Goed leren spellen, daar geilen chicks opquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:18 schreef Ungkai het volgende:
Ik ga zaterdag naar dordrecht om een heel speciaal meisje te bezoeken...
Alleen ben ik er nog nooit geweeest...
Heeft iemand tips over Dordrecht...
Of, gewon tips?
Geen bios iig!
Ze is 1.70quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:19 schreef Thas het volgende:
[..]
Goed leren spellen, daar geilen chicks op
Maar goed, heel speciaal?
Is ze mongoloïde? Is ze meer dan 2 meter lang? Met alleen "speciaal" kunnen we natuurlijk geen goede tips geven![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef timmmmm het volgende:
De oven hoog zetten. Neem een urn mee, dan kan je de gelukkige later verstrooien
Wat had jij in gedachte dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik aan wat anders dan wat er in de OP stond.........
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef timmmmm het volgende:
De oven hoog zetten. Neem een urn mee, dan kan je de gelukkige later verstrooien
Foto's van d'r? Dan kunnen we gepaster advies geven.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:23 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Ze is 1.70
14
Half bloedje
Mooi
Slim
Lief
Grappig
Tja..
Ik vind haar gewoon echt heel leuk!!
Nee want ze Fokt ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Foto's van d'r? Dan kunnen we gepaster advies geven.
En je spreekt ergens in Dordrecht af of gaat naar haar huis? Ga koken voor haar dan, ze delven het.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:23 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Ze is 1.70
14
Half bloedje
Mooi
Slim
Lief
Grappig
Tja..
Dat gaat nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En je spreekt ergens in Dordrecht af of gaat naar haar huis? Ga koken voor haar dan, ze delven het.
Pics?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:23 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Ze is 1.70
14
Half bloedje
Mooi
Slim
Lief
Grappig
Tja..
Is dit niet iets? http://www.caribabad.nl/html_1024/index.htmquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:29 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Dat gaat niet
ik weet niet wat har ouders van me vinden.
We kennen elkaar pas 2 weken
Hebben ze er ook Samson & Gert smulboxen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is dit niet iets? http://www.caribabad.nl/html_1024/index.htm
Mooi zwembad en tot 22.00 uur open op vrijdag.
15quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:30 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe oud ben je dan? En waarom zouden haar ouders het niet tof vinden als er een losbandige jongen over de vloer komt, om voor het hele huis te koken?
Nee, gewoon niet...quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je date waardoor jij verrast gaat worden
Ik heb geen idee, maar het meisje is 14, ik weet zo gauw ook niet iets anders, jij wel? Een kroeg mag vast niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hebben ze er ook Samson & Gert smulboxen?![]()
[ afbeelding ]
Beter eten voor je date is er niet.
Ieuw,quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Joe-Momma het volgende:
Dan doe ik het maar. De ts en zijn nieuwe chick.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Joe-Momma het volgende:
Dan doe ik het maar. De ts en zijn nieuwe chick.
[ afbeelding ]
Ik weet voor een feit dat vrouwen lyrisch worden van Samson & Gert smulboxen, jongedame.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het meisje is 14, ik weet zo gauw ook niet iets anders, jij wel? Een kroeg mag vast niet.Ken heel toevallig dit zwembad, ben verder ook niet bekend in Dordt.
Same.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik aan wat anders dan wat er in de OP stond.........
Ze hebben geen Samson&Gert smulboxen (Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet voor een feit dat vrouwen lyrisch worden van Samson & Gert smulboxen, jongedame.
TS: ik zou gewoon aanbellen en vragen of ze naar buiten komt, aldaar overhandig je de smulbox en ga je ergens in het gras zitten.
Waarom, als ik later een dochter heb +1 voor de vent die bij de 1e date gaat koken waar ik bij ben.. Getuigt van respect tegenover haar, der ouders en het laat zien dat je kan koken (of niet, maar dan scoor je alsnog +1 voor de moeite)quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:35 schreef Ungkai het volgende:
Maar ik snap wel dat de ouders het niet op prijs stellen dat zo'n random jongen zomaar in huis komt, laat staan dat ik daar ga koken
Lol, okay my bad! Alleen het weer vrijdag, 80% kans op neerslag:quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet voor een feit dat vrouwen lyrisch worden van Samson & Gert smulboxen, jongedame.
TS: ik zou gewoon aanbellen en vragen of ze naar buiten komt, aldaar overhandig je de smulbox en ga je ergens in het gras zitten.
quote:donderdag 23 september tot en met maandag 27 september Donderdag nog vrij warm, later gevolgd door neerslag en daling van temperatuur.
Als je bang bent mag je het zeggenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:35 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Maar ik snap wel dat de ouders het niet op prijs stellen dat zo'n random jongen zomaar in huis komt,
Dan zou ik een partytent opzetten in het grasveld tegenover haar huis. Kun je meteen pannenkoeken gaan bakken voor de hele straat en die +1 van haar ouders scoren, terwijl je date in een hoekje haar Smulbox glunderend naar binnen werkt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, okay my bad! Alleen het weer vrijdag, 80% kans op neerslag:
[..]
Ik heb echt lol om deze reactiequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zou ik een partytent opzetten in het grasveld tegenover haar huis. Kun je meteen pannenkoeken gaan bakken voor de hele straat en die +1 van haar ouders scoren, terwijl je date in een hoekje haar Smulbox glunderend naar binnen werkt.
Het is een waterdicht plan.
Geniaal ^^quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zou ik een partytent opzetten in het grasveld tegenover haar huis. Kun je meteen pannenkoeken gaan bakken voor de hele straat en die +1 van haar ouders scoren, terwijl je date in een hoekje haar Smulbox glunderend naar binnen werkt.
QTF, dit maakt mijn hele dag goed en de volgende ochtend ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee wat denk jijquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef tomy800 het volgende:
[..]
QTF, dit maakt mijn hele dag goed en de volgende ochtend ookwerkt een happy meal ook?
Jij snapt het. Zo'n eentje met van die waterige ketchup en kindercola. Daarna vraag je haar of ze het leuk vind, ondanks die verwerpelijke snackdoos. Ze zal 'ja' antwoorden en vervolgens vertel jij haar, met een zelfverzekerde glimlach, dat jij dus geen materie nodig hebt om indruk op haar te maken. Jullie horen bij elkaar. Daar is geen twijfel over. Enzo. Vervolgens neuken jullie, in die partytent.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Nee wat denk jij![]()
Moet wel echte Samson&Gert smulbox zijn.
Ja idd,quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:20 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Nee wat denk jij![]()
Moet wel echte Samson&Gert smulbox zijn.
Waar de pannekoek-etende ouders en buren bij zijn? Ik denk dat je dan je +1 kwijt raakt.. =/quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vervolgens neuken jullie, in die partytent.
Tegen de tijd dat ze die Smulbox op heeft, is het allang donker en zitten alle genodigden weer binnen. Dan heb je letterlijk de tent voor jezelf.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:37 schreef SexyNoob het volgende:
[..]
Waar de pannekoek-etende ouders en buren bij zijn? Ik denk dat je dan je +1 kwijt raakt.. =/
Dus niet in de partytent, terwijl iedereen aan het eten is sneaken jullie weer terug het huis in!
Uit ander topique gestart door TSquote:
quote:Ik geloof dat we in de maling worden genomen, alleen trolls zijn zo erg... toch?
Probeer een nieuwe account, dit gaat niet meer werkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:25 schreef Ungkai het volgende:
[..]
Wat zijn trolls![]()
Nee, maar het was een voorbeeld.
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:56 schreef Thas het volgende:
[..]
Uit ander topique gestart door TS
[..]
[..]
Probeer een nieuwe account, dit gaat niet meer werken
Maar Ungkai is zo'n mooie naamquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:56 schreef Thas het volgende:
Probeer een nieuwe account, dit gaat niet meer werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |