Hey, it serves the purposequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
''Jij bent perfect voor ons blad want we houden van zieke, uitgewoonde wijven!''
Die Fantastischen Vierhundertfünfzigquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oh we gaan richting de fantasische 450.
Dat blablawijf met die dikke tetten jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Ieuw wat heb je voor UI? Dat dikke thuisbezorgd Pizza-wijf?
Dik is ze he.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Als je dat al dik noemt. Hihihihihihihihih. De "Dat is niet dik-discussie" met jou is leuk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Issie niet groter te aanschouwen? Maar die tieten zien er zo raar uit nuquote:
Ll is zelf ook een corpulente natnek, just the way i like em.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je dat al dik noemt. Hihihihihihihihih. De "Dat is niet dik-discussie" met jou is leuk.
Omdat dat ander wijf die pizza eerder pakt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het een smerige foto waarom, het hangt/kwabt daar gewoon. Geen goeie pronte tetten iig.
En ze kijkt met zo'n moordlustige blik.
Jou viel zeker eerst de pizza op?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vind het een smerige foto waarom, het hangt/kwabt daar gewoon. Geen goeie pronte tetten iig.
En ze kijkt met zo'n moordlustige blik.
Jij hebt nou zeker ook DIKKE TETTEN omdat je zwanger bent.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel goeie tieten. Maar ze mogen ook niet aan mijn pizza komen hoor.
Ik had al dikke tieten toen ik niet zwanger was.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij hebt nou zeker ook DIKKE TETTEN omdat je zwanger bent.
PICSquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had al dikke tieten toen ik niet zwanger was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |