zo iets jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Ben benieuwd ! De deadline was toch met de feestdagen ?
Ben je linkshandig?quote:
Hmm.. hier heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedachtquote:Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Ben je linkshandig?
Het is toch veel handiger om de andere kant op te werken?
ik heb in een cafe "gewerkt" met zo'n opstelling, en tussen de spoelbak en de tap was nog een smal lekblad aangebracht (dacht ik, is zo lang geleden) wat het makkelijker maakte om vanuit de spoelbak te tappen zeg maar. Gebruik je de glazen niet kun je ze na t uitlekken helemaal naar rechts zetten op t grote lekblad vanwaar je ze dan weer makkelijk kunt pakken om te tappen. Nu ben ik rechtshandig, dus voor mij was dat makkelijk, wellicht moet je er gewoon voor gaan staan en de handelingen die nodig zijn vanaf het spoelen tot het tappen even uitproberen in de volgorde voor je beslist in welke volgorde je spoelbak, tap, lekbak neerzet.quote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Hmm.. hier heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht
Ik zie trouwens ook veel set-ups met links de wasbak, in het midden de tap en rechts het lekblad. Zijn er hier mensen met suggesties?
In ieder geval de lekbak niet onder de tap (nadruppelen veroorzaakt dood bier).quote:Op maandag 6 december 2010 11:37 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Hmm.. hier heb ik eigenlijk nog niet eens over nagedacht
Ik zie trouwens ook veel set-ups met links de wasbak, in het midden de tap en rechts het lekblad. Zijn er hier mensen met suggesties?
Waarom niet gewoon een houten (keuken)blad er overheen maken?quote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef Klonterpot het volgende:
Hmm.. verdomd, daar zit wat in. Daar moet ik nog maar eens goed over gaan nadenken. Ik ben nog op zoek naar een praktisch tapblad, met slechts één gat.
keukenblad beschadigt vrij snel.. en mocht je er ooit een verhuur mee doen.. dan moet je wel aan bepaalde eisen voldoen...quote:Op woensdag 8 december 2010 08:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een houten (keuken)blad er overheen maken?
Mwa.. een stevig keukenblad is opzich prima te doen maar ik wil bovenop alles van RVS hebben en het blad waar alles op wordt gemonteerd wordt hoeft niet zichtbaar te zijn. Over de indeling heb ik nagedacht en dat wordt inderdaad van links naar rechts opgebouwd. Binnenkort meer.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
keukenblad beschadigt vrij snel.. en mocht je er ooit een verhuur mee doen.. dan moet je wel aan bepaalde eisen voldoen...
Idd ja, die opstelling is het meest praktisch.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:52 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Hou er ook rekening mee dat als je hem op grotere feestjes gaat gebruiken, en er mensen zijn die series van 10-20 biertjes tappen en rechtshandig zijn, dat ze dan rechts naast de tap voldoende ruimte hebben om die glazen neer te kunnen zetten zodat ze kunnen doortappen. Als het om max 5 biertjes per keer gaat is het niet zon probleem, maar het is ook iets om op te letten als je het tapgedeelte helemaal rechts plaatst. Standaard is gewoon links spoelbak, dan uitlekblad en dan tap (en eventueel nog een uitlekblad). Dat is niet voor niets standaard, het werkt namelijk het prettigst.
Laat eens beelden zien, ik ben wel benieuwd hoe het er bij jou uitzietquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
intussen staat t skelet hier op zn wieltjes..en kan het bovenblad er bijna op..
van de week even een plaat trespa halen om er tegen aan te gooien..
ik ga strax even mn cam mee nemen... want ik moet nog meer foto's maken voor op FOK!quote:Op zondag 12 december 2010 18:18 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Laat eens beelden zien, ik ben wel benieuwd hoe het er bij jou uitziet
www.tapclean.nlquote:Op maandag 13 december 2010 08:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
zoek ik nog.. voor minder dan 29,95 ex BTW
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |