Ik vind scouting zelf ook nog steeds tof, (ben welp/verkenner/rowan en jarenlang leiding geweest),quote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, verder vond ik scouting ook gewoon tof. Zomerkamp in Duitsland en alles. Gestopt op mijn 13e volgens mij.
Dit dus. Je ziet gelijk alle social outcasts in dit topic reagerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Mulberry het volgende:
ik snap niet dat je dat als ouder tolereert. ik wil later echt geen kleine gayboy...
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:11 schreef Shispeed het volgende:
ik ben zelf 17 en zit ook nog steeds op scouting,
quote:en denk nou niet dat ik een of andere niet sociale WoW nerd ben ofzo, want dat is ook niet zo.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:11 schreef In_Qontrol het volgende:
Wat een gezeik over de scouting zeg. Lekker belangrijk. Ik durf te wedden dat de mensen daar vaker van bil gaan dan menig fokker
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Bij een scouting van mijn vriend is het elke week gewoon zuipen en neuken.
Daarom is scouting dus gayquote:geslacht: Man
Ik ben (bege)leiding van de Rowans, geen gezeur van ouders, heerlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik vind scouting zelf ook nog steeds tof, (ben welp/verkenner/rowan en jarenlang leiding geweest),
Maar voor mij is de lol er al jaren af en dat komt doordat een hoop ouders tegenwoordig zeikouders zijn geworden.
- Ouders die bellen omdat hun kind onder de modder zit.
- Ouders die spontaan op kamp langskomen om te kijken of hun Jantje het wel goed maakt. (er is een ouderdag)
- Ouders die hun kinderen niet ophalen en scouting als verkapte weekendopvang zien.
- Je mag kinderen niets meer verbieden, want thuis mogen ze alles.
etc.. etc..
Scouting is nog steeds leuk, Veel Ouders in Nederland zijn gewoon KUT geworden.
Dus aan de ouders: Als uw kind eens Verkouden, Smerig, Vuil of Moe is dan komt dat doordat het daarvoor veel plezier heeft gehad.
Ik zit in het jeugdbestuur op een kanovereniging. Die ouders hebben eigenlijk nooit commentaar en vinden alles mooi wat we voor die kinderen doenquote:Op woensdag 22 september 2010 17:01 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik vind scouting zelf ook nog steeds tof, (ben welp/verkenner/rowan en jarenlang leiding geweest),
Maar voor mij is de lol er al jaren af en dat komt doordat een hoop ouders tegenwoordig zeikouders zijn geworden.
- Ouders die bellen omdat hun kind onder de modder zit.
- Ouders die spontaan op kamp langskomen om te kijken of hun Jantje het wel goed maakt. (er is een ouderdag)
- Ouders die hun kinderen niet ophalen en scouting als verkapte weekendopvang zien.
- Je mag kinderen niets meer verbieden, want thuis mogen ze alles.
etc.. etc..
Scouting is nog steeds leuk, Veel Ouders in Nederland zijn gewoon KUT geworden.
Dus aan de ouders: Als uw kind eens Verkouden, Smerig, Vuil of Moe is dan komt dat doordat het daarvoor veel plezier heeft gehad.
quote:Op woensdag 22 september 2010 17:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Daarom is scouting dus gay
En een ander wil geen zure kut als dochter, maargoed.. Sommige dingen heb je niet voor het zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:39 schreef Mulberry het volgende:
Hij is nogal naief en een beetje wereldvreemd ook.. ik snap niet dat je dat als ouder tolereert. ik wil later echt geen kleine gayboy...
Zit je bij de padvinders, kom je met een kikker thuisquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Brawler het volgende:
Scouting
Een geforceerd hippe term, om het nog sneuere 'padvinders' te verdoezelen
Dat je dat als 14 jarige doorhadquote:Op woensdag 22 september 2010 17:54 schreef Hagelkaas het volgende:
Heb er tot m'n 14e opgezeten. Onze scouting had geen pakjes, en we leerden eigenlijk ook niet bijster veel over knopen of de natuur. We gingen wel altijd bier drinken, en ik als minderjarige mocht gewoon meedoenPotje voetballen, rugbyen, en natuurlijk af en toe op kamp.. Het was echt best leuk, tot ik me begon te realiseren dat het grootste deel van die mensen daar écht geen sociaal leven heeft buiten die shit, en de begeleiders bijna allemaal werkeloze tokkies waren. Toen ben ik er maar vanaf gegaan
Google > Scouting > Ploatjesquote:Op woensdag 22 september 2010 18:04 schreef Nass het volgende:
Ik wacht op plaatjes van autisten in een scoutings pakje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |