abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86695735
Hallo iedereen,

Ik zal me even snel voorstellen,

Ik ben Wes, ik ben 17 jaar zit op het HBO.

Ik heb hulp nodig met iets.

Ik zal de situatie even uitleggen.

Ik heb 2 maanden geleden een meisje leren kennen, en ik vind haar sinds kort echt leuk.
Ik heb op een of andere manier voor elkaar gekregen om haar mee te nemen naar een resort in Turkije.
Daar slapen we op 1 kamer bij elkaar enzo.
Ze zei dat ze dan truth or dare wilt gaan doen. (doen durf of de waarheid).
Ik heb een applicatie op mijn telefoon van Truth or dare waarmee je namen, geslacht en vragen zelf kan instellen.
Er zijn redelijk wat dingen die ik van haar wil weten enzo, en "doen" is natuurlijk ook altijd leuk om te doen. Tenminste als je dingen kan verzinnen.
Daarom wil ik graag die applicatie gaan invullen.

Maar ik kan eigenlijk vrij weinig dingen verzinnen, vooral bij "doen".
En ik wil niet te ver gaan enzo aangezien ik niet weet of ze mij leuk vindt enzo.
Maar ik wil toch wel een beetje in die richting gaan als jullie snappen wat ik bedoel.

Ik hoopte dat jullie miss wat goeie truths en dares zouden kunnen delen met me?

In ieder geval alvast bedankt,

Vriendelijke groet,

Wes
pi_86695789
Mijn naam is Ruben,
een rustige jongen uit het noorden van het land.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:39:50 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_86695853
Jeetje man, ga wandelen, uit eten, naar de disco ( :') ) en dat soort dingen ipv met je telefoon te gaan pielen als je samen romantisch op vakantie bent. :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_86695887
maagd of niet :Y
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:42:23 #5
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_86695975
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:37 schreef weszzz7 het volgende:
Ik heb een applicatie op mijn telefoon van Truth or dare waarmee je namen, geslacht en vragen zelf kan instellen.
Er zijn redelijk wat dingen die ik van haar wil weten enzo, en "doen" is natuurlijk ook altijd leuk om te doen. Tenminste als je dingen kan verzinnen.
Daarom wil ik graag die applicatie gaan invullen.
Het moderne leven anno 2010.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_86696170
Ik hoop voor je dat je dat niet meent :')
 2011 13" i5 ...
pi_86696426
Ik zou me god niet weten of ze maagd is of niet eigenlijk..

Maar ik weet dat het misschien een beetje triest lijkt om truth or dare te gaan doen.
Maar we gaan ook naar de disco natuurlijk.
Maar het was dus eigelijk de bedoeling dat we truth or dare gingen doen na de disco enzo.
als we in bed liggen (we delen dus ook een bed)
Ze vindt dat spel altijd helemaal geweldig enzo.
Die applicatie gebruik ik meer omdat ik niet echt zelfverzekerd genoeg ben om een paar van die dingen zelf dan te vragen. Het is daarentegen wel wat makkelijker een "goede sfeer" te creeren omdat we dan natuurlijk beetje dronken zijn en net uit de disco komen.
Anyway, ik hoop dat mensen een beetje serieus kunnen reageren. Ook al weet ik dat dit voor sommige mensen heel erg triest klinkt.
  woensdag 22 september 2010 @ 00:04:34 #8
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86696750
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef weszzz7 het volgende:

Maar ik weet dat het misschien een beetje triest lijkt om truth or dare te gaan doen.
Maar het was dus eigelijk de bedoeling dat we truth or dare gingen doen na de disco enzo.
Die applicatie gebruik ik meer omdat ik niet echt zelfverzekerd genoeg ben om een paar van die dingen zelf dan te vragen. Het is daarentegen wel wat makkelijker een "goede sfeer" te creeren omdat we dan natuurlijk beetje dronken zijn en net uit de disco komen.
Anyway, ik hoop dat mensen een beetje serieus kunnen reageren. Ook al weet ik dat dit voor sommige mensen heel erg triest klinkt.
Vraag 1 : ben je maagd?
pi_86696821
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Het moderne leven anno 2010.
:D
  woensdag 22 september 2010 @ 00:07:11 #10
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_86696840
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef weszzz7 het volgende:

Het klinkt eigenlijk best lief. Je wilt je in haar verdiepen en als dat via dat spel kan, waarom niet. Succes ermee.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 22 september 2010 @ 00:09:16 #11
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_86696902
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:07 schreef Wickedangel het volgende:

[..]

Het klinkt eigenlijk best lief. Je wilt je in haar verdiepen en als dat via dat spel kan, waarom niet. Succes ermee.
In haar verdiepen ja...
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_86697178
ik zou t niet vooraf bestuderen of je telefoon mee laden, of een heel plan opzetten, gewoon op t moment spontaan mee beginnen, dan komt t ook beter over ;
je begint ofwel als jullie terug op je kamer komen , ofwel beter al vooraf, in de disco ;
bescheiden beginnen !
Overigens denk ik, dat nu ze het zelf voorgesteld heeft, dat je wel ongeveer weet hebt hoe het eindigt. Omdat het van haar komt, kun je heel goed dingen vragen, na de eerste paar algemene vragen, zoals :
- knuffel me es ;
- zoenen ;
- maagdelijk ?
- oh ?!?!?
enzovoort.
Zorg dat je wat condooms bij je hebt, evt wat glijmiddel is ook niet verkeerd. En een klein lief presentje, of een bloem, doet het ook goed.
Succes :W
pi_86697298
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:16 schreef quirigua het volgende:
ik zou t niet vooraf bestuderen of je telefoon mee laden, of een heel plan opzettne, gewoon op t moment spontaan mee beginnen, dan komt t ook beter over ;
je begint ofwel als jullie terug op je kamer komen , ofwel beter al vooraf, in de disco ;
bescheiden beginnen !
Overigens denk ik, dat nu ze het zelf voorgesteld heeft, dat je wel ongeveer weet hebt hoe het eindigt. Omdat het van haar komt, kun je heel goed dingen vragen, na de eerste paar algemene vragen, zoals :
- knuffel me es ;
- zoenen ;
- maagdelijk ?
- oh ?!?!?
enzovoort.
Zorg dat je wat condooms bij je hebt, evt wat glijmiddel is ook niet verkeerd. En een klein lief presentje, of een bloem, doet het ook goed.
Succes :W
Ja meteen als t blijkt dat ze wil "de koffer met glijmiddel en dergeljike" tevoorschijn halen. :P
shoarma is lekker
pi_86697351
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:20 schreef aarsschimmel het volgende:

[..]

Ja meteen als t blijkt dat ze wil "de koffer met glijmiddel en dergeljike" tevoorschijn halen. :P
nee ; fout idee ;
pi_86697792
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:04 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Vraag 1 : ben je maagd?
Ja, ik ben maagd...
En ik denk dat zij het ook is.

Btw ik ben net 17 en zij is 15.

Voor de rest, ik weet dat spontaan beter overkomt.
Maar ze weet niet dat ik de vragen kan instellen dus ja, eigenlijk is dat misschien toch wel spontaan.

Net als bij dat spel "flesje draaien".
Je moet zoenen met degene naar wie de fles wijst, dat zijn de regels van het spel gewoon. Dat haalt de druk er zeg maar wel af voor me als ik haar reactie op dat soort dingen kan zien zonder dat ik ze zelf hoef ik te vragen.

Want als ik bij "doen" opeens zeg van: "Geef me is een kusje"
Of iets in die zin, dan is het lullig als ze mij niet leuk vindt snap je. Dan zeg ik eigenlijk gewoon dat ik haar leuk vind, en wordt ik een soort van afgewezen. wat nogal lullig is op vakantie lijkt me.

Maar ik wil me inderdaad wel in haar verdiepen, ik heb nooit gezegd dat het mijn doel is op meteen seks te hebben ofso.
Zowieso een gezellige avond, wat meer dingen over haar te weten komen (persoonlijke dingen).
En er achter komen of ze mij ook wel ziet zitten.

Seks zou natuurlijk leuk zijn, maar ik weet niet of zo snel gaan wel slim is.. ze is 15 en ik wil liever een leuke relatie dan zo'n korte fun dingus. Vooral aangezien we in dezelfde vriendengroep zitten en het dus kut is als we wat krijgen en het zo weer uit is ofso.

Iedereen in ieder geval al bedankt voor jullie reacties.

Toch hoop ik dat iemand ook echt met goeie "doen" vragen aankomt waarmee ik niet meteen zeg van ik vind je leuk of dat ik te ver ga, maar waar ik bij haar reactie wel een beetje kan zien wat ze ervan denkt. (wel rekening houden met het feit dat de vragen "niet van mij komen" maar van die applicatie op mijn iphone. (zover zij weet dan tenminste))
  woensdag 22 september 2010 @ 01:14:01 #16
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_86698504
Doen:

de vogeltjes dans.

Doe je broek aan als een t shirt en je t-shirt als. je broek.

Ruil van kleding.

Doe als of je mij bent.

Geef me een massage.

Veroorzaak een nipple gate.

Verleidt mij.

Doe als of we sex hebben.

Doe een striptease.

Etc etc.
pi_86698690
Nou volgens mij komt het wel goed hoor als je in hetzelfde bed slaapt. Gewoon jezelf zijn en laat haar lekker truth or dare doen. volgens mij wilt ze dat ook alleen maar om jou uit de tent te lokken.
pi_86698885
quote:
Op woensdag 22 september 2010 00:39 schreef weszzz7 het volgende:

Want als ik bij "doen" opeens zeg van: "Geef me is een kusje"
Of iets in die zin, dan is het lullig als ze mij niet leuk vindt snap je. Dan zeg ik eigenlijk gewoon dat ik haar leuk vind, en wordt ik een soort van afgewezen. wat nogal lullig is op vakantie lijkt me.
Dude, je gaat alléén met haar op vakantie (toch?). En jullie slapen in 1 bed. En ze heeft zelf aangegeven truth or dare te willen spelen. Dan hoef je voor afwijzing absoluut niet bang te zijn. Zo wel, dan geeft ze echt verschrikkelijk verkeerde signalen af en dat hoef jij je 0,0 aan te rekenen dan.
pi_86700181
quote:
Op woensdag 22 september 2010 01:42 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dude, je gaat alléén met haar op vakantie (toch?). En jullie slapen in 1 bed. En ze heeft zelf aangegeven truth or dare te willen spelen. Dan hoef je voor afwijzing absoluut niet bang te zijn. Zo wel, dan geeft ze echt verschrikkelijk verkeerde signalen af en dat hoef jij je 0,0 aan te rekenen dan.
Muah, mijn ouders gaan ook, maar die zien we eigenlijk alleen als we gaan shoppen en tijdens de vliegreis voor de rest zijn we wel gewoon alleen.
Maar thanks 4 the tip :), ik hoop echt dat je gelijk hebt :)
pi_86700432
Pff, ik wil ook weer 17 zijn om mij druk maken om dit soort dingen :')
Doe eens lief!
  woensdag 22 september 2010 @ 11:15:09 #21
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_86704519
TS kan die 15 jarige chick gewoon kei hard neuken heel de vakantie lang maar heeft het zelf niet door omdat hij veel te onzeker is :')
pi_86704597
Ga jij nu allemaal van die kuttopics openen
De liefde van mijn leven heeft met mijn beste vriend..
pi_86704675
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:17 schreef Muizenbeest het volgende:
Ga jij nu allemaal van die kuttopics openen
De liefde van mijn leven heeft met mijn beste vriend..
Waarom doe je zo lullig, ... dat was een paar maanden geleden.
en 2) dit is toch een forum, dan kan ik toch gwn een vraag stellen of om advies vragen.
als je het een kuttopic vind dan hoef je er toch ook niet op te reageren. Of em uberhaubt te openen.

[ Bericht 0% gewijzigd door weszzz7 op 22-09-2010 11:29:09 ]
  woensdag 22 september 2010 @ 11:23:03 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86704775
Schattig. Ik zou geen vragen gaan bedenken, maar het gewoon die avond op zijn beloop laten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86704989
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
Schattig. Ik zou geen vragen gaan bedenken, maar het gewoon die avond op zijn beloop laten.
Is het niet lullig als ik dan een bepaalde richting in probeer te gaan met mijn vragen en zei echt zoiets heeft van ehm waar ben je mee besig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')