Ik kijk daar niet meer. Veel teveel ellende.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
Nietik zat even op MP te kijken, jeetje wat een hoop mensen zetten daar honden o
het ene sneue verhaal na het andere brr.
Zielig is dat he? Ik zat vorige keer op de site van een dierenasiel te kijken, staat er een Benner Senner pup van net 1 op. Beschrijving: moest weg, omdat hij te groot was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
Nietik zat even op MP te kijken, jeetje wat een hoop mensen zetten daar honden o
het ene sneue verhaal na het andere brr.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk daar niet meer. Veel teveel ellende.![]()
En ik LOGde.![]()
Hihi mijn Mr kreeg al maagpijn, heb plek zat voor allemaal kleine hondjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Daar moet je ook niet naar kijken. het is al erg genoeg om het af en toe tegen te komen. Voor je het weet wil je de hele wereld redden.
Vandaag nog bij de hondenfluisteraar: een man in New York die een windhond had. En toen erachter kwam dat zo'n hond veel beweging nodig heeft en hij niet zo sportief is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Zielig is dat he? Ik zat vorige keer op de site van een dierenasiel te kijken, staat er een Benner Senner pup van net 1 op. Beschrijving: moest weg, omdat hij te groot was.![]()
![]()
. Alsof je niet weet dat dat ras groot wordt
. En dat zijn niet de goedkoopste pups, ik snap dat dus echt niet. Ik zou graag ooit een Benner Senner willen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de hondenfluisteraar: een man in New York die een windhond had. En toen erachter kwam dat zo'n hond veel beweging nodig heeft en hij niet zo sportief is.![]()
Gelukkig heeft hij hem aan Ceasar gegeven.
Onvoorstelbaar toch? Je bereid je toch voor als je besluit zo'n beestje aan te schaffen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag nog bij de hondenfluisteraar: een man in New York die een windhond had. En toen erachter kwam dat zo'n hond veel beweging nodig heeft en hij niet zo sportief is.![]()
Gelukkig heeft hij hem aan Ceasar gegeven.
ja, dat had ik laatst, hamster gekocht, radje, huisje, voer etc...quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar toch? Je bereid je toch voor als je besluit zo'n beestje aan te schaffen?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat had ik laatst, hamster gekocht, radje, huisje, voer etc...
maar toen ik het aquarium vol liet lopen bleek dat niet te horen ofzo, tsss
Ik snap er ook niks van. Ik viel er halverwege in (de hond had een ander probleem waarvoor Ceasar was gevraagd) maar ik zag ook niet meteen dat het een windhond was. Het leek een hond van normaal gewicht, niet de spriet die een windhond hoort te zijn. Ik moet zeggen dat ik hem er zo mooier uit vond zien dan zijn makkers van wie je de taille met één hand kunt omvatten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:26 schreef Bamba het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar toch? Je bereid je toch voor als je besluit zo'n beestje aan te schaffen?
Ooowww, ik dacht dat het een formaatje Bernard sennen werdquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat had ik laatst, hamster gekocht, radje, huisje, voer etc...
maar toen ik het aquarium vol liet lopen bleek dat niet te horen ofzo, tsss
En de kat? Je wilde toch een katje als de bijkeuken klaar was?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi mijn Mr kreeg al maagpijn, heb plek zat voor allemaal kleine hondjesof euhh konijntjes?
Ik vind het ook niet echt de mooiste honden, maar overgewicht hoort zeker nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van. Ik viel er halverwege in (de hond had een ander probleem waarvoor Ceasar was gevraagd) maar ik zag ook niet meteen dat het een windhond was. Het leek een hond van normaal gewicht, niet de spriet die een windhond hoort te zijn. Ik moet zeggen dat ik hem er zo mooier uit vond zien dan zijn makkers van wie je de taille met één hand kunt omvatten.Maar overgewicht is niet iets wat bij het ras hoort.
Ik ga naar bed. Trust!
Oooh, die vond ik leuk!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:38 schreef Ml-etje het volgende:
onze stagiair
Zingen begint bij 1.30
Estherquote:
Lijkt me ook een lieve meid! Zo komt ze in ieder geval wel overquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef Bamba het volgende:
Ik heb me gelukkig kunnen inhouden bij Lush. Heb de rockstar zeep gekocht, de whoosh jelly, sugar scrub
Wat is dat voor psycho-shop, joh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb vandeweek bij Lush een stukje Honey I washed the kids gekocht. Deze keer voor mezelf.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat voor psycho-shop, joh?
Jup heel sociaal en deed ook een opleiding in die richting.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lijkt me ook een lieve meid! Zo komt ze in ieder geval wel over
Ik ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jup heel sociaal en deed ook een opleiding in die richting.
Hoop dat ze er komt met haar zangtalent en dat ze haar de goede richting op begeleiden.
Nou ga slapen, trust!
Verschrikkelijk. je ruikt die shop ook vanaf een kilometer afstand. Twee als de wind goed staat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat voor psycho-shop, joh?
Welja, nog 5 minuten extra.quote:
Niets aan gelogenquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. je ruikt die shop ook vanaf een kilometer afstand. Twee als de wind goed staat.
Niet bij mij in de buurt blijkbaar, heb tenminste geen 'motorcycle-brilcream-puppy-licky-licky' geur geroken de laatste weken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:49 schreef nokwanda het volgende:
Verschrikkelijk. je ruikt die shop ook vanaf een kilometer afstand. Twee als de wind goed staat.
*In Lush ideeënbus stopt*quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Niet bij mij in de buurt blijkbaar, heb tenminste geen 'motorcycle-brilcream-puppy-licky-licky' geur geroken de laatste weken.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:52 schreef APK het volgende:
[..]
Niet bij mij in de buurt blijkbaar, heb tenminste geen 'motorcycle-brilcream-puppy-licky-licky' geur geroken de laatste weken.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Dit Lush product is het fijnst, though.
http://www.lush.eu/nl/shower/soap/miranda.html
Dat bankjenvan jou, dat had dus zo in mijn kamer kunnen staan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:12 schreef nokwanda het volgende:
Daar moet je ook niet naar kijken. het is al erg genoeg om het af en toe tegen te komen. Voor je het weet wil je de hele wereld redden.
Heb hier net het laatste stukje Queen of hearts zeep in het zeepbakje in de keuken gelegd.quote:
Daarom kopen wij ook haast nooit iets buiten de kringloopwinkels.quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat bankjenvan jou, dat had dus zo in mijn kamer kunnen staan.Ik heb zo een kleed en had twee hele mooie kussens, 2 ja, die gaan bij normale mensen generaties mee, hier niet, met 4 honden en de katten.
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:07 schreef Muis006 het volgende:
Heeft er iemand gisteren de rijdende rechter gekeken?
Omdat die aanklagers te raar voor woorden waren. Je kan het kijken op uitzendinggemist geloof ikquote:
Oh okee, dan ga ik misschien vanavond eens kijken, straks naar schoolquote:Op woensdag 22 september 2010 10:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omdat die aanklagers te raar voor woorden waren. Je kan het kijken op uitzendinggemist geloof ik
Die doen het goed! Ze zijn erg blij met de zonquote:Op woensdag 22 september 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee, dan ga ik misschien vanavond eens kijken, straks naar school
Hoe is het met de courgettes?
m'n oom en tante hebben in hun moestuintje ook courgettes, die kwamen vorige week met een mega courgette aan zettenquote:Op woensdag 22 september 2010 10:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die doen het goed! Ze zijn erg blij met de zon![]()
School ze alvast
Nog effe mijn vraagje uit het vorige topic: hoe gaat het met je buikje? Al de 20 wekenecho gehad? Weet je al wat het gaat worden? Willen jullie dat wel weten?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goedemorgen![]()
En Muis, dat verhaal met die kamelen![]()
Ik heb alleen een stukje in de pauze van een ander programma gezien. Ik ga het eind nog even op uitzendinggemist kijken!
Als hij door de gleuf van de brievenbus past stuur ik hem op!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aww wat een leuk filmpje. Zo eentje wil ik wel krijgen voor SeSaDeze blijft braaf liggen, zouden de mijne nooit in hun leven doen
quote:Qwea says: (16:36:17)
ben jij wel es hoerig?
oh-oh says: (16:36:31)
hahahawaddayamean?
Qwea says: (16:36:48)
nou, of je wel es hoerig bent
Qwea says: (16:36:58)
Hoeveel kost je?
oh-oh says: (16:37:03)
hahahahahahahahaha
oh-oh says: (16:37:10)
dat hangt dr vanaf voor wie
Qwea says: (16:37:15)
Mij natuurlijk. Duh
oh-oh says: (16:37:35)
oh jij mag extragratisch
Qwea says: (16:38:11)
En als ik je nou wil verhuren in de SC?
Qwea says: (16:38:14)
wat kost je dan
oh-oh says: (16:38:19)
ja dag
oh-oh says: (16:38:27)
die kenne me nie betalen hahaha
Waarheen? Lekker vooruitzicht!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
I want moar Sunshine
Eind november wss nog ff op ferkansieeee
Whehehe, idiotenquote:
Zijn je zonnebloemen aan het spinnen? Moet haast wel!quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:42 schreef Greys het volgende:
Zijn je zonnebloemen aan het spinnen? Moet haast wel!
Ja hadden eigenlijk geen plannen maar toch wel ff lekker. Gewoon ff een weekje maar. Nog geen idee precies waarheenquote:
Ga naar dat hotel waar ik toch niet meer heen ga!quote:Op woensdag 22 september 2010 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hadden eigenlijk geen plannen maar toch wel ff lekker. Gewoon ff een weekje maar. Nog geen idee precies waarheen
De zon iig. Tunesie, Egypte, Canarische eilanden, etc.
*proest*quote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga naar dat hotel waar ik toch niet meer heen ga!
En welk hotel is dat? En waarom ging jij niet meer?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga naar dat hotel waar ik toch niet meer heen ga!
Ik lach er ook maar om. Een beetje dan. Met kiespijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hád ja. Ik had alles al klaar en uitgezocht en optie geplaatst en vrij genomen en al.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En welk hotel is dat? En waarom ging jij niet meer?Je had toch ook nog plannen voor die periode?
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lach er ook maar om. Een beetje dan. Met kiespijnIk zou hem serieus voor lul zetten en met iemand anders gaan. Maar ik ben dan ook een kutwijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Zie dat linkje, er kunnen er wel zes in dat bed.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou hem serieus voor lul zetten en met iemand anders gaan. Maar ik ben dan ook een kutwijf.
Wat een drol dat hij dat afzegt.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
http://www.premieregyptho(...)l#pics/lereve/01.jpg
Deze. 't Is niet de goedkoopste, maar dan hebbie ook wat
Dat hadden wij ook reeds geconcludeerd.quote:
Woei! Mooi!quote:
I feel your pain.quote:Boodschappen doen.![]()
Afwassen.![]()
I'm inquote:Op woensdag 22 september 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie dat linkje, er kunnen er wel zes in dat bed.
Zullen we met zijn allen gaan?
Ik heb al gedaanquote:Op woensdag 22 september 2010 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Woei! Mooi!
[..]
I feel your pain.
Min de pain van het boodschappen doen dan, want daar heb ik geen zin in dus ga ik niet doen.
'Niet de goedkoopste'quote:Op woensdag 22 september 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
http://www.premieregyptho(...)l#pics/lereve/01.jpg
Deze. 't Is niet de goedkoopste, maar dan hebbie ook wat
Op de site van het hotel zelf ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Niet de goedkoopste'Zelfs in november nog >230 PER NACHT
Er zijn in Egypte ook minder-superluxe hotels hoorquote:Ik denk dat het een ander hotelletje wordSowieso is het nog niet zeker dat het uberhaupt Egypte word. Ik ben niet zo veeleisend, er moet zon zijn, en tis maar een weekje. Dus het hoeft ook niet superluxe te zijn.
Zeker bummer ja. Ik zie nog wel even wat ik doe. Zusje houdt haar vrije dagen vast liever voor die nieuwe lover van d'rquote:En bummer van jouw vakantieGeen optie nog wat later in het jaar of begin volgend jaar wat te boeken? En wat de rest zegt; gewoon lekker boeken en anders je zusje/een vriendin ofzo meenemen?
Jaaaa, leuk, een jochie voor jullie. Hier ook. NokManda's dochter krijgt ook een jongen. Die bleek een paar dagen verder te zijn. Uitgerekende datum is nu 29 januari.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
hai Nok![]()
Mijn buikje begint wat vorm aan te nemen. Als je het weet zie je het wel.
Toevallig gisteren 20 weken echo gehad. http://i946.photobucket.c(...)photo/P1010139-1.jpg
We hadden een pretecho met 16 weken en sindsdien weten we dat we een jongetje krijgen![]()
Geslacht was gisteren onveranderd![]()
Ik probeerde je vraag terug te vinden maar zie 'm nergensHad je al geantwoord op mijn vraag hoe het met de grootouders in spé is bij jullie? Dochter van Nokmanda was zwanger toch? Geslacht al bekend? Wanneer ook alweer uitgerekend?
Sms diegene even!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:30 schreef Qwea het volgende:
iemand probeert me te dissen op hyvesfail.
Vier weken niet, maar een deel van wat er stond was er ernstig aan toequote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef APK het volgende:
Had jij de afwas ook 4 weken laten staan?
Ik gebruik altijd elke dag iets nieuws tot alles op is, dan was ik steeds voor het eten het spul van de vorige avond af.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Vier weken niet, maar een deel van wat er stond was er ernstig aan toe
Wow!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:15 schreef APK het volgende:
Had jij de afwas ook 4 weken laten staan?
Ik een week en dan zie boven.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik red het anderhalve week: dan is mijn servies op.
Wil je iets heel ergs horen?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd elke dag iets nieuws tot alles op is, dan was ik steeds voor het eten het spul van de vorige avond af.
Best een dom systeem eigenlijk.
Da's best dom ja.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd elke dag iets nieuws tot alles op is, dan was ik steeds voor het eten het spul van de vorige avond af.
Best een dom systeem eigenlijk.
En dat is lui!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je iets heel ergs horen?
Ik heb nog een vaatwasser ook![]()
Maar ik kwak vieze afwas altijd zo in de gootsteen. En er zijn dingen die niet in de vaatwasser passen. Of ik heb geen zin om de vaatwasser uit te ruimen van de vorige keer![]()
Ik zou het vieze spul lekker in de vaatwasser zetten.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik kwak vieze afwas altijd zo in de gootsteen. En er zijn dingen die niet in de vaatwasser passen. Of ik heb geen zin om de vaatwasser uit te ruimen van de vorige keer![]()
Ja maar dan moet ik toch eerst de vaatwasser uitruimen waar het schone spul nog in staat van de vorige keerquote:Op woensdag 22 september 2010 18:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zou het vieze spul lekker in de vaatwasser zetten.
Out of sight, out of mind.
De firma Dom en Lui, at your servicequote:Op woensdag 22 september 2010 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's best dom ja.![]()
[..]
En dat is lui!
Of je afwas meenemen onder de douchequote:Op woensdag 22 september 2010 18:24 schreef APK het volgende:
Ik zou het natuurlijk ook gewoon in de wasmachine kunnen zetten, staat toch al een laagje water in.
Oh je had al op de knop van de vaatwasser gedrukt de vorige keer?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
Ja maar dan moet ik toch eerst de vaatwasser uitruimen waar het schone spul nog in staat van de vorige keerAnders past er geen nieuw spul in.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Oh je had al op de knop van de vaatwasser gedrukt de vorige keer?
Heb je smetvrees ofzo?
Greys!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik toch eerst de vaatwasser uitruimen waar het schone spul nog in staat van de vorige keerAnders past er geen nieuw spul in.
Dan kom ik nooit op tijd op mijn werk.quote:
Alweer.quote:En over dat laagje water in je wasmachine: alweer? Of nog steeds?
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
De firma Dom en Lui, at your service
Ja sorry. Er is vast een Stepford Wife aan mij verloren gegaan.quote:
Ja nee brrrrrr, dan komt die smurrie in, aan én over mijnquote:De volgende keer gooi je de vaat in bad en zet je de Bubbelzzzz aan!
Oh, dan win ik hoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
Zullen we gaan samenwonen?
Dan komen we vast op tv na een tijdje, in zo'n smerig programma
Er staan hier nog dozen ingepakt van 3 verhuizingen geledenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan win ik hoor.![]()
Ik heb een paar schilderijtjes op mijn slaapkamer hangen en daar zag ik vorige week opeens een laag stof op liggen van toen ik hier kwam wonen.
Het valt mij gewoon niet op als ik een keer per jaar schoonmaak voor mijn ouders langskomen.
Dan koop je er nog eentje. Voor dat geld kun je best een Greys- en een afwasbubbelmat hebben.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry. Er is vast een Stepford Wife aan mij verloren gegaan.
Denk je ook niet?
[..]
Ja nee brrrrrr, dan komt die smurrie in, aan én over mijnbubbelmat
Hihihihi. Ik ben ook niet de perfecte hausfrau dus het is maar goed dat mijn familie iets vaker langskomt. Dan worden de algemene ruimtes ten minste regelmatig gedaan. Vandaag heb ik een krachttoer uitgehaald: rolluiken poetsen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dan win ik hoor.![]()
Ik heb een paar schilderijtjes op mijn slaapkamer hangen en daar zag ik vorige week opeens een laag stof op liggen van toen ik hier kwam wonen.
Het valt mij gewoon niet op als ik een keer per jaar schoonmaak voor mijn ouders langskomen.
Die moet je als blije-surprise-dozen op marktplaats zetten.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Er staan hier nog dozen ingepakt van 3 verhuizingen geleden
Geen idee wat er in zit, geen zin om te kijken. En ze staan op zolder en daar zitten vast spinnenMaar als ik het niet mis, dat wat er in zit, kan het vast ingepakt blijven!
Rolluiken poetsen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Hihihihi. Ik ben ook niet de perfecte hausfrau dus het is maar goed dat mijn familie iets vaker langskomt. Dan worden de algemene ruimtes ten minste regelmatig gedaan. Vandaag heb ik een krachttoer uitgehaald: rolluiken poetsen.Mijn handen zijn nog steeds rimpelig en mijn knietjes shakerig.
Mijn ramen zijn nog niet gelapt sinds ik hier woonquote:Op woensdag 22 september 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik lap mijn ramen als ik mezelf ga afvragen of het nou dag of nacht is
Maak jij ook je eigen Glassex van een mix met whatever schoonmaakmiddel in huis is plus water in een lege Glassexfles en dan een beetje schudden?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik lap mijn ramen als ik mezelf ga afvragen of het nou dag of nacht is
Maar bovenop begonnenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Misschien een hele gekke vraag hoor Cat (en ik bedoel het echt serieus ook nog) ...
Maar wáárom zou je in godesnaam rolluiken gaan poetsen???
Die dingen zitten toch aan de buitenkant?
Neuh, ik lap wel af en toe de ramen van mijn slaapkamer, anders kan ik de vogeltjes niet zien.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
We moeten ons schamen APK.
Foei.
Zeg jij even 'foei' tegen mij ook, dan hebben we dat ook weer gehad
Ik heb niet eens een lege Glassexfles. You do the math!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Maak jij ook je eigen Glassex van een mix met whatever schoonmaakmiddel in huis is plus water in een lege Glassexfles en dan een beetje schudden?
Ik heb 1 raam wat echt heel smerig was met eckte Glassex gepoetst (buitenkant he, binnenkant wordt niet vies. Toch?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:40 schreef APK het volgende:
[..]
Maak jij ook je eigen Glassex van een mix met whatever schoonmaakmiddel in huis is plus water in een lege Glassexfles en dan een beetje schudden?
Kun je dan niet beter gewoon voor een paar tientjes een hogedrukspuit huren?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar bovenop begonnenalgjes
te groeien(lijkt me niet goed voor de levensduur) en als ze dicht waren vonden mijn
![]()
ouders
![]()
dat de bakken er vies uitzagen. 1 keer per jaar krijgen ze dan hun zin.
Kan ook met een plantenspuit.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb niet eens een lege Glassexfles. You do the math!
De ramen boven hier ook nog nooit (in vier jaarquote:Op woensdag 22 september 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn ramen zijn nog niet gelapt sinds ik hier woon
bij mij is juist de binnenkant "vies" door kattenneusjes tegen het raamquote:Op woensdag 22 september 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb 1 raam wat echt heel smerig was met eckte Glassex gepoetst (buitenkant he, binnenkant wordt niet vies. Toch?) En dat werkte perfect!
Ik ga nooit meer klooien met sopjes en zo.
Ook al doe ik het maar 2 keer per jaar. Ongeveer.
Nu hangt de helft van wat van de rolluiken is afgekomen erop, dus zal ik eraan moeten geloven voor de family dit weekend langskomt.
Oh, dan had je bij de Lidl wat van dat schoonmaakspul moeten meenemen! Ontkalker die naar Limoentjes ruikt.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een lege Glassexfles. You do the math!
De binnenkant of de buitenkant?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik lap wel af en toe de ramen van mijn slaapkamer, anders kan ik de vogeltjes niet zien.
Da's bij mij alleen in de kattekamer. En tot dusver heb ik de katten niet horen klagen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bij mij is juist de binnenkant "vies" door kattenneusjes tegen het raam
Maar ik heb ook vitrage, zolang die dicht is zie je het niet
Zie, als je begint met schoonmaken wordt het alleen maar erger.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb 1 raam wat echt heel smerig was met eckte Glassex gepoetst (buitenkant he, binnenkant wordt niet vies. Toch?) En dat werkte perfect!
Ik ga nooit meer klooien met sopjes en zo.
Ook al doe ik het maar 2 keer per jaar. Ongeveer.
Nu hangt de helft van wat van de rolluiken is afgekomen erop, dus zal ik eraan moeten geloven voor de family dit weekend langskomt.
Ik woon hier in december 2 jaarquote:Op woensdag 22 september 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
De ramen boven hier ook nog nooit (in vier jaar).
Het voorraam hooguit 1 of 2 keer. De achterramen een keer of 4 omdat Boor daar regelmatig met zijn voeten tegen het raam staat als er vogels in de tuin zitten
Bij de Lidl koop ik altijd een paar pakken van die hygiënische doekjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh, dan had je bij de Lidl wat van dat schoonmaakspul moeten meenemen! Ontkalker die naar Limoentjes ruikt.In een navulbare fles.
Allebei en ja, maar alleen maar om de muggen buiten te houden.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
De binnenkant of de buitenkant?
Rook jij in de slaapkamer?
Die heb ik ook ja!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de Lidl koop ik altijd een paar pakken van die hygiënische doekjes.
En die slinger ik dan overal overheen.
Het klinkt alsof het hier heel vies is in huis, maar dat valt op zich reuze mee
Hygiënische doekjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij de Lidl koop ik altijd een paar pakken van die hygiënische doekjes.
En die slinger ik dan overal overheen.
Eigenlijk wel he?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:44 schreef APK het volgende:
[..]
Zie, als je begint met schoonmaken wordt het alleen maar erger.
Hier niet, ik probeer mijn nageslacht te beschermen tegen astma en andere moderne schoonmaakziektes.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
Glasdoekjes, reinigiginsdoekjes, huishouddoekjes, gezichtsdoekjes, hygiënische doekjes... noem ze op, ik heb ze. Screw het milieu!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja!
Die heb je ook van glassex dacht ik
En, heb je al na geslacht?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Hier niet, ik probeer mijn nageslacht te beschermen tegen astma en andere moderne schoonmaakziektes.
Niemand wint het van de MIJ voor NokMandaquote:Op woensdag 22 september 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Van al dat overmatige gepoets van die moderne moeders krijg je ook alleen maar allergische watjes zonder enige weerstand.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Hier niet, ik probeer mijn nageslacht te beschermen tegen astma en andere moderne schoonmaakziektes.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
MM, ga eens van de account van Q af.
Niet in dit huis, heb geen bad waar een vrouw zwanger in kan worden.quote:
Whoehoehoeeeeeequote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Niet in dit huis, heb geen bad waar een vrouw zwanger in kan worden.
Een hap zand uit de zandbak, wie is er niet groot mee geworden!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van al dat overmatige gepoets van die moderne moeders krijg je ook alleen maar allergische watjes zonder enige weerstand.
Wat zijn reinigiginsdoekjes???quote:Op woensdag 22 september 2010 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Glasdoekjes, reinigiginsdoekjes, huishouddoekjes, gezichtsdoekjes, hygiënische doekjes... noem ze op, ik heb ze. Screw het milieu!
Misschien mag jij ook wel een keer bij Greys in bad? Ik kreeg dat aanbod welquote:Op woensdag 22 september 2010 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Niet in dit huis, heb geen bad waar een vrouw zwanger in kan worden.
Jeutjequote:Op woensdag 22 september 2010 18:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niemand wint het van de MIJ voor NokManda
Heeeel erg veel borden en glazen hebben en dan nog moeten afwassen om iets te kunnen gebruiken. EN ook een vaatwasser hebben die dat natuurlijk nooit meer schoon kreeg met een keer draaien. Ik was echt de eeuwige student. Niet normaal hoor.
NokManda kan daar niet tegen en dus wordt er gelijk afgewassen. Vandaar de complete omezwaai naar een eeuwig nette keuken. Aan de andere kant... als ik dan poets, dan poets ik ook goed. NokManda doet het af met een vuile vaatdoek of een droog doekje en denkt dan dat het schoon is. Ik doe het met een wonderspons en dettol.
Ik moet dat ookquote:Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeutje![]()
Moest je er lang aan wennen, aan die ommezwaai?
Van jou had ik nog het idee dat je daarna de badkamer zou dweilen.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien mag jij ook wel een keer bij Greys in bad? Ik kreeg dat aanbod wel
Caaaaan you feeeeel the luuuuuv tonaaaaaiiiiitquote:Op woensdag 22 september 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zullen we gaan samenwonen?
Dan komen we vast op tv na een tijdje, in zo'n smerig programma
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Van jou had ik nog het idee dat je daarna de badkamer zou dweilen.
Bij APK heb ik daar op de één of andere manier een hard hoofd in
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet dat ook![]()
Ik ben ook echt erg![]()
Tuk ze!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:52 schreef APK het volgende:
Bugger, het alarm voor de ziezta gaat af.
Ik vind dat echt zo´n mooi liedje, hè?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Caaaaan you feeeeel the luuuuuv tonaaaaaiiiiit
Er zijn maar bepaalde mensen die dat mogen zeggen.quote:
Dat.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Qwea het volgende:
Altijd zo heerlijk hier. Ik ben een vieze smeerkees, MM is een frusti schoonmaak freakIk laat altijd mijn borden overal staan en dan opeens zit er schimmel op mijn brood
boeiend. MM flipt dan helemaal
Netzoiets als je gasfornuis schoonmaken na het koken. Dat is vet overrated. De volgende x dat je kookt issie weer vies
Het zal me werkelijk aan mn reet jeukenquote:Op woensdag 22 september 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet dat ook![]()
Ik ben ook echt erg![]()
Maar als ik bij mijn zusje ben, en mijn zwager staat op het punt van thuiskomen dan wil ik ook altijd dat het netjes is, omdat ik weet dat hij zich ergert aan troep
quote:
Die taktiek ken ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk aan mn reet jeukenMen, je hebt de slaapkamer niet gezien nu hier
als iemand zich er aan ergert dan moet ie het maar gaan opruimen hoor
ik erger me er niet aan
Altijd als MM weer eens is gaan opruimen, kan ik NIKS vinden. Altijd als ik een teringbende overal van maak weer ik precies waar wat ligt
Maar ik ben wel aan het koken.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het heul niet tegen jou
Not me?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er zijn maar bepaalde mensen die dat mogen zeggen.
kloptquote:
Wil je een wedstrijdje doen? Jij jouw kamer, ik de mijnequote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
Ik zal zo even een foto maken van de eh... kamer boven die oorspronkelijk de kledingkamer was
Van de week leek het alsof er een bom ontploft was (wel vaker, eigenlijk), want toen had Heer G er genoeg van dat zijn koffertje nog steeds vol zat met spullen die ik mee had toen ik met Ll en Gb in Rotterdam in een hotel ging. Dat was in mei, geloof ik
Dus dat heeft hij op de grond geleegd, dat koffertje, omdat hij het nodig had
En dat ligt er nog
Het ging redelijk vanzelf. Hij kent mijn afwastrauma. Maar soms vind ik het vervelend dat hij alles gelijk afwast als het er staat. Maar goed.... ik zit minder vast in mijn stramienen dan hij, dus als hij dat wil, dan doet ie dat maar lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeutje![]()
Moest je er lang aan wennen, aan die ommezwaai?
Nah, ik kan wel altijd alles beter vinden in de troep, maar ik wil altijd voor anderen wel dat het netjes isquote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk aan mn reet jeukenMen, je hebt de slaapkamer niet gezien nu hier
ik erger me er niet aan
Altijd als MM weer eens is gaan opruimen, kan ik NIKS vinden. Altijd als ik een teringbende overal van maak weer ik precies waar wat ligt
Ik ben elke keer als ik foto's maak voor het Nelis en Sjefke topic als een debiel aan het kijken of er niet te veel troep op de foto staatquote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
Ik zal zo even een foto maken van de eh... kamer boven die oorspronkelijk de kledingkamer was
Van de week leek het alsof er een bom ontploft was (wel vaker, eigenlijk), want toen had Heer G er genoeg van dat zijn koffertje nog steeds vol zat met spullen die ik mee had toen ik met Ll en Gb in Rotterdam in een hotel ging. Dat was in mei, geloof ik
En dat ligt er nog
Ik heb zooooo'n enoooorme hekel aan vertaalde musicals. Niet te geloven zo'n hekel. Dus ik zal die versie waarschijnlijk vreselijk vinden. Solly.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo´n mooi liedje, hè?Vooral de Nederlandstalige musicalversie, ik vond de musical echt super
Dat mag, ik vind het normaal ook geen pan. Maar deze is mooiquote:Op woensdag 22 september 2010 19:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb zooooo'n enoooorme hekel aan vertaalde musicals. Niet te geloven zo'n hekel. Dus ik zal die versie waarschijnlijk vreselijk vinden. Solly.
quote:Op woensdag 22 september 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
En dat ligt er nog
Ik ben ook mede daarom blij dat ik nu een deur heb tussen keuken en slaapkamerquote:Op woensdag 22 september 2010 19:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je begrijpt dat je zaterdag ook geen rondleiding krijgt bij mij, hè?
Ik snap wat je bedoelt. Ik ga ook altijd opruimen voor ik ga studeren, anders krijg ik geen rust in mijn hoofdquote:Op woensdag 22 september 2010 19:04 schreef nokwanda het volgende:
Wat de troep betreft ben ik wel echt op vooruit gegaan sinds ik getrouwd ben. Ik ruim niet graag op, maar toch heeft het een goed effect op de opgeruimdheid in mijn hoofd. Het voelt wel lekkerder als het netjes is. Dus voor mij is het niet alsof ik mezelf voor een ander compleet aanpas in dit opzicht, maar meer dat het iets is aan mezelf dat wel aan verbetering toe was.
Ow crap!quote:Op woensdag 22 september 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat zijn reinigiginsdoekjes???Liggen naast de stanjesdobbelsteen zeker?
Heeft MM iets met het leger?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik erger me er niet aan
Ik ben ook heel trotsquote:Op woensdag 22 september 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow crap!![]()
Wees trots op mij! Ik heb zojuist de ladder weggebuurmand én het toilet van de dames die in de logeerkamer verblijven verschoond.![]()
En de vuilnis buiten gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat heeft NokManda met zijn platen en CD's. Vroeger had ie dat met alles en nog veel en veel erger. En die is totaal anti-militaristisch. Ik denk bij hem vaker aan een lichte variant van aspergerquote:Op woensdag 22 september 2010 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Heeft MM iets met het leger?
Een vriendin van me was getrouwd met een beroepsmilitair.
Nog nooit zo'n nette kledingkast/linnenkast enz. gezien. Kleur bij kleur, formaat bij formaat.
Zij is nogal een schoen fetisjist, nog nooit zoveel schoenen, laarzen enz. in het gelid gezien.![]()
En dan als hij uitgezonden was, CHAOS!!
Geen ideequote:Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Q, dat valt echt mee
(Ik gluur op je nachtkastje, ik geef het toe, waarom ligt er een nagelborsteltje op je nachtkastje?)
Nah, dat chipszakje is dan luiheid; dan heb ik dat gegeten en geen zin het meteen weg te gooien, en dan gaan de katten er aan zitten en dan kan ik het beter tussen de kussens proppenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
Als ik jullie zo hoor ben ik nog best netjes.![]()
Ik ben niet van het poetsen, maar wel van het opruimen. Als spul zich opstapelt blijft dat echt geen week liggen.
Ik geef toe: af en toe is opruimen bij mij ook zooi naar een kast verplaatsen of achter een deur gooien, maar dagelijkse dingen als kleding en zo komt vrij snel op de juiste plek.
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook heel trots
Het gaat bij mij al steeds beter hoorWoeoeoeoeoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom wil ik een dekenkist: om de hangkussens en dekentjes gauw in te gooien als ik onverwacht bezoek krijg en ik mijn bank er weer hip ende kek uit wil laten zien.![]()
En ben ik erg blij met mijn keuken om de hoek: afwas uit het zicht ftw!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Neequote:Op woensdag 22 september 2010 19:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Heeft MM iets met het leger?
Een vriendin van me was getrouwd met een beroepsmilitair.
Nog nooit zo'n nette kledingkast/linnenkast enz. gezien. Kleur bij kleur, formaat bij formaat.
Zij is nogal een schoen fetisjist, nog nooit zoveel schoenen, laarzen enz. in het gelid gezien.![]()
En dan als hij uitgezonden was, CHAOS!!
Ja, die mazzel heb ik dus niet, je komt bij mij mn keuken inquote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woeoeoeoeoe!![]()
Daarom wil ik een dekenkist: om de hangkussens en dekentjes gauw in te gooien als ik onverwacht bezoek krijg en ik mijn bank er weer hip ende kek uit wil laten zien.![]()
En ben ik erg blij met mijn keuken om de hoek: afwas uit het zicht ftw!
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
De logeerkamer waar de kerstboom nog staat
[ afbeelding ]
Deel van de Lush op het logeerbed.
[ afbeelding ]
Het gedeelte in het andere kamertje waar Heer G het koffertje omgekeerd heeft dat hij nodig had, waar nog zooi van mij uit mei in zat
[ afbeelding ]
Een deel van mijn schoenen dat niet meer op het schoenenrekje past
[ afbeelding ]
Naast mijn bedAl die bouquetreeksboekjes
![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn de Hotspotsquote:Op woensdag 22 september 2010 19:27 schreef Cat22 het volgende:
Greys!![]()
![]()
Dapper dat je het durft te posten.
Hop! Aanpakken!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zijn de Hotspots
De rest van het huis is netjes. Srsly
Uhuquote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef senesta het volgende:
Vooral die laatste foto is echt zoooooo herkenbaar
Ah gelukkigquote:Op woensdag 22 september 2010 19:29 schreef senesta het volgende:
Vooral die laatste foto is echt zoooooo herkenbaar
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gedeelte in het andere kamertje waar Heer G het koffertje omgekeerd heeft dat hij nodig had, waar nog zooi van mij uit mei in zat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Whut?quote:
quote:
Oh dat ligt er nog wel tussen op de foto's zie ik iddquote:Op woensdag 22 september 2010 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik heb hier net mijn bhaatje over een afrikaans beeld gelegd. NokManda heeft het ng steeds niet gezien tot mijn stomme verbazing
Elco komt nooit boven, die kan niet eens traplopenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah gelukkig
Dat witte ding naast het bed is een sprei waar Bink graag op slaapt.
Als ze plek kan vinden tussen de boeken, that is
Ik wou net zeggen: leer mij een bh kennen.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat ligt er nog wel tussen op de foto's zie ik idd
Die bruine hakjes zijn wel cute. En die zilver/grijze met een groen hakje ookquote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dit kan in nederland!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Die retro met die groene hakken zijn mijn lievelingsquote:Op woensdag 22 september 2010 19:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die bruine hakjes zijn wel cute. En die zilver/grijze met een groen hakje ook
Oh Greys, dit komt me zo bekend voorquote:Op woensdag 22 september 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik snap serieus niet dat je het er uit haaltquote:Op woensdag 22 september 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: leer mij een bh kennen.
Da's hetzelfde kamertje idd! Als je voor het omgekeerde-koffer-hoopje staat en je draait je naar rechts, dan heb je daar het dit-paste-niet-meer-op-het-schoenenrek-bergje.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:38 schreef senesta het volgende:
He het schoenenkastje staat in hetzelfde kamertje als de omgekeerde-koffer-kamer?
Anders ligt je andere groene schoen in ieder geval in het omgekeerde-koffer-kamertje
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:38 schreef senesta het volgende:
He het schoenenkastje staat in hetzelfde kamertje als de omgekeerde-koffer-kamer?
Anders ligt je andere groene schoen in ieder geval in het omgekeerde-koffer-kamertje
Jaj, een kleinzoon, wat leuk!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa, leuk, een jochie voor jullie. Hier ook. NokManda's dochter krijgt ook een jongen. Die bleek een paar dagen verder te zijn. Uitgerekende datum is nu 29 januari.
Zijn jullie ook al over de naam uit? NokManda's dochter en man wel, zo ongeveer. Maar die vertellen ze tegen niemand.
Je hoort bij ons sloddervossen.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde wraps gaan eten vanavond, dus de gesneden kip lag al in de braadpan, de guacamole was al gemaakt. Alles bijna klaar, dus tijd om de wraps te pakken.
Helemaal onder de schimmel![]()
En het was houdbaar tot in oktober, verdorie
. Nu een gedeelte maar op een wit bolletje gehad en de rest gewoon zo naar binnen geschoven
GMTAquote:Op woensdag 22 september 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Q, dat valt echt mee
(Ik gluur op je nachtkastje, ik geef het toe, waarom ligt er een nagelborsteltje op je nachtkastje?)
Jij had toch geleerd zelf wraps te maken?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Ik wilde wraps gaan eten vanavond, dus de gesneden kip lag al in de braadpan, de guacamole was al gemaakt. Alles bijna klaar, dus tijd om de wraps te pakken.
Helemaal onder de schimmel![]()
En het was houdbaar tot in oktober, verdorie
. Nu een gedeelte maar op een wit bolletje gehad en de rest gewoon zo naar binnen geschoven
Zoek de bh van Greys!quote:
Waarom?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu mag ik zaterdag bij jou ook in alle kamers kijken he?
Ja! En dat doe ik nog regelmatig hoor, maar niet als ik moe ben en het al heel wat vind dat ik ga kokenquote:Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had toch geleerd zelf wraps te maken?
Ja hee, hier kon ik toch niks aan doen?quote:
Van DirkH!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had toch geleerd zelf wraps te maken?
Yeahquote:
Als ik alleen zou wonen, was het vast een stuk netter hierquote:Op woensdag 22 september 2010 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die foto's van Greys![]()
Mijn meneer zou een hartverzakking krijgen, de perfectionist. U raadt het al. Bij ons is het opgeruimd. Nu wonen we zo klein dat het ook nodig is om het leefbaar te houden trouwens.
Maar ramen zemen doe ik ook nooooit.
Dat kan ie dan maar beter afleren met een kleintje in huisquote:Op woensdag 22 september 2010 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die foto's van Greys![]()
Mijn meneer zou een hartverzakking krijgen, de perfectionist. U raadt het al. Bij ons is het opgeruimd. Nu wonen we zo klein dat het ook nodig is om het leefbaar te houden trouwens.
Maar ramen zemen doe ik ook nooooit.
Naar mijn idee loop jij echt altijd ontzettend te poetsen. Vergeleken bij mij dan, he.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik alleen zou wonen, was het vast een stuk netter hier![]()
Maarrrr, ik heb maandag de ramen van binnen gewassen, met eckte schoonmaakazijn en allesreinigert![]()
Buiten om doet de glazenwassert zo'n 8x per jaar
Hou die gedachte vooral vastquote:Op woensdag 22 september 2010 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Naar mijn idee loop jij echt altijd ontzettend te poetsen. Vergeleken bij mij dan, he.
Jij laptopt niet eens op de bank.quote:
Kon de servert niet gevonden worden?quote:
Tegenwoordig soms wel, maar nu nietquote:Op woensdag 22 september 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij laptopt niet eens op de bank.
Vind je het gek, in al die puinhopen die hier gepost worden?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon de servert niet gevonden worden?
Had ik net ook twee keer bij het posten namelijk.
Ja! Ik dacht dat het aan mijn verbinding lag, aangezien ik ook niet op Facebook kan.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon de servert niet gevonden worden?
Had ik net ook twee keer bij het posten namelijk.
Ing!quote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tegenwoordig soms wel, maar nu niet
Dat vertel ik 'm ook als hij loopt te piepen over stofzuigen vanwege wat kruimeltjes.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan ie dan maar beter afleren met een kleintje in huis![]()
Dalijk blijkt het een puinkabouter
Oeh, das sjiek hendigquote:Op woensdag 22 september 2010 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Mijn ramen gaan allemaal naar binnen toe open. Da's pas makkelijk. De buurvrouw stuurt haar man 3 keer per jaar het dak op.
Mijn ramen of die buurman?quote:
Die is down las ik netquote:Op woensdag 22 september 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht dat het aan mijn verbinding lag, aangezien ik ook niet op Facebook kan.
Kom anders even op msn, gaat nog sneller dan per pm ook denk ik!quote:
Beidenquote:
Ja, belachelijk hè! Ik zat net ook al te kijken of er iets leuks op komt, maar dat valt vies tegen.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
Waarom komt 'Phileine zegt sorry' pas om half twaalf?
Bij mij werkt het gewoon. Maar da's logisch, mijn systeem is altijd al tegendraads geweest.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kom anders even op msn, gaat nog sneller dan per pm ook denk ik!
Jajajaja, we moeten even afspreken.quote:
Tell him I said soquote:Op woensdag 22 september 2010 19:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vertel ik 'm ook als hij loopt te piepen over stofzuigen vanwege wat kruimeltjes.
Hij gaat het zwaar krijgen ben ik bang. Maar dan valt mijn zooi ook minder op tenminste![]()
Wij hebben één raam waar ik aan de buitenkant niet bij kan maar een glazenwasser komt er ook niet zo hoog. Best irritant af en toe eigenlijk. Gelukkig staat er af en toe regen op om er door heen te kunnen blijven kijken.
quote:Op woensdag 22 september 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajaja, we moeten even afspreken.
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
Ik kwam weer niet op FOK
Er komt "Just Friends" met Ryan Reynolds (zo heet ie toch?) om half negen GB.
Goed achtergrondbeeld
Ah, die had ik gemist! En mijn FOK! zit ook te spacenquote:Op woensdag 22 september 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
Ik kwam weer niet op FOK
Er komt "Just Friends" met Ryan Reynolds (zo heet ie toch?) om half negen GB.
Goed achtergrondbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |