Oké!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe jij maar, jij bent vast goed in het schrijven van een hysterisch enthousiaste OP.![]()
Oké!Welneequote:En mijn ass is huger dan die van jou hoor!
Nee dat had ik niet, had een pietsie schuim in bad, dat rook ikquote:Ow, Greys, kwam bij jou ook Odeur de plastic naar boven? Want dat was wel een beetje jammer.![]()
Ik lachte eerst keihard om de optie dat je geurolie erbij kon doen (wahahaha, wij hebben Lush, stelletje lutsers!) Maar misschien dat ik het toch een keertje doe om de nieuwe mat lucht uit de pijpleiding te krijgen.
Hey, zie je vraag nu pas. Was de hele dag de hort op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh oke. Ze drinken uit een fontein hier maar dan ben ik gerust gesteld want vlooien hebben mijn binnenratjes niet, dank je
Foto!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:34 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben een klein bankje gekocht. Is eigenlijk een voetenbankje, maar omdat ie vrij breed is, is het hier in huis een poezenbankje. We noemen het Bank-i-moon.
Heb je haar al liefdevol toegesproken vandaag?quote:
Done.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Goodbye!
Cat: Bubbel je kuip uit: bubbelmat!
Take it away!
ff uploadenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een bijzettafeltje nodig?
Jij zit te wachten op een topic van mijn buurman over zijn idiote buurman die 's morgens in zijn badjas tegen een conifeertje staat te praten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Heb je haar al liefdevol toegesproken vandaag?![]()
Wel een beetje aanmoedigen he?
Past qua kleur niet in ons huis :quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een bijzettafeltje nodig?
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op een topic van mijn buurman over zijn idiote buurman die 's morgens in zijn badjas tegen een conifeertje staat te praten?
Wel het potje recht houden!quote:
Het is ook wel jammer dat ie 25x50 is. Ik had wel verwacht dat ie tenminste 40x45 zou zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Past qua kleur niet in ons huis :![]()
Dat pak jodenkoeken daarentegen.....
HOI BOOR! Geef je vrouwtje eens een mepquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Boor wil ook even FOK!en
[ afbeelding ]
Waar heb ik dát nou weer aan verdiend?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
HOI BOOR! Geef je vrouwtje eens een mep
Omdat je dat beest vandaag vast nog geen biefstuk hebt gegevenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar heb ik dát nou weer aan verdiend?
Kijk, nu istie lief
[ afbeelding ]
Maar wel een garnaal en een plakje rosbiefquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat je dat beest vandaag vast nog geen biefstuk hebt gegeven
Lekker ding he, die bejaarde!quote:HOI BINK
Ik moet ff op het werk kijken, want ik vind wel dat ik dan in elk geval een paar dagen vrij moet nemen als ik de pup neem. Die kan ik niet na een weekendje al alleen met Het Tuig laten. Denk ik. Misschien gaat het ook wel primaquote:
Krent.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
Maar wel een garnaal en een plakje rosbiefIk vind het genoeg!
Droppiequote:Lekker ding he, die bejaarde!
Nah sowieso moet je ff vrij. Pupsel moet ook zindelijk en wennenquote:Ik moet ff op het werk kijken, want ik vind wel dat ik dan in elk geval een paar dagen vrij moet nemen als ik de pup neem. Die kan ik niet na een weekendje al alleen met Het Tuig laten. Denk ik. Misschien gaat het ook wel prima
quote:
quote:DroppieMet dr grijze snoet
Weet ik nog niet, heb er nog niet eentje uitgekozenquote:Nah sowieso moet je ff vrij. Pupsel moet ook zindelijk en wennen
Wanneer ga je de pup halen?
Ja!quote:Had je mn pm nog gehad van gisteren?
Dan weet je wat je dit weekend te doen staat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Weet ik nog niet, heb er nog niet eentje uitgekozen
Ich auch!quote:Ja!Alleen nog niet beantwoord
Ik was gisteravond weg en vrij vroeg naar bed daarna.
Maar da's best goed nieuws! Ben benieuwd wanneer je iets hoort!
Teurg smsenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
Whut? Wie zit er te smsen?
Ik krijg een sms met 'Daten?' met een nummer dat ik niet ken.
Nehquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Teurg smsenkun je een mooi topic over openen
huh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Oh, het is iemand die doet alsof hij/zij de meneer van het eten halen is![]()
Biecht maar op! Q, het is het nummer van MM zeker?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
Whut? Wie zit er te smsen?
Ik krijg een sms met 'Daten?' met een nummer dat ik niet ken.
Ik geloof je wel hoor, maar het leek me echt iets voor jou/julliequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh?
MM heeft een heel ander nrIk wil je wel even smsen met het nr van MM hoor als je me niet gelooft
Ik ga het bewijzen dat ik het niet benquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, maar het leek me echt iets voor jou/jullie
kewl!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik kan het betreffende nummer ook even hier in het topic zetten, dan kunnen jullie even bellen om te horen wie het is
Doen or Iz kill sjoe!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een subtiele en liefdevolle sms!![]()
Ander prepaidnummerquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Kutje, ben jij het?
Hoe kan dat dan, ik heb jouw nr toch?
NOES!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
Ik kan het betreffende nummer ook even hier in het topic zetten, dan kunnen jullie even bellen om te horen wie het is
Ik ookquote:
Waarom?quote:
Nee joh, anders had ik het wel meteen gedaanquote:NOES!
Waar is de roze OhYayGay netbook? Of had ie een witte binnenkant?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Boor wil ook even FOK!en
[ afbeelding ]
ooh dat laatste klinkt zo wel heel foutquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom?Waarom ander nummer bedoel ik?
Dat je met me wilt daten snap ik wel(
)
[..]
Nee joh, anders had ik het wel meteen gedaan
("Lange zwarte haren"? What were you thinking?)
Witte binnenkant.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waar is de roze OhYayGay netbook? Of had ie een witte binnenkant?
Ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom?Waarom ander nummer bedoel ik?
Dat je met me wilt daten snap ik wel(
)
[..]
Nee joh, anders had ik het wel meteen gedaan
("Lange zwarte haren"? What were you thinking?)
Wat een moeite danquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ander prepaidnummer![]()
[..]
NOES!
jaja, je benne een vieze stalkerquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje![]()
Ik was het echt niet, dan zou ik je wel met mijn eigen nummer smsen
Ja gofferquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje![]()
Ik was het echt niet, dan zou ik je wel met mijn eigen nummer smsen
'quote:
ja hoorquote:
Nee joh, kerstkaart en verjaardagkaartquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja hoorga je pizza's sturen?
Greys, waarom sms je niet gewoon terug dan en vraag je wie het is. Of probeer je er achter te komen. Oooooof je belt ff. Tadaaa
Nee joh. Da's het spelletje. Dat ik ga vragen wie het is.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys, waarom sms je niet gewoon terug dan en vraag je wie het is. Of probeer je er achter te komen. Oooooof je belt ff. Tadaaa
Ja, bel gewoon zonder nummerweergavequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
kewlquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, kerstkaart en verjaardagkaart
Geef dat nr aan tombola of mij greys. Via PM zou ik doenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh. Da's het spelletje. Dat ik ga vragen wie het is.
Ik zet straks het nummer gewoon hier (nu het Tombola niet is kan dat wel) en dan gaan we allemaal even terug smsen
Toevallig vanaf morgen een nieuw mobie nummer, maar dat telt vast niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goffer
Dirk, heb jij een nieuw nummer?
Heb jij morgen met terugwerkende kracht vandaag Greys gesmst?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toevallig vanaf morgen een nieuw mobie nummer, maar dat telt vast niet.
Dat interesseert me dan op zich vrij weinig, dat diegene daar niet gelukkig mee isquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geef dat nr aan tombola of mij greys. Via PM zou ik doenmocht het toch iemand uit de SC zijn, dan zal die niet gelukkig zijn als zijn nr hier staat
We bellen wel ff!
Ik zou het naar mij pmmen greysquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geef dat nr aan tombola of mij greys. Via PM zou ik doenmocht het toch iemand uit de SC zijn, dan zal die niet gelukkig zijn als zijn nr hier staat
We bellen wel ff!
Ja, ik sms me suf. Ook met terug werkende kracht, wat dat dan ook mag zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij morgen met terugwerkende kracht vandaag Greys gesmst?
Maar straks is het iemand die denkt dat jij wel weet wie het is!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat interesseert me dan op zich vrij weinig, dat diegene daar niet gelukkig mee is
Oh, dan heb je mij niet gesmst zekerquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik sms me suf. Ook met terug werkende kracht, wat dat dan ook mag zijn.
Waren het vieze sms-jes? Zo ja, waarom krijg ik dan geen antwoord?
zuurkipquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat interesseert me dan op zich vrij weinig, dat diegene daar niet gelukkig mee is
Nee, ik vind het lullig voor diegene als jij het nummer hebt.quote:
Jawel, althans als naambellen nog werkt, want op 06-tombolafan krijg ik erg weinig respons.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan heb je mij niet gesmst zeker
PM tom dan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik vind het lullig voor diegene als jij het nummer hebt.
Whoehoehoe
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik vind het lullig voor diegene als jij het nummer hebt.
Whoehoehoe
Dat dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
PM tom dan.Ik wil weten wie het is
Omdat jij het niet bent, kan me niet voorstellen dat jij dat terug hebt zitten lezen allemaal en nu doet alsof je een ander bentquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik sms me suf. Ook met terug werkende kracht, wat dat dan ook mag zijn.
Waren het vieze sms-jes? Zo ja, waarom krijg ik dan geen antwoord?
Dat weet je nooit toch! Voor zover ik lees denkt diegene gewoon een bekende gesmst te hebbenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Dat heeft toch geen zin, dan zet diegene zijn/haar voicemail uit en krijg je zo'n automatisch wicht dat dat roept dat je de voicemail van nr xxxxxx hebt gedraaid. Weet je nog niets
Ja dag, aan de teksten te lezen niet hoorquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet je nooit toch! Voor zover ik lees denkt diegene gewoon een bekende gesmst te hebben
Man, man, man. hoe WEET je dat nou. Geef dat nr nou gewoon schijtkip. Dat je het aan mij niet wilt geven is tot daar aan toe. Maar geef het dan aan tombola! IK WIL HET WETEN. SE SPENS IS KILLING MEquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
Dat heeft toch geen zin, dan zet diegene zijn/haar voicemail uit en krijg je zo'n automatisch wicht dat dat roept dat je de voicemail van nr xxxxxx hebt gedraaid. Weet je nog niets
Zet ze hier neer!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, aan de teksten te lezen niet hoor
Wie wie wie!quote:
Ik heb het niet terug gelezen, dus dat klopt. Het waren dus geen vieze sms-jes. Was het gokje wel waard 50/50quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat jij het niet bent, kan me niet voorstellen dat jij dat terug hebt zitten lezen allemaal en nu doet alsof je een ander bent
Laat zien dan!quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, aan de teksten te lezen niet hoor
Wie is het dan!?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Q, zeg maar tegen haar dat we gaan daten als ik de pup heb.
oh-oh? Daar geloof ik geen ene fuck van. Echt niet. Die is het echt niet dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
Q, zeg maar tegen haar dat we gaan daten als ik de pup heb.
Het bruist.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
Stormlooptopic he Cat, ons bubbeltopic
Ja, goffer, nu wil ik het ook wetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh-oh? Daar geloof ik geen ene fuck van. Echt niet. Die is het echt niet dat weet ik zeker.
PM voor waarom ik zeker weet
Dan kun je het wel aan mij geven joh, ze vindt mij wel liefquote:
GEEF NOU GEWOONquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh nou dan geef ik het op en blokkeer ik het nummer.
Dat kan heel nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh nou dan geef ik het op en blokkeer ik het nummer.
Het is vast anoniem 5.quote:
Daar zal Greys het nummer toch wel van hebben? Dat heb ik zelfs volgens mijquote:
Ik heb het ook wel eens gehad ja, had een of andere player via via mn nummer geregeld en gesmst enzo (en ik trapte erinquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
Jezus, ben ik nou de enige die zo ontzettend nieuwsgierig is? Als ik smsjes had gekregen had ik terug gesmst
Ik niet, sorryquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
Jezus, ben ik nou de enige die zo ontzettend nieuwsgierig is? Als ik smsjes had gekregen had ik terug gesmst
Greys, ik moet zo wegquote:
Nee. Nu krijg ik vast klappen van drquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Mag jij dat zomaar aan een ander geven dan, als dat haar nummer is?
Q heeft er in elk geval mee te maken, die vindt het veel te interessant allemaal en ik ken haar een beetje inmiddelsquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, ik moet zo weg![]()
MOCHT je toch beslissen dat ik moet bellen sms je maar![]()
Ik ben ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO nieuwsgierig... Weet ik eindelijk wie Anoniem5 is, krijgen we dit
Wtfquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Q heeft er in elk geval mee te maken, die vindt het veel te interessant allemaal en ik ken haar een beetje inmiddelsHoi Q, kusje
Goffer, ik ken jullie mooi niet lang genoeg dusquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Q heeft er in elk geval mee te maken, die vindt het veel te interessant allemaal en ik ken haar een beetje inmiddelsHoi Q, kusje
Bye babequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer, ik ken jullie mooi niet lang genoeg dus![]()
![]()
Tot straks!
Want diegene vindt het niet erg als een ander haar (want daar blijf ik bijquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf
Hallo, tuurlijk is het boeiend. Hoe moet ik ermee te maken hebben. Je hebt mijn nr, je hebt nu MM's nr
LAAT IEMAND DAN BELLEN DAN KOM JE ERACHTER!
Kom maar door met dat nrquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Want diegene vindt het niet erg als een ander haar (want daar blijf ik bij) nummer heeft?
Dan had zij/hij je maar niet moeten smsen. 1 iemand het nr, of heel fok is wel wat anders hea?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Want diegene vindt het niet erg als een ander haar (want daar blijf ik bij) nummer heeft?
Heel FOK! mag het nummer nu hebben wat mij betreft, na de laatste smsquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan had zij/hij je maar niet moeten smsen. 1 iemand het nr, of heel fok is wel wat anders hea?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel FOK! mag het nummer nu hebben wat mij betreft, na de laatste sms
Ik open er even een apart topic mee, met het nummer.
quote:
Hihiiiiiiiiiihihihi.quote:
Hihi jij hebt mijn nieuwe nr nog nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik vragen of ze jou ook even smst?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiihihihi.
Weet je waar je de mist in ging?
Eigenlijk bij de eerste sms al, want een man zou niets smsen over 'je lange zwarte haren'. En het feit dat je, toen ik per PM zei dat het een vrouw was jij meteen 'waarom vrouw???' PMde. En er te hard op hamerde dat ik moest bellen en terug smsen.
Maar toegegeven, van die laatste sms kreeg ik de kriebelsEn dan niet de goede
*grinn en ik maar denken..straks zit Greys in de gordijnen, arme Greys.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiihihihi.
Eigenlijk bij de eerste sms al, want een man zou niets smsen over 'je lange zwarte haren'. En het feit dat je, toen ik per PM zei dat het een vrouw was jij meteen 'waarom vrouw???' PMde. En er te hard op hamerde dat ik moest bellen en terug smsen.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik vragen of ze jou ook even smst?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]Als je had gebeld, had ik MM laten opnemen
"Met Richard"
Ik had gehoopt dat je het nr aan 1 van ons zou gevenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt niet dat ik met zoiets ga bellen hoor
Ik dacht dat zij het was, in opdracht van jou, dat jullie dat op MSN zaten te bekokstovenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij het was, in opdracht van jou, dat jullie dat op MSN zaten te bekokstoven
Omdat ik jouw nummer heb. Maar da's dus een nieuwe
Er stond dus niks over knallers in de sms, dan is ie zeker niet van mij.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiihihihi.
Alsof jij vieze smsjes mag sturen van Paddoquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er stond dus niks over knallers in de sms, dan is ie zeker niet van mij.
Hoi ing, ik heb een nieuw nr, zal ik je even smsen?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alsof jij vieze smsjes mag sturen van Paddo
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi ing, ik heb een nieuw nr, zal ik je even smsen?
Wacht, ik zal de bewuste smsjes even typenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie is anoniem 5???quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, ik moet zo weg![]()
MOCHT je toch beslissen dat ik moet bellen sms je maar![]()
Ik ben ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO nieuwsgierig... Weet ik eindelijk wie Anoniem5 is, krijgen we dit
Ik heb ze net naar oh-oh getypedquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht, ik zal de bewuste smsjes even typen
Ik heb echt even gedacht dat zij het wasquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze net naar oh-oh getyped
Die sterft ook van het lachen
quote:
Zo erg was het toch niet?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:24 schreef Greys het volgende:
Ja lach maar
Totdat Qwea jouw nr ooit te pakken krijgt
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb echt even gedacht dat zij het was
En dat ze dat van jou moest smsen
Hoi Dirk, long time no read.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jaaaa, ik zag het. Maar toen moest ik zelf al weer weg, dus ik ben in de herkansingquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrrrr
Ik heb de eerste keer ook naar je gezwaaid toch?
Ik zag!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cat, ik hebt al geriefjoewt
Hoe weet jij dat het niet erg was?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet?
Nu wil ik ze ook lezen.
Qwea heeft jouw telefoonboek gehacked.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Het is hier gekkenhuis, ik heb al 4 mensen aan de deur c.q op bezoek gehad vanavond. Ik weet niet waarom ze allemaal dezelfde avond op het idee kwamen bij me langs te komen.
Ik las tieten.quote:
Wat een enthousiasmequote:Op dinsdag 21 september 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cat, ik hebt al geriefjoewt
Ik heb nog geen kuub zand of 17 pizza's gekregen dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:32 schreef APK het volgende:
[..]
Qwea heeft jouw telefoonboek gehacked.
En je hebt nog gelijk ook, klerewijfquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:31 schreef Qwea het volgende:
Ja, maar toen dacht ik ; boeiend. Als ze weet dat ik ben houdt ze toch wel van me
quote:
Bubbel je kuip uit: bubbelmat!quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme![]()
![]()
Wat wordt er gereviewd?
De bubbelbadmatquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme![]()
![]()
Wat wordt er gereviewd?
Dank.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond je opmerking in een niet nader te noemen topic trouwens erg scherp
Ah, ja, dat hoor ik vaker van mannen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet de mensen zo nu en dan wat rust gunnen
Oeh,leuk. Maar ik heb toch al een jacuzziquote:
Sms1:quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:30 schreef APK het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet?
Nu wil ik ze ook lezen.
Jupquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank.Ik was de egoposts een beetje (veel) zat. (die bedoel je toch?)
Ik las Gebodydumpd. Ik dacht even: wie heb je vermoord dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaa, ik zag het. Maar toen moest ik zelf al weer weg, dus ik ben in de herkansing![]()
Net gebodypumpt, morgen kan ik denk ik m'n bed niet meer uitkomen van de spierpijn
Nou, kijk even hierboven danquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Kan nooit erger dan sms'jes van mij.
Geen gegadigden op dit momentquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik las Gebodydumpd. Ik dacht even: wie heb je vermoord dan?
@Greys, nou wil ik het ook weten
Ah.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sms1:
"Daten?"
Sms2:
"Ik zag je laatst staan met je lange zwarte haren (je was zeker weer te lui om te koken????) en ik kreeg de indruk dat er wel chemie was. Dus, daten?"
(Toen wist ik dat het een vrouw was, PMde ik naar Q, of all people)
Sms3:
"Waarom sms je me niet terug? Als je geen sex met me wilt mag je dat ook gewoon zeggen hoor. No hard () feelings then. But it will be a shame xxx".
(Sex --> vermoedens richting Q werden sterker
)
Sms4:
"Lieve *naam*, heb ik je afgeschrokken? Ik maakte maar een grapje. Ik zou serieus graag met je uit eten gaan. No strings () en ook geen slipjes attached. xR".
(De onderbroekenlol wees wederom naar Q)
Sms5:
"Onbeschoft hoor. Ik had niet verwacht dat je zo'n attitude zou hebben. Voel je je beter dan mij? Ik kan ook gewoon je verkrachten next time hoor!"
(Oke, die ging dus echt te ver)
Sms6:
"Geen topic openen! M'n Qut doet pijn".
Sms7:
"Ik haat je. Nou heb je in elk geval m'n nieuwe nummer"
Sms8:
"Oke ik zal je niet verkrachten, hooguit aanranden. Likje aan Boor ende Bink".
Heeftie de winter toch maar weer mooi gehaald.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Dirk, ik heb nog minstens 4 vissies van de 5!
En McMossel doet het ook nog, daar ga ik maar van uit tenminste.
Ik hoor hem soms als het stil is nog steeds over de bodem van de vijver galopperen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Sms1:
"Daten?"
Sms2:
"Ik zag je laatst staan met je lange zwarte haren (je was zeker weer te lui om te koken????) en ik kreeg de indruk dat er wel chemie was. Dus, daten?"
(Toen wist ik dat het een vrouw was, PMde ik naar Q, of all people)
Sms3:
"Waarom sms je me niet terug? Als je geen sex met me wilt mag je dat ook gewoon zeggen hoor. No hard () feelings then. But it will be a shame xxx".
(Sex --> vermoedens richting Q werden sterker
)
Sms4:
"Lieve *naam*, heb ik je afgeschrokken? Ik maakte maar een grapje. Ik zou serieus graag met je uit eten gaan. No strings () en ook geen slipjes attached. xR".
(De onderbroekenlol wees wederom naar Q)
Sms5:
"Onbeschoft hoor. Ik had niet verwacht dat je zo'n attitude zou hebben. Voel je je beter dan mij? Ik kan ook gewoon je verkrachten next time hoor!"
(Oke, die ging dus echt te ver)
Sms6:
"Geen topic openen! M'n Qut doet pijn".
Sms7:
"Ik haat je. Nou heb je in elk geval m'n nieuwe nummer"
Sms8:
"Oke ik zal je niet verkrachten, hooguit aanranden. Likje aan Boor ende Bink".
Oh ik vond 4 en 6 wel lollig.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah.
Tja Q. ik blijf het jammer vinden dat je voor mijn gevoel telkens de grens tussen humor en gewoon platvloers schokkend zijn overschrijdt. Het idee is briljant, maar SMS 4 t/m 6 vind ik écht niet grappig. Maar hey, that's me.
Maakt die geluid? Echt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoor hem soms als het stil is nog steeds over de bodem van de vijver galopperen
Hou je nog een beetje van me?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch gek he, dat ik na dat repertoire dacht dat Q er mee te maken had
Iedereen zal daar anders tegenaan kijken natuurlijk. Ik heb besloten het gewoon te zeggen als iets mij te ver gaat, gezien de onenigheden die er in het verleden in de SC zijn geweest en de opmerkingen 'dat we het eerder moesten zeggen'.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vond 4 en 6 wel lollig.
Zes was haar uit de kast komen
Vijf ging wat ver, maar dat vond ze zelf ook gelukkig
En ik heb besloten me nog steeds geen reet aan te trekken van wat anderen vindenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iedereen zal daar anders tegenaan kijken natuurlijk. Ik heb besloten het gewoon te zeggen als iets mij te ver gaat, gezien de onenigheden die er in het verleden in de SC zijn geweest en de opmerkingen 'dat we het eerder moesten zeggen'.
It never gets oldquote:
Die voetjes, he. Het is echt jammer dat Bijoux echt niet fotogeniek is. Die heeft nog steeds kittenvoetjes en de meest schitterende ogen die nooit mooi op de foto komen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Geeft niets Nok![]()
Kareltje....m'n grote favoriet destijds
Ik weet het Q. ik weet het.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik heb besloten me nog steeds geen reet aan te trekken van wat anderen vinden
Er is dus niets veranderd
Ooh, glee!
Minstens 4 of gewoon 4? Vissen hebben ook gevoel, je zegt toch ook niet "Ik heb denk ik mogelijk minstens een hond en ik denk nog een kat"quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Dat hoofd is ECHT zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:52 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Even het hoofd naar juiste proporties teruggebracht.
Ze lijken teveel op elkaar om ze goed te kunnen tellenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Minstens 4 of gewoon 4? Vissen hebben ook gevoel, je zegt toch ook niet "Ik heb denk ik mogelijk minstens een hond en ik denk nog een kat"
Of vind jij vissen en je mossel ondergeschikt aan je poesje?
De rest is ook zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Aw, poezenbeebies!
Leuk bankje Nok! Iets te kleurrijk voor mijn eigen interieur, maar bij jou past het purrrrfect
Tombootjequote:
F_R, als je geen Lidl in de buurt hebt kan een van ons misschien een mat voor je kopen en meenemen naar DTH?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaaf bankje nok.
Dat die van jou er ook op gaan liggen. Alles wat ik express voor de poezels koop moeten ze niet.
Ik vind het een beetje tegenvallenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het Q. ik weet het.![]()
En weet je: ik blijf het gewoon zeggen!![]()
We hebben wel overeenkomsten: ik kijk nu ook Glee.
Er komt er nog eentje nuquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje tegenvallen
De vorige ep was leuk. Ik weet niet of ik doorga met kijken
quote:
Wat is je haar daar kort Zwab!quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is je haar daar kort Zwab!
Ik vind lang leukerquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*knijpt in neus en perst*
zoooo, klaar
Was heel leuk idd! Alleen dat hij 20 keer op een paar uur tijd naar de wc moest was dat iets minderquote:
Fijn! Hoe was de Lush?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Was heel leuk idd! Alleen dat hij 20 keer op een paar uur tijd naar de wc moest was dat iets minder. De metro vond 'ie nog het leukste!
Hoe is het met jou en jouw meneer? Lekker gebubbeld las ik al
Gezellig toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Was heel leuk idd! Alleen dat hij 20 keer op een paar uur tijd naar de wc moest was dat iets minder. De metro vond 'ie nog het leukste!
Hoe is het met jou en jouw meneer? Lekker gebubbeld las ik al
Haha idd, ik geniet enorm van 'm nu hij nog niet op school zit. Het is zo'n wijsneusquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig toch?![]()
Met ons alles oke, idd lekker gebubbeld
quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
Ter info, omdat we weten dat er behoefte aan is (was)
[CENTRAAL] Opvallende asieldieren!
Die serie met dat stel dat een zoontje heeft, en dan komen de zus van haar (en haar man en 2 zoontjes) bij hen wonenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Bamba het volgende:
Die ene vent in Glee met z'n petje op, in welke serie heeft hij nou nog meer gespeeld? Hij is wel oud geworden zeg!
Hihi ik blijf uit de buurt vd koopgootquote:
'quote:
Euhhh...doesn't ring a bell yet...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die serie met dat stel dat een zoontje heeft, en dan komen de zus van haar (en haar man en 2 zoontjes) bij hen wonen
Redelijk stabiel.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha idd, ik geniet enorm van 'm nu hij nog niet op school zit. Het is zo'n wijsneus![]()
Hoe is het met je meneer z'n suiker?
Ik heb me gelukkig kunnen inhouden bij Lushquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi ik blijf uit de buurt vd koopgoot
Enne leuke dingen gekocht?
Yes dearquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die serie met dat stel dat een zoontje heeft, en dan komen de zus van haar (en haar man en 2 zoontjes) bij hen wonen
En ook in My name is Earl zag ik netquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Euhhh...doesn't ring a bell yet...
Whut?quote:
Carsquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb me gelukkig kunnen inhouden bij Lush. Heb de rockstar zeep gekocht, de whoosh jelly, sugar scrub en scheerspul voor mijn meneer
.
Verder nog wat spullen voor m'n nagels en Robin heeft 'z'n nieuwe schoenen uitgezocht (Cars)
Ik googlede op afbeeldingen met ´yes dear´ voordat je hier zelf het plaatje posttequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut?En dan herken je mijn meesterlijke beschrijving niet?
Ik bedoelde mijn woordelijke omschrijvingquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik googlede op afbeeldingen met ´yes dear´ voordat je hier zelf het plaatje postte![]()
Jij woont in/vlakbij Rotterdam toch? Dan zou ik zeker gaan kijken!! Hele lieve meiden ook die daar werken! Werd weer helemaal ingesmeerd en geadviseerd door 3 verschillende verkoopstersquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Carsaltijd goed.
Denk dat ik maar samen met mijn Mr ga, hij liep in Frankrijk zelfs te kijken of hij het zag.
Maar heb nog 2 dingen liggen en Greys zeepje is nog niet op
Ik heb ook niet gezegd tegen hen dat het voor hen wasquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaaf bankje nok.
Dat die van jou er ook op gaan liggen. Alles wat ik express voor de poezels koop moeten ze niet.
Het ligt niet aan jou, maar aan mij...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoelde mijn woordelijke omschrijving
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij woont in/vlakbij Rotterdam toch? Dan zou ik zeker gaan kijken!! Hele lieve meiden ook die daar werken! Werd weer helemaal ingesmeerd en geadviseerd door 3 verschillende verkoopsters![]()
Ik wil eind dit jaar/begin volgend jaar eigenlijk met vriendlief een weekendje naar Londen en dan daar naar de Lush winkel
Dat geloof ik graag ja! En het werkt nog ook, want ik koop veel liever wat duurdere spullen bij een lieve verkoopster dan goedkoop spul bij een chaggo dingquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Daar worden ze ook op geselecteerd
Heerlijk is die he? Wij hebben 'm hier ook en gebruik 'm vooral voor Robinquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:37 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb vandeweek bij Lush een stukje Honey I washed the kids gekocht. Deze keer voor mezelf.
15 km er vandaan en ik ben zo'n muts die dat "eng" vindquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jij woont in/vlakbij Rotterdam toch? Dan zou ik zeker gaan kijken!! Hele lieve meiden ook die daar werken! Werd weer helemaal ingesmeerd en geadviseerd door 3 verschillende verkoopsters![]()
Ik wil eind dit jaar/begin volgend jaar eigenlijk met vriendlief een weekendje naar Londen en dan daar naar de Lush winkel
Wat vind je eng?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
15 km er vandaan en ik ben zo'n muts die dat "eng" vind![]()
Ik neus altijd graag alleen en kom met mijn vragen daarna
Leuk Londen, moet je doenen als je van musicals houdt boeken
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:39 schreef nokwanda het volgende:
Zaaaalig. En dan te bedenken dat ik die ooit maar zo zo vond
Lijstje makenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat vind je eng?
Ik heb deze week al voorbereiend huiswerk gedaan op de Lush site, maar dan zijn er nog altijd dingen die ik vergeet.
Musicals vind ik ook leuk, toen ik 16 was zijn we op schoolreis naar Londen geweest en hebben we Grease gezien..zo leuk!!
Truste Tombola!!quote:
Moet je gewoon aangeven. Een beetje goede verkoopster laat je dan met rust.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lijstje maken
Oh dan moet je wel iets boeken hoor
Ik vind verkoopsters die aan me gaan kliederen,trekken enz een beetje eng
Ik had een lijstje....en die lag thuis nog op tafelquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lijstje maken
Oh dan moet je wel iets boeken hoor
Ik vind verkoopsters die aan me gaan kliederen,trekken enz een beetje eng
Vorige keer in Antwerpen smeerden ze me in en vandaag werd ik zelfs gewassenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je gewoon aangeven. Een beetje goede verkoopster laat je dan met rust.
Ik ben trouwens nog nooit bekliederd, behalve als ik er specifiek om vroeg.
Hihi dan nog een telefoonagenda die roept dat je het mee moet nemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik had een lijstje....en die lag thuis nog op tafel![]()
![]()
Normaal gesproken ben ik daar eigenlijk ook allergisch voor, zulke verkoopsters, maar bij hun kan ik het heel goed hebben. Vooral omdat ze echt met passie over hun spullen praten
Ah dan is het goed ;Yquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vorige keer in Antwerpen smeerden ze me in en vandaag werd ik zelfs gewassen. Ze hebben het wel eerst netjes gevraagd
.
De verkoopster vandaag smeerde me eerst in met Turkish Delight en deed er daarna Grass over heen...Maar ik was niet zo weg van de Grass eerlijk gezegd. De Turkish Delight rook wel heul erg lekker, maar was erg duur vond ik, dus nu heb ik een proefje ervan
Die gebruik ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dan nog een telefoonagenda die roept dat je het mee moet nemen
Vreemd! Misschien een stel oplichters die er zo een slaatje proberen uit te slaan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dan is het goed ;Y
Er werd mij vandaag zowat een pink ribbon dingetje aangedwongenga eens googlen wat het was want het was roze maar verder geen idee.
Die van vorig jaar was wel erg leuk.
Dit is 'm van dit jaar, en daar leek hetgeen me aangeboden werd echt totaal niet op.
[ afbeelding ]
Ik geef het opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |