quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 08:28 schreef Charged het volgende:Eerlijk is eerlijk,ik vind het niet slecht staan,voorbumper ziet er ook beter uit,nou nog even die sideskirts netjes monteren en de hoeken van de achterbumper een beetje fatsoeneren.
De velgen staan ook niet slecht..als de rand nou eens gepolijst zou zijn..dat goud misstaat niet imho.
Ik zou zelf nog even het frontje wit spuiten,als je toch bezig bent...
Dankjewel.. Ik dacht laat ik eens een keer apart zijn (like usual) en geen wit of zwart maar direct goud spuiten..
Sideskirts zijn netjes gemonteerd, ze hebben alleen een laagje verf nodig

En de hoeken van de achterbumper moeten zoals je zegt gefixt worden net als de voorbumper (Rechts: waar ie een aanrijding had gehad vroegah)..
En frontje wit spuiten zit er nu ff niet in.. wil direct alles ineen keer vervangen en is dus totaal onnodig om hem dan te spuiten..
quote:
Denk niet dat je nog de 100 aan kunt tikken in 3 dagen

Wat is dit een verschil (groter, lomper zwaarder, breder) tov. mijn 15 inch stalen velgen zeg
quote:
thanQ

quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:31 schreef garnage-patrick het volgende:ej turq!
je velgen zien er goed uit! stuk verbeterd!
Was het geen betere keus geweest om je dak met een roller zwart te maken? want je ziet nu volgens mij best goed dat het met een spuitbus gespoten is, dus dat het niet mooi egaal is!
en zo in het wit, met een zwarte motorkap/dak (zou dan ook zeker je kofferbak meespuiten) ziet er wel lekker uit heur!!
die andere bmw ziet er ook goed uit! lekker frontje!
Je ziet niet dat het met de spuitbus gespoten is maar het valt me eigenlijk wel tegen met wat ik fantaseerde dat het uit ging zien, al met al mag ik niet klagen want op 1 stap afstand zie je gewoon een mooi strak dakkie.
Rollen heb ik nooit eerder gedaan en ik weet het niet, vind rollen toch meer vallen in de Volkswagen scene
En de motorkap wordt ook wit gespoten, wil alleen mijn dak zwart laten.. Is meer als zat
En de front/bumper wat je op de andere BMW ziet (318IS 1.8 16v) wil ik dus ook op mijn auto, dat is dus de M3 bumper
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:56 schreef BrinkydeBMW het volgende:cool project man

Ook vette filmpjes van je BMW

Ik heb zelf ook een BMW en die dingen kunnen geluid maken zoals jij laat horen

misschien beetje offtopic maar hoe uploadt je foto's naar fok uit je computer? :$
maar wel vet

Wat voor BMW heb jij dan? Ook een 6 cilinder?
Ben benieuwd