Goed dat je het zelf snel constateertquote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
In principe ben ik ook helemaal niet bang voor niet goed terecht komen. Waar ik voor aan de bel ben gaan trekken was het bemerken van tekenen van een laag zelfbeeld bij dit kind. En omdat ik zelf maar al te goed weet hoe het is om dat te hebben, leek het me zaak om alles op alles te zetten om daar zsm vanaf te komen.
Klinkt als goed moederschapquote:Op donderdag 23 september 2010 12:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
In principe ben ik ook helemaal niet bang voor niet goed terecht komen. Waar ik voor aan de bel ben gaan trekken was het bemerken van tekenen van een laag zelfbeeld bij dit kind. En omdat ik zelf maar al te goed weet hoe het is om dat te hebben, leek het me zaak om alles op alles te zetten om daar zsm vanaf te komen.
Nix mis mee hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waarom is deze TT trouwens alweer gekoppeld aan sex?
Beetje geobsedeerd lijkt het...
Owja, bedanktquote:Op donderdag 23 september 2010 13:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
30 oktober (uit het hoofdje...)
Wees niet bang, ik zorg wel dat je het niet vergeetquote:Op donderdag 23 september 2010 13:58 schreef tuintegel het volgende:
Oh ja bowlen moet het nog steeds in mijn agenda zetten ... Ik denk overigens dat ik uit mijn dilemma wat betreft werk ben...
30 oktober klinkt trouwens echt nog heel ver weg , kan ik er 1 keer per week aan worden herinnert ivm vergeten?
Ik zou best willenquote:Op donderdag 23 september 2010 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hier komen 26 onderzoeken binnen die binnen een week klaar moeten zijn.... kom eens helpen!
Zoek eens op de juiste plaatsquote:Op donderdag 23 september 2010 14:24 schreef tuintegel het volgende:
Ik wil iemand die voor me kookt. En ik wil de loterij winnen, ik wil op vakantie, ik wil van alles op dit moment!
Ik heb al onder mijn bed gekeken , in de kasten , jaszakken nagevoeld , contactadvertenties uitgepluist . Nog ideeen? Ik zag trouwens al chocoladeletters liggen in de winkel, jeutje wat. Vroeg!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zoek eens op de juiste plaats
Oeh! Hadden ze de Y in puur?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb al onder mijn bed gekeken , in de kasten , jaszakken nagevoeld , contactadvertenties uitgepluist . Nog ideeen? Ik zag trouwens al chocoladeletters liggen in de winkel, jeutje wat. Vroeg!
Aah da's liefquote:Op donderdag 23 september 2010 12:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klinkt als goed moederschap![]()
voor zover ik iets van moederschap af weet natuurlijk....
Daar kijk ik niet van op, aangezien de kruidnoten eind augustus al vertegenwoordigd waren. Je zou maar eens vergeten dat het Sinterklaas is in novemberquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb al onder mijn bed gekeken , in de kasten , jaszakken nagevoeld , contactadvertenties uitgepluist . Nog ideeen? Ik zag trouwens al chocoladeletters liggen in de winkel, jeutje wat. Vroeg!
Ah, geeft niet. Het is je vergevenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Puur o+ . Niet op gelet , sorrie!
Dus niet de juiste plekquote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik heb al onder mijn bed gekeken , in de kasten , jaszakken nagevoeld , contactadvertenties uitgepluist .
Sorry, can't help with thatquote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
ohh..
mijn koninkrijk voor een groot zacht bed!!
![]()
Kom maar langsquote:Op donderdag 23 september 2010 15:41 schreef Barretje80 het volgende:
ohh..
mijn koninkrijk voor een groot zacht bed!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |