gezellig toch doe lekker meequote:Op woensdag 22 september 2010 11:29 schreef sproetjes het volgende:
ja hoorniks veranderd hier zie ik
gaat nog steeds altijd over seks
heb ej wel actie ondernomen of alleen gekeken?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:35 schreef .ZilveR. het volgende:
Zeer prettig als je trein 10 minuten vertraging heeft
Maar goed, mijn uitzicht was iig
Alleen gekeken...quote:Op woensdag 22 september 2010 13:46 schreef Softfeel het volgende:
[..]
heb ej wel actie ondernomen of alleen gekeken?
Haha Bummer..quote:Op woensdag 22 september 2010 13:49 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Alleen gekeken...
Z'n vriendin zat naast m
Softie.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:20 schreef nattermann het volgende:
GOOODMORNING. Klaar met werken, zo een uurtje plat denk ik
whaha schiet je meer op dan waar ik mee bezig benquote:Op woensdag 22 september 2010 14:53 schreef .ZilveR. het volgende:
Samenvatten van schiet al op![]()
Nouja wat is opschieten bij een boek van 746 blz?
Dankje, dit geeft aan dat ik niet geheel kansloos benquote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef Softfeel het volgende:
[..]
whaha schiet je meer op dan waar ik mee bezig ben
quote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dankje, dit geeft aan dat ik niet geheel kansloos ben
Neequote:Op woensdag 22 september 2010 14:56 schreef Softfeel het volgende:
[..]
hoe moet ik dit opvatten dat ik maar kansloos ben
Pfoe, nu ben ik ook weer gerustquote:Op woensdag 22 september 2010 15:17 schreef Softfeel het volgende:
gelukkig ik dacht al.
een heel pak van mijn hart![]()
gelukkig. kun je er weer tegen aan of ben je al klaar?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:34 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Pfoe, nu ben ik ook weer gerust![]()
Ik ben nog aan de gangquote:Op woensdag 22 september 2010 15:43 schreef Softfeel het volgende:
[..]
gelukkig. kun je er weer tegen aan of ben je al klaar?
Ik zit ook met half jaar contracten te kloten. Ben in September begonnen t/m feb. Hopen dat ik dan een langer contract krijg.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:42 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik krijg een contract verlening van een half jaar, een gevoel vanen
tegelijk...
De bigg boss is tevreden over me en wilt me niet laten gaan maar door de onzekere tijd kan hij niet langer dan een half jaar, zeker omdat er ook een fusie tussen Gibo en Flinth aankomende is (nog onzeker).
Mja ik had een jaarcontract, wordt verlengd met een 6,5 maand (tot 30 april).quote:Op woensdag 22 september 2010 16:45 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik zit ook met half jaar contracten te kloten. Ben in September begonnen t/m feb. Hopen dat ik dan een langer contract krijg.
Je kunt het toch ook gewoon wat verder van huis zoeken?quote:Op woensdag 22 september 2010 16:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mja ik had een jaarcontract, wordt verlengd met een 6,5 maand (tot 30 april).
Mja en kijken voor iets anders doe ik niet graag, dan moet ik hoogstwaarschijnlijk salaris inleveren en hier in het zuiden van Limburg is er geen normale vacature op de salarisadministratie.
Doe je goed, ik was om 17u al wakker.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:26 schreef nattermann het volgende:
Godver, even een uurtje plat. Om 15 uur ging ik liggen, word ik nu net wakker
Tja ik kijk tot omgeving Eindhoven, verder naar het noorden ga ik nietquote:Op woensdag 22 september 2010 18:44 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook gewoon wat verder van huis zoeken?
Veel goede banen in mijn branche concentreren zich in de randstad. Dan moet je al snel erg ver gaan.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja ik kijk tot omgeving Eindhoven, verder naar het noorden ga ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |