Punt NL?quote:
OK!quote:
Ik foldquote:
quote:
Juh.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 22 september 2010 00:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ik ken er maar eeentjeeee
ennuslapendoei
euhm.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:58 schreef Bravebart het volgende:
De 5000ste werd gemaakt door iemand die hier nu nog steeds regelmatig post. Weliswaar onder een andere naam! (...)
Neen.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:05 schreef TripleP het volgende:
[..]
euhm.
Mexicaantje?
Ohja, dat D&B nummer van jou staat echt non-stop aan
GOTTA LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Speel je ook die piano mee aan het begin?quote:Op woensdag 22 september 2010 01:11 schreef TripleP het volgende:
[..]
GOTTA LET IT GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik verslikte me.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Speel je ook die piano mee aan het begin?![]()
Ik wel
quote:
Ja fijn he!quote:Op woensdag 22 september 2010 02:30 schreef TripleP het volgende:
Ik verveel me kapot, maar ben nog niet moe.
Goed bioritme
"no fear"quote:Op woensdag 22 september 2010 10:13 schreef Jotcha het volgende:
Waar is je tribalsticker? Of zit die op de achterruit.
quote:Op woensdag 22 september 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dribbel_, ken je deze nog og og og g?
Verwend gevalquote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Chilll mijn ouders betalen mijn reiskosten als ik naar huis kom, tot ik een OV heb.
Ja niet normaal.quote:
Mijne doen dat nog steeds max. 2 keer per maandquote:Op woensdag 22 september 2010 13:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Chilll mijn ouders betalen mijn reiskosten als ik naar huis kom, tot ik een OV heb.
Ach, dat doen met je een werkende rem is ook weinig tofquote:Op woensdag 22 september 2010 13:48 schreef kanovinnie het volgende:
Thuis, nu eventjes mijn fietsrem repareren. Brug af zonder rem terwijl er een kudde bejaarden op je afkomt is niet tof.
Chilliebillie Bartieboy! Waar is je ondertitel trouwens?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijne doen dat nog steeds max. 2 keer per maand
Wegquote:Op woensdag 22 september 2010 13:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Chilliebillie Bartieboy! Waar is je ondertitel trouwens?
Ik heb geen zin meer in maquettes maken.Ben zoooo gaar.
Baaahhh stomme Ken. Nu verder maquetterenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WegIk werd er belachelijk om gemaakt
Idd, kut Kenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Baaahhh stomme Ken. Nu verder maquetteren
Hoezo?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef -SG- het volgende:
Wat een kutpuber ben ik ook. Toen we te horen kregen dat we met engels een Oral exam kregen, moest ik gniffelen.
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef -SG- het volgende:
Wat een kutpuber ben ik ook. Toen we te horen kregen dat we met engels een Oral exam kregen, moest ik gniffelen.
Mondeling tentamen>Pijpen/beffen. Snap je?quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mondeling tentamen>Pijpen/beffen. Snap je?
Er op ingaanquote:
Zit je op je telefoon. Of lees je PI's sowieso niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mondeling tentamen>Pijpen/beffen. Snap je?
Dat dusquote:
Met een kopje thee je engelse lerares beffen?quote:Op woensdag 22 september 2010 14:06 schreef -SG- het volgende:
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Met een kopje thee je engelse lerares beffen?
quote:You have been banned from our site due to suspicious activity on your account or IP address. If you feel that this is a mistake, please contact support@trackitdown.net with your account details and IP address.
Kan je dat zelf niet dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:22 schreef Merel1808 het volgende:
Ik moet zo mijn fiets ook even naar de fietsenmaker brengen, hij wilde mijn achterwiel niet fixen, dus nu heb ik een verlaten fiets hier uit het fietsenhok geplukt, misschien kan hij dat achterwiel er wel inzetten
Nee, voor het achterwiel moet je zo'n spanner hebben die je achtervork+ketting uit elkaar duwt, en die heb ik niet. Plus dat ik niet weet hoe ik die ketting dan weer terug moet zetten enzo. En nu gaat die sjap het voor me doen voor 30 euroquote:
Die spanners zijn voor kleutersquote:Op woensdag 22 september 2010 16:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee, voor het achterwiel moet je zo'n spanner hebben die je achtervork+ketting uit elkaar duwt, en die heb ik niet. Plus dat ik niet weet hoe ik die ketting dan weer terug moet zetten enzo. En nu gaat die sjap het voor me doen voor 30 euro
En ik heb alleen een sleutel 14 en 16, en laten die doppen nou net 15 zijn, kwam ik net achter toen ik dacht achterwiel eruit wilde slopenquote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die spanners zijn voor kleutersIk heb zo'n ding nog nooit gebruikt
Heb je geen bahco?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En ik heb alleen een sleutel 14 en 16, en laten die doppen nou net 15 zijn, kwam ik net achter toen ik dacht achterwiel eruit wilde slopenO
Wat doe jij dan? Je hele achterwiel eruitslopen om je band te vervangen?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die spanners zijn voor kleutersIk heb zo'n ding nog nooit gebruikt
Serieus sleutelen en een bahcoquote:
Uuh ja?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Je hele achterwiel eruitslopen om je band te vervangen?
Nou, het kan nogal handig zijn als je net ff niet de goeie sleutel hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus sleutelen en een bahco
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een wrak uit het jaar 0 heb, opgeknapt door de Soweco van Amsterdam en knaloranje geverfd, gratis gekregen en inmiddels al 100x verbouwdquote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja?Die spanners zorgen er alleen maar voor dat je frame makkelijk uit elkaar gaat, maar dat is eigenlijk gewoon onzin, zeker met de moderne fietsen
Daar leg je de ketting er binnen 10 seconde weer op
Zolang je gewoon kettingspanners hebben die niet verroest zijn is je achterwiel vervangen een eitjequote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een wrak uit het jaar 0 heb, opgeknapt door de Soweco van Amsterdam en knaloranje geverfd, gratis gekregen en inmiddels al 100x verbouwd
bij een nieuwe fiets zitten er 3 kabels heen, trommel rem, versnelling en weet ik wat nog meer. Dus dan vind ik hem aan de ene kant losmaken, ouwe band doorsnijden, nieuwe band erlangswurmen veel makkelijker.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja?Die spanners zorgen er alleen maar voor dat je frame makkelijk uit elkaar gaat, maar dat is eigenlijk gewoon onzin, zeker met de moderne fietsen
Daar leg je de ketting er binnen 10 seconde weer op
Nondejuquote:Op woensdag 22 september 2010 16:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nein, ik heb echt een volle gereedschapskist, maar dat niet!![]()
Verjaardagstip!
Als je net ff de goeie sleutel niet hebt ben je geen echte klusser.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, het kan nogal handig zijn als je net ff niet de goeie sleutel hebt
Gast, je rem haal je los door hem ff terug te duwen en los te halen, dat kost 5 seconde max, versnelling is simpel dat kabeltje losdraaien, dat is misschien 10 seconde werkquote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
bij een nieuwe fiets zitten er 3 kabels heen, trommel rem, versnelling en weet ik wat nog meer. Dus dan vind ik hem aan de ene kant losmaken, ouwe band doorsnijden, nieuwe band erlangswurmen veel makkelijker.
Bahco is gewoon veel goedkoper.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je net ff de goeie sleutel niet hebt ben je geen echte klusser.
Ik vrees dat dat bij mijn fiets ook gewoon verroest en daarna overgeschilderd isquote:Op woensdag 22 september 2010 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zolang je gewoon kettingspanners hebben die niet verroest zijn is je achterwiel vervangen een eitje
Mwah, een bahco werkt 200 keer onhandiger. Of hij is te groot voor de bouten, of te klein. Dan draai je drie keer rond, en dan lubbert het schroefdraad alweer zo ver uit dat je hem opnieuw kan aandraaien.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bahco is gewoon veel goedkoper.
Zo is die van mij ook, vind ik altijd wel grappigquote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat bij mijn fiets ook gewoon verroest en daarna overgeschilderd is
De fietsenmaker gaf me net een heus standje omdat mijn ketting zo verroest was, dat kon toch écht niet, ik moest beter voor mijn fiets zorgen
Whehe, kom op, het is een studentenfietsquote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat bij mijn fiets ook gewoon verroest en daarna overgeschilderd is
De fietsenmaker gaf me net een heus standje omdat mijn ketting zo verroest was, dat kon toch écht niet, ik moest beter voor mijn fiets zorgen
Juh, maar een complete sleutelset kost best veelquote:Op woensdag 22 september 2010 16:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mwah, een bahco werkt 200 keer onhandiger. Of hij is te groot voor de bouten, of te klein. Dan draai je drie keer rond, en dan lubbert het schroefdraad alweer zo ver uit dat je hem opnieuw kan aandraaien.
Weet ik, kan jij ook niks aan doenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:00 schreef kanovinnie het volgende:
Oh, Bart, als werktuigbouwer ben ik nou eenmaal een zeikerd over gereedschap en juiste werkwijze's
Valt wel mee, voor 30 euro heb je een complete set van 7 tot 24 ofzo, wel kutkwaliteit. Maar als je het toch bijna nooit gebruikt heb je geen supergoeie nodig.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, maar een complete sleutelset kost best veelIk heb gewoon een 12/13 en een 14/15 voor m'n fiets en dan nog een losse 8/9 en een bahco en daar kan ik alles wel mee cheffen
Ik heb voor een tientje een setje van 5 tot 18 ofzo gekocht, maar daar missen er dus wel een paar tussen, en laten dat nou nét de paar zijn die je nodig hebtquote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Valt wel mee, voor 30 euro heb je een complete set van 7 tot 24 ofzo, wel kutkwaliteit. Maar als je het toch bijna nooit gebruikt heb je geen supergoeie nodig.
2dehands of nieuw? Want hoe dan ook ben je opgelichtquote:Op woensdag 22 september 2010 17:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb voor een tientje een setje van 5 tot 18 ofzo gekocht, maar daar missen er dus wel een paar tussen, en laten dat nou nét de paar zijn die je nodig hebt
Nieuw, bij nader inzien heb ik ook nog wel iets grotere en kleinere, maar een paar dus niet. En het hoorde echt zo. Actionquote:Op woensdag 22 september 2010 17:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
2dehands of nieuw? Want hoe dan ook ben je opgelicht
Ja gast, 30 euroquote:Op woensdag 22 september 2010 17:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Valt wel mee, voor 30 euro heb je een complete set van 7 tot 24 ofzo, wel kutkwaliteit. Maar als je het toch bijna nooit gebruikt heb je geen supergoeie nodig.
Man, op stages had ik sleutels die dat per stuk warenquote:
Ja, ze bestaan er ook vast van 300 euro per stuk, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat er voor neer wil leggen voor die 3 keer per jaar dat ik ze gebruikquote:Op woensdag 22 september 2010 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Man, op stages had ik sleutels die dat per stuk waren
Das waar, ik zou dat evengoed wel doen. Gereedschap gaat toch je hele leven mee.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ze bestaan er ook vast van 300 euro per stuk, maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat er voor neer wil leggen voor die 3 keer per jaar dat ik ze gebruik
True, maar dat doe ik wel als ik er geld voor heb straksquote:Op woensdag 22 september 2010 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das waar, ik zou dat evengoed wel doen. Gereedschap gaat toch je hele leven mee.
Dat kan jaquote:Op woensdag 22 september 2010 17:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, maar dat doe ik wel als ik er geld voor heb straks
Onder een afdakje?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:02 schreef Merel1808 het volgende:
Ik trouw later een man met een mega-gereedschapscollectie
Check!quote:
Ja, dat vraag ik me ook af. Wat zou het fijn zijn als er op dit moment een pizza bezorger aan zou bellenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom komen dingen nooit als je ze nodig hebt?
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af. Wat zou het fijn zijn als er op dit moment een pizza bezorger aan zou bellen
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er staat straks lasagne voor me klaarrrrrrr![]()
![]()
![]()
Ik eet zelfgemaakte frietjesquote:Op woensdag 22 september 2010 18:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik weet nog niet wat ik zo ga eten
Ik typte 'gaat' ipv 'ga'quote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is er mis met Rotterdam (oké wat is er niet mis met Rotterdam)?
Duh, omdat jij het deedquote:
Duh!quote:
Waarschijnlijk had die volvo een ligt tikkie gegeven ofzo, ik kan me niet voorstellen dat een volvo heel blijft bij zo'n klapquote:Op woensdag 22 september 2010 18:40 schreef Marco001 het volgende:
Woej, Volvo kwaliteit
Brommer 1in 2-en, maar aan de volvo niks te zien.
http://www.112groningen.n(...)ukken-1-gewonde.html
Mwah, het is wel een volvo van model Tank, + die brommer ligt in 2-en, dus ik denk dat het wel een aardige tik was geweest..quote:Op woensdag 22 september 2010 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had die volvo een ligt tikkie gegeven ofzo, ik kan me niet voorstellen dat een volvo heel blijft bij zo'n klap
Verdommequote:Op woensdag 22 september 2010 20:41 schreef DroefSnor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En? Nog lekkere chicks die mij willen?
Echt waar Noorquote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dear *naam*,
You have just purchased a total of 1 e-ticket(s) for MINUS NIGHT - ADE special.
Of twee totaal verschillende schrijfstijlen, ook altijd leuk.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Serieus, samenvoegen is echt kut. Zeker van mensen die geen normale verhalen kunnen formuleren.
Ja, ze kan gewoon niet normaal formuleren en schrijven enzo.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of twee totaal verschillende schrijfstijlen, ook altijd leuk.
quote:Op woensdag 22 september 2010 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ze kan gewoon niet normaal formuleren en schrijven enzo.
Pics.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:50 schreef TripleP het volgende:
Mijn I'm doing your mom shirt begint er ECHT goed uit te zien
Omdat appel.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Van niemand.
Serieus, waarom denken ineens veel mensen dat ik een kloon ben?
Ja maar dat ben ik nietquote:Op woensdag 22 september 2010 22:19 schreef TripleP het volgende:
Als je die utidrukking kent ben je wel degelijk een kloon
Wie ben je dan?quote:
De mensen uit mijn studieteam hebben bijna allemaal dezelfde schrijfstijl, behalve de Duitser die hier net is komen wonen. Die heeft nog wat moeite met de d's en t's en kan soms een woord niet bedenkenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Of twee totaal verschillende schrijfstijlen, ook altijd leuk.
Echt nonchalantie moet met stijl gedaan worden.quote:
No waaaay.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
Hamas, Hamas, koeien eten gras.
Mallurd!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gekkerd!
Wat is het hier dood trouwens.
Wanneer kan ik m'n shit ophalen?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mallurd!
Ja, het is hier heel gezellig.
Ik heb niks meer.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:38 schreef TripleP het volgende:
[..]
Wanneer kan ik m'n shit ophalen?
OMGquote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb niks meer.
Moet even roggelen.
Waarom staat er geen gewone quote bij jouw bericht?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb niks meer.
Moet even roggelen.
Wat staat er wel dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom staat er geen gewone quote bij jouw bericht?
Nee, astronautenvoedsel.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gaat het nou alweeeer over DVD's?
Volgensmij trekt dan ook meteen je hele leven aan je voorbij.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef -SG- het volgende:
Haha wat een kutgrap. Tegen iemand die gaat bungyjumpen. Net als ie springt, roepen, WACHT! en dan exact hetzelfde soort touw waar hij mee springt, een kapotte versie ervan, naar beneden gooien.
Alleen een quickquote!quote:
Waarom fap je op een auto die je al hebt?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/374719085
Fapfapfap.
Neejoh?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Alleen een quickquote!
[..]
Waarom fap je op een auto die je al hebt?
quote:Op woensdag 22 september 2010 22:47 schreef -SG- het volgende:
Haha wat een kutgrap. Tegen iemand die gaat bungyjumpen. Net als ie springt, roepen, WACHT! en dan exact hetzelfde soort touw waar hij mee springt, een kapotte versie ervan, naar beneden gooien.
Ja nou net bij mij wel!quote:Op woensdag 22 september 2010 22:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Neejoh?
Omdat deze eentje is zoals ik hem graag zou willen.
Leg jij even 8,5 rug voor me neer?quote:Op woensdag 22 september 2010 22:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou net bij mij wel!
Ah. Dan moet je dat roggelen.
Dan ben ik blut.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Leg jij even 8,5 rug voor me neer?
Doe je gewaagd.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb wel één rug voor je *gaat op buik liggen*.
Hyvesquote:Op woensdag 22 september 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bwaaah hoe moet ik nou ooit over iemand heenkomen als diegene steeds op hyves bovenaan mijn lijst staat met zijn hallo kijk mij geil zijn foto.
Mijn Hyves is ook gepimpt.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bwaaah hoe moet ik nou ooit over iemand heenkomen als diegene steeds op hyves bovenaan mijn lijst staat met zijn hallo kijk mij geil zijn foto.
Dat kan.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik hb jou niet op hyves volgens mij?
Jij voegde mij snel toe.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik las Domien Verschuren als jouw naaaammm maar da's niewaar
Of je hebt gedrukst gisteravond.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het al de hele dag fucking warm en nu heb ik zweeeethanden, net normaal. Ben ik ziek?
Stress kan ziek makenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het al de hele dag fucking warm en nu heb ik zweeeethanden, net normaal. Ben ik ziek?
Hoezo is er geen internet, pc of tv?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
Ik zit hier echt met gemengde gevoelens, dan moet ik ook koken en al die shit en er is geen internet, pc of tv en ik ga me de kanker vervelen
Ik ben al gewend ondertussen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:27 schreef Jotcha het volgende:
Ik zit hier echt met gemengde gevoelens, dan moet ik ook koken en al die shit en er is geen internet, pc of tv en ik ga me de kanker vervelen
Jamaaar ik heb helemaal geen dikke kleding aan ofzo, in tegendeel. Ach ik zal wel gewoon zo moe zijnnn.quote:
Tv heb ik niet, internet moet ik nog aansluiten omdat gekut met studentennummer voor korting, en laptop zonder internet is de moeite niet waardquote:Op woensdag 22 september 2010 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo is er geen internet, pc of tv?
Jack Daniels fffuuuuuuquote:Op woensdag 22 september 2010 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Whiskey smaakt naar karton.
Regel dat internet dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tv heb ik niet, internet moet ik nog aansluiten omdat gekut met studentennummer voor korting, en laptop zonder internet is de moeite niet waard
Heb nog geen studentennummerquote:Op woensdag 22 september 2010 23:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Regel dat internet dan.
Maar nu heb je wel een goed excuus om bij de (vrouwelijke) huisgenoten even langs te gaan, om 'even je mail te kijken.
ja en voor malibu cola moet je 13 zijn blabla drink gewoon de beste en goedkoopste drankquote:Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan moet je minimaal 50 zijn om dat te mogen drinken.
Malibu Cola drink ik normaal gesproken.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:31 schreef robr0 het volgende:
[..]
ja en voor malibu cola moet je 13 zijn blabla drink gewoon de beste en goedkoopste drank
Kokosquote:Op woensdag 22 september 2010 23:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Malibu Cola drink ik normaal gesproken.
prosecco alleen in zomer en ik krijg altijd droge mond na een flesquote:Op woensdag 22 september 2010 23:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bessenjuusss ftw! En Prosecco.
7,50 voor een beker ijs met wat drank ertussen, niet normaal. Zelfde verhaal met de kokosrumquote:Op woensdag 22 september 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en Mojitohad ik laatst voor het eerst, da's ook wel te doen.
Buhhh, heb hier nog 2 flessen, gewonnen op vakantiequote:Op woensdag 22 september 2010 23:34 schreef robr0 het volgende:
[..]
prosecco alleen in zomer en ik krijg altijd droge mond na een fles
6 euro en de mannelijke collega's van mijn zus betaalden. En in Arnhem kan je ze voor 3,50 krijgen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
7,50 voor een beker ijs met wat drank ertussen, niet normaal. Zelfde verhaal met de kokosrum
QFFT!quote:
doe je aan bingo op vakantiequote:Op woensdag 22 september 2010 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Buhhh, heb hier nog 2 flessen, gewonnen op vakantie
Was op appelpop welquote:Op woensdag 22 september 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
6 euro en de mannelijke collega's van mijn zus betaalden. En in Arnhem kan je ze voor 3,50 krijgen.
[..]
QFFT!
Mag ik ze hebben?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Buhhh, heb hier nog 2 flessen, gewonnen op vakantie
Deze waren 75% kleine ijsblokjes, dus veel kreeg je niet voor dat geld.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Appelpop = festival = per definitie 3x duurder? Valt nog best mee dus. In Amsterdam betaal je er soms 13 euro voor.
Oh dat was bij die ik had ook.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Deze waren 75% kleine ijsblokjes, dus veel kreeg je niet voor dat geld.
tussen al die bejaarden ging ook wel eens hoor je al die bejaarden als je beetje gaat lullen tsssssssssssss ksssssssssssssttttttt en altijd jodenprijzenquote:
Theedoeken, vaatdoeken etc.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef robr0 het volgende:
[..]
tussen al die bejaarden ging ook wel eens hoor je al die bejaarden als je beetje gaat lullen tsssssssssssss ksssssssssssssttttttt en altijd jodenprijzen
Voorbeeldje van jodenprijzen?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:40 schreef robr0 het volgende:
[..]
tussen al die bejaarden ging ook wel eens hoor je al die bejaarden als je beetje gaat lullen tsssssssssssss ksssssssssssssttttttt en altijd jodenprijzen
vleespaketten vazen bierglazenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Theedoeken, vaatdoeken etc.
Vleespakketten zal ik maar niet op zolder leggen.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:42 schreef robr0 het volgende:
[..]
vleespaketten vazen bierglazenalles wat dus binnen 2 weken op zolder staat
nee die duw je bij buren die op vakantie zijn door de brievenbusquote:Op woensdag 22 september 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vleespakketten zal ik maar niet op zolder leggen.
Joden eten geen varkensvlees pffquote:Op woensdag 22 september 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vleespakketten zal ik maar niet op zolder leggen.
Moslims mogen ook geen alcohol drinken.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Joden eten geen varkensvlees pff
Jij toen je zei: Ja, dat is goed.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:47 schreef robr0 het volgende:
morgan half 9 naar de tandarts wie bedenkt zulke tijden
nope we krijgen gewoon kaart wanneer we moeten komenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij toen je zei: Ja, dat is goed.
quote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
nope we krijgen gewoon kaart wanneer we moeten komen
Wat als je niet kan?quote:Op woensdag 22 september 2010 23:51 schreef robr0 het volgende:
[..]
dat is toch niet zo bizar zelfs niet in een tijd van digitalisering
kan je beter gelijk je geld verbrandenquote:Op woensdag 22 september 2010 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vijf euro aan Oxfam Novib gegeven en nu kan ik met een geod gevoel slapen.
Niet mijn uitspraken jatten hèquote:
Hoi!quote:
Boeiend. Ze hebben hier 3 maanden lopen heien van half 7 tot 4, elke dagquote:Op donderdag 23 september 2010 08:41 schreef Goddelijker het volgende:
Godverdomme, ze zijn hiernaast van 8 tot half 9 aan het boren geweest.
Die valt wel te regelenquote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef Merel1808 het volgende:
Is er nog een keer zo'n kansloze PUBmeet in de Stairway binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |