quote:
quote:Het-arrest is een uitspraak van het Europees Hof van Justitie. Met '
' wordt de Belgische voetballer
bedoeld die in het jaar 1990 zijn vrijheid opeiste nadat zijn contract bij Club Luik afgelopen was. Vóór het
-arrest was het zo dat, ook al was het contract uitgediend, de oude club bij het aangaan van een overeenkomst met een andere club nog een transfersom kon eisen.
quote:
Romagna is een historische regio in Italië, in het zuid-oostelijke deel van de huidige regio Emilia-Romagna.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef Yankee het volgende:
of moet daar nog wat voor? Emilia oid?
Vind het prima klinken: Stand # 2045:quote:
Wat isquote:is een gratis dienst om statistieken van een website te verzamelen en gedetailleerd weer te geven. Het doel van deze dienst is om de beheerder van de website een duidelijk beeld te geven van onder andere de bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves. Aan de hand van deze informatie kan een webmaster eventuele reclame campagne’s of zelfs delen van de website aanpassen aan het gedrag van de bezoeker.
Stand # 2045:quote:
quote:
Diverse mogelijkheden, lijkt me...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:59 schreef banaantjeEE het volgende:
In welk jaar vloog er een asteroïde rakelings langs de aarde? Bij contact had het leven hoogstwaarschijnlijk vernietigd geweest.
Je zit er dicht bijquote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef Burnett het volgende:
[..]
Diverse mogelijkheden, lijkt me...
maar een gok op 2004
En er is maar één mogelijkheid. Ik heb het over de dichtstbijzijnde ooitquote:Op woensdag 22 september 2010 14:03 schreef Burnett het volgende:
[..]
Diverse mogelijkheden, lijkt me...
maar een gok op 2004
Daar was ik al bang voor dattie iets te simpel wasquote:
quote:
Dat is het enige juistequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |