abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:34:05 #276
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_115341101
Na 2 of 3 maanden maar weer verder gegaan, het blijft droog tijdverdrijf :P

Ga nu voor 99 firemaking en ben ook op weg naar 99 ranged.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115656604
Woah, RuneScape :o

Jaren geleden (2005-07 zal het geweest zijn ofzo :? ) speelde echt iédereen die ik kende dat. Was zo awesome toen, steentjes hakken, omsmelten, wapens maken en dan gaan vechten daarmee. Vond het principe dat veel skills met elkaar in combinatie stonden wel tof _O_

Moet wel zeggen, dat ik nu die screenshots hier zie, dat het écht niet veel veranderd lijkt te zien in al die jaren :+
Grafisch nooit het beste spel, hoeft ook niet, want de gameplay was geweldig met enkele legendarische quests _O_ (Er was zo'n quest die ik echt heel spannend vond, moest je door een berg heen met allemaal hindernissen om uiteindelijk zo'n toverstaf te claimen die echt ziek goed was toen :P. Maarja, spannend als 9,10,11-jarige ofzo :+ )
pi_115759155
Daarnet een kleine klb meet gehad :D Wie spelen er nog actief? Kunnen misschien een clan beginnen ofzo.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:41:04 #279
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_115808472
Clans spreken me qua RS niet echt aan, beetje in die Citadel kutten etc., train altijd liever alleen eigenlijk :P

Maar speel het wel actief ja, uurtje of 2 per dag, gemiddeld 1.2 uur per dag de afgelopen jaren (laatst uitgerekend).

quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Woah, RuneScape :o

Jaren geleden (2005-07 zal het geweest zijn ofzo :? ) speelde echt iédereen die ik kende dat. Was zo awesome toen, steentjes hakken, omsmelten, wapens maken en dan gaan vechten daarmee. Vond het principe dat veel skills met elkaar in combinatie stonden wel tof _O_

Moet wel zeggen, dat ik nu die screenshots hier zie, dat het écht niet veel veranderd lijkt te zien in al die jaren :+
Grafisch nooit het beste spel, hoeft ook niet, want de gameplay was geweldig met enkele legendarische quests _O_ (Er was zo'n quest die ik echt heel spannend vond, moest je door een berg heen met allemaal hindernissen om uiteindelijk zo'n toverstaf te claimen die echt ziek goed was toen :P. Maarja, spannend als 9,10,11-jarige ofzo :+ )
Ahja, Underground Pass voor de Iban Staff, goed ding wel, gebruik hem alleen niet meer.
pi_115853574
Clan hoeft ook niet perse, maar een leuke groep waarmee we kunnen pk'en boss hunten enzo zou wel leuk zijn.

Dit zijn mijn stats nu



Ik ga nu voor 70 slayer, daarna de rest tot 70.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_116961313
fack rs, ben gestopt
pi_116971339
Eergister 40Bill verkocht, ik speel ook nog steeds. Alleen voor gambling, iemand anders die ook Dice host is in een clan of voor zichzelf? Ik ben zelf een Shift Leader/Manager in Dragon dyce(nu Ddyce RSN Eva/RJ/Alison L) rs is dan ook een erg leuke verdienste voor IRL $
http://www.youtube.com/rsalisonl
pi_116974923
'k heb nog wel een level 94; iemand interesse?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116982875
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:30 schreef DatBoss het volgende:
Eergister 40Bill verkocht, ik speel ook nog steeds. Alleen voor gambling, iemand anders die ook Dice host is in een clan of voor zichzelf? Ik ben zelf een Shift Leader/Manager in Dragon dyce(nu Ddyce) rs is dan ook een erg leuke verdienste voor IRL $
Ik weet niet of het zo slim is om openlijk te zeggen dat je je geld verkoopt en je rs name erbij te zetten. Zijn laatst aardig wat hosts geband voor rwt. Ik denk niet dat jagex hier op fok komt, maar je weet het nooit :P

quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 12:15 schreef drumstickNL het volgende:
'k heb nog wel een level 94; iemand interesse?
Heb je er toevallig nog leuke spulletjes opstaan? O-)
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_116986215
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 10:30 schreef DatBoss het volgende:
Eergister 40Bill verkocht, ik speel ook nog steeds. Alleen voor gambling, iemand anders die ook Dice host is in een clan of voor zichzelf? Ik ben zelf een Shift Leader/Manager in Dragon dyce(nu Ddyce RSN Eva/RJ/Alison L) rs is dan ook een erg leuke verdienste voor IRL $
http://www.youtube.com/rsalisonl
Met gokken geld verdienen is niet bepaald een stabiele bron van inkomsten.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 20 september 2012 @ 16:39:19 #286
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_117028613
175K xp tot 99 ranged, dat haal ik volgende maand wel een keer :+

Verder vis ik ook weer, 20M nodig voor herb.
pi_117122308
Level 88 hiero :')
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_117137613
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:33 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Ik weet niet of het zo slim is om openlijk te zeggen dat je je geld verkoopt en je rs name erbij te zetten. Zijn laatst aardig wat hosts geband voor rwt. Ik denk niet dat jagex hier op fok komt, maar je weet het nooit :P

[..]

Heb je er toevallig nog leuke spulletjes opstaan? O-)
Doe het al sinds Free trade, nooit banned. Ze pakken alleen de ring leaders die heel openbaar RWTen (Win all day/Stokenut/Smokin Mills zijn enkele clans waarvan de main leaders/managers banned zijn). Gewone hosts in de clans zelf worden zelden gebanned.
pi_117259244
Morgen mijn laatste dagje membership ;( Ben de laatste tijd een stuk minder aan het spelen, ik ga nu in f2p voor 99 firemaking.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_118978699
Durf het bijna niet, maar toch even een schopje :@
20 november is het zo ver! Evolution of Combat going live :o Weet zelf nog niet zo wat ik er van moet vinden xD Ik denk dat het wel goed is voor nieuwe spelers, maar voor veterans zal het flink wennen zijn :X Wat denken jullie?
pi_119234277
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden :p Ben gestopt met spelen, maar als de update geweest is ga ik wel even een kijkje nemen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_119242970
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:11 schreef rubensanti het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden :p Ben gestopt met spelen, maar als de update geweest is ga ik wel even een kijkje nemen.
De beta is ook open voor iedereen, en heeft ook een goeie tutorial :P
pi_119250722
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:32 schreef Bwuh het volgende:

[..]

De beta is ook open voor iedereen, en heeft ook een goeie tutorial :P
3 maanden geleden, toen ik nog member was heb ik het even gespeeld. Maar het was niet echt van wauw dit is een verbetering :') Maar we zien wel hoe het totaal plaatje uitpakt.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_119266917
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:59 schreef rubensanti het volgende:

[..]

3 maanden geleden, toen ik nog member was heb ik het even gespeeld. Maar het was niet echt van wauw dit is een verbetering :') Maar we zien wel hoe het totaal plaatje uitpakt.
Is de beta al zo lang open dan? Damn wat gaat de tijd snel :')
Ze hebben iig sinds die tijd heel veel toegevoegd en aangepast, en ook echt naar de feedback van de spelers geluisterd (deels dan, aangezien het lijkt alsof de meeste helemaal geen zin hebben in de EoC xD)
pi_119382047
Morgen is het zo ver :o Vanavond maar even afscheid nemen :P
pi_119425911
Godver, heb geen afscheid kunnen nemen :'( :'( :'( :'(

Hij is nu aan het laden, ben benieuwd.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_119427351
Ok, dit is kut :')
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:47:59 #298
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_119428552
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:05 schreef rubensanti het volgende:
Ok, dit is kut :')
Ja? Ga het nu ff testen, hoorde dat veel slayermonsters nu ranged dan wel mage weakness hadden. Heb de beta niet gedaan, maar ik ben opzich wel benieuwd. Melee zuig ik nog steeds in met mijn stats.

99 FM gehaald?!?!?! :D
pi_119429055
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 15:47 schreef Scuidward het volgende:

[..]


99 FM gehaald?!?!?! :D
Nee, niet gehaald :P Ben tot 87 gekomen, daarna woodcutting tot 80 getraind en toen ben ik gestopt met spelen. :')
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_119430190
heb vorige week 99 def gehaald, daarmee maxed melee :D mooi op tijd voor EoC, kan ik nu beginnen met ranged en magic :P Is wennen ja, maar toch een verbetering denk ik :) Wie maakt er een nieuwe OP?:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')