in acceleratie: 0 tot 100 in 8,5 in plaats van 9,8 seconde en dankzij een koppel van 280 Nm in plaats van 240 Nm verloopt de tussenacceleratie van 80 naar 120 km/h ook een stuk vlotter. Winst voor de BioPower: ruim 2 seconden. Kille cijfertjes, maar achter het stuur komen ze echt tot leven. De 9-5 BioPower gaat echt als de brandweer, onvoorstelbaar dat rijplezier en milieuvriendelijkheid zo goed samen kunnen gaan!
;)
Het zal ook wel met afstelling van de ECU te maken hebben.
mijne is ook afgesteld op RON98 bijv. :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 20:31:43 #108
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88079029
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 18:03 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Het is inderdaad Etienne van EM ;)
Ik was nog zwaar onder de indruk van de staat waarin die verkeerde :o Hele mooie wagen.
quote:
1.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:40 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

WAAROM e85? :? Ik heb ook 100% Bio Ethanol gereden, en dat zuigt..

We hebben verschillende motoren van de BRL op de bank gehad op 100% bio ethanol en alleen maar vermogen verlies, je moet meer inspuiten om het zelfde resultaat te behalen als op benzine.. :?
Zijn toch ook auto's die gewoon met Bio toch echt het tot meer vermogen schoppen. Naar mijn weten had je een koenigsegg die er toch een pk of 100 bij kreeg met E85, maar die was, zoals Rainesz al typt, ook met turbo.

Ik weet alleen wel bijna zeker dat je dan je ecu moet flashen, want het lijkt mij heel sterk dat je met de zelfde instellingen op E85 meer vermogen behaald. (A/F e.d.)
Eigen schuld, plat hoofd
pi_88104177
Jaaaa ach.. ik hou het op V-Power Racing 100.. En alles komt goed :Y)

heb nieuwe record gehaald (jammer genoeg).. 310km op 62L V-Power 100.. dat is 1 op 5 gemiddeld :|W

Enig idee hoe ik hem zuiniger kan laten lopen..? :')
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:40:09 #110
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88108066
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Jaaaa ach.. ik hou het op V-Power Racing 100.. En alles komt goed :Y)

heb nieuwe record gehaald (jammer genoeg).. 310km op 62L V-Power 100.. dat is 1 op 5 gemiddeld :|W

Enig idee hoe ik hem zuiniger kan laten lopen..? :')
Ik gok dat je met een kleeeeeeiiiin beetje je rijstijl aanpassen al een end komt, tot op zekere hoogte natuurlijk want zo'n auto vraagt er ook gewoon om :+
Eigen schuld, plat hoofd
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:57:00 #111
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88111250
Turq... Je weet dat ik af en toe kritisch naar je projecten gekeken heb, je soms voor gek verklaarde vanwege je keuzes, en sommige keuzes ook absoluut niet mooi/verstandig/wat ook vind... maar eerlijk is eerlijk..

Deze ziet er nu erg nice al uit..

Gouden velgen met witte lak ^O^ Zwart dak ^O^ (ook al is t nu nog spraycan)
Erg lekker geluidje.. Ja k vind dit wel wat ;)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_88122073
quote:
1.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:57 schreef Koepert het volgende:
Turq... Je weet dat ik af en toe kritisch naar je projecten gekeken heb, je soms voor gek verklaarde vanwege je keuzes, en sommige keuzes ook absoluut niet mooi/verstandig/wat ook vind... maar eerlijk is eerlijk..

Deze ziet er nu erg nice al uit..

Gouden velgen met witte lak ^O^ Zwart dak ^O^ (ook al is t nu nog spraycan)
Erg lekker geluidje.. Ja k vind dit wel wat ;)
Je bent niet t enige die dat zegt, bijna elke PTA goeroe (al durven er sommige niet voor uit te komen) deelt je mening..

Mijn meisje wordt een dame en hierbij mijn erenwoord.

Als er mensen tips en/of opmerkingen of kritiek hebben, uit ze.
Dat gebash tijden hebben we wel achter de rug.. Ik sta open voor alles. ;)
Quote van Tjabbo:
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 21:55:00 #113
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88122432
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 21:47 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je bent niet t enige die dat zegt, bijna elke PTA goeroe (al durven er sommige niet voor uit te komen) deelt je mening..

Mijn meisje wordt een dame en hierbij mijn erenwoord.

Als er mensen tips en/of opmerkingen of kritiek hebben, uit ze.
Dat gebash tijden hebben we wel achter de rug.. Ik sta open voor alles. ;)
Nou nou, goeroe wil k mezelf niet noemen ;) maar goed, k heb idd je sommige plannen van je idd met scepsis bekeken, en de ideeen van dit importeren, dat verbouwen, dit swappen, dit-dat-zus-zo doen ietwat onrealistisch beschouwd, maar ik ben mans genoeg om nu te zeggen: Dit doe je goed.. Vrij netjes, clean, niks geen al te rare dingen, en ja, een dak met n spraycan doen past ook wel weer bij je, maar je bent er iig geen tupperware op aan t plakken (Galant.. kuch kuch) maar min of meer origineel BMW spul, Props voor dat!
pi_88139067
Dat zowiezoo.. enige 'tupperware' wat op mijn auto te vinden is zijn mijn sideskirts, maar dat is geen grote luchthappershit van 2f2f, maar een subtiele balkje wat paar krikpuntjes ook verbergt. ;)
Quote van Tjabbo:
  zondag 31 oktober 2010 @ 23:09:32 #115
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_88194575
Al die tijd vermaak ik me prima met jouw projecten, trekt je geen reet van een ander aan en gewoon je eigen ding doen.

Of het nou altijd goed uitpakt of niet, je doet het teminste wel ! En stiekem vindt ik de BMW zeker wat hebben zoals je er nu mee bezig bent ;)
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_88204538
quote:
1.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:09 schreef Coupe het volgende:
Al die tijd vermaak ik me prima met jouw projecten, trekt je geen reet van een ander aan en gewoon je eigen ding doen.

Of het nou altijd goed uitpakt of niet, je doet het teminste wel ! En stiekem vindt ik de BMW zeker wat hebben zoals je er nu mee bezig bent ;)
Thank You O-) ^O^
Quote van Tjabbo:
pi_88212663
Ik heb goed nieuws :D en slecht nieuws.. ;(
Quote van Tjabbo:
pi_88212798
Moeten we raden?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_88212889
Begin maar.. :P
Quote van Tjabbo:
pi_88213213
In ieder geval, ik heb een dilemma..
Ik heb me gele bimmer weer terug voor mezelf voor 100%, maar zijn motor is gaar.
op de sloop staat een 728i (dus een M52b28) die ik er in wil swappen.

OF ik gebruik ALLES wat er in zit en swap het over naar mijn auto: compleet M interieur (stoelen, hemel, elec. ramen etc), bumpers, sideskirts, noem maar op.. Alleen zit ik dan met dat gekloot met de Climatronic.. :{
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is ;(
Quote van Tjabbo:
  maandag 1 november 2010 @ 16:51:25 #121
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_88214282
quote:
Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Plus het feit dat ik sinds vorige week achter ben gekomen dat me auto van achteren krom is ;(
wie koopt zijn auto dan ook bij jet cars :')
pi_88214318
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 16:51 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

wie koopt zijn auto dan ook bij jet cars :')
Ik niet.. :? Vorige eigenaar, een gast die ik kende heeft dat veroorzaakt 2 jaar geleden in de winter.. :{
Quote van Tjabbo:
  maandag 1 november 2010 @ 18:19:36 #123
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_88217398
quote:
1.gif Op maandag 1 november 2010 16:24 schreef Turquaz52 het volgende:
In ieder geval, ik heb een dilemma..
Ik heb me gele bimmer weer terug voor mezelf voor 100%, maar zijn motor is gaar.
op de sloop staat een 728i (dus een M52b28) die ik er in wil swappen.

OF ik gebruik ALLES wat er in zit en swap het over naar mijn auto: compleet M interieur (stoelen, hemel, elec. ramen etc), bumpers, sideskirts, noem maar op.. Alleen zit ik dan met dat gekloot met de Climatronic.. :{
Ik denk dat je dan het beste sowieso(hoe kudt ook) die witte buiten de picture kan laten qua opbouwen. Ik zou dan zien wat te doen is met het blok e.d. uit de witte in gele te hangen? Gezien ook de opties die allemaal op die auto zitten en het feit dat deze wel recht is. Vervolgens voor een paar tientjes per velg ze van goud naar iets anders laten coaten, en je hebt weer een auto :+
Eigen schuld, plat hoofd
  maandag 1 november 2010 @ 18:27:21 #124
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_88217640
Even 2b Clear.. Je hebt je gele terug, maar die is motorisch kut.. Je hebt je witte nog, die is prima, en je wil de motor(alleen motor?) van n 728 in die gele kwijt?

Of je gaat alles van die gele EN die motor van die 728 in die (op zich prima) witte stoppen?

Euh,,, Ik zou die motor in die gele swappen, en t daarbij laten... en dan kijken of je die witte OF die gele OF allebei wil houden.. als je je dan bedenkt dat je maar 1 wil houden kun je alsnog wel dingen overzetten..

OH en welke is nu krom?
pi_88217864
Ik wil mijn meissie niet weg doen, ik had echt gewild deze project af te ronden, maar hoe kutt dan ook.. ik ben ten einde raad.. :'(

De M-Tech is serieus full options.. Climatronic, airbags 6x ofzo, surround systeem fabrieks, M-Technics bodykit rondom, automaat zwarte hemel, 4x elec. ramen, leer met stoelverwarming, Traction Control, etc.. etc.. etc..

Mijn 318i 24v heeft alleen elec. ramen voor, automaat, abs, stuurbekrachtiging... en mijn liefde :@
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')