Barbquote:
Dat was ik ook niet van planquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef Barbusse het volgende:
Ach sooo...ok danHou er wel rekening mee dat als je in een straal van 500 meter rondom Paceville zit je dan niet slaapt
Als je lief doet tegen mij jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:42 schreef Barbusse het volgende:
Oke, dan is er tenminste iemand die kan zeggen dat Barbusse niet zo erg is als dat het lijkt
Yup!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barb![]()
nog steeds lekker weer daar op Malta?
Dat is toch best wel lekker, toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup!Alleen nu een beetje fris, slechts 22 graden...
In dt geval moet je 1 van de hostels opzoeken IN Paceville, boven de clubs en zoquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan
Sleeping and food are overrated![]()
Ik ben voor iedereen lief, behalve die heks van een ex van mequote:
Voor de verandering wel jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch best wel lekker, toch?
Yuki!quote:
Maar ja daar zal wel het misschien frisser aanvoelen dan hier vanwege de zee en zo, of niet?quote:
Ik kijk wel evenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:48 schreef Barbusse het volgende:
In dt geval moet je 1 van de hostels opzoeken IN Paceville, boven de clubs en zo![]()
short it to Hexquote:Ik ben voor iedereen lief, behalve die heks van een ex van me
Lekker hoor, alleen wel blij dat ik morgen een dagje vrij hebquote:
Hangt af van de windrichting. Vanuit het noorden voelt het 2 graden koeler. Is het zuiden wind voelt het 5 graden warmer aan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja daar zal wel het misschien frisser aanvoelen dan hier vanwege de zee en zo, of niet?
Oh zo, dat is wel fijn jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hangt af van de windrichting. Vanuit het noorden voelt het 2 graden koeler. Is het zuiden wind voelt het 5 graden warmer aan.![]()
Ze vermelden hier ook altijd de gevoelstemperatuur erbij.
Drukquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker hoor, alleen wel blij dat ik morgen een dagje vrij heb![]()
En hoe was jouw dag?
Dan doe je open en ga je verder tukkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Drukmaar een onwijs goede beoordeling gekregen voor paper van maandag en paper van vandaag is uiteindelijk ook gelukt
en nu lekker lui doen
Morgen niet vrijdonderdag wel
alleen staat dan om 8 uur de loodgieter op de stoep
Ik heb een studioquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan doe je open en ga je verder tukken.
Hoeft niet per se een issue te zijnquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb een studio
Dus ik slaap waar hij moet zijn
Gefeli meisje, tof!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Drukmaar een onwijs goede beoordeling gekregen voor paper van maandag en paper van vandaag is uiteindelijk ook gelukt
en nu lekker lui doen
Morgen niet vrijdonderdag wel
alleen staat dan om 8 uur de loodgieter op de stoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |