Chocolade bodypaintquote:Op woensdag 22 september 2010 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik nog voor vanavond bewaard heb.
Dat heb ik ook zo'n beetje als zoekgebied bepaald. Maar dan inclusief een deel van Belgisch Limburg. (Leuven zou ook nog net kunnen, maar dan in de buurt van het station.)quote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja ik kijk tot omgeving Eindhoven, verder naar het noorden ga ik niet
Hmmm.. lekkerquote:Op woensdag 22 september 2010 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een mooi stuk chocolade. 70% cacao
Ja ik. Ik ga zometeen de laatste nachtdienst in deze week en daarna tot en met maandag samen met Brennie doorbrengenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef Boy23 het volgende:
Zijn er nog mensen wakker..? hier in dit Topic:P
Ik heb geen idee wie Brennie is, maar ik wens je iig een fijn weekend dan. uiteraard na deze laatste nachtdiens...quote:Op woensdag 22 september 2010 21:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik. Ik ga zometeen de laatste nachtdienst in deze week en daarna tot en met maandag samen met Brennie doorbrengen
om 10 voor 10 lijkt me dat wel ..quote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef Boy23 het volgende:
Jazekerquote:Op woensdag 22 september 2010 21:51 schreef Boy23 het volgende:
Nee oke dan is het goed. vraag het maar even voor de zekerheid.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:04 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Auw hoor neet
Haha, ik heb vandaag goeie zin
Ik heb geen idee mop, ik ken der amper haha, maar tegen mij is ze nog altijd even vriendelijk haha.quote:Op woensdag 22 september 2010 22:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zij altijd, dat weet je toch. Nog 2 nachtjes schat.
je zult me vast wel zien ja. niet veel denk ik want als jullie terug zijn rond 3 uur moet ik er om 5 uur al uit, maar jullie sliepen hier? ik doe iig niet zachtjes als ik opsta:P dan worden jullie maar wakkerquote:Op woensdag 22 september 2010 22:11 schreef friekin_ het volgende:
Jammer. Maar je ziet me evengoed toch?
Tsja verschil moet er zijn hequote:Op woensdag 22 september 2010 22:10 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee mop, ik ken der amper haha, maar tegen mij is ze nog altijd even vriendelijk haha.
Jij mag me altijd wakker makenquote:Op woensdag 22 september 2010 22:14 schreef Boy23 het volgende:
[..]
je zult me vast wel zien ja. niet veel denk ik want als jullie terug zijn rond 3 uur moet ik er om 5 uur al uit, maar jullie sliepen hier? ik doe iig niet zachtjes als ik opsta:P dan worden jullie maar wakker
Ik altijd...quote:Op woensdag 22 september 2010 22:20 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar friekin is mijn schatje dus gedraag je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |