Ow lol, maar dat maakt voor dit soort gebruik niet uit, meteen alles op je account planten zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:30 schreef rubensanti het volgende:
Simkaarten zijn binnengekomen
Ik weet denk ik al waarom ze zo goedkoop zijn, de expiry date is 01.06.2011
Wowquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:46 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Woohoo net 98 Prayer, 1 lvl to go <3
Koste me 100M voor 95-99 Prayer met Frost Dragon Bonesquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wowleuke cape. Bijna net zo mooi als farming
![]()
Is dat nog steeds zo duur?
Hey kom jij trouwens vaak in world 10 F2P?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:15 schreef Scuidward het volgende:
Ik zat twee jaar rond de 2 mil, toen veel gespaard en 30 mil gehad, dat is weer afgenomen tot ik herbs ging farmen, toen verdiende ik zo 1 mil per dag. Volgens mij is mijn bankwaarde nu 150 mil maar alles was aan het crashen toen ik een paar maanden terug keek ...![]()
Nooitquote:Op zondag 10 juli 2011 13:40 schreef koekii het volgende:
[..]
Hey kom jij trouwens vaak in world 10 F2P?
gun je me niet een paar milquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Zet mij maar in de OP erbij, nicname is 'Sir_Viktory'.
Vandaag weer begonnen, weer 200M+ verdient met staken, leuk beginbankje =)
Maar ik heb maar 617M =( (400M+ winst gemaakt vandaag)quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
gun je me niet een paar milIk moet nog woodcutten..
Members only.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:30 schreef DJgrasmaaier het volgende:
Ik speel ook al ruim 2 jaar niet meer..
Alleen wou ik net ff voor de grap mijn account in de highscores opzoeken, alleen vind hij m'n account niet meer.. Hoe kan dat?
Ik speel het eens in de twee maanden voor een dag, ga dan een beetje staken, verlies dan uiteindelijk alles en dan stop ik weer twee maanden :pquote:Op zondag 18 maart 2012 15:38 schreef Marnixos het volgende:
schopje
zijn er nog mensen die het spelen?
Ik ben bezig met het halen van 99 wc op mijn f2p char. momenteel zit ik op level 90 en het duurt fucking langquote:Op zondag 18 maart 2012 16:04 schreef Scuidward het volgende:
Ben zelf wel weer actief te noemenpaar redelijk te halen dingen in gedachten, niks geks. Geen maxed. Hier in actie.
[ afbeelding ]
Goals zijn:
- 99 ranged + hoge slay.
- 99 mining erbij.
Tijdsbestek, toch wel een jaar gok ik zo.
In Rimmington daar?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:26 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het halen van 99 wc op mijn f2p char. momenteel zit ik op level 90 en het duurt fucking lang
Dan duurt het idd fucking langquote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Nope, yews op GE, wil nog wat geld ermee verdienen.
Ik heb nu full sara, dat is heel wat voor een f2p hoor :$ maar ik verander onmiddelijk mijn koers richting Rimmingtonquote:
Je verdient daar alleen geen drol, maar het is wat rustiger dan in Draynorquote:Op maandag 19 maart 2012 23:38 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik heb nu full sara, dat is heel wat voor een f2p hoor :$ maar ik verander onmiddelijk mijn koers richting Rimmington
Omdat ik het spel zelden speelquote:Op maandag 19 maart 2012 23:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je verdient daar alleen geen drol, maar het is wat rustiger dan in Draynoren full sara is idd niet verkeerd. Val je wel mee op ja. Waarom geen members btw?
![]()
Goed punt. Nu ik mijn advies terug lees, je hebt daar yews en willows. Ik bedoel willows voor snellere xpquote:
hak nu willows iddquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Goed punt. Nu ik mijn advies terug lees, je hebt daar yews en willows. Ik bedoel willows voor snellere xpof de yews daar rustiger zijn zou ik niet weten.
Niks om je voor te schamenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 01:33 schreef waiUmadbro het volgende:
ik ben ook weer sindskort begonnen.. best erg
Zat al te denken hoe, maar om nou elke lvl up te posten (eens per twee weken).quote:Op zondag 25 maart 2012 18:59 schreef Marnixos het volgende:
maak dit eens even levend jongens
schopje
Sterker nog, alles is er op gericht om mensen betalend lid te krijgen. Vroeger had je de mensen die gingen chillen in Varrock met members armour, maar tegenwoordig weet JaGeX het ook redelijk te promoten. Een van de laatste updates was een soort rad van fortuin waarmee je naast af en toe 10M ook een kleine kans hebt op een members item. Als niet betalend lid kan je het dan alleen krijgen als je direct een maandje lidmaatschap kooptquote:Op zondag 25 maart 2012 19:30 schreef RickoKun het volgende:
Dat spel is helemaal niet gratissoit, je kan een heel beperkt gebied spelen maar daar houdt t wel op
Mooi guide-tje!quote:Op maandag 26 maart 2012 11:59 schreef Scuidward het volgende:
Farming in een notendop:
- Overal in Runescape zijn patches, voor van alles en nog wat.
- Bekendste zijn de vier grote in Draynor etc. waar je groenten, herbs, en bloemen kan planten.
- Onkruid weghalen met een rake, dan wat compost (of supercompost), dan een zaadje planten met een seeddibber.
- Eenmaal wat water geven is voldoende (verdwijnt na 5 min maar hoeft dus niet elke keer).
- Je kan je groentes beschermen tegen ziektes door speciale bloemen ernaast te planten.
- Voor bomen werkt het ongeveer hetzelfde, alleen moet je dan eerst je zaadje tot een klein boompje laten groeien in een pot, voordat je deze in de grond zet.
De tactiek op jouw level (denk ik):
- Tomaat + Marigold (tegen ziektes).
- Je zou er wat herbs bij kunnen doen, vanaf lvl 38 (Toadflax) neemt de winst goed toe.
- Acorns planten want je kan de farmers dan betalen met een mand tomaten om op de boom te p(l)assen.
- Bomen vind je makkelijk in Lumbridge, Varrock en Falador -> Taverly.
- Je moet alleen niet gaan wachten tot het groeit, beetje tijdverspilling. Je kan zelfs je huiswerk maken en na 1.5 - 2 uur terug komen en oogsten![]()
Succes, en ik heb je toegevoegd.
You sure? Ik krijg elke dag een stuk of 8 kanker e-mails binnen dat mijn account is opgeheven. Terwijl ik niet eens een account hebquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:04 schreef tochweerhenk het volgende:
wattegodverdomme mijn account is verwijdert omdat die homo mongolen zeiden dat ik mijn account aan het verkopen was, is niet zo HEB HIER GODVERDOMME VEEL GELD IN GESTOPT
HEB ALTIJD EERLIJK GEHANDELT ALS MEMBER GEWOON NORMAAL GELEVELD EN BETAALD VOOR MIJN MEMBERSHIP EN IK WILDE NOOIT MIJN ACCOUNT VERKOPEN EN NU IS HET WEG!!!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
You sure? Ik krijg elke dag een stuk of 8 kanker e-mails binnen dat mijn account is opgeheven. Terwijl ik niet eens een account heb
Wat is dit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef Scuidward het volgende:
De flow begint er een beetje uit te raken hierqua mijn speelgedrag.
[ afbeelding ]
Maar dit is behoorlijk afk.
Snap je niet op twee punten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:18 schreef drumstickNL het volgende:
No offense maar als je naar andere games kijkt ziet RS er echt gigantisch saai uit.
Ik begon juist pas op mijn 15e. Generatiekloofquote:Op zondag 8 april 2012 00:00 schreef drumstickNL het volgende:
True, true; ik heb het ook gespeeld en ik begrijp de charme er wel van maar de hele opzet is vrij zaad eigenlijk.
De reden dat ik het leuk vond was omdat ik vrij jong was toen ik het speelde (12/13?) en toen kon ik er nog allerlei shit bij fantaseren maar nu ik ouder ben is het gewoon kut.
Leuke stats, had je ook een hoge slayer?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Rickazio het volgende:
Vroeger veel gespeeld... keek net weer eens even; You last logged in was bijna een halfjaar
wel 99 stre, 99 att, 99 defen een Blue h'ween mask Free game item 115.2m
[ afbeelding ]
Onzinquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:02 schreef koekii het volgende:
Bestaat dit topic nog?Ik ben al een tijdje niet meer ingelogd. Veels te saai nu, ik ben nu ook te oud om te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahja, Underground Pass voor de Iban Staff, goed ding wel, gebruik hem alleen niet meer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Woah, RuneScape
Jaren geleden (2005-07 zal het geweest zijn ofzo) speelde echt iédereen die ik kende dat. Was zo awesome toen, steentjes hakken, omsmelten, wapens maken en dan gaan vechten daarmee. Vond het principe dat veel skills met elkaar in combinatie stonden wel tof
![]()
Moet wel zeggen, dat ik nu die screenshots hier zie, dat het écht niet veel veranderd lijkt te zien in al die jaren
Grafisch nooit het beste spel, hoeft ook niet, want de gameplay was geweldig met enkele legendarische quests(Er was zo'n quest die ik echt heel spannend vond, moest je door een berg heen met allemaal hindernissen om uiteindelijk zo'n toverstaf te claimen die echt ziek goed was toen
. Maarja, spannend als 9,10,11-jarige ofzo
)
Ik weet niet of het zo slim is om openlijk te zeggen dat je je geld verkoopt en je rs name erbij te zetten. Zijn laatst aardig wat hosts geband voor rwt. Ik denk niet dat jagex hier op fok komt, maar je weet het nooitquote:Op woensdag 19 september 2012 10:30 schreef DatBoss het volgende:
Eergister 40Bill verkocht, ik speel ook nog steeds. Alleen voor gambling, iemand anders die ook Dice host is in een clan of voor zichzelf? Ik ben zelf een Shift Leader/Manager in Dragon dyce(nu Ddyce) rs is dan ook een erg leuke verdienste voor IRL $
Heb je er toevallig nog leuke spulletjes opstaan?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:15 schreef drumstickNL het volgende:
'k heb nog wel een level 94; iemand interesse?
Met gokken geld verdienen is niet bepaald een stabiele bron van inkomsten.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:30 schreef DatBoss het volgende:
Eergister 40Bill verkocht, ik speel ook nog steeds. Alleen voor gambling, iemand anders die ook Dice host is in een clan of voor zichzelf? Ik ben zelf een Shift Leader/Manager in Dragon dyce(nu Ddyce RSN Eva/RJ/Alison L) rs is dan ook een erg leuke verdienste voor IRL $
http://www.youtube.com/rsalisonl
Doe het al sinds Free trade, nooit banned. Ze pakken alleen de ring leaders die heel openbaar RWTen (Win all day/Stokenut/Smokin Mills zijn enkele clans waarvan de main leaders/managers banned zijn). Gewone hosts in de clans zelf worden zelden gebanned.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo slim is om openlijk te zeggen dat je je geld verkoopt en je rs name erbij te zetten. Zijn laatst aardig wat hosts geband voor rwt. Ik denk niet dat jagex hier op fok komt, maar je weet het nooit
[..]
Heb je er toevallig nog leuke spulletjes opstaan?
De beta is ook open voor iedereen, en heeft ook een goeie tutorialquote:Op donderdag 15 november 2012 12:11 schreef rubensanti het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden :p Ben gestopt met spelen, maar als de update geweest is ga ik wel even een kijkje nemen.
3 maanden geleden, toen ik nog member was heb ik het even gespeeld. Maar het was niet echt van wauw dit is een verbeteringquote:Op donderdag 15 november 2012 16:32 schreef Bwuh het volgende:
[..]
De beta is ook open voor iedereen, en heeft ook een goeie tutorial
Is de beta al zo lang open dan? Damn wat gaat de tijd snelquote:Op donderdag 15 november 2012 19:59 schreef rubensanti het volgende:
[..]
3 maanden geleden, toen ik nog member was heb ik het even gespeeld. Maar het was niet echt van wauw dit is een verbeteringMaar we zien wel hoe het totaal plaatje uitpakt.
Ja? Ga het nu ff testen, hoorde dat veel slayermonsters nu ranged dan wel mage weakness hadden. Heb de beta niet gedaan, maar ik ben opzich wel benieuwd. Melee zuig ik nog steeds in met mijn stats.quote:
Nee, niet gehaaldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |