Het moderne leven anno 2010.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:37 schreef weszzz7 het volgende:
Ik heb een applicatie op mijn telefoon van Truth or dare waarmee je namen, geslacht en vragen zelf kan instellen.
Er zijn redelijk wat dingen die ik van haar wil weten enzo, en "doen" is natuurlijk ook altijd leuk om te doen. Tenminste als je dingen kan verzinnen.
Daarom wil ik graag die applicatie gaan invullen.
Vraag 1 : ben je maagd?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef weszzz7 het volgende:
Ik zou me god niet weten of ze maagd is of niet eigenlijk..
Maar ik weet dat het misschien een beetje triest lijkt om truth or dare te gaan doen.
Maar we gaan ook naar de disco natuurlijk.
Maar het was dus eigelijk de bedoeling dat we truth or dare gingen doen na de disco enzo.
als we in bed liggen (we delen dus ook een bed)
Ze vindt dat spel altijd helemaal geweldig enzo.
Die applicatie gebruik ik meer omdat ik niet echt zelfverzekerd genoeg ben om een paar van die dingen zelf dan te vragen. Het is daarentegen wel wat makkelijker een "goede sfeer" te creeren omdat we dan natuurlijk beetje dronken zijn en net uit de disco komen.
Anyway, ik hoop dat mensen een beetje serieus kunnen reageren. Ook al weet ik dat dit voor sommige mensen heel erg triest klinkt.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het moderne leven anno 2010.
Het klinkt eigenlijk best lief. Je wilt je in haar verdiepen en als dat via dat spel kan, waarom niet. Succes ermee.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef weszzz7 het volgende:
Ik zou me god niet weten of ze maagd is of niet eigenlijk..
Maar ik weet dat het misschien een beetje triest lijkt om truth or dare te gaan doen.
Maar we gaan ook naar de disco natuurlijk.
Maar het was dus eigelijk de bedoeling dat we truth or dare gingen doen na de disco enzo.
als we in bed liggen (we delen dus ook een bed)
Ze vindt dat spel altijd helemaal geweldig enzo.
Die applicatie gebruik ik meer omdat ik niet echt zelfverzekerd genoeg ben om een paar van die dingen zelf dan te vragen. Het is daarentegen wel wat makkelijker een "goede sfeer" te creeren omdat we dan natuurlijk beetje dronken zijn en net uit de disco komen.
Anyway, ik hoop dat mensen een beetje serieus kunnen reageren. Ook al weet ik dat dit voor sommige mensen heel erg triest klinkt.
In haar verdiepen ja...quote:Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het klinkt eigenlijk best lief. Je wilt je in haar verdiepen en als dat via dat spel kan, waarom niet. Succes ermee.
Ja meteen als t blijkt dat ze wil "de koffer met glijmiddel en dergeljike" tevoorschijn halen.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:16 schreef quirigua het volgende:
ik zou t niet vooraf bestuderen of je telefoon mee laden, of een heel plan opzettne, gewoon op t moment spontaan mee beginnen, dan komt t ook beter over ;
je begint ofwel als jullie terug op je kamer komen , ofwel beter al vooraf, in de disco ;
bescheiden beginnen !
Overigens denk ik, dat nu ze het zelf voorgesteld heeft, dat je wel ongeveer weet hebt hoe het eindigt. Omdat het van haar komt, kun je heel goed dingen vragen, na de eerste paar algemene vragen, zoals :
- knuffel me es ;
- zoenen ;
- maagdelijk ?
- oh ?!?!?
enzovoort.
Zorg dat je wat condooms bij je hebt, evt wat glijmiddel is ook niet verkeerd. En een klein lief presentje, of een bloem, doet het ook goed.
Succes![]()
nee ; fout idee ;quote:Op woensdag 22 september 2010 00:20 schreef aarsschimmel het volgende:
[..]
Ja meteen als t blijkt dat ze wil "de koffer met glijmiddel en dergeljike" tevoorschijn halen.
Ja, ik ben maagd...quote:
Dude, je gaat alléén met haar op vakantie (toch?). En jullie slapen in 1 bed. En ze heeft zelf aangegeven truth or dare te willen spelen. Dan hoef je voor afwijzing absoluut niet bang te zijn. Zo wel, dan geeft ze echt verschrikkelijk verkeerde signalen af en dat hoef jij je 0,0 aan te rekenen dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 00:39 schreef weszzz7 het volgende:
Want als ik bij "doen" opeens zeg van: "Geef me is een kusje"
Of iets in die zin, dan is het lullig als ze mij niet leuk vindt snap je. Dan zeg ik eigenlijk gewoon dat ik haar leuk vind, en wordt ik een soort van afgewezen. wat nogal lullig is op vakantie lijkt me.
Muah, mijn ouders gaan ook, maar die zien we eigenlijk alleen als we gaan shoppen en tijdens de vliegreis voor de rest zijn we wel gewoon alleen.quote:Op woensdag 22 september 2010 01:42 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dude, je gaat alléén met haar op vakantie (toch?). En jullie slapen in 1 bed. En ze heeft zelf aangegeven truth or dare te willen spelen. Dan hoef je voor afwijzing absoluut niet bang te zijn. Zo wel, dan geeft ze echt verschrikkelijk verkeerde signalen af en dat hoef jij je 0,0 aan te rekenen dan.
Waarom doe je zo lullig, ... dat was een paar maanden geleden.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:17 schreef Muizenbeest het volgende:
Ga jij nu allemaal van die kuttopics openen
De liefde van mijn leven heeft met mijn beste vriend..
Is het niet lullig als ik dan een bepaalde richting in probeer te gaan met mijn vragen en zei echt zoiets heeft van ehm waar ben je mee besig?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
Schattig. Ik zou geen vragen gaan bedenken, maar het gewoon die avond op zijn beloop laten.
Dan stuur je het toch direct zelf weer een onschuldige richting in?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:30 schreef weszzz7 het volgende:
Is het niet lullig als ik dan een bepaalde richting in probeer te gaan met mijn vragen en zei echt zoiets heeft van ehm waar ben je mee besig?
Nou ik zat vroeger bij haar op de basisschool maar toen had ik haar 1x gesproken ofso.. dus dat telt niet echt meequote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan stuur je het toch direct zelf weer een onschuldige richting in?
Maar hoe is jullie relatie? Is ze een vriendin van school, buurmeisje oid? Ik bedoel: vanwaar gaat ze met jou en jouw ouders mee op vakantie?
--------------------------quote:Op woensdag 22 september 2010 14:32 schreef weszzz7 het volgende:
[..]
Hmm volgens mij snap jij het punt van mijn topic niet..
Omg... ik zie het mezelf echt gwn doen weetje.. en dan de rest van de week met een rode hand op me wang lopen...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:35 schreef Salexus het volgende:
[..]
--------------------------
"Maar ik kan eigenlijk vrij weinig dingen verzinnen, vooral bij "doen".
En ik wil niet te ver gaan enzo aangezien ik niet weet of ze mij leuk vindt enzo.
Maar ik wil toch wel een beetje in die richting gaan als jullie snappen wat ik bedoel.
Ik hoopte dat jullie miss wat goeie truths en dares zouden kunnen delen met me?"
---------------------------
Ik vind het een goede
Ej, thx for the tipquote:Op woensdag 22 september 2010 17:47 schreef Tanin het volgende:
Je moet het gewoon opbouwen. Je merkt vanzelf wel wanneer het richting haar grens komt, die respecteer
je gewoon en daar blijf je steken.
je kan iets van d'r afpakken, dat in je zak stoppen en tegen haar zeggen dat ze het terug moet krijgen. success verzekerd
Zeg, denk jij dat ze meegaat omdat ze jou heel stom vindt? Je hebt haar gewoon in de pocket man.quote:
Ja, dat hoor ik wel erg vaak:P, maar toch ben ik bang dat ze me alleen als goede vriend ziet.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:43 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zeg, denk jij dat ze meegaat omdat ze jou heel stom vindt? Je hebt haar gewoon in de pocket man.
Ze is 15 en haar ouders vinden het goed dat jullie samen een kamer delen in Turkije?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:46 schreef weszzz7 het volgende:
Dus zij gevraagd aan dr ouders enzo.
Het mag, dus ze gaat mee
Adult truth or darequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |