dan pomp je toch een luchtbed opquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Omniaer het volgende:
Hallo,
Ik en mijn vriendin zijn beide 15 jaar oud, hebben nu bijna 7 maand een relatie, en mogen nog steeds niet bij elkaar in een bed slapen, van haar ouders mag het wel, maar van de mijne nog steeds niet..
Iemand een idee hoe ik ze kan overhalen?
'De liefde bedrijven' kan net zo goed overdag, en het is echt niet zo dat we 4 uur s'nachts wakker worden met het idee om een kindje te maken of iets..![]()
Alvast bedankt!
kan je in de avond kindjes makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:11 schreef MartiniRosso het volgende:
[..]
dan pomp je toch een luchtbed op
hier ga je nog op terug komenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Omniaer het volgende:
'De liefde bedrijven' kan net zo goed overdag, en het is echt niet zo dat we 4 uur s'nachts wakker worden met het idee om een kindje te maken of iets..![]()
Niet dat ik weet, why?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Vriendin wilt me niet vertrouwen...
Je ouders lezen je topics?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef skippy22 het volgende:
Stiekem bij haar in bed kruipen Na die 3 minuten weer naar je luchtbed
Na een uur heb je geen poes meer overquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
3 min snelle jongen... dan voel je nog niet eens wat
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef tho_Omas het volgende:
Je ouders zijn bang dat jij óók een ongelukje begaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |