abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86716748
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ja, verder vond ik scouting ook gewoon tof. Zomerkamp in Duitsland en alles. Gestopt op mijn 13e volgens mij.
Ik vind scouting zelf ook nog steeds tof, (ben welp/verkenner/rowan en jarenlang leiding geweest),

Maar voor mij is de lol er al jaren af en dat komt doordat een hoop ouders tegenwoordig zeikouders zijn geworden.

- Ouders die bellen omdat hun kind onder de modder zit.
- Ouders die spontaan op kamp langskomen om te kijken of hun Jantje het wel goed maakt. (er is een ouderdag)
- Ouders die hun kinderen niet ophalen en scouting als verkapte weekendopvang zien.
- Je mag kinderen niets meer verbieden, want thuis mogen ze alles.
etc.. etc..

Scouting is nog steeds leuk, Veel Ouders in Nederland zijn gewoon KUT geworden.

Dus aan de ouders: Als uw kind eens Verkouden, Smerig, Vuil of Moe is dan komt dat doordat het daarvoor veel plezier heeft gehad.
pi_86716793
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Mulberry het volgende:
ik snap niet dat je dat als ouder tolereert. ik wil later echt geen kleine gayboy...
Dit dus. Je ziet gelijk alle social outcasts in dit topic reageren ;(
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
pi_86716895
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:37 schreef koekii het volgende:
Wat is scouting? :') Even zonder grap :{
mensen die niet weten wat googelen is :')
pi_86716921
quote:
Op woensdag 22 september 2010 16:11 schreef Shispeed het volgende:

ik ben zelf 17 en zit ook nog steeds op scouting,
:')

quote:
en denk nou niet dat ik een of andere niet sociale WoW nerd ben ofzo, want dat is ook niet zo.
niet?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2010 17:05:57 ]
  woensdag 22 september 2010 @ 17:06:35 #80
188426 famousje
Nemo me impune lacessit
pi_86716990
Als je gothic bent, een autistische stoornis hebt en de rest van de wereld je een loser vind, pas je goed bij de scouting :)
pi_86717197
Wat een gezeik over de scouting zeg. Lekker belangrijk. Ik durf te wedden dat de mensen daar vaker van bil gaan dan menig fokker :')
pi_86717279
Scouting zal best ok zijn, maar die pakjes :N
pi_86717348
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef In_Qontrol het volgende:
Wat een gezeik over de scouting zeg. Lekker belangrijk. Ik durf te wedden dat de mensen daar vaker van bil gaan dan menig fokker :')
*;

En je hebt gelijk.
pi_86717358
TS weet niks en kan niks en weet niet hoe het er aan toe gaat op sommige scoutings. :')
Bij een scouting van mijn vriend is het elke week gewoon zuipen en neuken.

dus hjb wallah kk wacht maar jonge. jwzzeluuf
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_86717555
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Bij een scouting van mijn vriend is het elke week gewoon zuipen en neuken.
quote:
geslacht: Man
Daarom is scouting dus gay :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_86717665
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

Ik vind scouting zelf ook nog steeds tof, (ben welp/verkenner/rowan en jarenlang leiding geweest),

Maar voor mij is de lol er al jaren af en dat komt doordat een hoop ouders tegenwoordig zeikouders zijn geworden.

- Ouders die spontaan op kamp langskomen om te kijken of hun Jantje het wel goed maakt. (er is een ouderdag)
- Ouders die hun kinderen niet ophalen en scouting als verkapte weekendopvang zien.
etc.. etc..

Dus aan de ouders: Als uw kind eens Verkouden, Smerig, Vuil of Moe is dan komt dat doordat het daarvoor veel plezier heeft gehad.
Ik ben (bege)leiding van de Rowans, geen gezeur van ouders, heerlijk O+
  woensdag 22 september 2010 @ 17:24:52 #87
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86717756
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef grindfreakje het volgende:

[..]

etc.. etc..

Ik zit in het jeugdbestuur op een kanovereniging. Die ouders hebben eigenlijk nooit commentaar en vinden alles mooi wat we voor die kinderen doen ^O^ .
Jammer dat het zo moet eindigen voor je.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_86718008
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[..]

Daarom is scouting dus gay :')
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  woensdag 22 september 2010 @ 17:49:00 #89
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_86718731
Scouting ;( , dan kan je ook wel gelijk bij de Fanfare gaan ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_86718794
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:37 schreef koekii het volgende:
Wat is scouting? :') Even zonder grap :{
het is meer dan 9000 dacht ik -O-
Lost my ipod :`(
  woensdag 22 september 2010 @ 17:51:26 #91
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_86718839
Roeien

Scouting voor jongens is gay maar bij de meisjes zit meestal wel wat bij O+
Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_86718867
Scouting is toch alleen voor mensen met het syndroom van Down, of heb ik het hier nu bij het verkeerde eind?
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear.
pi_86719005
Heb er tot m'n 14e opgezeten. Onze scouting had geen pakjes, en we leerden eigenlijk ook niet bijster veel over knopen of de natuur. We gingen wel altijd bier drinken, en ik als minderjarige mocht gewoon meedoen :') Potje voetballen, rugbyen, en natuurlijk af en toe op kamp.. Het was echt best leuk, tot ik me begon te realiseren dat het grootste deel van die mensen daar écht geen sociaal leven heeft buiten die shit, en de begeleiders bijna allemaal werkeloze tokkies waren. Toen ben ik er maar vanaf gegaan :D
pi_86719013
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Mulberry het volgende:
Hij is nogal naief en een beetje wereldvreemd ook.. ik snap niet dat je dat als ouder tolereert. ik wil later echt geen kleine gayboy...
En een ander wil geen zure kut als dochter, maargoed.. Sommige dingen heb je niet voor het zeggen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeff89 op 22-09-2010 18:03:34 ]
pi_86719122
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Brawler het volgende:
Scouting :')
Een geforceerd hippe term, om het nog sneuere 'padvinders' te verdoezelen :')
Zit je bij de padvinders, kom je met een kikker thuis :')
  woensdag 22 september 2010 @ 17:59:38 #96
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86719214
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:54 schreef Hagelkaas het volgende:
Heb er tot m'n 14e opgezeten. Onze scouting had geen pakjes, en we leerden eigenlijk ook niet bijster veel over knopen of de natuur. We gingen wel altijd bier drinken, en ik als minderjarige mocht gewoon meedoen :') Potje voetballen, rugbyen, en natuurlijk af en toe op kamp.. Het was echt best leuk, tot ik me begon te realiseren dat het grootste deel van die mensen daar écht geen sociaal leven heeft buiten die shit, en de begeleiders bijna allemaal werkeloze tokkies waren. Toen ben ik er maar vanaf gegaan :D
Dat je dat als 14 jarige doorhad :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_86719388
Ik wacht op plaatjes van autisten in een scoutings pakje :')
lol?
  woensdag 22 september 2010 @ 18:04:53 #98
297583 trolololo
Oh hahahaho! Hahaheho! Lololo!
pi_86719417
quote:
Op woensdag 22 september 2010 18:04 schreef Nass het volgende:
Ik wacht op plaatjes van autisten in een scoutings pakje :')
Google > Scouting > Ploatjes

Pedicabo ego vos et irrumabo.
pi_86719706
Achterlijke klacht. Mijn zoontje (5) gaat met enorm veel plezier naar scouting. Lekker in bomen klimmen, vies worden, leuke dingen doen, insecten in de sloot zoeken enzovoort. Bovendien wordt hij fysiek een stuk zekerder van zichzelf. Ik zie echt niet in wat hier gay aan is. En wat betreft de leiding: ik ben blij dat er mensen zijn die het leuk vinden om dit soort dingen te organiseren voor die kids.

Bovendien: veel sporten kunnen kids alleen doen als ze ieder weekend beschikbaar zijn. In mijn geval (gescheiden, niet bij ex in de buurt wonend) is scouting juist ideaal omdat om de week ook prima gaat.

En nee, ik ben geen misfit of tokkie (10 tegen 1 dat ik aanzienlijk meer verdien dan TS) en mijn kind is geen autist.
pi_86719824
Je kind is 5, en TS klaagt over kinders van rond de 15.. Dat vind ik ook debiel hoor, maar jouw kind is niet de doelgroep van deze klacht volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')