Goh, wat een huge problemquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kut. Hoe moet ik ooit nog mijn Jan, Jans...etc lezen zonder aan Babs te linken.
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Drukmaar een onwijs goede beoordeling gekregen voor paper van maandag en paper van vandaag is uiteindelijk ook gelukt
en nu lekker lui doen
Morgen niet vrijdonderdag wel
alleen staat dan om 8 uur de loodgieter op de stoep
Zo erg?quote:
Is dat erg dan?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Poep aan je schoen?quote:
Shit happens... Belangrijke afspraak? Date?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och. Gister afspraak gemaakt en nu al om moeten gooien. Dat is best jammer.
Niet met date. Maar meer dat er verder weinig opties waren. Maar goed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shit happens... Belangrijke afspraak? Date?
Jij hebt ook totaal geen ritme he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ook weer thuis, over iets minder dan 3 uur wéér werken
Ik zou dat echt niet kunnenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ook weer thuis, over iets minder dan 3 uur wéér werken
Elke dag is weer een verrassing jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt ook totaal geen ritme he?
Nooit bang dat je achter het stuur in slaap valt? Bij vrachtwagenchauffeurs wordt het altijd zo streng gecontroleerd, geen idee hoe dat zit met andere chauffeurs...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Elke dag is weer een verrassing ja![]()
Morgen ongeveer zelfde verhaal.
Labratquote:
Zit hetzelfdequote:Op dinsdag 21 september 2010 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit bang dat je achter het stuur in slaap valt? Bij vrachtwagenchauffeurs wordt het altijd zo streng gecontroleerd, geen idee hoe dat zit met andere chauffeurs...
Okequote:Op dinsdag 21 september 2010 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit hetzelfde
En nee, want je slaapt gewoon voldoende dan hoor.. Begin morgen pas rond 13:00 en vannacht rond half 2 thuis..
Wazzup met dequote:
Ik ook niet, maar ja bij mij ligt het natuurlijk weer iets anders..quote:
Ik heb al zo'n 10 jaar nu een ongeregelde levensstijl.. op een gegeven moment weet je lichaam niet beter en kan daar dan heel goed mee om gaanquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OkeWas er even nieuwsgierig naar...
Joe why so sad?quote:
Dit noemen we middag-avond, morgen nog zo'n dag.. Dit voorspelt bijna al dat ik zaterdag ook de klos benquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
liever jij dan ik igg... ik vond de avond/nacht dienst altijd al irri
Niet ineens, was voorspeld, had je kunnen wetenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef PeuRac het volgende:
AvondIk vertrok vanochtend met een trui en jas aan, kwam terug met een ontknoopt blousje
Raar weer ineens.
afgewezenquote:
Ontknoopt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:30 schreef PeuRac het volgende:
AvondIk vertrok vanochtend met een trui en jas aan, kwam terug met een ontknoopt blousje
Raar weer ineens.
Ik las dat je niet meer aan Babs wilde likkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is kut. Zit je zonder werk, of ben je gewoon op zoek naar een nieuwe uitdaging?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
afgewezen![]()
op naar de volgende sollicitatie dus.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
afgewezen![]()
Had je geen mooie vrouw kunnen uitkiezenquote:
Zit nu bij mijn opa en omaquote:
ik zit sinds eind april zonder werk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is kut. Zit je zonder werk, of ben je gewoon op zoek naar een nieuwe uitdaging?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef JoeBravo het volgende:
afgewezen![]()
Ik leef al van voor t weekend een beetje zonder nieuws ed. Dus had dat gemist.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet ineens, was voorspeld, had je kunnen weten
Ken t gevoelquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
afgewezen![]()
Whehehequote:Op dinsdag 21 september 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je geen mooie vrouw kunnen uitkiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |