Oké!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe jij maar, jij bent vast goed in het schrijven van een hysterisch enthousiaste OP.![]()
Oké!Welneequote:En mijn ass is huger dan die van jou hoor!
Nee dat had ik niet, had een pietsie schuim in bad, dat rook ikquote:Ow, Greys, kwam bij jou ook Odeur de plastic naar boven? Want dat was wel een beetje jammer.![]()
Ik lachte eerst keihard om de optie dat je geurolie erbij kon doen (wahahaha, wij hebben Lush, stelletje lutsers!) Maar misschien dat ik het toch een keertje doe om de nieuwe mat lucht uit de pijpleiding te krijgen.
Hey, zie je vraag nu pas. Was de hele dag de hort op.quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh oke. Ze drinken uit een fontein hier maar dan ben ik gerust gesteld want vlooien hebben mijn binnenratjes niet, dank je
Foto!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:34 schreef nokwanda het volgende:
Wij hebben een klein bankje gekocht. Is eigenlijk een voetenbankje, maar omdat ie vrij breed is, is het hier in huis een poezenbankje. We noemen het Bank-i-moon.
Heb je haar al liefdevol toegesproken vandaag?quote:
Done.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
Goodbye!
Cat: Bubbel je kuip uit: bubbelmat!
Take it away!
ff uploadenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een bijzettafeltje nodig?
Jij zit te wachten op een topic van mijn buurman over zijn idiote buurman die 's morgens in zijn badjas tegen een conifeertje staat te praten?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Heb je haar al liefdevol toegesproken vandaag?![]()
Wel een beetje aanmoedigen he?
Past qua kleur niet in ons huis :quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een bijzettafeltje nodig?
Ik kan niet wachten!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op een topic van mijn buurman over zijn idiote buurman die 's morgens in zijn badjas tegen een conifeertje staat te praten?
Wel het potje recht houden!quote:
Het is ook wel jammer dat ie 25x50 is. Ik had wel verwacht dat ie tenminste 40x45 zou zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Past qua kleur niet in ons huis :![]()
Dat pak jodenkoeken daarentegen.....
HOI BOOR! Geef je vrouwtje eens een mepquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
Boor wil ook even FOK!en
[ afbeelding ]
Waar heb ik dát nou weer aan verdiend?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
HOI BOOR! Geef je vrouwtje eens een mep
Omdat je dat beest vandaag vast nog geen biefstuk hebt gegevenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar heb ik dát nou weer aan verdiend?
Kijk, nu istie lief
[ afbeelding ]
Maar wel een garnaal en een plakje rosbiefquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat je dat beest vandaag vast nog geen biefstuk hebt gegeven
Lekker ding he, die bejaarde!quote:HOI BINK
Ik moet ff op het werk kijken, want ik vind wel dat ik dan in elk geval een paar dagen vrij moet nemen als ik de pup neem. Die kan ik niet na een weekendje al alleen met Het Tuig laten. Denk ik. Misschien gaat het ook wel primaquote:
Krent.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:07 schreef Greys het volgende:
Maar wel een garnaal en een plakje rosbiefIk vind het genoeg!
Droppiequote:Lekker ding he, die bejaarde!
Nah sowieso moet je ff vrij. Pupsel moet ook zindelijk en wennenquote:Ik moet ff op het werk kijken, want ik vind wel dat ik dan in elk geval een paar dagen vrij moet nemen als ik de pup neem. Die kan ik niet na een weekendje al alleen met Het Tuig laten. Denk ik. Misschien gaat het ook wel prima
quote:
quote:DroppieMet dr grijze snoet
Weet ik nog niet, heb er nog niet eentje uitgekozenquote:Nah sowieso moet je ff vrij. Pupsel moet ook zindelijk en wennen
Wanneer ga je de pup halen?
Ja!quote:Had je mn pm nog gehad van gisteren?
Dan weet je wat je dit weekend te doen staat.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Weet ik nog niet, heb er nog niet eentje uitgekozen
Ich auch!quote:Ja!Alleen nog niet beantwoord
Ik was gisteravond weg en vrij vroeg naar bed daarna.
Maar da's best goed nieuws! Ben benieuwd wanneer je iets hoort!
Teurg smsenquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
Whut? Wie zit er te smsen?
Ik krijg een sms met 'Daten?' met een nummer dat ik niet ken.
Nehquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Teurg smsenkun je een mooi topic over openen
huh?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
Oh, het is iemand die doet alsof hij/zij de meneer van het eten halen is![]()
Biecht maar op! Q, het is het nummer van MM zeker?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
Whut? Wie zit er te smsen?
Ik krijg een sms met 'Daten?' met een nummer dat ik niet ken.
Ik geloof je wel hoor, maar het leek me echt iets voor jou/julliequote:Op dinsdag 21 september 2010 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
huh?
MM heeft een heel ander nrIk wil je wel even smsen met het nr van MM hoor als je me niet gelooft
Ik ga het bewijzen dat ik het niet benquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor, maar het leek me echt iets voor jou/jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |